Şimdi Ara

SİEMENS ANKASTRE EV ALETLERİ KULLANICI YORUMLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
84.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar içimizde siemens in ankastre ev aletlerini kullanan varmı

    FIRIN , DAVLUMBAZ OCAK

    Lütfen kullananlarımız varsa memnunlarmı birde bunların üretim merkezi neresidir acaba?


    Birde FRANKE ANKASTRE SERİSİ NASILDIR?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 21 Haziran 2008; 22:17:43 >



    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Siemens Ankastre Ev Aletleri Kullanıcı Yorumları: Bilmeniz Gerekenler

    Siemens ankastre ev aletleri, mutfak alanını optimize etmek ve modern bir görünüm kazandırmak için tasarlanmıştır. Set, fırın, ocak, davlumbaz ve buzdolabı gibi temel cihazları içerir.

    Siemens ankastre set kullanıcı yorumları, potansiyel alıcılar için değerli bilgiler sağlar. Bu yorumlar, cihazların performansı, özellikleri, kullanım kolaylığı ve dayanıklılığı hakkında gerçek zamanlı geri bildirim sunar.

    Siemens Ankastre Fırın Yorumları

    Siemens ankastre fırınlar, çeşitli pişirme programları ve ayarları ile bilinir. Kullanıcı yorumları, bu fırınların pişirme sonuçlarının mükemmel olduğunu ve özellikle hamur işleri ve et yemekleri konusunda başarılı olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, kendi kendini temizleme özelliği, bakımı kolaylaştırır.

    Siemens Cam Ocak Kullanıcı Yorumları

    Indüksiyonlu pişirme teknolojisini kullanan Siemens cam ocaklar, hızlı ve verimli ısıtma sağlar. Kullanıcı yorumları, ocakların hassas sıcaklık kontrollerine sahip olduğunu ve temizlenmesinin kolay olduğunu vurgulamaktadır.

    Siemens Davlumbaz Yorumları

    Siemens davlumbazlar, mutfaktan duman ve kokuları etkili bir şekilde uzaklaştırır. Kullanıcı yorumları, bu davlumbazların güçlü emme kapasitesine sahip olduğunu ve çeşitli hız ayarlarının bulunduğunu belirtmektedir. Ayrıca, şık tasarımları mutfak dekoruna uyum sağlar.

    Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Siemens ankastre ev aletleri kullanıcı yorumlarını değerlendirirken, bazı hususlara dikkat etmen gerekir:

    • Yorumların güncel olduğundan emin ol.
    • Farklı kaynaklardan yorumları okuyarak çeşitli perspektifler edin.
    • Kişisel ihtiyaçlarını ve tercihlerini göz önünde bulundur.
    • Yorumların yalnızca bir görüş olduğunu ve gerçek deneyimlerin değişebileceğini unutma.

    Siemens ankastre ev aletlerini satın almadan önce, kullanıcı yorumlarını dikkate almak, bilinçli bir karar vermene yardımcı olabilir. Bu yorumlar, cihazların performansı, özellikleri ve genel memnuniyet seviyesi hakkında değerli bilgiler sağlayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Siemens'ler ya Alman ya Türk malı oluyor. Modele göre değişiyor. Bütçe belirtirseniz model seçiminde yardımcı olurum.
    _____________________________
  • Ben,

    fırın , bulaşık makinesi olarak siemens'in ankastre ürünlerini kullanıyorum çok memnunun , davlumbaz ve ocak da franke , tüm kullandığım ürünler ankastre ve oldukça memnunum .
    _____________________________
  • Merhaba,
    ben Siemens Ankastre Fırın ve Ocak kullanıyorum ve memnunum.Gerçekten ekonomik ve kullanışlı.
  • Ekonomik'ten kasıt ilk alımmı, kullanımmı, bakım maliyetimi? neyi kast ettiğinizi açarsanız memnun olurum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: loko

    Merhaba,
    ben Siemens Ankastre Fırın ve Ocak kullanıyorum ve memnunum.Gerçekten ekonomik ve kullanışlı.
    _____________________________
  • Aslında biz SİEMENS ANKASTRE VE FRANKE ANKASTRE ARASINDA KALDIK

    SİEMENS MODELLERİ;

    ocak: EC25160 EU-ÇELİK (CAM SERAMİK SİYAH)

    Fırın:HB 230510E-CELİK

    Davlumbaz: LC 46950-CELİK


    FRANKE MODELLERİ:

    ocak: PULSAR SERİSİ INOX PPI 4 4GAV

    Fırın: Design Glass seri DG 56 M XS 2L

    Davlumbaz: Format 60 seri FDF 6046 XS /600


    Bunlar arasında seçim yapmam gereki fakat tam olarak kalite bakımından değerlendiremediğim için gerek FIRIN GEREK OCAK size danışmak istedim

    2 sininde maliyetleri ortalama 2.7 civarı .


    Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hs37

    Ekonomik'ten kasıt ilk alımmı, kullanımmı, bakım maliyetimi? neyi kast ettiğinizi açarsanız memnun olurum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: loko

    Merhaba,
    ben Siemens Ankastre Fırın ve Ocak kullanıyorum ve memnunum.Gerçekten ekonomik ve kullanışlı.



    ekonomikten kastım ben şahsen piyasa fiyatının yarısına aldım:)
    Benim kullandıgım ocak ve fırın elektrikli ve A sınıfı enerji.Bildiginiz gibi A sınıfı ürünler elektrigi az kullananlar.Elektrik Faturasıda daha öncede elektrikli kullandıgım için aynı geldi.Alacagınız ürünlerin A sınıfı veya A + sınıfı olmasına dikkat etmenizi öneririm.
    iyi günler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yukarı
    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^
  • Arkadaşlar aramızda FRANKE ürünlerini kullananamız yokmu?
    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

    Arkadaşlar aramızda FRANKE ürünlerini kullananamız yokmu?


    Merhabalar,
    Franke ürünlerini kullanmadım ama geçen ay ankastre set alacağım zaman bir çok markayı araştırdım. Franke gayet kaliteli ve çokca isim yapmış bir marka. Tabii bu isim yapmışlık yanında yüksek maliyeti de getiriyor. Buna da dikkat etmek lazım.

    İncelediğim orta seviye grubunda çoğu Franke ankastre fırında teleskopik tepsi sisteminin olmadığını gördüm. Bu biraz beni hayal kırıklığına uğrattı. Yani bir diğer markadaki özellikler için Franke'de bir üst gruba geçmek gerekiyordu. Bir başka dezavantaj ise Siemens gibi bir çok yerde bayiisi bulunmadığından fiyat rekabetinin fazla olmaması idi.

    Yaptığım tüm araştırmalardan sonra Teka'yı tercih ettim. Teka'da yine ankastre alanında başarılı bir firma. Uzun pazarlıklar sonucu

    http://www.teka.com/html/cat/prod.php?producto=PR-0000004&categoria=CA-0000001&idioma=tr&backto=Ovens&nameProd=HA%20850&nameCat=F%c4%b1r%c4%b1n




    bu iki ürünü 1700'e aldım.


    Fakat bu fiyata almamda o sıralarda devam etmekte olan Teka kampanyasının etkisi de vardı. Şu an bu fiyata alınabilir mi bilmiyorum.


    Eğer verdiğiniz paraya karşılık aldığınız özellikler sizi tatmin ediyorsa FRANKE de TEKA da tavsiye ederim
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SIRD


    quote:

    Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

    Arkadaşlar aramızda FRANKE ürünlerini kullananamız yokmu?


    Merhabalar,
    Franke ürünlerini kullanmadım ama geçen ay ankastre set alacağım zaman bir çok markayı araştırdım. Franke gayet kaliteli ve çokca isim yapmış bir marka. Tabii bu isim yapmışlık yanında yüksek maliyeti de getiriyor. Buna da dikkat etmek lazım.

    İncelediğim orta seviye grubunda çoğu Franke ankastre fırında teleskopik tepsi sisteminin olmadığını gördüm. Bu biraz beni hayal kırıklığına uğrattı. Yani bir diğer markadaki özellikler için Franke'de bir üst gruba geçmek gerekiyordu. Bir başka dezavantaj ise Siemens gibi bir çok yerde bayiisi bulunmadığından fiyat rekabetinin fazla olmaması idi.

    Yaptığım tüm araştırmalardan sonra Teka'yı tercih ettim. Teka'da yine ankastre alanında başarılı bir firma. Uzun pazarlıklar sonucu

    http://www.teka.com/html/cat/prod.php?producto=PR-0000004&categoria=CA-0000001&idioma=tr&backto=Ovens&nameProd=HA%20850&nameCat=F%c4%b1r%c4%b1n

    http://www.teka.com/html/cat/prod.php?producto=PR-0000121&categoria=CA-0000003&idioma=tr&backto=Ocak&nameProd=CG%20Lux%2060%204G%20AI%20AL&nameCat=Ocak


    bu iki ürünü 1700'e aldım.


    Fakat bu fiyata almamda o sıralarda devam etmekte olan Teka kampanyasının etkisi de vardı. Şu an bu fiyata alınabilir mi bilmiyorum.


    Eğer verdiğiniz paraya karşılık aldığınız özellikler sizi tatmin ediyorsa FRANKE de TEKA da tavsiye ederim




    Çok teşekkürler bizimkiside

    FIRIN
    DAVLUMBAZ
    OCAK
    LEVYE

    2.7 YE mal olacak gibi FRANKEDE

    Bana biraz pahalı geldi aslında Frankenin en alt sınıf düz davlumbazı bile neredeyse 1 milyar .Bu kadar fark niye acaba?
    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^




  • Dediğim gibi o biraz da FRANKE ismine verilecek para. Size tavsiyem FRANKE mağazasında varsa DOMINOX ürünlerini incelemeniz. DOMINOX Franke'nin alt ürünü. Fiyatı aynı fabrikadan çıkıyor olmasına rağmen FRANKE'ye göre çok daha uygun. Fırınları biraz daha az özellik barındırıyor ama Davlumbaz ve Ocak'da zaten çok fazla özellik bulunmadığı için belki onlarda DOMINOX'a yönelebilirsiniz.

