Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (601. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
517.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba orta konsolda bulunan cam düğmelerinin bazılarında problem var söküp baktığım kadarı ile bu butonlar tek tek değiştirilebilir durumda butonu satın alabileceğimiz yada s40 2000 model için uygundur dediğiniz öneriniz var mıdır acaba

  • Aracı kullanıp bugün tekrar hataları kontrol ettim, gene aynı hataları verdi. Bayram sonrası usta yolu gözüktü anlaşılan umarım sensörleri temizlenmesi ile veya elektrik arızası ile hallolacak bi şeydir de çok masraf çıkartmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coroic -- 5 Mayıs 2021; 22:58:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alicandogu A kullanıcısına yanıt

    Çıkmacılar var onlara sormanız lazım. Ama çıkmacılar çok insafsız olabiliyor fiyat konusunda. Araştırıp sağlam satıcıdan uyguna denk getirmeye çalışırsanız iyi olur. ( 2001 aracım yani kapıda cam düğmeleri. grup olarak veriyorlar bildiğim. 2000 model için bilemiyorum.)

  • eloq kullanıcısına yanıt
    Uğraşmayı seven oto elektrikçi bulursanız onlar aynı sistem olan farklı marka düğmeleri uydurabiliyor. S40 Classic ile Carisma da benim kaldıraç sistemi dediğim tip düğmeler var. Bi de dokunmatik dediğim ikinci tip var. Düğmeyi hareket ettirmeyip üstüne basınca çalışan.
    Bursa'da iseniz usta tavsiyesi verebilirim ( Gökdere muzaffer usta Shell arkası).

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şöyle bir sorunun içindeyim. 2014 Yılının sonlarında doğru aracım 132.500'deyken Triger kayış seti, Devirdaim Seti, V Kayış ve Rulmanlar ıvır zıvır hepsi VOLCAR'dan değişmiş durumda.


    2021'in Mayıs ayı itibariyle aracım 153.500 km'de ve yaklaşık 250KM Gidiş- 250-KM Dönüş İzmir Bodrum arası bir seyahat düşünüyorum. Yurtdışı forumlarında 8 yıl, Türkiye'deyse 5 yılda bir triger kayışını değişin diyorlar bu araç için.


    V Kayışının haline bakıyorum, tertemiz çatlak patlak hiçbir şey yok.


    Kimse kayışı da değiştirmek istemiyor herkes Kayış, Rulman, V kayışı değiştirelim diyorlar. Devirdaim dahi tertemizken onu bile değiştirmeyi düşünen oldu. Az para da değil, ne yapmamı önerirsiniz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicandogu

    Herkese merhaba orta konsolda bulunan cam düğmelerinin bazılarında problem var söküp baktığım kadarı ile bu butonlar tek tek değiştirilebilir durumda butonu satın alabileceğimiz yada s40 2000 model için uygundur dediğiniz öneriniz var mıdır acaba

    Hocam çalışmama gibi bir problem varsa, metal kısımlarına zımpara atın bir miktar düzelir. Sonra yağsız kontak sprey ile temizlersiniz.

  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt

    Triger seti komple orjinal parçalar mıydı? Eğer orjinal volvoysa veya gergilerde INA, devirdaimde Aisin ise bence bu kadar az km'de tekrar değiştirmenin bir anlamı yok. 7 sene çok fazla bir zaman değil, zaten yapılan km de çok az. Ben olsam değiştirmez tam 8 seneyi doldurmasını beklerdim.

    ABD'deki kılavuzlarda 160 bin km, 10 sene diyor mesela. Motor tamamen aynı motor, triger seti tamamen aynı. Muhtemelen kullanıcıların kullanım alışkanlıkları ve iklime göre kendilerini riske atmayacak süreler veriyor volvo. Bu kadar az km yapmış kayışın 6 sene dayanmaması için bir sebep yok.

    Tabii setin orjinal parçalarla değiştiğini ve kayışın durumunun iyi olduğunu varsayıyorum. Sanırım daha önce kayışın fotolarını paylaşmıştınız, tam hatırlayamadım şimdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Mayıs 2021; 1:5:34 >
  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    Sanayilerde döşemecilere gidin sorun parça bası 200 lira isteniyor c kasa 2011 mercedesde şöför koltuğu yan parçası için yaptırdık ankarada şaşmazda bir döşemeci yarım saate değiştirdi kılıfı söküyor yırtılan parçayı kesip en yakın renk tonundaki parçayı aynı dikişle dikiyor döşemeyi takıyor. Orjinal gibi olmuştu.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Bende de 20 bin km 4.5 sene oldu. Triger kayışı hâlâ taze ıslak. En azından kauçuk kayışı değiştireyim diye kayış almıştım. Bu yazdıklarından sonra hiç acele etmem artık :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, volvo s40 2000 model aracım var. Araçta şöyle bir sorunum var, bazen seyir halinde motor sogukken henüz yeni yola çıkmışken yani hararet göstergesi birden tepeye vuruyor ve motor kendi kendine gaz veriyor, 10 saniye sonra yine birden hararet düşüyor ve tekrar ortaya geliyor. Bunun dışında bir de su eksiltme var. Aranızda acaba bu sorunu daha önce yaşayan ve bana yol gösterecek birisi var mı? Tavsiyeleriniz nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet.s

