Şimdi Ara

RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
2
Favori
13.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    XXX



    XXX



    XXX



    XXX



    Öncelikle benden alıntı yaparken "otomatik evo x mi varmış hahaha " diyorsun sana otomatik olduğunu kanıtlıyorum kaynak güvenilirliğinden bahsediyorsun.

    Daha evonun otomatik şanzımanının olduğunu bilmeyen birinin verdiği link ne kadar güvenilir tartışılır. Zaten linkdeki evo da gsr yani 5 ileri manuel.

    Ayrıca kendi resmi sitesinden daha güvenilir kaynak nere bulabilirim bilmiyorum. Kullanmadığımı da belirttim zaten kullandığım 2 araç arasında yorum yaptım, evo da ise sitesindeki bilgileri paylaştım. Yani kullanmadığım araba hakkında yorum yapmadım. Git oraya 0-100 manuel 5.4 otomatik 6.3 saniye yazanlarla tartış benle değil.

    Konunun kirlenmemesi açısından birdahaki mesajına cevap vermeyi düşünmüyorum iyi forumlar

    Otomatik Evolution X yok ki neyi kanitlayacaksiniz ?

    quote:

    TC-SST uses dual clutches to change gears. The TC-SST completes the clutch and gear shifts more quickly than a driver could in a conventional manual transmission, and is also quicker than either an automatic transmission with a torque converter, or a single clutch automated manual transmission.


    Simdi siz cift kavrama ile manuel arasinda 0.9sn 0-100km fark veren kaynaktan alinti yapabiliyorsunuz, ama ben SST'ye sizin gibi Otomatik demedigim icin guvenilir olmuyorum...

    Ben Evo'nun ne oldugunu gayet iyi biliyorum merak etmeyin, gelin foruma konusalim...

    http://www.evoforumturkiye.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.

    Emin olun istemezdiniz. Şuan kapıda Audi A6 3.0 TDI, Honda Civic, Vw Transporter, Toyota Avensis, Mazda 6 2.0 var ancak mutlu değilim.Her neyse konumuza dönelim.


    Golf ve Scirocco'yu eledim gibi ancak Evo kafamı çok kurcalıyor. RX-8'in Evo'dan daha iyi yol tutuğu aşikar ancak hızlanma ve hız konusunda Evo önde görünüyor.


    Rx-8'in daha iyi yol tuttuğuna nasıl kanaat getirdiniz acaba

    AutoCar dergisinde 2009 yılında en iyi 3. yol tutan araç olarak seçildi. Ayrıca Rotary motorun hafifliği ve enfes Mazda mühendisliği sayesinde araçta %50 dağılım mevcuttur buda ahtapota yakın bir yol tutuş sergilemesini sağlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.

    Emin olun istemezdiniz. Şuan kapıda Audi A6 3.0 TDI, Honda Civic, Vw Transporter, Toyota Avensis, Mazda 6 2.0 var ancak mutlu değilim.Her neyse konumuza dönelim.


    Golf ve Scirocco'yu eledim gibi ancak Evo kafamı çok kurcalıyor. RX-8'in Evo'dan daha iyi yol tutuğu aşikar ancak hızlanma ve hız konusunda Evo önde görünüyor.


    Rx-8'in daha iyi yol tuttuğuna nasıl kanaat getirdiniz acaba

    AutoCar dergisinde 2009 yılında en iyi 3. yol tutan araç olarak seçildi. Ayrıca Rotary motorun hafifliği ve enfes Mazda mühendisliği sayesinde araçta %50 dağılım mevcuttur buda ahtapota yakın bir yol tutuş sergilemesini sağlar.

    +

    showroom a gidip sadece direksiyonuna oturmanız yeterli karar vermeniz için. 25 in altindaysaniz şiddetle tavsiye edilir.




  • Yukarılardaki mesajıma ek olarak bir de şunu belirteyim:

    Evo sürmedim fakat Rx-8 den daha iyi dinamiklere sahiptir diye düşünüyorum.Evo'nun en büyük eksisi sıradan,4 kapılı,C sınıfı bir sedanın karoserini kullanıyor olmasıdır.Sıradan bir 4 kapılı 10 bin lira harcamayla Evo'dan daha sportif görünebiliyor ne yazık ki.Bu açıdan sadece arabadan anlayan adam anlar onun ne olduğunu.Rx-8 içiyle dışıyla kendini daha iyi ifade ediyor.Salt performans arıyorsanız Evo daha uygundur.Sosyal bir insansanız Rx-8'le kendinizi daha net ifade edersiniz

    Bir de işin donanım,iç dizayn,stabil ruh(direksiyona oturduğunuzda hissettikleriniz) kısmı var ki Rx-8 bu konuda bir hayli üstündür diye düşünüyorum.
  • Bu olay evo ya da golf R da biter.....




  • Ben olsam evo yu tercih ederdim
  • evo varken diğerlerinin yüzüne bakmam.
  • İkinci el CL500 alırdım ben olsam.

