Şimdi Ara

RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
2
Favori
13.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden
    Rx-8 in diğerlerinden bir başka avantajı ise tamamen farklı bir karoser üzerine kurulması. Diğerleri binek araçlardan yapılma spor araçlar ama rx-8 safkan sporcu. Zaten vwleri elemenizi öneririm. Mazda rx-8 231 hp ile 0-100 ü 6.4 saniye scirocco r 260 hpye rağmen 6.0 saniye. Yani arada performans olarak çok fark yok.

    Eğer rx-8 in performansı bana yeterli olmaz ben 0-100 e 6 saniyenin altında çıkmak istiyorum derseniz evo alırsınız onu da manuel alırsanız 5.4 saniye manuelleri, otomatiklerinde ise 0-100 6.3 saniye hemen hemen aynı rx-8 le. Ayrıca evoyla da rx-8 arasında 60 milyar gibi bir fark var. 2 tane rx-8 alabilirsiniz evo fiyatına(stock olarak konuşuyorum tabiki)


    Otomatik Evo X'mu varmis ? Hemde manuelinden 1sn yavas

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-bayi-cikisli-2010-mitsubishi-evo-x-ss-motors-da-67007559/detay

    Manuel gibi mi görünüyor sana ?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer_evolution/index.asp?pg=teknik

    Burda da teknik özellikler

    Manuel 5.4 saniye

    Otomatik 6.3 saniye


    Bundan sonra mesajlarını yazarken daha dikkatli olursun heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    Bunların arasında evo x alınır, evo x'un tek rakibi wrx'tir rx8'le golf'le falan kıyaslanmaz.

    İş sadece hız olsa gidip 500 hp bir Amerikan alırdım ancak iş o değil. İş; Yol tutuş, tasarım, kalite, farklılık, sağlamlık..

    mhmt_mhmt, pistte yanından Golf, Scirocco ve en önemlisi Rx-8 vızır vızır geçerken sen hala yanlıyor olursun.

    Performans: Evo
    Yol tutuş: Evo
    Tasarım: Rx8
    Kalite: Golf-Scirocco
    Farklılık: Rx8
    Sağlamlık: Golf-Scirocco

    Hepsinin üstün olduğu yönler var bana göre ama spor bir araba için en önemli unsurlar Evo'da var.




  • Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.
  • Evo'ya hiç birisi rakip olamaz..
  • VW'nin R serileri 4 çeker değil miydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    VW'nin R serileri 4 çeker değil miydi ?

    Golf r surekli 4 ceker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    VW'nin R serileri 4 çeker değil miydi ?

    Golf r surekli 4 ceker

    Yukarıda önden çekişli olduğu yazılmış , ben yanlış mı biliyorum dedim... Eyw hatırlatma için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden
    Rx-8 in diğerlerinden bir başka avantajı ise tamamen farklı bir karoser üzerine kurulması. Diğerleri binek araçlardan yapılma spor araçlar ama rx-8 safkan sporcu. Zaten vwleri elemenizi öneririm. Mazda rx-8 231 hp ile 0-100 ü 6.4 saniye scirocco r 260 hpye rağmen 6.0 saniye. Yani arada performans olarak çok fark yok.

    Eğer rx-8 in performansı bana yeterli olmaz ben 0-100 e 6 saniyenin altında çıkmak istiyorum derseniz evo alırsınız onu da manuel alırsanız 5.4 saniye manuelleri, otomatiklerinde ise 0-100 6.3 saniye hemen hemen aynı rx-8 le. Ayrıca evoyla da rx-8 arasında 60 milyar gibi bir fark var. 2 tane rx-8 alabilirsiniz evo fiyatına(stock olarak konuşuyorum tabiki)


    Otomatik Evo X'mu varmis ? Hemde manuelinden 1sn yavas

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-bayi-cikisli-2010-mitsubishi-evo-x-ss-motors-da-67007559/detay

    Manuel gibi mi görünüyor sana ?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer_evolution/index.asp?pg=teknik

    Burda da teknik özellikler

    Manuel 5.4 saniye

    Otomatik 6.3 saniye

    Bundan sonra mesajlarını yazarken daha dikkatli olursun heralde

    Bundan sonra siz alinti yaparken kaynaginizin guveniliriginden emin olursunuz herhalde..

