Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (497. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
12 Misafir (1 Mobil) - 11 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
517.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 495496497498499
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Açıklayıcı bilgi için teşekkür ediyorum. Burada olması da ayrıca güzel oldu. Bu haftasonu hallederim. Arabayı yıkamaya bırakamadım bu yüzden 😊. Ön kısmı bir kere klima menfezini tamir etmek için sökmüştüm, herhalde daha zor değildir. Sonucu yazarım buradanda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Nedense hiç şaşırmadım. Adına yağ soğutucusu demeselermiş keşke

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde ilk aldığım zaman vites kolundaki mandal takılıyodu . Bastırırken çok zorlamak gerekiyordu hem vitese ya da p ye taktığında mandal basılı kalıyordu üzerine hafif vuruyordum normale dönüyordu. o tetik sesi de gelmiyordu. sanki zorla kaydırıyormuşum ggibi oluyordu. Silikon spreyi sıktık . Düzeldi ve gayet yumuşadı. Öyle bir deneyin isterseniz hocam.
    Vites pozisyon şarterinden ise sıkıntı şanzımandan çıkıp motordan konsolun altına giren kısma kaportanın çubuğu olması lazım oradan da bir silikon sprey sıkarsınız . ince bir boru içi tozlanabiliyor.
  • eloq kullanıcısına yanıt
    Benim mandal ve pozisyon şalterim sıkıntısız çalışıyor. Sadece tetikte sorun var. Bir söküp bakacağım mecburen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Klima menfezlerinden çok daha kolay hocam. Benim korkulu rüyam klima menfezleri. Elimde kırılacak diye korkuyorum ne zaman sökecek olsam. Alt tarafta kırılacak hassas bir şey yok neyse ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karareis K kullanıcısına yanıt
    rica ederim hocam, işinize yararsa ne mutlu. Sizin stock basınç zaten yüksek olduğu için hortumu çekseniz de çok fırlamamış anlaşılan. Ama belliki alt devirleri güçlendirmiş, böyle kullanmaya değer o halde. Manual boost controllera çok da ihtiyacınız yok ama kafanız rahat gazlamanız açısından iyi olabilir. ecu zaten bu kadar basınç farkını tolere ediyordur.

    şu t4 ün en sevdiğim kısmı motor parçalarının haddinden fazla dayanıklı olması, yabancılar bazı motorlar için bulletproof yazıyorlar ya o hesap "biz motoru kağıt üzerinde 200hp de bıraktık ama içi sağlam, sen al devam et" kafasıyla üretmişler resmen

    bu arada geçen senelerde ben de batarya sorunu yaşamıştım, sırf ayar yapabilecek kadar 30-40dk dayansın diye beklentimi düşük tutarak n11 den ucuz bir batarya aldım. şansıma iyi çıktı, 2 yıldır gayet iyi gidiyor. inverter konusunu bilmiyorum ama işinizi görecekse ucuz bir batarya da bakabilirsiniz.




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Bu haftasonu müsait olursam girişeceğim. Bakalım neler olacak. Geçen teybi söktüm cd kısmına kızım kartvizitimi soktu, oda cd sanıp içine çekince parçalamak zorunda kaldım :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    T4 ler 2jz kafasında üretilmiş olabilir belki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • var galiba öyle bir kafa hocam

    bu arada teyp işi fena olmuş, neyseki düzeltebilmişsin. çocuklar seviyor kurcalamayı, benimki de bir ara sinyal kollarına kafayı takmıştı da neyseki kıramadan vazgeçti
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Benimki kız olmasına rağmen arabalara çok meraklı. Çocuğa bebekten çok araba alıyorum :) her yeri karıştırıyor çok fena benimkisi :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    o 2li menfezi kırdım sol tarafta tek çatlak varken 2 oldu :) 1.5 sene önce 1300 liraydı serviste sıfırı . Çıkmacılar 700-800 isteyince kızdım japonlayıp tutturdum . Öyle dolaşıyorum artık.Belki üstüne maun kaplama alırsam gözükmez kırıklar ;)
  • Bu cikmacilar harbi değişik. Bugün çıkma hortum geldi bir de ne göreyim benimkiyle aynı yerden hasarlı. Doğal olarak ben de kullanmak istemedim yarın yine patlarsa 300 lira gidecek benden boşa. Adam olacak Kenan Paşalı ya iade edeceğim dedim kargo benden olsun ürünün parasını gönder. Kusura bakma hakkını helal et dedim. Etmiyorum dedi şaka gibi Güler misin ağlar mısın. Gittim 120 ye yeni hortum bastırdım oringler de değişti. Şimdi vakum yapılıyor 30dakika sürecek.

    Bunlar nasıl insan nasıl esnaf anlamak mümkün değil.

