Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (485. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.316
Cevap
71
Favori
516.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 483484485486487
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlginiz icin cok tesekkur ederim, evet maalesef su an 2. el piyasasi ciddi derecede asiri yuksek. Volvo s40 1,6 lar icin.kasa ve motor olarak rampalarda bayilma yaptigini duydum. Asiri hiz yapan biri degilim, aslinda bana kafi. 50 binden fazla.etmeyecegini bende anlamis haldeyim, vazgectim. Su an araclarda 10-20k ortalama fiyatlar artti. Zaten paylastigim ilan sahibinin o.fiyata veremeyecegini biliyorum. Su an tok satici rolunde. Aslinda satma taraftari degil, su donemde cogu kimsenin satma taraftari oldugunuda dusunmuyorum.Hayirlisi hakkimizda su an icin arac alimini durdurdum. Hayirli bayramlariniz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rvuochko

    İlginiz icin cok tesekkur ederim, evet maalesef su an 2. el piyasasi ciddi derecede asiri yuksek. Volvo s40 1,6 lar icin.kasa ve motor olarak rampalarda bayilma yaptigini duydum. Asiri hiz yapan biri degilim, aslinda bana kafi. 50 binden fazla.etmeyecegini bende anlamis haldeyim, vazgectim. Su an araclarda 10-20k ortalama fiyatlar artti. Zaten paylastigim ilan sahibinin o.fiyata veremeyecegini biliyorum. Su an tok satici rolunde. Aslinda satma taraftari degil, su donemde cogu kimsenin satma taraftari oldugunuda dusunmuyorum.Hayirlisi hakkimizda su an icin arac alimini durdurdum. Hayirli bayramlariniz olsun.
    satılan araçlara bi göz gezdirdimde gerçekten kötü halde çoğu araç. Bizim araçların durumu gayet iyi onların yanında :)
  • Piyasa çok vahim durumda maalesef. Forumdan @Ayanİbrahim satıyordu aracını, anlaştılar mı bilmiyorum. Eğer hala satıştaysa bir sorun derim bildiğimiz, temiz bir araçtır.
    1.6 sakin kullanıcı için yeterli gelir ama açıkçası bu sınıftaki bir aracın en az bir 120 beygir olması iyidir bence, o açıdan minimum 1.8 diyorum ben.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Anlaştık biriyle. Hatta ertesi gün benim bakımları yaptırdığım servis aradı.arabayı istedi kardeşi için. sattım dedim . Şu virüs olaylarının yatışmasını bekliypruz açıkcası noter işi için. Bir yandan da satmasam diyorum. Ne olacağı belli değil. Bekliyoruz bakalım şimdilik.
    S60 bakıyım dedim geçen. İlk sahibiyim vs yazmış övmüşte övmüş aracını. Hiç masrafı yok vs. Lpg yok araçta. Ama resimde araç çalışıyor ve motor arıza ışığı yanıyor. Hemen kapattım sayfayı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Bu benim arabada da bir kere çıkmıştı, araba gaz yemiyor ve rölanti tutmuyordu. Metal ucuna ince bir teflon sarıp soktum bir daha çıkmadı. Dene istersen.
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Allahtan fara ve kaput ucuna birşey olmamış. tutanak tutup yekrar boyatsaydınız keşke.
  • Teşekkürler hocam.
    hasar çok olmayınca tutmadım. daha büyük boyutta olsa mutlaka tutardım. diğer aracın da fotoğraflarını aldım. Vuran kişi inşaat firması sahibi yaptır öderim dedi. Firmasını da biliyorum. Kendi boyacımıza bir ara yaptıracağım başkasına elletmek istemiyorum. Tam hatırlamıyorum ama tiguan'ın kapıda da hasar olmuştu. iyi yırttık yine.
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Bence yaptırmadan boyacı arasın adamı şu kadar tuttu siz ödeyecekmişsiniz diye. Madem tanıdık. Ödüyorsa tekrar boyatın gitsin bence.
    Bu insanlarıda anlamıyorum. 500 liralık boyama masrafı sigortayı delmez. Tutanak tutmak 10 dk. ve o parayı cebinden ödüyor. Sigorta bozulsa bile bu masrafla bir sonraki yaptıracağı sigortanın ödemesi değişmez.
  • Zengin olunca yaptır öderim söylemi böyle oluyor demek ki hocam
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Herhalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynen, yerinden çıkınca tepkileri çok acayip oluyor. son seferinde arıza lambası da yakmadı, bilmesek ara dur
    tek kat elektrik bandı sardım ben de, dün deneyeyim dedim, bu sefer de yerinden çıkmadı. zamanla parçalandıkça içine çeker diye korkuyorum, yoksa şimdilik tuttu.
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam orada ısı yok. Banta bişey olana kadar siz halledersiniz. Ben bir keresinde Ankara'ya giderken Bolu tünelini tırmandığım sırada araba garipleşti. Highway outlet te kaputu açtım baktım; senin bu çıkan hortumun daha sağda iç tarafta bir parçası daha var, o çıkmıştı. Bulana kadar uğraştırdı. Hatta tam ortada gözüken yuvarlak plastik bir parça var hortum üzerinde, onun girişi kırıldı; yıllarca çalışmışmeskimiş tabii. Oradaki tekzen hayatımı kurtardı. Oraya kelepçe ile hava hortumu taktım, hala da öyle kullanıyorum 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yoldayken olunca kötü oluyor hakikaten, ben de otobanda birini sollayıp hızla sağa kaçayım derken fazla yüklenmişim, sonrası hüsran neyseki gişelere yaklaşmıştım da o şekilde fazla yürümedim. öyle emniyet şeridinde kaputu açık volvo görüntüsü vermeden sığındım bir yere

