Şimdi Ara

S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
2
Favori
19.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Turbo'

    Senin gösterdiğin fotoğraf eski modellere ait.

    Sipariş yoluyla Bütün Quattroporte seçenekleri geliyor ülkemize. En boş olan Quattroporte'unda iç mekan fotoğrafı aşağıda.

    Son derece modern ve gösterişli bir iç mekana sahip artık.

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 21 Temmuz 2011; 22:48:35 >
  • Şu konsolun ana yapısını ve direksiyonu değiştirmediği sürece zayıf not alır.

    Rakiplerinin içi , çok iddialı çünkü dile kolay S,7,A8,XJ
  • Bence quatroporteyi S,7,A8 yerine panamera,rapide ile karşılaştırmak lazım .
  • XJ nin iç mekanına aşık oldum resmen. Şu ana kadar (16 yaşındayım) gördüğüm, iç mekanı en konforlu, direksiyonu - konsolu güzel içinde seyahat etmekten zevk alacağımı düşündüğüm araba.

    Bence ondan sonra mersedes , audi ve bmw gelir. Bmw şık ve güçlü araba üretiyor iç mekanı biraz daha sade sanırım.
  • Konu ve forum silinebilir.

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo'


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo'

    Quattroporte F sınıfındaki en berbat iç tasarıma sahip araçtır bence.


    Ciddi misin?

    Zevke meselesi tabii de ben bayılıyorum şahsen
     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ




    İç tasarım derken konsolu kastetmiştim dostum.Ancak öyle koltuklu , donanımlı olanda türkiyede yok sanırsam


    Kabak gibi dümdüz bir direksiyon , berbat ötesi konsol utanmasalar tempradan çalacaklar

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ



    FIAT Quattroporte F

  • 7 serisinin ön ızgarası şaşılacak derecede kötü hatta felaket....Bunu gören hiç bir arkadaşımızın olmayışı ilginç....

    Ön kaput ile çok orantısız ve dik bir biçimde aşağıya inmeye başlıyor, daha da önemlisi böbrek dizaynı aracın hiç bir çizgisi ile uyumlu deği, gözü çok yoruyor , çok kaba ve çook büyük....

    O açıdan 5 serisini tadında bırakmışlar böbrek tasarımı olarak daha güzel bence....Onun dışında ise 7 serisine diyecek laf tabii ki yok...

    S class a hala alışamadım malesef, hani o çok konforlu ve güvenli oldğunu duymasam bilmesem, sıralamada aşağılara çok rahat koyardım, hala malasef Mercedes o kaba, hantal, klasik zengin sonradan görme Türk tipine o kadar uyuyor ki, sanırım beğenmememim etkisinde bu insanlarımızın çok büyük payı var...

    Ayrıca iç mekanda bana boş geliyor (full dolu olduğunu bilsem de), BMW içerisinin daha dolu olduğunu hissettitiyor bence, düğme az ise insan ister istemez bu hisse kapılıyor...

    S80 in bu sınıfa uymadığını düşünüyorum bende...5 serisine rakiptir, olabilir...

    Jaguar güzel, asil fakat biraz toplama gibi ruhu yok gibi geldi bana...

    VW ise üzerinde çalışılmış ama hiç bir zaman olamamış , sadece VW bin benimde bu sınıfta bir ''mesajım bulunsun'' mantığı ile ürettiğini düşündüğüm, amacı ve firma tarafından beklentisi olmayan prototip bir araç gibi geliyor...

    V12 olması da pek sonucu değiştirmiyor ayrıca :)
    Sonuç olarak önü 5 serisi gibi olursa tartışmasız 7 serisi diyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TBB -- 22 Temmuz 2011; 9:21:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Aynı segmentte yer alan bu araçlardan hangisini alırdınız?

    Sanki fiyat performans olarak en mantıklısı Volvo S80

    En Prestijli olanlar S Class ve Jaguar

    En spor olan BMW 7 Serisi

    En oturaklı, heybetli duran VW Phaeton




    S80 aynı segmentte değil,


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    Merhaba arkadaşlar, forumda segment/sınıf tartışmaları yaşanırken, otomobillerin ağırlıklı olarak dingil mesafelerine göre sınıflandırıldığını gördüm ve güncel 4 veya 5 kişilik sedan araçların dingil mesafelerini araştırdım, çıkan sonucu aşağıda liste halinde görebilirsiniz.

    2011 Albea Sole dingil mesafesi: 2439 mm
    2011 Symbol dingil mesafesi: 2473 mm
    2011 Aveo Sedan dingil mesafesi: 2480 mm
    2011 Accent Era dingil mesafesi: 2500 mm
    2011 Honda City dingil mesafesi: 2550 mm
    2011 Accent Blue dingil mesafesi: 2570 mm

    2011 Octavia dingil mesafesi: 2578 mm (bu araç 2004 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm
    2011 Linea dingil mesafesi: 2603 mm
    2007 Elantra dingil mesafesi: 2610 mm (yeni gelecek olan 2700 mm olmuş) meraklısına link
    2011 Lancer dingil mesafesi: 2635 mm
    2011 Focus dingil mesafesi: 2640 mm (S40 ve Mazda 3 ile aynı platformu paylaşıyorlar)
    2011 Mazda 3 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 S40 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 Exeo dingil mesafesi: 2642 mm
    2011 Cerato dingil mesafesi: 2650 mm
    2011 Jetta dingil mesafesi: 2651 mm
    2011 Cruze dingil mesafesi: 2685 mm
    2011 Megane II dingil mesafesi: 2686 mm
    2011 Civic dingil mesafesi: 2700 mm

