Şimdi Ara

Rx8 mi Evolution mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Merhabalar,

    Şimdiden hayırlı olsun. Çok iyi bir seçim. 2010 model Rx-8 kullanıcısıyım. İnanın çok memnunum arabadan. Donanım olarak o fiyata bulunamayacak bir araç. Motor sesine gelince benzinli arabalardan çok çok daha iyi bir sesi var. Hele 6 binden 9 bin devir arası muazzam bir ses veriyor araç. Motor sesi kötü diyenler olmuş çok güldüm açıkçası:) Bu araçta en önemli dikkat edilmesi gereken husus Mazda nın ürettiği Rx-8'e özel yağlardan kullanmak ve periyodik olarak yağ seviyesini kontrol etmek.

    Insanlari kandirmayalim rx8 in motor sesi hic guzel degil. Araba yanimdayken dis taraftan dinledim arabanin sesi stock haldeyken berbat cikiyor ozellikle motor jenerator gibi ses cikariyor egsozdan cikan ses bir nebze olsun duzeltiyor ama bir evo sesi beklemeyin. Ben boyle bir ikilemde kalsaydim kesinlikle evo alirdim


    ultiMance arkadaşım kimsenin kimseyi kandırdığı falan yok. Bu zevk meselesidir. Benim çevremde bulunan kişiler her zaman Rx-8'in motor sesine hayran kalmıştır. Sen elbette beğenmeyebilirsin saygı duyarım. İlk kez senden "Rx-8'in sesi çok kötü" dendiğini duyuyorum.




  • ses söz konusu oldumu benim gözümde dodge challengerin eline su dökecek araba yoktur. Ama zevk meselesi tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Merhabalar,

    Şimdiden hayırlı olsun. Çok iyi bir seçim. 2010 model Rx-8 kullanıcısıyım. İnanın çok memnunum arabadan. Donanım olarak o fiyata bulunamayacak bir araç. Motor sesine gelince benzinli arabalardan çok çok daha iyi bir sesi var. Hele 6 binden 9 bin devir arası muazzam bir ses veriyor araç. Motor sesi kötü diyenler olmuş çok güldüm açıkçası:) Bu araçta en önemli dikkat edilmesi gereken husus Mazda nın ürettiği Rx-8'e özel yağlardan kullanmak ve periyodik olarak yağ seviyesini kontrol etmek.

    Insanlari kandirmayalim rx8 in motor sesi hic guzel degil. Araba yanimdayken dis taraftan dinledim arabanin sesi stock haldeyken berbat cikiyor ozellikle motor jenerator gibi ses cikariyor egsozdan cikan ses bir nebze olsun duzeltiyor ama bir evo sesi beklemeyin. Ben boyle bir ikilemde kalsaydim kesinlikle evo alirdim


    ultiMance arkadaşım kimsenin kimseyi kandırdığı falan yok. Bu zevk meselesidir. Benim çevremde bulunan kişiler her zaman Rx-8'in motor sesine hayran kalmıştır. Sen elbette beğenmeyebilirsin saygı duyarım. İlk kez senden "Rx-8'in sesi çok kötü" dendiğini duyuyorum.

    Motor sesine degil egsoz sesine hayran kalmislardir. Wankel motor pistonlu motor gibi homurtulu ve canli bir ses cikartmiyor maalesef. Kaputu acip dinleyin bana hak vericeksiniz.Egsozdan cikan sesle motor sesini karistirmayin. Evodaki gibi safkan motor sesi yok rx8 de bunu demek istiyorum.




  • Dünyaya bir kere geliyorsun unutma bence

    bu düşünceyle benim tecihim evo olurdu
  • İkisinin tadı farklı,Evo efsanedir,Rx-8'de Rotary Efsanesinin devamıdır.Evo 4 çeker,gazlamak için çok kolay tune edilebilir.Rx-8 ise alt yapı itibariyle 13b-msp motoruyla 300-400 whp civarına çıkarılıp,pist için ideal bir time attack altyapısına sahiptir.Evo alacak kişi,gündelik kullanımda km'de 1 tl yakmayı göze almalı Rx-8'ler 600 kuruş yakmaktadır.Birinde kalite ve performans karışık,Evo'da sadece performans odaklı bir ürün ortadadır.Rotary sesini bilmeyenler,Stock Rx-8 sesine kötü diyebilir çünkü Rx-8 çok bağıran bir araba olduğundan egsoz emisyon testleri ve aracı gündelik kullanıma uygun hale getirebilmek ve çevreyi koruyabilmek adına 2 tane büyük resonator artı büyük kazanlı bir egsoz sistemiyle aracın sesini minumum düzeydi sessiz hale getirmişlerdir.Rotary motorlar ses olarak,karakteristik özellikleri olarak V8'lerden daha homurtulu çalışmaktadır.Evo alacak kişi 3.arabası olabilir.Ama Rx-8 sahibi olacak kişinin 2.arabasıdır.Böle düşünmekte yarar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    İkisinin tadı farklı,Evo efsanedir,Rx-8'de Rotary Efsanesinin devamıdır.Evo 4 çeker,gazlamak için çok kolay tune edilebilir.Rx-8 ise alt yapı itibariyle 13b-msp motoruyla 300-400 whp civarına çıkarılıp,pist için ideal bir time attack altyapısına sahiptir.Evo alacak kişi,gündelik kullanımda km'de 1 tl yakmayı göze almalı Rx-8'ler 600 kuruş yakmaktadır.Birinde kalite ve performans karışık,Evo'da sadece performans odaklı bir ürün ortadadır.Rotary sesini bilmeyenler,Stock Rx-8 sesine kötü diyebilir çünkü Rx-8 çok bağıran bir araba olduğundan egsoz emisyon testleri ve aracı gündelik kullanıma uygun hale getirebilmek ve çevreyi koruyabilmek adına 2 tane büyük resonator artı büyük kazanlı bir egsoz sistemiyle aracın sesini minumum düzeydi sessiz hale getirmişlerdir.Rotary motorlar ses olarak,karakteristik özellikleri olarak V8'lerden daha homurtulu çalışmaktadır.Evo alacak kişi 3.arabası olabilir.Ama Rx-8 sahibi olacak kişinin 2.arabasıdır.Böle düşünmekte yarar var.