    SST'nin Manuel aractan 1sn yavas olma olasiligi nedir ? Cift kavrama hangi arac manuelinden bu derece yavas ? Cou cift kavrama manuelinden daha hizli

    Bundan sonra ditinize potasyum yonunden zenginlestirirsiniz herhalde..

    Rx8'inizin suresini debriyaj tokatlayarak alin ama Evo'yu kaldirmadan 0-100 bakin olacak is mi ?

    Bundan sonra kullanmadiginiz arabalar hakkinda yorum yapmazsiniz herhalde.. Isterseniz keza kedi dahi kullansa Evo'yu 6sn'de 0-100 yaptigini soyleyemez...

    Evo X'u doldur kaldir 5sn alti kalkar, her gun her saniye...

    13.3sn ceyrek mil yapan arabanin 6.3sn'de 100km yapmasi nasil bir mantik ?


    quote:

    Here are its numbers:
    0-30 mph: 1.7 seconds
    0-45 mph: 3.1 seconds
    0-60 mph: 4.9 seconds
    0-75 mph: 7.2 seconds
    Quarter-mile: 13.6 seconds at 101.3 mph

    30-0 mph: 28 feet
    60-0 mph: 112 feet

    600-foot slalom: 70.7 mph
    200-foot skid pad: 0.99g


    Buda videosu;http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/full-test-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-gsr.html

    quote:

    The Mitsubishi Evo GSR requires a bit of finesse at the launch to avoid bogging down or, conversely, boiling the clutch into a putrid haze. In the end, it covers 60 mph in 4.9 seconds and the quarter-mile in 13.6 seconds at 101.3 mph.

    And where's the Mitsubishi Evo MR during all of this? A few tenths behind the others. Preliminary estimates indicate the Evo MR runs to 60 mph in 5.2 seconds and through the quarter at 13.9 seconds at 98.8 mph, but this car did not yet have the final production calibration governing interaction between the twin-clutch gearbox and engine, so we think future tests might improve the MR's trap speed, especially as this car exhibited some grumpiness as the engine approached redline.


    http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/comparison-test-mitsubishi-evo-gsr-vs-mitsubishi-evo-mr-vs-subaru-wrx-sti.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 17 Ocak 2012; 22:36:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    VW'nin R serileri 4 çeker değil miydi ?

    Golf r surekli 4 ceker

    Yukarıda önden çekişli olduğu yazılmış , ben yanlış mı biliyorum dedim... Eyw hatırlatma için..

    Rica ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden
    Rx-8 in diğerlerinden bir başka avantajı ise tamamen farklı bir karoser üzerine kurulması. Diğerleri binek araçlardan yapılma spor araçlar ama rx-8 safkan sporcu. Zaten vwleri elemenizi öneririm. Mazda rx-8 231 hp ile 0-100 ü 6.4 saniye scirocco r 260 hpye rağmen 6.0 saniye. Yani arada performans olarak çok fark yok.

    Eğer rx-8 in performansı bana yeterli olmaz ben 0-100 e 6 saniyenin altında çıkmak istiyorum derseniz evo alırsınız onu da manuel alırsanız 5.4 saniye manuelleri, otomatiklerinde ise 0-100 6.3 saniye hemen hemen aynı rx-8 le. Ayrıca evoyla da rx-8 arasında 60 milyar gibi bir fark var. 2 tane rx-8 alabilirsiniz evo fiyatına(stock olarak konuşuyorum tabiki)


    Otomatik Evo X'mu varmis ? Hemde manuelinden 1sn yavas

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-bayi-cikisli-2010-mitsubishi-evo-x-ss-motors-da-67007559/detay

    Manuel gibi mi görünüyor sana ?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer_evolution/index.asp?pg=teknik

    Burda da teknik özellikler

    Manuel 5.4 saniye

    Otomatik 6.3 saniye


    Bundan sonra mesajlarını yazarken daha dikkatli olursun heralde

    Hocam o teknik verilerde hata var, kaç defa mail attım 2008 den beri öyle duruyor.




