Şimdi Ara

***... S K O D A kulübü (56 üye) ....*** (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.208
Cevap
4
Favori
202.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki

***... S K O D A kulübü (56 üye) ....***


(En Son Oy Tarihi: 14.6.2017)
Giriş
Mesaj
  • denemeyi nerde yaptın???
    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    arkadaşlar size bişi desem inanmazsınız ama ne yapıyım gerçek isteyen inansın istemeyen inanmasın ama bizim arabayla tem de 220 yı gördum son hız 190 dio test verılerınde ama ona bakarsan 0-100 12,2 sn dıo ben 9,2 sn de de kalktım resmını çekemedım ama bu hafta bı deneme yapmayı düşünyorum bakalım gene aynı yolda bu sefer fotorafla birlikte gelıcem



    ...SERKES 1...
     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***
    ...Mustang Shelby GT500 1967...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 10 Mayıs 2006; 22:23:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    denemeyi nerde yaptın???
    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    arkadaşlar size bişi desem inanmazsınız ama ne yapıyım gerçek isteyen inansın istemeyen inanmasın ama bizim arabayla tem de 220 yı gördum son hız 190 dio test verılerınde ama ona bakarsan 0-100 12,2 sn dıo ben 9,2 sn de de kalktım resmını çekemedım ama bu hafta bı deneme yapmayı düşünyorum bakalım gene aynı yolda bu sefer fotorafla birlikte gelıcem

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***






    kadıkoyden tem e girip dudullu çıkışına kadar kı yolda. tam ataşehir cıvarında kadran 220 dı yolda egim vs. yok..yol boştu sadece




  • asıl sorum şu....... 220 ile giderkende güven veriyormuydu yoksa çok tedirgin oldunmu????
    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    kadıkoyden tem e girip dudullu çıkışına kadar kı yolda. tam ataşehir cıvarında kadran 220 dı yolda egim vs. yok..yol boştu sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 6 Mayıs 2006; 18:04:49 >
  • serkes1,
    BENİM TÜKETİM DEĞERLERİM:
    Ş.DIŞI: 5,4 LT (795 KM DE 43 LT)
    Ş.İÇİ: 9,3 LT ( 460 KM DE 43 LT) (GÜNLÜK KULLANIMIM SABAH, 3 KM, AKŞAM 3 KM İDİ)
  • ok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    serkes1,
    BENİM TÜKETİM DEĞERLERİM:
    Ş.DIŞI: 5,4 LT (795 KM DE 43 LT)
    Ş.İÇİ: 9,3 LT ( 460 KM DE 43 LT) (GÜNLÜK KULLANIMIM SABAH, 3 KM, AKŞAM 3 KM İDİ)
  • serkes1 hocam böyle bir topak ben mazda için düşünüyordum seni orada görmeyi istiyordum ama napalım sağlık olsun

    ayrıca topağınız hayırlı uğurlu olsun severim skodaları
  • topiğin adını değişmişsiniz, tanıyamadım birden yaw
  • SKODA'NIN TARİHİ

    Aile Girişimi Laurin&Klement

    Hikayemiz 1895'in sonunda başlıyor. Bisiklet meraklısı teknisyen Vaclav Laurin ve muhasebeci Vaclav Klement kendi bisikletlerini yapmışlar ve bu ürüne gururla ve vatanseverlik duygularıyla Slavia diye adlandırmışlardır.

    Her şey onlar için fevkalade gelişmeye başlar. 1899'a geldiklerinde Laurin&Klement Co. motorsiklet üretmeye başlamışlardır. Uluslararası yarışmalardaki ilk zaferleri kutlanır.

    Yüzyılın bitimi ile şirket otomobil üretmeye başlayarak bir başka önemli olaya imzasını atar.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***



    Büyükbaba Otomobil 1905

    İlk otomobil Voiturette A ticari bir başarıydı. Bundan dolayı Çekoslovak seçkin motorlu araçlarının bir sembolü haline gelmişti. Şirket bilgi ve tecrübesi sayesinde gelişen pazarlarda kendine kalıcı bir yer edinmiş, Laurin&Klement, Avusturya Macaristan Monarşi'sinin en güçlü endüstriyel bölgesi olarak Çek krallığındaki pozisyonunu pekiştirmiştir.


