Şimdi Ara

Sabancı Doğu'da 34 Carrefour Mağazasını Kapattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
3.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden acaba, kamuoyuna yansıyan haberlerde 34 Mağazasını nın kira mülkiyetletini Migros devretmiş,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Sabancı Doğu'da 34 Carrefour Mağazasını Kapattı
    _____________________________
    Dinciler bloklasın hiç uğraşamam
  • bir tahmin yürüteyim


    doğu malum fakir


    ekonomi malum


    millet migros carrefour gibi normal yerden alışveriş edemiyor ki kardeşim herkes bim şok a101de


    bundandır herhalde

    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • 3 harfli marketler çok ucuz sanki Sabancı Doğu'da 34 Carrefour Mağazasını Kapattı 

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza5806

    bir tahmin yürüteyim


    doğu malum fakir


    ekonomi malum


    millet migros carrefour gibi normal yerden alışveriş edemiyor ki kardeşim herkes bim şok a101de


    bundandır herhalde

    A101, BİM'de satılan uyduruk ürünler de ucuz değil ki... hatta markalı olan ürünler Migros'tan, Carrefoursa'dan bile pahalıya satılabiliyor (bilhassa A101'de)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Code

    A101, BİM'de satılan uyduruk ürünler de ucuz değil ki... hatta markalı olan ürünler Migros'tan, Carrefoursa'dan bile pahalıya satılabiliyor (bilhassa A101'de)



    Alıntıları Göster
    Gerçek önemli değildir

    Algi her seydir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • hepsi bahalııı

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Haci naptin yaa, cartier bileklige devammi lamaya devammi cicisleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Kapıları çalan benim kapıları birer birer.
    Gözünüze görünemem göze görünmez ölüler.
    Hiroşima'da öleli oluyor bir on yıl kadar.
    Yedi yaşında bir kızım büyümez ölü çocuklar.
    Saçlarım tutuştu önce gözlerim yandı kavruldu.Bir avuç kül oluverdim külüm havaya savruldu.
    Benim sizden kendim için hiçbir şey istediğim yok.Şeker bile yiyemez ki kâat gibi yanan çocuk.
    Çalıyorum kapınızı,teyze, amca, bir imza ver.Çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler.
  • Uzun vadede gördüğüm Sabancı Türkiyede yatırımdan vazgeçmiş durumda yavaş yavaş satıyor yatırımlarını


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Uzun vadede gördüğüm Sabancı Türkiyede yatırımdan vazgeçmiş durumda yavaş yavaş satıyor yatırımlarını

    sabancı ne var ne yok sattı zaten


    tırıvırı yatırımları kaldı


    nedenmi dhkpc li birini suikastından sonra sabancı lanet olsun deyip yatırımlarını ya toprak alımına ya dışarıya taşıdı.

    _____________________________
  • Oldcugum katiliyorum barbunya bim a101 de yoktu kalmamisti diger yerlerde cok pahaliydi. Migros barbunya.aldik ucuza isimizi gordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • İçki satılan migros değil miydi
    Kapansın içki satamasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Filistine Selam, BOYKOTa devam.
  • Umut fakirin ekmeğiydi.
    Artık zenginin ekmeği olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yav bim a101 ucuz değilki bim markasız ürünü 2.5tl ye satıyorsa markalı orjinali 2.75 zaten ama bim bunu 3 yaparak aradaki farkı arttırıp kendi ürününü satıyor
    Kalite olarak yine ürünleri çok kötü
    İnsanlar migrosda çeşit bol olduğundan migrosu pahalı sanıyor
    Tamamen algı yani ve bim bu aktüel işini iyi yapıyor mağazaya sokuyor sizi ayağınız gözünüz alışıyor market diyince bim geliyor aklınıza üstüne heryerede bakkal gibi koyduklarından genelde yakındada oluyor

    Aynı durum boynerde de var insanlar boyneri ismi elitistik ürün çeşidi bol diye pahalı sanıyor ama ben ne aldıysm hep en ucuz boynerden aldım
    Boynerde 5.000 lirayada mont var 50 lirayada 500 lirayada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arkadaşın biri algı herşeydir demiş çok doğru söylemiş

    _____________________________
    ©1994 -2019 All Rights Rezerved !
  • enerjisa aracılığıyla vampirlik görevini fazlasıyla ifa ediyor oysa ki sabancı grubu. etliye sütlüye karışmadan fiyatları kökleyip gayet sağlam kan emiyorlar. ceo'su olacak güler sabancı denen şahıs ve akbank'da vergi yüzsüzleri listesindelerdi o meşhur milletin a.ına koyan dallamayla beraber. oradan cebe attıklarıyla carrefour'ları sübvanse edebilirlerdi.

    _____________________________
    intelligence everywhere
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Migros Erzurum da catır catır c alışıyor valla. Farklı bir politika var bence Carrefour da çalışıyordu zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Suyu bitirdi hayvan!
    Beşiktaş-B. Dortmund-A.Madrid
    Farzı mahal:qRueL
  • İyi iyi hiç sevmem zaten carrefoursa'yı, bakanlığın hileli gıda listesine her sene girmeyi başarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Godomanlara acımam ama işten çıkarılan adama acırım valla bu pandemide ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EleSuDökenSuat

    Migros Erzurum da catır catır c alışıyor valla. Farklı bir politika var bence Carrefour da çalışıyordu zaten

    Erzurum dogudadir ama dogu sayilmaz ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.