Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (603. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
517.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 601602603604605
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nacker kullanıcısına yanıt

    hocam bir germany ibaresi hatırlıyorum ama emin olamadım şimdi :) sanırım arcadia içinde yazıyordu. artık ancak ekim-kasım gibi değiştirirken bakarım. yalnız ilk fırsatta stelların içine bakacağım bakalım ne yazıyor.

    sac jant yamulma açısından daha dayanaklı diye biliyorum ben de. şimdiye kadar her iki alaşım jantta da birer kez düzelttirme yaptırmıştım.

  • Arkadaşlar herkese selamlar jant konusu açılmışken güzel bir jant takımı almak istiyorum. Ülkemizde 4x114.3 yaygın bir ölçü değil ve güzel bir jant bulamadım. Yurt dışından getirtmek istiyorum ama daha önce getirip kullanan var mı aramızda ? Güzel jantlar var ve fiyatları bizim ülkeye göre uygun. Ne dersiniz sizce alıp denemeye değer mi ? Bir de çift aplikasyon jantlara ne kadar guvenmeliyim 8 bijon pek sağlıklı gelmiyor ama kullanan da görüyorum.

     S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • umutcandrd U kullanıcısına yanıt

    Bence Çin işi jantlara hiç bulaşmayın hocam. Allah korusun bir darbede kırık vs. olursa ciddi kazalara sebep olabilir. Bence Türkiye içinde orjinal aramak daha mantıklı, bulunması zor olsa da yok değiller. 2000-2500 civarına BBS T4 jantları alınabilir sanırım.

  • Hocam iyice araştırdım zaten içime sinmiyordu sen de yok diyorsan güzel bir T4 jantı bulana kadar tenekelerle devam o zaman 😄


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese hayırlı geceler dilerim
    Sizden bir konu hakkında yardımınızı rica ediyorum arkadaşlar
    Bende 2000 model s40 2.0 otomatik şanzıman bir araç var
    Aracın bobin buji buji kablosu katalizör kayışları sente kontrolü yapıldı. Ancak araçta hala yokuşta çekişten düşüyor 55-60 ile yokuş çıkıyorum. Ve bu esnada şanzıman vites küçültüp devir yükseltmek yerinde kararlı bir şekilde 3 veya 4. Viteste gitme eğilimi içinde oluyor. Bende bu durumdan çok rahatsızım
    Bu konuda fikir verip yardımcı olacak usta ve arkadaşların fikirlerini istirham ediyorum.
    Hepinize saygılar..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    Benim araç 2001 dolayısıyla 5 vites olan şanzıman, ama sizdeki 4 ileri olanla benzer tepkileri vardır diye tahmin ediyorum. Yokuşa sabit gaz girersem ve ayağımı hiç kıpırdatmazsam ilk önce biraz yavaşlıyor, sonrasında kendi kendine vites düşürüyor. Gazı arttırmadığım için hız kazanamıyor ama yokuş çok dik değilse daha da yavaşlamıyor genelde.


    Normalde düz veya yokuş fark etmez, üst viteste giderken gaza tokat atar gibi hızlıca %10-20'lerden %60-70'lere kadar bastığınızda hemen vites düşürüp o şekilde devam etmesi gerek. Bunu yapmıyor mu sizin araç?

  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle izah edeyim
    Mesela bi yokuşa girerken 100 ile giriyorsam 65-70 e kadar hız düşerken ya vites hiç düşürmüyor ya da çok dik rampa da motor gücü 1-1.5-2 lere geliyor ve o sıra 2. Vitese alıyor. Ayrıca yokuş çıkarken gaz tepkisi ve vites düşürmesi için ara ara ayağımı gazdan çekip tekrar gaz versemde herhangi bir gaz tepkimesi de olmuyor o şekilde gitmeye devam ediyorum yokuşta.
    Araçta Spor modda var, ışığı yanıyor ama işlevi yok bence bunun da arızanın tespitinde bi işe yarar mı bilmiyorum ama onu paylaşmak istedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    "100 ile giriyorsam 65-70 e kadar hız düşerken ya vites hiç düşürmüyor ya da çok dik rampa da motor gücü 1-1.5-2 lere geliyor " bu esnada gaza sabit mi basıyorsunuz yoksa arttırıyor musunuz?