    1907 - Laurin & Klement, Anonim Girişim

    Şirketin gelişimi artık bir aile işi olmaktan çıkacak kadar hızlı gidiyordu. Bir sonraki adımı atmanın zamanıydı. 1907'de kurucular L&K'yi bir anonim şirkete dönüştürdüler. İlerleme yepyeni bir modeli ortaya çıkardı - Faeton. 1914'den sonra ise şirket silah üretiminde de rol aldı.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***


    1925'de Skoda Pilsen ile Birleşme

    Pozisyonunu korumak ve güçlendirmek ve fabrikayı modernleştirmek için L&K güçlü bir ortak arayışına girdi. Artık otomobillere ek olarak, kamyonetler, otobüsler, uçak motorları ve tarım makinaları da yapmaya başlayacaktı.

    1925'te L&K ülkenin en büyük endüstriyel yatırımı olan Skoda Pilsen ile birleşti. Artık marka olarak Laurin&Klement isminin sonu gelmiş ve yeni marka Skoda olarak doğmuştu. Sonuç, gayet hoş pek çok detayı olan zarif otomobillerin seri üretimi olmuş ve bu otomobiller uluslar arası yarışmaları kazanmıştı.

    Büyük Çöküş Skoda'nın ilerleyişini yavaşlattıysa da durduramadı. Bir başka başarılı model olan Popular doğdu.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***



    İşgal Dönemi

    İkinci Dünya savaşının zor yılları süresince Skoda Nazi Almanyası'nın ekonomik sisteminin bir parçası haline geldi. Şirketin üretim programı savaş zamanı üretim için uyarlandı.

    Karmakarışık problemlere rağmen, Skoda bir başka seçkin modeli olan Skoda Superb'ü üretmeyi başardı.


    Sosyalizm ve Planlı Ekonomi

    Ikinci dünya savaşının sonu daha fazla değişim getirdi. Tüm endüstri merkezi planlamaya maruz kalmış, Batı gelişmeye devam ederken, dış dünya ile iletişim ve bilgi alışverişi engellenmişti. AZNP Skoda olarak şirketin ismi yenilenmiş ulusal bir şirket olarak Çekoslovakya'da şahsi araçlar sektöründe tekel haline gelmişti.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***



    1950'lerin ve 1960'ların başarılı modelleri

    Sosyal sistemin darbesine ve bilgi boşluğuna rağmen, savaş sonrası döneminin Sosyalist Çekoslavakya'sında şirket ilerlemeyi başarmıştır. Bunu kesinlikle somut temeline, geleneksel üretim sürecine ve başarılı geçmişine borçluydu.

    Yeni modeller- Tudor, Spartak ve Octavia doğmuştur.
    Ancak 1960'lar esnasında Batı'ya yeni teknolojilerin gelmesi ile ülkenin sanayisi geri kalmaya başlamıştı.


    1968/69'da Prag Baharı sonrası

    1970'lerden itibaren ekonomik sistem durağanlaşmaya başlamıştı. Fabrika sadece doğu pazarında lider pozisyonunu koruyordu. 1987'de yeni aracın - Favorit'in gelişi ile şirket büyük bir çıkış yaptı.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***



    Skoda'nın Dönüşümü

    1989'daki politik değişim, yeni ekonomi ve pazar gerçeğini de beraberinde getirmişti. Skoda, geleceği yakalamak ve yatırım yapabilmek için güçlü bir yabancı ortak arayışına girdi.

    1990 Aralık ayında, hükümet VW Konzern ile ortak olmayı tercih etti. 16 Nisan 1991'de Skoda, VW, Audi ve Seat ile birlikte Konzern'in dördüncü markası oldu.

    Daha fazla ilerleme kaydedilmişti. Bu ortaklığa bağlı olarak ve yeni ekonomi bakışı sayesinde Skoda, modernleşme ölçülerini gerçekleştirdi. Sonuç olarak, global rekabete karşı koyabilen bir model, yani Felicia doğdu. Ve onu daha da başarılı modeller takip etti - Octavia, Fabia ve şirketin gururu Skoda Superb.