    motordaki hortumlar aslında çok sağlam, özellikle basınç hortumlarını baya etli seçmişler zamanında, hala gevreme yok. ama hortum sayısı çok olunca bağlantı yerleri yaş yüzünden sürpriz çıkarmaya yatkın oluyor.
  • bu arada benim yılan hikayesine dönen mbc meselesinde sonuca ulaştım sanırım. aslında çok basit işti ama aliexpress parçalarının işe yaramaması, sonra da ayar zorluğu falan derken fazla uzadı. bağlantı şekli için bir sürü yorum var ortalıkta, şu an en makul olanını buldum sanıyorum. mbc eski usul bir sistem, aramızdan birinin işine yarayacağını pek sanmıyorum ama gene de şemayı bırakayım şöyle:

     S40 I (1995-2004)

    turbodan çıkan basınç önce orjinal selenoide geliyor, ecu istediği miktarını havaya serbest bırakıyor, kalan basınç manual controllera geliyor, o da ayarladığım basınca kadar tutuyor, fazlasını wastegate e gönderip açılmasını sağlıyor ve basınç düşüyor. şuan maksimum 0,8 bara çıkıyor, devir yükseldikçe orjinal tcv de devrede olduğu için olması gerektiği gibi basınç düşüyor. şimdilik güzel ama umarım bu şekilde stabil gider.

    tabi lpg ayarını da yeniledim mecburen. 0,2-0,4 bar arasında nedense garip şekilde biraz zenginde kalıyor, sonra düzeliyor (grafikte örtüşmeyen yerler). tek tek o bölgeyi düzeltme şansım yok ama sorun lpgden değil diye düşünüyorum. sanırım benzin haritasının yeni düzene bir süre adapte olmaya ihtiyacı var. (sadece tahmin, temenni diyelim) ltft de 2,3 lere kadar düzelmişti, bir süre sonra haritayı tekrar oluşturacağım bakalım ltft ile ikisi ne alemde.

     S40 I (1995-2004)




  • Bizim araçlar sağlammış.

     S40 I (1995-2004)  S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tamam arkadan vuran daha çok hasar alır da, bu kadarı da olmaz yani
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Haklısın. Baktığımızda tampon demirleri birbirine vurmuş aslında. Passat o kadar kötü bir araba değil ama bizim arka şase onun ön şaseden sağlam demekki.
    Ben 20 km ile mercedese arkadan vurdum ve o zaman çıkan ses ile bişey olmamasına şaşırmıştım. Sadece far camım kırılmıştı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 90'ların sonundaki araçlar sağlam imajı verse de aslında çoğu vasat durumda. En iyileri işte bizimkiler ilk 4 yıldızı alan araç. Hatta şunu da paylaşayım, 3 Alman da 2 yıldızda
     S40 I (1995-2004)




  • nacker kullanıcısına yanıt
    O zaman Volvo ile diğerleri arasında baya fark varmış. Demekki son on yılda anca yakalayabildiler. Zaten yazıya göre maksimum yıldızda 4. Bir yerde okuduğuma göre euro ncap in geliştirme konseyinde volvoda varmış. Adamlar biz bunu bulduk, şöyle insanlar için bişey geliştirdik gibi öneri sunup diğer markaların gelişmesi içinde çalışıyorlar. Biraz benvil olsalar diğer alman rakiplerinden çok daha ileride olabilirlermiş. İsveç kafası işte

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar. Geçen hafta 2001 1.6 lpgli manuel modelini aldım fakat rampalarda stop ettiriyorum sürekli. Ayrıca bu benim ilk arabam, araba sürmeye de yeni başladım acemiyim baya rampada sıkıntı çekiyorum. Verebileceğiniz taktik var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 483484485486487
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.