    Bu araçların içindeyse scirocco da, golf de bu parayı hakedecek iç mekan özelliklerine sahip değiller, performans derseniz saygı duyarım, ama iç mekanlar hoş değil bence. RX-8 tasarım olarak hepsinden daha iyi, motor sesi de. Ama wankel motor insanı düşündürüyor. Sonuç olarak, tavsiyem kaporanı yatır ve jetta tdi dsg sırasında yerini al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Yukarılardaki mesajıma ek olarak bir de şunu belirteyim:

    Evo sürmedim fakat Rx-8 den daha iyi dinamiklere sahiptir diye düşünüyorum.Evo'nun en büyük eksisi sıradan,4 kapılı,C sınıfı bir sedanın karoserini kullanıyor olmasıdır.Sıradan bir 4 kapılı 10 bin lira harcamayla Evo'dan daha sportif görünebiliyor ne yazık ki.Bu açıdan sadece arabadan anlayan adam anlar onun ne olduğunu.Rx-8 içiyle dışıyla kendini daha iyi ifade ediyor.Salt performans arıyorsanız Evo daha uygundur.Sosyal bir insansanız Rx-8'le kendinizi daha net ifade edersiniz

    Bir de işin donanım,iç dizayn,stabil ruh(direksiyona oturduğunuzda hissettikleriniz) kısmı var ki Rx-8 bu konuda bir hayli üstündür diye düşünüyorum.

    Fazlasıyla sosyalim diyebilirim zaten yukarda bahsettiğiniz sebeblerden dolayı RX-8 ile Evo arasında kaldım.




  • motor ve benzini sıkıntı olmayacaksa rx8 derim gerisi yalan, digerleri sıradan c sınıfı araçlar ile aynı kasayı kullanıyor..rx8 de arkadaş itiş gibi bir artısı var..
  • scirocco ordayken söze gerek yok bence .. ama jantlarıı siyaha boyatman gerek böyle garip durmuş hiç düşünme bence özel katalog renkli o araba ayrıca




  • Hocam rx8 çok güzel araç fakat motoru diğerlerine nazaran narin.

    Tip olarak Scirocco R bunların hepsinin yanında kainat güzeli gibi kalıyor.

    Fakat mantıken ben Golf R ile Evo X arasında bir seçim yapardım.4 çeker bu araçlar için muazzam.AYrıca Golf R ı az maliyetle 400 Hp lere çıkarabiliyorsunuz.

    Ayrıca bol keseden o iyi yol tutarla olmuyor o işler.Rx8 Evo ve Golf R a pistte rakip olamaz.AWD yol tutuşta her zaman avantajdır...Golf R ı direk eleyen fanatik arkadaşlarımda biraz araştırma yapsınlar birzahmet.

    Buyrun profesyonel sürücülerle elde edilmiş veriler.

    GOlf R ile Rx8
    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mazda_rx-8_r3_type_rs-vs-vw_golf_r.html

    GOlf R ile EvoX
    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html
    GOlf düzde beygir gücü daha az olmasına rağmen performansta evoyu geçmiş.Pisttede ufakta olsa Evonun avantajı var.

    Golf R ile Scirocco R
    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_r-vs-vw_scirocco_r.html

    DÜzde en iyi Scrocco R.

    Pisttede Evo ile GOlf R ın bariz üstünlüğü var.Ben bu 2 sinden birini seçerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 17 Ocak 2012; 23:39:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Merhaba arkadaşlar,

    Bildiğiniz gibi 3-4 aydır Mazda Rx-8 almaya çalışan ama bazı sebeblerden dolayı bir türlü alamayan bir DonanımHaber üyesiyim. Mazda Rx-8'de artık kesin kararımı vermiş bulunuyor(d)um ancak aklımı çelen Scirocco R, Golf R gibi bazı önden çekişli çakallar mevcut, yardımcı olursanız sevinirim.

    Düşündüğüm Modeller ve Linkleri:

    1)-Mazda RX-8 (tercihen kırmızı) Link

    2)-Vw Golf R (tercihen mavi) Link

    3)-Vw Scirocco (tercihen mavi) Link

    4)-Mitsubishi Evolution X (tercihen kırmızı) Link

    Biliyorum biraz tuhaf kaçtı bu araçların içinde ama...

    5)-Volvo S60 2.0 T (tercihen beyaz) Link


    Bunların dışında 100.000 TL civarına başka modellerde önerebilirsiniz sizden ricam, 2010 model ve yukarısı model araçlar olsun.

    Allah nasip ederse de 1-2 aya kadar bu araçlardan veya bu benzer araçlardan birini almayı planlıyorum.

    Değerli cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler.






    Golf R Stock

    Max speed 250 kph (155 mph)

    0 - 100 kph 5.2 s
    0 - 200 kph 22.7 s
    0 - 100 mph 12.5 s
    1/4 mile 13.5 s




    Golfmk6 forumundan takip ettiğim bir GolF R incelemenizi öneririm


    Revo Stage 4

    Mk6 VW Golf R 2.0 TFSI - DSG
    Revo Stage 4 Performance Software
    BSH WOA KIT
    Precision 5830 Turbo
    460 bhp







    Son durumu

    Golf .:R Revo Technik - 586HP & 618Nm

    http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=11912


     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


    Dsg modifiyesi 618 Nm dayabilmesi için

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


    Arkayada TDI etiketi taktınmı tamamdır

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemilkoc -- 17 Ocak 2012; 23:42:27 >




  • Beyaz Golf R


     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]




  • Opel ve seat önerilmiş inanılmaz ya


  •  RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Opel ve seat önerilmiş inanılmaz ya

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.