  • 1-evo
    2-volvo
  • Bu arada böyle bir 4 çeker yazılımı, yürüyeni, uyumu 2012 piyasasında hala yok.. GT-R hariç tabi.

    http://en.wikipedia.org/wiki/S-AWC
  • Golf R ile RX8 arasından seçim yapardım diğerlerini boşverirdim , sonuç da türkiye şartlarında golf R olurdu
  • Yakıt sıkıntınız yoksa Evo X'in vereceği SÜRÜŞ ZEVKİNİ o listedekilerin hiçbiri veremez, rx8 kullanmadım ama rotary motorla Turkiye'de ugrasılmaz diye dusunuyorum yada ne bileyim Evo x gibi bir rakip farken...

    Dipnot: Scirocco R önden çekişliyken, Golf R 4 tekerlekten çekişlidir bu arada. (tercihim hala Evo X ama bilgilendirme amaçlı yazdım, japoncu arkadaşlar üzerime atlamasın şimdi 4x4 olsa ne yazar diye)
  • sadece mazdayı rotary motoru için tercih ederdim
  • evo yu en baştan listeden çikarirdim. hiç düşünmedim farzederdim. Mazda rx8 gibi bir harika alet varken hiç düşünmeden simsiyah bir rx8 çekerdim. aralarında en çok gence yakişacak araç. konsolundan tut motoruna vergisine edasına çalımına...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden
    Rx-8 in diğerlerinden bir başka avantajı ise tamamen farklı bir karoser üzerine kurulması. Diğerleri binek araçlardan yapılma spor araçlar ama rx-8 safkan sporcu. Zaten vwleri elemenizi öneririm. Mazda rx-8 231 hp ile 0-100 ü 6.4 saniye scirocco r 260 hpye rağmen 6.0 saniye. Yani arada performans olarak çok fark yok.

    Eğer rx-8 in performansı bana yeterli olmaz ben 0-100 e 6 saniyenin altında çıkmak istiyorum derseniz evo alırsınız onu da manuel alırsanız 5.4 saniye manuelleri, otomatiklerinde ise 0-100 6.3 saniye hemen hemen aynı rx-8 le. Ayrıca evoyla da rx-8 arasında 60 milyar gibi bir fark var. 2 tane rx-8 alabilirsiniz evo fiyatına(stock olarak konuşuyorum tabiki)


    Otomatik Evo X'mu varmis ? Hemde manuelinden 1sn yavas

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-bayi-cikisli-2010-mitsubishi-evo-x-ss-motors-da-67007559/detay

    Manuel gibi mi görünüyor sana ?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer_evolution/index.asp?pg=teknik

    Burda da teknik özellikler

    Manuel 5.4 saniye

    Otomatik 6.3 saniye

    Bundan sonra mesajlarını yazarken daha dikkatli olursun heralde

    Bundan sonra siz alinti yaparken kaynaginizin guveniliriginden emin olun yeter..

    SST'nin Manuel aractan 1sn yavas olma olasiligi nedir ? Cift kavrama hangi arac manuelinden bu derece yavas ? Cou cift kavrama manuelinden daha hizli

    Bence sizde bundan sonra ditinize potasyum yonunden zenginlestirirsiniz

    Rx8'inizin suresini debriyaj tokatlayarak alin ama Evo'yu kaldirmadan 0-100 bakin olacak is mi ?

    Bundan sonra kullanmadiginiz arabalar hakkinda yorum yapmayin isterseniz keza kedi dahi kullansa Evo'yu 6sn'de 0-100 yaptigini soyleyemez...

    Evo X'u doldur kaldir 5sn alti kalkar, her gun her saniye...