     ***... S K O D A  kulübü  (56 üye) ....***



    Alıntı:www.skoda.com.tr




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    asıl sorum şu....... 220 ile giderkende güven veriyormuydu yoksa çok tedirgin oldunmu????
    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    kadıkoyden tem e girip dudullu çıkışına kadar kı yolda. tam ataşehir cıvarında kadran 220 dı yolda egim vs. yok..yol boştu sadece






    güven veriyodu.ve benı etkılıyen bı yanıda vardı hissettirmiyodu hızı nasıl s320 yle giderken kadran 250 olur ama çok hafıf gidersin aynen öyleydi tak bı sorun yolun bazı yerlerı yukselıp tekrar iniyodu o zmn araba hop oturup hop kalkıyodu




  • mazda için elimden geleni herzaman yaparım dostum..
    sen yeterki iste.

    benim corolla, yakında mazda olursa şaşırma.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rotary_power

    serkes1 hocam böyle bir topak ben mazda için düşünüyordum seni orada görmeyi istiyordum ama napalım sağlık olsun

    ayrıca topağınız hayırlı uğurlu olsun severim skodaları
  • Zamanında Toledo yerine bu aracı alacaktık.. Skoda bayisine denemeye gittik.. Lise2. sınftayım. Kiremit rengi çok spor duran şahane bi arabaydı.. Koltuğuna oturdum.. Etrafa bakarken koltuktaki sayıları gördüm.. bi deniyim dedim neymiş die bi bastım koltuk oynayamaya başladı.. Oo iyiymiş felan derken koltuk durmadı ve beni direksiyon ile araya sıkıştırmaya başladı.. Can havliyle nasıl arabadan kaçtım bilemiyorum.. Haala hatırlar gülerim

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    Ayrıca aşağıdaki ilave donanımlar daha üst donanım seviyesine sahip olan Collection modelinde bulunmaktadır.
    - Sabit hız kontrolü
    - Elektrik kumandalı sunroof
    - Xenon farlar, far yıkayıcıları
    - Yağmur sensörü
    - Park sensörü
    - Ön koltuğa bebek koltuğu konduğunda yolcunun hava yastığının devre dışı bırakılması
    - Çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    - Motor ve elektronik sistem tercihine bağlı olan çok sayıda güvenlik arttırıcı ekipman- ABS fren sistemi, EBD, patinaj önleme sistemi ASR, ve elektronik dengeleme sistemi ESP.
    - 16" alüminyum alaşımlı jant
    - Otomatik, 3 hafızalı sürücü koltuğu
    - Radyo CD çalar





  • arkadaşımın birinin aracındada böyle bir hadise oldu..

    yıkamacılar bilirsin kapı altlarını tazikli su ile yıkarlar. kazaran su buraya (ordaki tuşlara) geliyor ve yolda bu mekanizma kendiliğinden çalışıyor arkadaş yolda giderken dumur oluyor. arkada kimse olmamasına rağmen birden arkadan ititiriliyor zannedip korkup frene basmış...

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Zamanında Toledo yerine bu aracı alacaktık.. Skoda bayisine denemeye gittik.. Lise2. sınftayım. Kiremit rengi çok spor duran şahane bi arabaydı.. Koltuğuna oturdum.. Etrafa bakarken koltuktaki sayıları gördüm.. bi deniyim dedim neymiş die bi bastım koltuk oynayamaya başladı.. Oo iyiymiş felan derken koltuk durmadı ve beni direksiyon ile araya sıkıştırmaya başladı.. Can havliyle nasıl arabadan kaçtım bilemiyorum.. Haala hatırlar gülerim

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    Ayrıca aşağıdaki ilave donanımlar daha üst donanım seviyesine sahip olan Collection modelinde bulunmaktadır.
    - Sabit hız kontrolü
    - Elektrik kumandalı sunroof
    - Xenon farlar, far yıkayıcıları
    - Yağmur sensörü
    - Park sensörü
    - Ön koltuğa bebek koltuğu konduğunda yolcunun hava yastığının devre dışı bırakılması
    - Çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    - Motor ve elektronik sistem tercihine bağlı olan çok sayıda güvenlik arttırıcı ekipman- ABS fren sistemi, EBD, patinaj önleme sistemi ASR, ve elektronik dengeleme sistemi ESP.
    - 16" alüminyum alaşımlı jant
    - Otomatik, 3 hafızalı sürücü koltuğu
    - Radyo CD çalar







  • seek and destroy kardeş bilgiler için teşekkürler.
    ayrıca senin nickin benim tesisatta dinlediğim parçalardan biridir.
  • Ben de baya korkmuştum..