    Işıktan kastınız kadranda yanan ok işareti mi? Eğer oysa o normalde arıza durumunda veya vitesi manuel olarak küçülttüğünüzde yanar. Sport moda alınınca yanmaması gerek diye biliyorum.


    Bu arada hiç 0-100 süresi ölçtünüz mü? Problemin şanzıman değil de motor gücünde olmadığından emin olmak için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 6 Temmuz 2021; 0:24:37 >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    -Hocam gazı köklüyorum değişen bir şey olmuyor
    -ışık dediğim araçtaki spor mod ışığı düğmesine basıp en azından devirli kullanayım diyorum ama yine çekişten düşüp 55-60 lara düşüyor ve bu şekilde gitmeye devam ediyor
    -düz yolda 0-100 de normal hızlanıyor gibi ama ölçmedim normal süresi kaç olmalı acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    bana sanki winter modda kullanıyorsunuz gibi geldi, spor mod dediğiniz kış modu olmasın? yukarı ok işareti yanıyorsa böyle birşey olabilir.


    2000 modelde hangi tuşlar var bilemiyorum ama w tuşu varsa bir deneyebilirsiniz.

  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Winter mod ve spor mod var doğrudur hocam
    Ancak winter mod açık olunca dediğiniz gibi ok işareti çıkıyor ama S spor modda ışık yanıyor ama işlevsiz gibi
    Ayrıca winter moddayken çok hız yapmanız olanaksız benim araçta hızlanıyor ama dediğim gibi yokuşlarda bayılma yığılma ve gaz tepkimesizliği aşırı derecede var maalesef

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    doğrudur hocam, ben de yüksek hızda winter mode kullanmadım, gaz tepkisi zayıf deyince aklıma o geldi.


    lpg varsa ilk etapta onu da elemeniz iyi olur. sonrası için en kolay yöntem elm cihazı ile veya serviste bilgisayara bağlanarak kontrol etmek olur.

  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Elm cihazı dediğiniz tam olarak nedir hocam?
    Normal de aracı beyinci de cihaza bağlattım herhangi bir sorun görünmüyor bu dediğiniz başka bir cihaz mı acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    yok, beyincide bağlanan cihazın basit versiyonu, hata kodu varsa cep telefonu ile okumaya/silmeye yarıyor.

    sizde zaten hata kodu yokmuş, bu durumda aklıma başka bir şey gelmiyor açıkçası.

  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam çok teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    rica ederim, umarım sorunu bulursunuz en kısa zamanda.

  • @baba resital Benim aklıma gelen ya motor gerekli kompresyonu sağlayamayıp güçten düşüyor yada şanzımanda tork konvertörü basınç kaçırıyor olabilir. Tabi bunlar görmeden bir varsayım. Manuel kullanımda kendiniz vites düşürünce nasıl peki? vites düşürüp gazlayınca devir saati devirleniyor ve hız artıyor mu yoksa bağırıyor bağırıyor gitmiyor gibi durum mu var

  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Manuel vites düşürünce de yığılma oluyor hocam
    Aracımda iki hafta önce sente kontrolü triger v kayışı değişimi ve hava akışmetre temizliği yapıldı ondan sonra 2800-3000 devir değişen ve en kötü 3. Viteste ivmelenmesinde sorun yaşamadığım araç şu an 2000 2500 devirde vites değiştirip daha çabuk yığılıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • baba resital B kullanıcısına yanıt

    Normalde vitesi manuel olarak düşürüp (benim araçta 3'e düşürünce, sizde 2 olur muhtemelen) tam gaz yüklenince ok gibi fırlaması lazım tabiri caizse.

    Trigeri değiştiren yer volvo servisi mi? Volvo servisi değilse gerekli aletleri kullanmadıkları için senteyi yanlış ayarlamış olabilirler. Çok sık rastlanan bir problem. Bir diğer ihtimal temizlik esnasında akışmetre'ye zarar gelmiş olma olasılığı ama böyle bir durumda arıza lambası yakardı muhtemelen.

  • nacker kullanıcısına yanıt
    Özel Volvo servisi Gaziantep’te
    Senteyi sabitleyip yaptım, zaten oynama yok dedi bana
    Benim araçta 3. Viteste bile bi çekişten düşüklük olabiliyor tırmanan yokuşa göre
    Akışmetreyi Balata spreyi ile temizledi ama bende akışmetenin yağsız spreyle temizlenmesi gerekir diye biliyorum ama net değilim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 601602603604605
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.