Şimdi Ara

Ryzen Mobil 4000 Serisi [ANA KONU] Laptop Tavsiye & Tartışma (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.878
Cevap
59
Favori
279.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kayserideki Sivaslı K kullanıcısına yanıt
    Wifi sorunu ne ki? Bende E595 var ve aylardır her gün saatlerce internetteyim 1 kez bile kopma yavaşlama yaşamadım. Hatta bazen gece bırakıyorum torrent insin diye ve sabaha kadar sabit 50mbit hızla indiriyor. Coil whine da yaşamadım hiç. 16gb ram ile kullanıyorum çok memnunum.
  • Hocam benim laptop serviste şu an. Eğer imkanı varsa @ugursimsek hocamız tartsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cebo01 C kullanıcısına yanıt
    Coil whine sorunundan ve çözümünden bahsedilen forumda denk gelmistim birçok kişi wifi kartını sürekli koptuğu için değiştirdiklerini yazmıştı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kayserideki Sivaslı K kullanıcısına yanıt
    Yarın tartıp yazayım ama 2 kg gelmez tahminimce ağır değil çünkü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hsyn_38 kullanıcısına yanıt
    Ha servise giden laptop seninkimiydi hocam.Taş çatlasa 1.90 diye düsünüuorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kayserideki Sivaslı K kullanıcısına yanıt
    Aynen benimkiydi hocam. Resmi sitesinde yazan dogrudur hocam bence, 1.7kg gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hsyn_38 kullanıcısına yanıt
    Çok süper adamsın senin sayende adam akıllı laptop aldım. İstersen lokum gönderirim sana.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kayserideki Sivaslı K kullanıcısına yanıt
    Ben bir kişi bios güncellemesiyle düzeliyor gibi bir şey yazdı diye hatırlıyorum sanki. Ben aldığım gibi tüm güncellemeleri yaptığım için karşılaşmadım herhalde. Bios güncellemesi önemli gerçekten. Bilgisayarın tüm çehresi değişiyor bazen. Bundan önceki Asus laptopum yüke girince hızını garip şekilde 1.2Ghz civarına düşürüyordu ve servise gönderdim, yaptık dediler ama aynı yapamamışlar. Birkaç gün sonra bir bios güncellemesi gelmişti ve sorun çözüldü. Kimse bios güncellemesi yapmıyor ama en önemli şey bence.
  • bende şu an E595 almayı düşünüyorum

    bloodin hocam bi hp tavsiye etmişti ama onunda fiyatı uçmus 4299 dan 4999a çıkmış
    nereye el atsak kuruyor:))

    en iyisi şu an e 595 sanırım???

    yada beklemişken bir ay dahamı beklesem bu 4000 serilerini
    su lenovoya bi mail atmayı kafaya koydum magduriyetimi çözmeselerde belki 4000 serilerini saha güvenilir satıcılarla yollarlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbyalcin

    çok teşekkür ederim bende 29.07.2020 tarihinde sipariş vermiştim ama reddedildi.Sizin verdiğiniz bilgilerden yararlanarak THHye şikayet ettim.Bi sorum olacak size ve forumdakilere Bloodin arkadasım daha önce bu satıcının lenovo teknik servisi olduğunu söylemişti
    Aynı zamanda Lenovonun Ceosuna şikayetimizi bildirsek bi faydası olurmu?sonucta büyük ve köklü bir firma..Neredeyse 10 15 yıldır internetten alışveriş yapıyorum ilk defa böyle bi ifadeyle karşılaştım.''siparişiniz reddedildi''.tek kelimeyle rezalet...
    hocam şikayet ederken firmayı mı verdiniz n11i mi?
  • servanvetes S kullanıcısına yanıt
    ortak bir metin nasıl birsey yazabiliriz
    en azından yeni ürünleri düzgün iş yapan firmalarla gönderirler??
  • Estagfirullah hocam benim sayemde değil ama vesilemle diyelim :) ve Bloodin hocama da çok teşekkürler, konuyu açtı, firmayla iletişimimizi sağladı sağolsun, bu güzel cihazı aldık. Firmaya da teşekkür ederdim yanlız siparişleri iptale dip insanları mağdur etmesiyle gözümden düştü. lokumu düşünmeniz yeter hocam çok teşekkürler :) İyi günlerde kullanın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: servanvetes

    Lenovo ya şikayet etmek bence bir işe yaramaz.
    Ama onu da deneyebiliriz.
    Ortak bir metin ile hepimiz gönderebiliriz.
    Bu arada n11 mağazanın puanını %16 ya indirmiş.
    Önemli olan mağduriyetimizin giderilmesi.
    aslında yüzde 16ya çıkmış. yüzde 13tü. keşke laptopu teslim alan arkadaşlarımız da destek çıksa bize.
  • emkiek E kullanıcısına yanıt
    firmayı şikayet ettim
  • ugursimsek_03 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun, uzun yıllar güle güle sorunsuz kullanın. Bu aralar hastalandım, hafif geçiyor ama ilgilenemedim konuyla pek, biraz düzeldim gibi, tamamen düzelince geri ilgilenmeye başlayacağım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun hocam. Sayende gerçekten premium hissettiren bir laptop aldım. Öteki laptoplar oyuncak gibi geliyo şimdi bunun yanında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Tavsiye ettiğiniz ram dual olarak çalıştı onun için de ayrıca teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ugursimsek_03 kullanıcısına yanıt
    En yüksek performans modunda userbenchmark testi yapıp sonuçları atabilir misin?

    https://cpu.userbenchmark.com/page/captcha?dest=https%3A%2F%2Fcpu.userbenchmark.com%2FSoftware

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.