    Bir de Skoda'nın tesisatı gerçekten iyi değil mi? Biz de Seat var CD çalar + 8 hoparlör die geçior.. 4 woofer 4 tweeter sanırım acaip iyi ses sistemi.. Gerçekten bass'ı uzaktan çok iyi duyuluyor.. Bide arabanın yalıtım iyi olmasa çok rahat duyulcak da




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 7 Mayıs 2006; 13:05:10 >
  • skoda gerçekten çok sessiz ve konforlu....fakat tesisatı çok rezalet
    ama rezalet olan kısmı kolonları ve önde 4 tane oluşu arka kapıdada iki tiz var...yetersiz oğlu yetersiz.
    bu konuda en keyif aldığım hazır sistem corollada vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Ben de baya korkmuştum..

    Bir de Skoda'nın tesisatı gerçekten iyi değil mi? Biz de Seat var CD çalar + 8 hoparlör die geçior.. 4 woofer 4 tweeter sanırım acaip iyi ses sistemi.. Gerçekten bass'ı uzaktan çok iyi duyuluyor.. Bide arabanın yalıtım iyi olmasa çok rahat duyulcak da






  • rica ederim

    yaw ben bunu dinleyemiyorum arabada,fena gaz yapıyo,yarışasım geliyo ki hiç sevmem

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    seek and destroy kardeş bilgiler için teşekkürler.
    ayrıca senin nickin benim tesisatta dinlediğim parçalardan biridir.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    seek and destroy kardeş bilgiler için teşekkürler.
    ayrıca senin nickin benim tesisatta dinlediğim parçalardan biridir.





    vay hocam sende bizdenmişin

    jaymz forever

    başka ne dinlersin metallica haricinde?

    alakasız oldu ama kusura bakmayın




  • metallica (one,fade to black) bu parçalara bayılırım... uzun yolda kısık ateşte iyi gidiyor.
    megadeth (rust in peace(albüm))
    stevie ray vaughan (blues), joe satriani...acayip ihtiyacım oluyor bazen gitara doyuyorum.
    queensryche
    great white
    alan parson project(...)
    ben harper..sürekli arcımda 1 cd si var.
    judas priest..onsuz olmaz
    pearl jam...
    led zeppelin.........

    aklıma gelenler........
    bunların cd leri mutlaka cd kutusunda aracın içinde olur...yoksa nefes alamam

    peki sen............
    ve peki siz.........


    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    seek and destroy kardeş bilgiler için teşekkürler.
    ayrıca senin nickin benim tesisatta dinlediğim parçalardan biridir.





    vay hocam sende bizdenmişin

    jaymz forever

    başka ne dinlersin metallica haricinde?

    alakasız oldu ama kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 7 Mayıs 2006; 23:31:05 >




  • bende
    metallica tüm albümleri(özellik and justice for all ve kill em all albumleri
    megadeth (risk,Countdown to Extinction,The World Needs A Hero.. vs..)
    dream theater(octavarium albümü
    fear factory.. digital cannectivty,digimortal,transgression..
    slayer
    sepultura,, gerçi max cavelara gruptan ayrıldıktan sonra eski tadı kalmadı

    alternatif olarak
    placebo
    muse
    pearl jam
    in flames
    vs...

    ayrıca rammstein
    till landemann o adamdaki ses varya acayip bişe

    bu liste uzar giderr..




  • siz bunları dinlerken gaza gelmiyomusunuz yaa, yada bilmiyorum ben çok kaptırıyorum kendimi ve çabuk gaza geliyorum
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.