Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (338. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
517.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buda mecidiyekoyde bir amcanin surdugu T4

    Egzos cift uclu ve calisiyor





     S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Gri değildi. Kırmızı gibi gördüm sanki. Yandan dönüp karşıma çıktı. Karanlıktan, açıdan, far ışıklarından rengi pek seçemedim. Plakaya ve panjura gözüm takıldığı için. Hızlıca gectik yanyana zaten. . Ama gri değildi eminim ona. benimki de gri olduğu için algıda seçiciliğim olurdu.



    Ben bu arabalarda füme rengine hastayım. Böyle koyu mavi gibi mi denir öyle duruyor ya. Orjinal t4 jantlarla da fena.

    Yeni akım başlatalım. Etrafında s40 gören foto atabilirse paylaşsın bakalım ne kadar var (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    T4 lere hastayım. 1.8 gitmiyor. Gidiyor da anladınız işte ;)



    T4 e gözümü kestirmiştim ben arabayı aldığım zaman vardı. Benim usta başına bela almak istiyorsan t4 ü veriyim, sıkıntı yaşamayım diyorsan 1.8 i al demişti ısrarla. Ben de dediğine güvenip aldım.

    İnsanoğluyuz işte yetinmiyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Füme+t4 kesinlikle benim de favorim.

    Ama sırf bu tür keyif aracı alacak olsam herhalde C70 T5 bakardım, coupe olanlarından. Fiyatları temiz t4'lere benzer. Fazladan 40 beygir ve 1 silindiri var. Kasa olarak da neredeyse s80 boyutlarında, iki kapılı olmasına rağmen 4 kişi rahat sığar içine.

    Bir de manuel olacak, motoru da 300 beygire çıkarttın mı tamamdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Amca da az değilmiş he. Çift egzoz, power yazısı falan
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    0.75'i kullanma kılavuzunda yazdığı için ayarlamıştım, ama kullanma kılavuzu turbolu araçlar için ve turbo beslemeli araçlarda buji aralığını artan basınçla beraber azaltmak, atmosferikte de turboya göre görece daha geniş bırakmak gerekiyormuş. O yüzden 1 mm'ye getireceğim, hani hem performans pek azalmasın hem de yakıt biraz azalıp daha pürüzsüz çalışsın diye. Bakalım değişen bir şey olacak mı.
    3 tırnaklılarda ayarlama mümkün değil ama bende şu an tek tırnak turbolu bujiler olduğu için sentil yardımıyla ayarlayabiliyorum. O bujiler de gavur gibi çıktı bu arada, en son baktığımda herhangi bir erime, eskime belirtisi yoktu. Herhalde 40-45 bin km oldu. Demek ki orijinal turbo bujisini atmosferiğe takınca 40-50 bin km'yi rahat görüyor.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de iridyum bujılerı 0.7 ye ayarlamıstım, tekleme sorunum vardı daha önce yazmıştım. Şimdi tam basınç altında iken 3000 devirde falan nadiren de olsa tekleme oluyor lpgde. O zaman ben 0.6 ya da ayarlayabilirim değil mi? Bir de vuruntu ile teklemeyi nasıl ayırt edebiliriz acaba? Çünkü vuruntudan da şüpheleniyorum sıvı lpgden dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    17” yıldız jantlı ve turuncu olursa o c70 tadından yenmez.



    Ya da 300’lük 60R olsa mesela!!



    Yine malum siteye soktunuz beni...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Durup dururken forum olarak gaza geliveriyoruz, biri fotoğraf koymasın, t4 demesin



    Ben de c70 deyince gaza gelenlerdenim hep içimde kalmistir, manuel-bordo-2.3t5. 98de otohaber posterini vermişti, eski evimde hala odamın duvarindadir. Aslında hata bende, çocuk olacak-es kullacak vs. Diye s40a dönmüştüm. Halbuki c70 çok daha büyük, konforlu. Üstelik s40a harcadığım parayı ona harcasam super bir kupon c70im olurdu. Neyse artık almaya niyetlenmem zaten, heves olarak kalsın kenarda.



    @nacker hocam, turbo bujileri sizde basınç görmediği için çok daha uzun ömürlü olacak anlaşılan. Anladığım kadarıyla dar tırnak aralığı performans ve agresif karakter, geniş Aralık ekonomi ve pürüzsüz çalışma veriyor. Siz deneyince göreceğiz hepberaber.



