Şimdi Ara

S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
2
Favori
19.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanırım jaguar olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Jaguar XJ Supercharged.

    İç mekan kalitesi ve dizaynı tartışılmaz, dış mekandaki ince detayları katmıyorum bile. Çok hoşuma gidiyor XJ, gerçektede binme fırsatım oldu ( süremedim gerçi ama ), gerçekten çok çok iyi.



    Testlerde Bmw 7 den çok daha sert süspansiyona sahip oldugu yol tutusta bmwyi geride bıraktığından bahsediliyordu 3.0 litrelik dizelide bmwden daha verimli tasarımı zaten tartışılmaz bencede bu sınıftaki en iyi tercih xj olur tabi mercedesin konforundan vazgeçilebilirse.


    Süspansiyon ne kadar sert olursa yol tutuşu o kadar artar diye biliyorum

    Ben farklı birşeymi söyledim




  • canlı canlı XJ L gördükten sonra fikir değişebilir :)

    bagajı açıp su doldurursanız havuz olarak kullanabilirsiniz :)
  • Her Türk gibi S Classe...
  • Pardon yanlış okumuşum

    BMW'den daha sportif bir sürüş sağlayacağına inanmıyorum açıkçası.Motor seçeneği olarak bmw daha üstün ve bir düelloda 760 ile öldürür

    Jaguar çok klas bir otomobil.Ortalıkta nadir görünen prestijli bir otomobil.Ama "Sportness" diyince işler değişir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Audi A8'de de hepsinin karşımı gibi.

    S40 - Mercedes C ve BMW 3'ün rakibi.
    S60 - Mercedes E ve BMW 5'in rakibi.
    S80 - Mercedes S ve BMW 7'in rakibi.

    Fiyatı daha ucuz. Yoksa ben mi yanlış biliyorum.


    S40 ford focus mazda 3 e rakip
    s60 audi a4 bmw 3 mercedes c
    s80 mercedes e bmw 5 audi a6 rakibi

    Dergilerde sık sık yinelenmektedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-

    Pardon yanlış okumuşum

    BMW'den daha sportif bir sürüş sağlayacağına inanmıyorum açıkçası.Motor seçeneği olarak bmw daha üstün ve bir düelloda 760 ile öldürür

    Jaguar çok klas bir otomobil.Ortalıkta nadir görünen prestijli bir otomobil.Ama "Sportness" diyince işler değişir


    Bende auto bildte okudum testte xjnin aşırı sert süspansiyonundan yol tutuşta bmwyi geride bıraktığından vs. bahsediliyordu ayrıca 3.0 litrelik dizel motoruda çok daha verimli bmw 7.30d 4000d/d 245 hp , 1750 d/d 540 nm tork üretirken
    jaguar xj 3.0d 4000 d/d 275 hp , 2000d/d 600nm tork üretiyor.
    Bmw nin boş ağırlığı 1940 kg tamamen aliminyum karoserli xjnin boş ağırlığı 1796 kg bu farkta eklenince performansta da bmw 7.30 geride kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-

    Pardon yanlış okumuşum

    BMW'den daha sportif bir sürüş sağlayacağına inanmıyorum açıkçası.Motor seçeneği olarak bmw daha üstün ve bir düelloda 760 ile öldürür

    Jaguar çok klas bir otomobil.Ortalıkta nadir görünen prestijli bir otomobil.Ama "Sportness" diyince işler değişir


    Bende auto bildte okudum testte xjnin aşırı sert süspansiyonundan yol tutuşta bmwyi geride bıraktığından vs. bahsediliyordu ayrıca 3.0 litrelik dizel motoruda çok daha verimli bmw 7.30d 4000d/d 245 hp , 1750 d/d 540 nm tork üretirken
    jaguar xj 3.0d 4000 d/d 275 hp , 2000d/d 600nm tork üretiyor.
    Bmw nin boş ağırlığı 1940 kg tamamen aliminyum karoserli xjnin boş ağırlığı 1796 kg bu farkta eklenince performansta da bmw 7.30 geride kalmış.


    XJ'den böyle bir performans beklemiyordum açıkçası etkileyici 7 serisinde 3000 motor hiç bir zaman performans için alınmaz zaten daha uygun motor seçenekleri var.Görünüş olarak M paket bir F03 büyük jantlar ile bütün gemi sınıfı araçlar içinden sıyrılıyor.

    3000 motorda jaguar geliştirmiş kendini helal olsun.Şu an hangisi desen Jaguar seçerdim.Farklı olmak iyidir.Ama bmw her zaman gönlümde taht kuruyor




  • Kesinlikle ve tartışmasıs S Class..Biraz farkı olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    BMW F03

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ



    Noktayı koymuşsun.

    Bence içlerinde en zarif, en spor, en gösterişli ve aynı zamanda giyilen kıyafete göre ağır ve oturaklı bir araç 7 serisidir. Yanımdan geçerken bile feleğim şaşıyor, hem uzunluğu hem heybeti tüm konsantremi bozuyor trafikte.

    Ayrıca içlerinde bence en klass iç ve dış tasarım Jaguar XJ. Geriye kalan kısımlarda BMW 7 serisi ağır basıyor.

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 16 Temmuz 2011; 12:41:11 >




  • Aslında segment karmaşası ilginç.

    BMW 3 yada C serisi Mercedes alamayan biri S40 alır. Daha genç işidir.

    S60 Çünkü eskiden beri hep daha ağırdır. 3 serisinin rakibi değildir. Kimsede almaz zaten. 3.30 alacak biri asla S60 düşünmez.