    Burada vereceğiniz fiyat sadece markaya olmasın özellikleri ihtiyacınızı karşılayacak olan ankastre seti alın. Çümkü Franke'ye vereceğiniz rakama (eğer liste fiyatından alıyor ve çok fazla indirim yaptıramıyorsanız) Siemens'de ya da Bosch'da çok daha özellikli bir fırın almanız olası.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SIRD

    Dediğim gibi o biraz da FRANKE ismine verilecek para. Size tavsiyem FRANKE mağazasında varsa DOMINOX ürünlerini incelemeniz. DOMINOX Franke'nin alt ürünü. Fiyatı aynı fabrikadan çıkıyor olmasına rağmen FRANKE'ye göre çok daha uygun. Fırınları biraz daha az özellik barındırıyor ama Davlumbaz ve Ocak'da zaten çok fazla özellik bulunmadığı için belki onlarda DOMINOX'a yönelebilirsiniz.

    Burada vereceğiniz fiyat sadece markaya olmasın özellikleri ihtiyacınızı karşılayacak olan ankastre seti alın. Çümkü Franke'ye vereceğiniz rakama (eğer liste fiyatından alıyor ve çok fazla indirim yaptıramıyorsanız) Siemens'de ya da Bosch'da çok daha özellikli bir fırın almanız olası.





    Teşekkürler.

    Dominox uda önermişlerdi fakat kalitesi bakımından şüphelerimiz vardı .Daha önce bu markayı hiç duymamıştık.

    Dominox ürünlerini tekrar gözden geçireceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 23 Haziran 2008; 0:29:45 >
    _____________________________
    세르다르 비치크.
    나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
    L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
    Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^




  • evde kı tum beyaz esyam sıemens ankastre urunlerımden cok memnunum ozellıklede fırınım bır harıka hem kendı kendını temızlıyor hemde yemeklerın lezzetı bır harıka hıc bırseyın tadını kacırmıyor...pısırme suresınde hıc gecıkme yapmıyor menşeisi ıspanya...
    _____________________________
  • ispanya derken, siemens alman malı deil mi? bizde siemens ürünlerini almayı düşünüyoruz da...
    _____________________________
  • Franke Alacaklara birkez daha düşünmesini tavsiye ederim.

    Franke Fırın camı patladı

    Satın aldığımız evimizde yeni montajı yapılmış Franke Ankastre fırınımızı yaklaşık 2 ay önce servise açtırdık ve kullanmaya başladık. Fırını 3 yada 4 defa kullandık en son dün fırın çalışırken büyük bir ses ile beraber fırının camı patladı. Fırının bulunduğu yerden 1-2metre uzağa cam parçacıkları resmen kurşun gibi fırladı. Allah'tan o an kimse mutfakta değildi yada Allah'tan eşim fırına koyduğu pasta olmuş mu diye bakmadı. Allah korusun o anlar da olsaydı belki ciddi yaralanmalara sebep olabilirdi. Franke yetkili servisini aradık ve geldiler ürünü incelediler ve onlarda çok şaşırdı birbirlerine bakıp durdular olmaması gerekiyordu diyebildiler ki bende aynısını söylüyorum güvenip iyi bir marka diye alıyorsun camı patlıyor. Gerekli bilgileri aldılar, fotografları çekip gittiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ki ulaşabilirsen numaramı bıraktıp onlar beni aradılar ben fırının komple değiştirilmesini istedim çünkü biz bir daha o fırına nasıl güvenebiliriz? acaba fırın bozukta camı mı patlatıyor gibi düşünceler içerisinde olduğumuzu müşteri hizmetlerine söyledim ama onlar böyle birşeyin söz konusu olmayacağını fırını değiştirmelerinin mümkün olmayacağını hatta darbeyle mi kırıldı acaba onu bile bilmiyoruz deme gafletinde bulunuyorlar, suçu hemen bizim üstümüze yıkmaya çalışıyorlar. Kısacası evinize Franke ürün alırken bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederim. Allah korusun birgün fırınınız çalışırken evinizden birisi yada o anda orda olan başka birisi heran yaralanabilir.
    _____________________________
    2011 Mercedes C180 K. - 2013 Jetta 1.4 TSI Highline




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sem1023

    ispanya derken, siemens alman malı deil mi? bizde siemens ürünlerini almayı düşünüyoruz da...

    evet siemens ve Bosch alman malı fakat Tr dede üretim yapıyorlar.
    _____________________________
  • Evdeki herşey sıemens marka. 8 yıldır bir kere bir şey için servis çağırmadık. Çok memnunuz. Kaliteli ve kullanışlı...
    _____________________________
  • arkadaşlar siemens'in montaj ücreti ne kadar biliyomusunuz? ankastre set ve buzdolabı aldım, ilk montaj ve çalışma testi için çağıracamda, hazırlıklı olalım :)
    _____________________________
  • can ve mal güvenliğini tehlikeye atan ürünler için lütfen devlete şikayette bulununuz.

    Şikayet için link:

    http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=urunguvenligi_tr&open=3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exelsior -- 8 Ekim 2012; 10:51:39 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.