    Merhaba arkadaşlar, volvo s40 2000 model aracım var. Araçta şöyle bir sorunum var, bazen seyir halinde motor sogukken henüz yeni yola çıkmışken yani hararet göstergesi birden tepeye vuruyor ve motor kendi kendine gaz veriyor, 10 saniye sonra yine birden hararet düşüyor ve tekrar ortaya geliyor. Bunun dışında bir de su eksiltme var. Aranızda acaba bu sorunu daha önce yaşayan ve bana yol gösterecek birisi var mı? Tavsiyeleriniz nelerdir?
    Hararet musurunun kontrolunu yapin kablosu vs kopmak uzere veya soketinde problem olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikçiye gittim, su eksilttiği için müşür bazen algılama yapamıyordur, müşürde problem yoktur asıl problem su eksiltmesi gibi bir yorum getirdi. Tabi zahmet edip müşüre bi bakayım demedi, sanırım müşür altta olduğu için uğraşmak istemedi. Ama dediğiniz gibi ben başka bir Elektrikçiye gidip müşürü kontrol ettireyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet.s

    Elektrikçiye gittim, su eksilttiği için müşür bazen algılama yapamıyordur, müşürde problem yoktur asıl problem su eksiltmesi gibi bir yorum getirdi. Tabi zahmet edip müşüre bi bakayım demedi, sanırım müşür altta olduğu için uğraşmak istemedi. Ama dediğiniz gibi ben başka bir Elektrikçiye gidip müşürü kontrol ettireyim

    Suyla alakasi yok. İsiyi algiladigi icin su olsun olmasin isiyi algilar. Kablo kisa devre yaptiginda veya ciktiginda arac harareti full gosterir gaz vererek kendini korumaya alir (devir daim icin )

    Bu soylediklerim 2001 makyajli kasa s40 icin kendi gozlemledigim sonuctur. Makyajsizda cok fazla fark olacagini dusunmuyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhammet.s M kullanıcısına yanıt

    Eğer 2-3 litre su eksiltmiyorsa onunla alakası yoktur. Ustanız volvo ustası mı bu arada?

    Eğer multimetreniz varsa elektrikçiye de gerek yok kendiniz ölçebilirsiniz. Motor soğukken sensörün direnci yüksek olacak, ısındıkça azalacak.

    Ama benim tahminim eğer sensörün kablolarında problem yoksa sensörün bozuk olduğu yönünde. Eğer yenisini almak durumunda kalırsanız markasız veya uzakdogu ürünlerine bulaşmayın derim, çoğu zaman düzgün çalışmıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef ustam volvo ustası değil, ordu da yaşıyorum ve volvo ile ilgilenen usta yok maalesef. O yüzden de kimseye güvenemiyorum, emniyet kemeri takılı olmadığı için çıt çıt diye gelen sese, sinyal flaşörü arızası diyen bir usta ile karşılaştım. Bahsettiğin sorun için de termostat arızalı devirdim arızalı diyen oldu, Araç su eksilttiği için conta yanmıştır gerçekten hararet olmuştur o yüzden ibre yükselmiştir diyen de oldu. Başka bir usta conta yaksa o kdar fazla su eksiltmez kaçak vardır dedi. Çok farklı şeyler duyduğum için artık temkinli yaklaşıyorum. Hararet müşürüne baktırmam gerektiğini anladım, mümkünse orijinal bulmaya çalışırım ve umarım sorunum düzelir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhammet.s M kullanıcısına yanıt

    Araç ne kadar su eksiltiyor bu arada?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle anlatayım, sabah maksimum çizgiye kadar dolduruyorum, gün içinde yaklaşık 50 km kadar kullanıyorum, sonra kapağı açtığımda suyu göremşyorum. Yaklaşık 3 bardak kdar su koyuyorum sanırım tekrar maksimum çizgiye geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaçak mı var hocam yoksa egzozdan duman şeklinde mi atıyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözle görünür bir kaçak bulamadım, arabayı ilk çalıştırdıgımda Bi miktar su geliyor, bu duruma usta sağlıklı motor bunu yapar, motor ısınınca keser dedi, motor ısınınca su veya beyaz duman atmıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca usta, conta yanık olsa o kdar su eksilmez dedi, çekişte de Bi sorun yok, ben de anlayamadım bu durumu açıkçası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.