    S60 araç olarak 5 serisini alamayanların tercihidir. Eskiden beri böyle sanırım.

    Bana sorarsanız 5.20d 85000 EURO etmez. Mantıksız bir fiyat. Yarı fiyatına S60 varken alınır ve binilir.

    Ülkemizde gösteriş merakından dolayı 5.20d 85000 EURO'ya alıcı buluyor.

    Volvo segmentleri sanki biraz karışık gibi.

    Aslında Bence bu durumu ortaya çıkaran Mercedes'in C ve E arasında bir D aracı olmaması. Çünkü D sınıfının lideri Passat tam C ve E sınıfı arasındadır. 3 ve 5 BMW serisi arasında olduğu gibi.
  • jaguar gerçekten de etkileyici olmuş.
    x-type ve s-type gibi talihsiz modellerdinden sonra eskisi gibi ihtişamlı ve alımlı modeller üretecek olması sevindirici.
    ayrıca tazıda hoşuma gitti.

    yalnız kapılardaki hoparlörün markasını göremedim. hangi firma ile çalışmışlar acaba?
  • Jaguar XJ'nin içine bakayım dedim.

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


    ohyş oldum
  • en güçlüsü,en hızlısı,en güvenlisi

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Aslında segment karmaşası ilginç.

    BMW 3 yada C serisi Mercedes alamayan biri S40 alır. Daha genç işidir.

    S60 Çünkü eskiden beri hep daha ağırdır. 3 serisinin rakibi değildir. Kimsede almaz zaten. 3.30 alacak biri asla S60 düşünmez.

    S60 araç olarak 5 serisini alamayanların tercihidir. Eskiden beri böyle sanırım.

    Bana sorarsanız 5.20d 85000 EURO etmez. Mantıksız bir fiyat. Yarı fiyatına S60 varken alınır ve binilir.

    Ülkemizde gösteriş merakından dolayı 5.20d 85000 EURO'ya alıcı buluyor.

    Volvo segmentleri sanki biraz karışık gibi.

    Aslında Bence bu durumu ortaya çıkaran Mercedes'in C ve E arasında bir D aracı olmaması. Çünkü D sınıfının lideri Passat tam C ve E sınıfı arasındadır. 3 ve 5 BMW serisi arasında olduğu gibi.


    s60 ın neresi daha ağır duruyor ?

    bu mu daha ağır duran s60..ayrıca su andaki s60 ın bagaj hacmini duysanız -ki sedanlar için en önemli kriterlerden biridir- şoka uğrarsınız..

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


    s60 direk olarak C serisi ve 3 serisinin rakibidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    en güçlüsü,en hızlısı,en güvenlisi

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ





    En hızlısı ve en güçlüsü 760i , en güvenlisi S80.

    Edit : AMG felan deme şimdi bana o da modifikasyona girer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Dominic- -- 16 Temmuz 2011; 12:50:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    jaguar gerçekten de etkileyici olmuş.
    x-type ve s-type gibi talihsiz modellerdinden sonra eskisi gibi ihtişamlı ve alımlı modeller üretecek olması sevindirici.
    ayrıca tazıda hoşuma gitti.

    yalnız kapılardaki hoparlörün markasını göremedim. hangi firma ile çalışmışlar acaba?



     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


    Bowers & Wilkins. İngiliz olsa gerek

    Olmazsa bir kamosonic takarız

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Aslında segment karmaşası ilginç.

    BMW 3 yada C serisi Mercedes alamayan biri S40 alır. Daha genç işidir.

    S60 Çünkü eskiden beri hep daha ağırdır. 3 serisinin rakibi değildir. Kimsede almaz zaten. 3.30 alacak biri asla S60 düşünmez.

    S60 araç olarak 5 serisini alamayanların tercihidir. Eskiden beri böyle sanırım.

    Bana sorarsanız 5.20d 85000 EURO etmez. Mantıksız bir fiyat. Yarı fiyatına S60 varken alınır ve binilir.

    Ülkemizde gösteriş merakından dolayı 5.20d 85000 EURO'ya alıcı buluyor.

    Volvo segmentleri sanki biraz karışık gibi.

    Aslında Bence bu durumu ortaya çıkaran Mercedes'in C ve E arasında bir D aracı olmaması. Çünkü D sınıfının lideri Passat tam C ve E sınıfı arasındadır. 3 ve 5 BMW serisi arasında olduğu gibi.


    s60 ın neresi daha ağır duruyor ?

    bu mu daha ağır duran s60..ayrıca su andaki s60 ın bagaj hacmini duysanız -ki sedanlar için en önemli kriterlerden biridir- şoka uğrarsınız..

     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ


    s60 direk olarak C serisi ve 3 serisinin rakibidir.


    C serisi yada 3 serisi alacak biri hayatta S60 almaz ki. Alakasız araçlar. C ve 3 serisi iç mekan olarak S60'a kıyasla dar araçlar.

    Ama buradaki sorun C ve 3 ile E ve 5 arasındaki eksik araçlardan kaynaklanıyor.

    Yani Honda Accord da S60 gibi bence.

    Şimdi kimse demesin Honda Accord 3 ve C serisinin rakibi diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 16 Temmuz 2011; 12:56:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    En oturaklı, heybetli duran VW Phaeton


    Bu bölümden sonra koptum ben.
  • Phaeton. Gayette heybetli yani.


     S CLASS, PORSCHE PANAMERA, BMW 7, AUDI A8, VW PHAETON, JAGUAR XJ
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.