    Gelen hortum
     S40 I (1995-2004)


    Yeni yaptırdığım hortum.
     S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Esnaf değil ki hocam ;) Konuşulacak çok şey var o konuda da neyse.
    Çıkma parçayı gözünle görüp almak lazım ama mesafe olunca maalesef anlaşılmıyor durumu. Aldı mı bari geri ?
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Bizim ülkemizde otomobil konusunda en büyük problem (son zamanlardaki saçma piyasayı saymazsak) bu çıkmacı meselesi bence. Avrupa ve ABD'de olduğu gibi bir hurdalık sistemi şart. İhtiyacı olan gitsin kendisi parçayı söksün belirlenmiş fiyatı verip alsın. Zaten arabalar pahalı yürütmesi maliyetli, en azından parça konusunda biraz yakamız rahat olurdu, ama işte durum ortada..

    Yalnız yeni hortum da bayağı güzel olmuş. O uçlardaki vidalı bağlantı parçaları hortumcularda oluyor mu, yoksa eskisini mi kullandılar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Temmuz 2020; 21:34:6 >
  • eloq kullanıcısına yanıt
    Aldı da bir ton da laf etti. Sanki ben hasar verdim boruya. Öyle olduğunu soylese önceden almazdım. Bir de tak ya bir şey olmaz ondan diyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam. Aralarında çok iyileri de var ama bunu da tanımış olduk böyle.

    Eskisini kesip çıkarıyorlar içinde o ring olan bir kısım var. Yeni hortumu o yuvarlak metal ile sıvı conta gibi sabitleyici sıkıp yerleştiriyorlar. Sonra pres makinası var onunla sıkıştırıyorlar. Orijinal gibi oluyor çok iyi sistem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adam beddua mi etti bilmiyorum 🤔 klimayı yaptırdık çıkarken içteki kapı kolu elimde kaldı. İcerisindeki plastik kırılmış. Akşam akşam arka kapı ile değiştirdim yenisini bulamayız da yine cikmacilara düştük

    Neyse ki Znt de varmış 4 tane alayım bari :))
    https://www.zntyedekparca.com/s40-v40-kapi-icten-acma-kolu-klipsi-sol-on-ve-sol-arka-kapi-icin-pmu1644

     S40 I (1995-2004)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 7 Temmuz 2020; 22:2:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Öylesine parça bakarken portekizde bir site görmüştüm. Adamlar çıkma parça sattıkları aracın kazalı fotoğraflarını ,kmsini vs ne varsa belgeli ve fotoğraflı şekilde şeffaf olarak paylaşıyorlar. Bizdeki çıkmacılar maşallah.. bir de üstüne sıfırından fazla fiyat çekiyorlar tutturabildiğine.

    @ezimuse O bedduadan değildir hocam olacağı varmıştır. Farketmemiş olmasaydınız takardınız parçayı. Hak hukuka gelince herkes maşallah sütten çıkmış...
  • eloq kullanıcısına yanıt
    Şöyle bir site buldum ben:https://shop.euroimpex.lt/en/
    Parça fiyatları aşırı komik, TR kargosu da uygun seviyelerde. Aklıma takılan bir parça olursa riske girip buradan almayı deneyeceğim, bakalım gümrük süreci vs. nasıl olacak. Eğer faturalı satış yapıyorlarsa, vergisini öderiz sorun çıkmaz diye umuyorum ama, denemeden karar vermek zor.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Site çok iyiymiş hocam, iyi yakalamışsınız. Ben de baya kurcaladım şimdi, hatta s40 filtreleyince sadece 2 parça çıktı sandım, meğer sayfayı aşağı indirdikçe geliyormuş, 38 sayfa parça çıktı

    Değişik bir mantığı var. Stokta olan parçaları direkt alabiliyorsunuz, ya da teklif ver butonu var, muhtemelen 3-5 euro düşürme şansımız da var. Diğerleri after request, muhtemelen ihtiyacımız olan neyi istersek bulup sökecekler. Rölanti valfi baktım bir tane, malum bizdeki baya pahalı tip, en son 1000tl civarıydı. 18euro parça+10 euro kargo kabaca 200tl, buradaysa uzun zamandır kurdan bağımsız olarak çıkması 400 civarı bir de adamlar parçaların çalıştığına dair garanti veremeyiz ama 14 gün içinde iade edebilirsiniz yazmışlar, bravo yani.

    Bir tane t4 turbosu vardı, 140euro. Alıp burada bir de revize ettirsem neredeyse 2bin tl ye taş gibi turbo almış olacağım. Buradaki en büyük sıkıntı gümrük bence. Adamlar fatura kesiyordur kesmesine ama 2. el parça ithalatı yasak olduğu için gümrükçü koliyi açıp bakarsa iş yaş. Ufak parçalarda veya parça çok temizse belki arada kaynayabilir. Ama dediğiniz gibi, ihtiyaç olursa ben de riske girip denemeyi düşünürüm.




  • 
Sayfa: önceki 495496497498499
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.