    Bu ara nıvaya buji araştırıyorum, üstündeki orjinaller 10bin km olmuştur. Ben orjınal koda uyumlu ngk düşünüyorum, babam da 4tirnakli bosch wr78x istiyor, anlaşmazlık içindeyiz Yanma odası açılı olduğu için daha iyi olacagini savunuyor. Üretimden kalkmış artık ama bulunuyor hala. Tek tırnak motorda 4 tırnak kullanınca ne oluyormuş onu da ben yazarım artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • karareis K kullanıcısına yanıt
    Vuruntu daha çok tıkırtı gibi bir ses çıkarır. Tekleme olunca bütün arabada hissedilirken vuruntunun sadece sesi var diye biliyorum. Mesela şu videonun 1-2 saniyeleri arasında hafif bir tık tık sesi geliyor, bu vuruntu:


    0.65 de deneyebilirsiniz, 0.6 belki fazla küçük gelir. Ama baya hissedilir bir tekleme ise açıkçası buji aralığının pek fark edeceğini sanmıyorum.




  • Motordan bir ses geliyordu ustaya götürdüm triger bilyasından geliyor ses ama bir zararı olmaz şimdilik yaptırmaya kalksan 800-900 arası tutar dedi. Triger seti mi değişmesi gerekiyor? Eğer triger seti değişmesi gerekiyorsa şu seti alıp takabilir miyim

    https://www.aloparca.com/yedek-parca/INA/Triger-kayisi-seti/530006310/29282

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coroic kullanıcısına yanıt
    Parça kodları uyuyorsa evet takabilirsiniz. Triger en son ne zaman değişmişti? Eğer yeniyse sadece bilyayı değiştirirsiniz, daha ucuza gelir.
    Eğer 100 bin km'ye yakınsa komple değiştirmek daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Parça kodları uyuyorsa evet takabilirsiniz. Triger en son ne zaman değişmişti? Eğer yeniyse sadece bilyayı değiştirirsiniz, daha ucuza gelir.
    Eğer 100 bin km'ye yakınsa komple değiştirmek daha mantıklı.
    Ki ben 100 bin bile beklemiyorum. 171 binde bir değişti, 228 binde bir değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Ki ben 100 bin bile beklemiyorum. 171 binde bir değişti, 228 binde bir değişti.

    Alıntıları Göster
    ben de bu aralar değiştireceğim de masrafı baya fazla :)

    en son 140 binde motor yaptık araba 260 binde. değişmesi gerekiyor heralde artık :)
  • Benimde degisecek ama bakalim butce simdi musade etmiyor yeni 1450tl gomduk :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C70 T5 i kısa mesafe sürmüşlüğüm var. Araba tam keyif arabası içinden inmek istemiyorsunuz öyle diyim.verdiği hissiyat bambaşka..

    Bir de 98 S70 T5 sürmüşlüğüm var onun da hissi farklı ama bir C70 değil ;)

    Bizim S40 onların yanında biraz sönük kalıyor ama çoğu arabadan da iyi.

    Çoluk çocukda yokken benimkini satıp C70 mi alsam. Gözüm karardı bir an (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C70 makyaj gormemis eger makyajlansaymis ben mutlaka 2001 ve ustu c70 alirdim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C70 kullanması eminim çok güzeldir, hiç kullanma şansım olmadı maalesef. şöyle bir 10 yaş daha büyük olmayı çok isterdim, sadece c70 sahibi olabilmek için :)



    S70e eskiden beri pek ısınamadım, ne 850 ne s80 böyle arada kalmış gibi (c70 aslında s70 tabanlı gerçi:) benim favori 850, tasarım hikayesi bile aslında başarı öyküsü. 2013te beyaz, manuel bir T5 bulmuştum, 114bin kmde. izmirde bir zengine aitmiş, tertemizdi, gidip bakmıştım, test sürüşü yapmıştım. eski nesil bir tarzı var haliyle ama içine, gidişine hayran kalmıştım. tabii hatun engeline takıldı



    bu arada benim malzemeler geldi. miktar fazla olunca direkt kolisiyle kargolamışlar:) fransız markası, ama italya üretimi. bir de hediye granül sabun koymuşlar



     S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çerçevesiz camlardan dolayı rüzgar sesi fazla deniyor hocam. Dikkatinizi çekti mi?
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Olduğunda belirgin bir tekleme oluyor ancak çok nadiren oluyor. Bu yüzden şu an kurcalamamak daha mantıklı o zaman, teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.