|
Neden acaba, kamuoyuna yansıyan haberlerde 34 Mağazasını nın kira mülkiyetletini Migros devretmiş, < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

Tudors Erkek 3'lü Paket Lacivert-gri-siyah Regular Fit Beli Bağcıklı Jogger Cepli Lastikli Paça Eşofman Altı-42282 Çok Renkli S Fiyatları ve Özellikleri
https://www.n11.com/urun/tudors-erkek-3lu-paket-lacivert-gri-siyah-regular-fit-beli-bagcikli-jogger-cepli-lastikli-paca-esofman-alti-42282-cok-renkli-117891050
dün paylaşıldı
|
Neden acaba, kamuoyuna yansıyan haberlerde 34 Mağazasını nın kira mülkiyetletini Migros devretmiş, < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
![]() |
|
A101, BİM'de satılan uyduruk ürünler de ucuz değil ki... hatta markalı olan ürünler Migros'tan, Carrefoursa'dan bile pahalıya satılabiliyor (bilhassa A101'de) |
![]() |
|
_____________________________
Dinciler bloklasın hiç uğraşamam
|
|
bir tahmin yürüteyim doğu malum fakir ekonomi malum millet migros carrefour gibi normal yerden alışveriş edemiyor ki kardeşim herkes bim şok a101de bundandır herhalde |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
3 harfli marketler çok ucuz sanki |
|
_____________________________
|
A101, BİM'de satılan uyduruk ürünler de ucuz değil ki... hatta markalı olan ürünler Migros'tan, Carrefoursa'dan bile pahalıya satılabiliyor (bilhassa A101'de) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
hepsi bahalııı |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Kapıları çalan benim kapıları birer birer.
Gözünüze görünemem göze görünmez ölüler. Hiroşima'da öleli oluyor bir on yıl kadar. Yedi yaşında bir kızım büyümez ölü çocuklar. Saçlarım tutuştu önce gözlerim yandı kavruldu.Bir avuç kül oluverdim külüm havaya savruldu. Benim sizden kendim için hiçbir şey istediğim yok.Şeker bile yiyemez ki kâat gibi yanan çocuk. Çalıyorum kapınızı,teyze, amca, bir imza ver.Çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler. |
|
Uzun vadede gördüğüm Sabancı Türkiyede yatırımdan vazgeçmiş durumda yavaş yavaş satıyor yatırımlarını < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
sabancı ne var ne yok sattı zaten tırıvırı yatırımları kaldı nedenmi dhkpc li birini suikastından sonra sabancı lanet olsun deyip yatırımlarını ya toprak alımına ya dışarıya taşıdı. |
|
_____________________________
|
|
Oldcugum katiliyorum barbunya bim a101 de yoktu kalmamisti diger yerlerde cok pahaliydi. Migros barbunya.aldik ucuza isimizi gordu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Filistine Selam, BOYKOTa devam.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
arkadaşın biri algı herşeydir demiş çok doğru söylemiş |
|
_____________________________
©1994 -2019 All Rights Rezerved !
|
|
enerjisa aracılığıyla vampirlik görevini fazlasıyla ifa ediyor oysa ki sabancı grubu. etliye sütlüye karışmadan fiyatları kökleyip gayet sağlam kan emiyorlar. ceo'su olacak güler sabancı denen şahıs ve akbank'da vergi yüzsüzleri listesindelerdi o meşhur milletin a.ına koyan dallamayla beraber. oradan cebe attıklarıyla carrefour'ları sübvanse edebilirlerdi. |
|
_____________________________
intelligence everywhere
|
|
Migros Erzurum da catır catır c alışıyor valla. Farklı bir politika var bence Carrefour da çalışıyordu zaten < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() Suyu bitirdi hayvan! Farzı mahal:qRueLBeşiktaş-B. Dortmund-A.Madrid |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|