    13.3sn ceyrek mil yapan arabanin 6.3sn'de 100km yapmasi nasil bir mantik ?


    quote:

    Here are its numbers:
    0-30 mph: 1.7 seconds
    0-45 mph: 3.1 seconds
    0-60 mph: 4.9 seconds
    0-75 mph: 7.2 seconds
    Quarter-mile: 13.6 seconds at 101.3 mph

    30-0 mph: 28 feet
    60-0 mph: 112 feet

    600-foot slalom: 70.7 mph
    200-foot skid pad: 0.99g


    Buda videosu;http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/full-test-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-gsr.html

    quote:

    The Mitsubishi Evo GSR requires a bit of finesse at the launch to avoid bogging down or, conversely, boiling the clutch into a putrid haze. In the end, it covers 60 mph in 4.9 seconds and the quarter-mile in 13.6 seconds at 101.3 mph.

    And where's the Mitsubishi Evo MR during all of this? A few tenths behind the others. Preliminary estimates indicate the Evo MR runs to 60 mph in 5.2 seconds and through the quarter at 13.9 seconds at 98.8 mph, but this car did not yet have the final production calibration governing interaction between the twin-clutch gearbox and engine, so we think future tests might improve the MR's trap speed, especially as this car exhibited some grumpiness as the engine approached redline.


    http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/comparison-test-mitsubishi-evo-gsr-vs-mitsubishi-evo-mr-vs-subaru-wrx-sti.html

    Öncelikle benden alıntı yaparken "otomatik evo x mi varmış hahaha " diyorsun sana otomatik olduğunu kanıtlıyorum kaynak güvenilirliğinden bahsediyorsun.

    Daha evonun otomatik şanzımanının olduğunu bilmeyen birinin verdiği link ne kadar güvenilir tartışılır. Zaten linkdeki evo da gsr yani 5 ileri manuel.

    Ayrıca kendi resmi sitesinden daha güvenilir kaynak nere bulabilirim bilmiyorum. Kullanmadığımı da belirttim zaten kullandığım 2 araç arasında yorum yaptım, evo da ise sitesindeki bilgileri paylaştım. Yani kullanmadığım araba hakkında yorum yapmadım. Git oraya 0-100 manuel 5.4 otomatik 6.3 saniye yazanlarla tartış benle değil.

    Konunun kirlenmemesi açısından birdahaki mesajına cevap vermeyi düşünmüyorum iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.

    Emin olun istemezdiniz. Şuan kapıda Audi A6 3.0 TDI, Honda Civic, Vw Transporter, Toyota Avensis, Mazda 6 2.0 var ancak mutlu değilim.Her neyse konumuza dönelim.


    Golf ve Scirocco'yu eledim gibi ancak Evo kafamı çok kurcalıyor. RX-8'in Evo'dan daha iyi yol tutuğu aşikar ancak hızlanma ve hız konusunda Evo önde görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.

    Emin olun istemezdiniz. Şuan kapıda Audi A6 3.0 TDI, Honda Civic, Vw Transporter, Toyota Avensis, Mazda 6 2.0 var ancak mutlu değilim.Her neyse konumuza dönelim.


    Golf ve Scirocco'yu eledim gibi ancak Evo kafamı çok kurcalıyor. RX-8'in Evo'dan daha iyi yol tutuğu aşikar ancak hızlanma ve hız konusunda Evo önde görünüyor.


    İsterdim isterdim. Evo X alacak param olsa 1 saniye düşünmeden şu an Mitsubishi'nin ya da 2. el alacaksam adamın kapısında yatmaya hazırım.

    Bu arada RX-8 in yol tutuşunun Evo X la aynı olduğunu bile düşünmüyorum bırakın daha iyi olmasını...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 17 Ocak 2012; 22:47:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben orada Evo X a rakip göremiyorum ya siz?

    Not: Yerinizde olmayı çok isterdim.

    Emin olun istemezdiniz. Şuan kapıda Audi A6 3.0 TDI, Honda Civic, Vw Transporter, Toyota Avensis, Mazda 6 2.0 var ancak mutlu değilim.Her neyse konumuza dönelim.


    Golf ve Scirocco'yu eledim gibi ancak Evo kafamı çok kurcalıyor. RX-8'in Evo'dan daha iyi yol tutuğu aşikar ancak hızlanma ve hız konusunda Evo önde görünüyor.


    Rx-8'in daha iyi yol tuttuğuna nasıl kanaat getirdiniz acaba




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.