Şimdi Ara

S.a Golf ve focus arasında ikilemde kaldım YARDIM! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yalıtım baya önemli sizin için sanırım o zaman Hyundai - Kia grubu sizi memnun etmez, yol sesi sürekli var.

    Aynı şey Japon grubu için de geçerli.

    Sizin ilacınız Golf.

    Ben Ceed aldım donanım konusunda fazlası olduğu için ve modeli daha yüksek olduğu için, müziksiz yolculuk yapmadığımdan yol sesi hiç sorun olmadı benim için.

  • bargest1 kullanıcısına yanıt

    O zaman D segment alabiliyorsanız D segment alın ama yalıtım sonradan yapılıyor ilk öncelik o olmamalı bence. F20 1 serisi alt yapı anlamında segmentinin liderliğine oynar mesela ona da bakılabilir. Audi A3 yine çok rafine bir araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse yalıtım olarak golf önde falan demesin bu boş paket midline plusların yalıtımı berbat, o beğenmediğiniz japon otomobillerinin yalıtımı ile ya aynı ya da daha kötü bir yalıtımı var inanmayan biner test eder, bu boş paketin golf 7 ile alakası yok, koltuklarından tutun ön göğüsünden, tutun yalıtımına kadar golf 7 ile alakası yok, direksiyon üzerinde tuş bile yok, golf 7 comfortline paketten başlar, bu boş paket bildiğin golf 6.5 olmuş.

    Binip test etme imkanı olmayanlar şu test videosundan da yalıtımının ne kadar kötü olduğunu anlayabilir:

    https://www.youtube.com/watch?v=uoZlReDSjhk&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 21 Mart 2022; 10:43:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Focus'un içi dar. Golf daha geniş. Gürültü olarak da golf daha yalıtımlı. Sürüş için focus. Daha çok aksesuarla kişiselleştirilebilirlik için Golf. Şirket arabası olarak bu kasa focuslar da çok kullanıldı. O yüzden golf daha iyi bir tercih gibi.

  • Golf nere focus nere…

    Golf segmentinde ki premiumları bile en boş paketiyle hizaya çekiyor.



    Kalite, konfor, işlevsellik ve fonksiyonellik vs gibi otomotiv olmazsa olmaz disiplinlerinde dahi C segmentinde ki premiumlara nal toplatan referans bir modeldir Golf.

    Ayrıca sadece 7. Nesil Golf, 6 milyon adetten fazla satarak kırılması zor bir rekorun sahibidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • blueSKYLINE kullanıcısına yanıt
    Attığın videoda bile idda ettiğin gibi bir şey demiyor. Nickini değiştirsende corollo fanlığın devam ediyor. Corollonun mesela yalıtım diye bir kavramdan haberi bile yok. Midline plus Golf 7 şu an ki güncel corollo bir kenara iki nesil sonra ki corollodan bile kat kat, her disiplinden daha iyi ve iyi olacaktır.


    Sende haklısın, bir corollo kullanıcısı olarak seni çok iyi anlıyorum, çünkü corollonun elle tutulur hiç bir şeyi yok. Mecbur segment referansıyla bir tutacaksın ki tartışma filan çıksın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Şu videoyu ezberledin dimi 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    daswagen sayesinde videonun izlenme sayısı 2 katına çıkmış  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Yazdığım mesajda corolla övücü bir tane kelime dahi yok, ne corolla fanlığından bahsediyorsun sen?  


    Attığım videoda bariz bir şekilde midline plus boş oğlu boş golfün motor ve yol sesi gürül gürül geliyor hatta kullanan arkadaş da şaşkınlığını dile getiriyor, tabii senin gibi fanboylar yüzünden millet yanlış biliyor bazı şeyleri, sonra gerçekleri görünce şaşırıyor doğal olarak, sen o videoda gelen gürül gürül motor ve yol sesini duyamıyorsan kulakların için doktora görünmeni tavsiye ederim   .


    Segment referansı dediğin ilk kasa çıkış yılı 2012 olan aracın direksiyonu üzerinde tuş yok beee   .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İç mekan kalitesi, ferahlığı ve ön konsol ve için Golf diyecem ama CC yok, direksiyonda bir tane bile tuş yok  . B segmentlerin boşunda bile en azından müzik kumandası oluyor direksiyonda.


    Focus'ta CC var, direksiyonda müzik, vs. kumanda edilebiliyor.


    Zor karar.

  • Yalıtım ve malzeme kalitesi ve süspansiyon konforu konusunda golf Focusu katlar. Ayrıca golf donanımlarında yalıtım farkı yok. Onlarca golf 7 sökmüş biri olarak yazıyorum.

    Focus yol tutuş ve performans olarak önde.

    Tarafsız olarak bakarsam golf 7 Focustan daha iyi bir araç genel olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş hissi, yol tutuş dışında her alanda Golf çok ağır tokatlar.

  • cevaplarda bir mantıksızlık var çözemiyorum ?

    bu ikisi de araba olarak değerlendiriyoruz , birisi için sürüş hissi , direksiyon tepkileri , yol tutuş çok daha iyi ama öbürü çok daha iyi tokatlar , yani araba kısmında pek tokatlayacak bir şey kalmamış ama ..

    yalıtım , malzeme kalitesi, süspansiyon bla bla ..

  • Burada yazanların çoğu maalesef her iki aracı da kullanarak yazanlar değil.


    Ezbere bir şekilde Golf'ün yalıtımı, süspansiyon konforu tokatlar diye yazıyorlar.


    Bir de Focus2 kullananlar, Focus3 hakkında yazıyorlar. Focus2 ve Focus3 birbirlerinden çok farklı arabalar.


    Ben her iki aracı da hem kullandım, hem de yolcu olarak bindim.


    Yalıtım bakımından iki araç birbirine çok yakın hatta Focus bir tık daha iyi. Golf'ün üstünlüğü falan yok. Golf'ün 1.6TDI motoru Focus'taki 1.6TDCI'ye göre daha gürültülü çalışıyor, düşük hızlarda motor sesi biraz daha fazla Golf'te. Bir tık dediğim bu.


    Süspansiyon konforu bakımından ise yine çok yakınlar ama Focus bir tık daha iyi. Golf'te torsiyon var, Focus'ta bağımsız. Golf torsiyon olduğunu çukurlarda verdiği sertlik hissiyle belli ediyor, çukurları Focus kadar iyi absorbe edemiyor.


    Golf'ün tokatlayacağı bir kriter varsa o da iç mekan kalitesi, ergonomisi ve ferahlığıdır. Focus'un ön göğüsü çok uzun, insanın üzerine doğru geliyor ve iç mekanı daraltıyor. Aracın iç mekanda hem önü hem arkası çok bunaltıcı. Bu kasa Focus'un en çok eleştirilen yönü bu zaten. Bu kriterlerde Golf daha iyi.


    İki aracın Highline ve Titanium'u olsaydı Golf derdim ama bu donanımlarda ben Focus diyorum. Saydığım sebepler, CC olması, direksiyonda kumanda tuşları olması nedenlerinden ötürü.





  • Focus'un oo kasası kalıbının aracı değil, aşırı dar bir iç mekanı var. Konfor olarak da Golf daha iyi zaten, öne geçmek için genişlik şansını kullanamadığı için bu kıyaslamada duygusal bir bağ yoksa Focus'un şansı yok gibi.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.