    2011 Avensis dingil mesafesi: 2700 mm (bu araç 2008 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Epica dingil mesafesi: 2700 mm (bu araç 2006 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Alfa Romeo 159 dingil mesafesi: 2700 mm (bu araç 2005 yılında üretilmeye başlandı)

    2011 Fluence dingil mesafesi: 2702 mm
    2011 Astra Sedan dingil mesafesi: 2703 mm

    2011 Mondeo dingil mesafesi: 2704 mm
    2011 Accord dingil mesafesi: 2705 mm
    2011 Passat dingil mesafesi: 2709 mm
    2011 407 dingil mesafesi: 2725 mm
    2011 Mazda 6 dingil mesafesi: 2725 mm
    2011 Sonata dingil mesafesi: 2730 mm
    2011 Insignia dingil mesafesi: 2737 mm
    2011 Laguna dingil mesafesi: 2756 mm
    2011 3 Serisi dingil mesafesi: 2760 mm
    2011 C Serisi dingil mesafesi: 2760 mm
    2011 Superb dingil mesafesi: 2761 mm
    2011 Latitude dingil mesafesi: 2762 mm
    2011 S60 dingil mesafesi: 2776 mm
    2011 A4 dingil mesafesi: 2808 mm
    2011 C5 dingil mesafesi: 2815 mm
    2011 508 dingil mesafesi: 2817 mm

    2011 S80 dingil mesafesi: 2835 mm
    2011 A6 dingil mesafesi: 2843 mm
    2011 E Serisi dingil mesafesi: 2874 mm
    2011 Jaguar XF dingil mesafesi: 2909 mm
    2011 Genesis dingil mesafesi: 2935 mm
    2011 5 Serisi dingil mesafesi: 2968 mm

    2011 A8 dingil mesafesi: 2992 mm
    2011 Jaguar XJ dingil mesafesi: 3033 mm
    2011 S Serisi dingil mesafesi: 3035 mm
    2011 7 Serisi dingil mesafesi: 3070 mm

    2011 A8 Long dingil mesafesi: 3122 mm
    2011 Jaguar XJL dingil mesafesi: 3157 mm
    2011 S Serisi Long dingil mesafesi: 3165 mm
    2011 7 Serisi Long dingil mesafesi: 3210 mm

    (Long olan araçları farklı renkte yazdım, sınıfı da F Long'tur)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    @Turbo'

    Senin gösterdiğin fotoğraf eski modellere ait.

    Sipariş yoluyla Bütün Quattroporte seçenekleri geliyor ülkemize. En boş olan Quattroporte'unda iç mekan fotoğrafı aşağıda.

    Son derece modern ve gösterişli bir iç mekana sahip artık.

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ



    yalnız verdiğin fotoğraftaki araçla arkadaşın koyduğu arac aynı..hiçbir farkı yok dikkat edersen..biri stüdyo altı diğeri amatör çekinmiş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur



    A8 iç mekan müthiş.


    A8'deki o çakma lcd olduğu sürece iç mekandan iş çıkmaz

    otobüslerdeki koltuk arkası ekranlar gibi bu sınıfta bir araca hiç yakışmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    yalnız verdiğin fotoğraftaki araçla arkadaşın koyduğu arac aynı..hiçbir farkı yok dikkat edersen..biri stüdyo altı diğeri amatör çekinmiş..


    Hayır.

    Arkadaşın koyduğu makyajsız, benim koyduğum makyajlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur



    A8 iç mekan müthiş.


    A8'deki o çakma lcd olduğu sürece iç mekandan iş çıkmaz

    otobüslerdeki koltuk arkası ekranlar gibi bu sınıfta bir araca hiç yakışmıyor


    Aynen otobüsteki ekranlar gibi, iç mekan berbat sadece a8 de olsa iyi hepsine koymaya başladılar. Ben böyle iğrenç bir ekran görmedim.
  • İç mekan kalitesinde A8 in eline hiçbiri su dökemez.
  • İç mekan fotoğraflarına baktığım A8 hiç S ve 7 kasa rakibi gibi durmuyor. Basit duruyor.

    Kalite konusunda da bu iki markadan daha iyi olduğunu düşündüren durum ne bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    İç mekan fotoğraflarına baktığım A8 hiç S ve 7 kasa rakibi gibi durmuyor. Basit duruyor.

    Kalite konusunda da bu iki markadan daha iyi olduğunu düşündüren durum ne bilemiyorum.

    daha kaliteli değldir ama onlardan aşa kalır yanı yoktur ıc mekan bence cok iyi malzeme ısclık mukemmel
  • Aslında bu sınıfın Kralı Maybach'tır.





  • Maybach başka bir dünya sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Maybach başka bir dünya sanki.


    Lüks demek Maybach demek
  • RR ve Maybach +F segment gibiler zaten.Buna Bentley'i de katabiliriz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.