    Rotary motorun homurtulu calistigina katilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    İkisinin tadı farklı,Evo efsanedir,Rx-8'de Rotary Efsanesinin devamıdır.Evo 4 çeker,gazlamak için çok kolay tune edilebilir.Rx-8 ise alt yapı itibariyle 13b-msp motoruyla 300-400 whp civarına çıkarılıp,pist için ideal bir time attack altyapısına sahiptir.Evo alacak kişi,gündelik kullanımda km'de 1 tl yakmayı göze almalı Rx-8'ler 600 kuruş yakmaktadır.Birinde kalite ve performans karışık,Evo'da sadece performans odaklı bir ürün ortadadır.Rotary sesini bilmeyenler,Stock Rx-8 sesine kötü diyebilir çünkü Rx-8 çok bağıran bir araba olduğundan egsoz emisyon testleri ve aracı gündelik kullanıma uygun hale getirebilmek ve çevreyi koruyabilmek adına 2 tane büyük resonator artı büyük kazanlı bir egsoz sistemiyle aracın sesini minumum düzeydi sessiz hale getirmişlerdir.Rotary motorlar ses olarak,karakteristik özellikleri olarak V8'lerden daha homurtulu çalışmaktadır.Evo alacak kişi 3.arabası olabilir.Ama Rx-8 sahibi olacak kişinin 2.arabasıdır.Böle düşünmekte yarar var.

    Rotary motorun homurtulu calistigina katilmiyorum


    Katılmamakta özgürsün neden dersen tüm stock araçlar sessiz çalışır,fabrikasyon çıkış egsoz sistemleri buna yöneliktir.Bir sonraki Rx-8 organizasyonumuza beklerim,homurtulu çalışan Rx-8'leri rahatça görebilirsin,ekstra olarak Rx-8 ported engine yazarsanda görürsün nasıl çalıştığını sesini minimuma indirmek için çok sessiz bir egsoz sistemi vardır Rotary araçlarda Rx-8 egsoz takmak kolaydır,ses almak çok kolaydır.Rotary motorların AFR oranları yani Air Fuel Ratio zengin çalıştığından bu böyledir,Flame dediğimiz alev atmasıda stock motorlara herhangi bir egsoz sistemi yapılarakta hem ses hem homurtu hemde alev atan bir araçtır,bilginize..




  • HAYIRLI OLSUN ARABANIZ

    COK FARKLI IKI ARABA ARASINDA KALIP SEÇİM YAPMISINIZ

    LAKİN BENİM TERCİHİM EVO OLURDU :)
  • gorkemuse

    Aracın zaten liste fiyatı yok sordum gecenlerde 82 bin dedi sen tanıdıksın (sizinde dediğiniz gibi) ciddiysen 77-78 civarında bırakırız oturup konusalım dediler. Önemli olan bundan sonraki yaptığın pazarlık zaten yılda satılan RX-8 adedi 20 yi geçmez heralde o kadar indirim mutlaka yapacaklardır sonrasında da biraz daha indirim yaptırmak lazım

    safa_oyuncu


    Motor sesi hakkında sıkıntınız kalmadı sanırım
    Bir de aracı alırken standart olarak veriyolar mı bilmiyorum ama Sebring egzozlu almanızı tavsiye ederim aksesuar olarak satıyorlar sanırım hediye olarak da verebilirler bayinizle mutlaka konuşun bu konuyu saygılar
  • hayırlı olsun diyelim kaça almıştınız?
  • airbrq_23, evet artık hiçbir sorun kalmadı. Aracın opsiyon listesinden haberim yok Mazda bayisine gidince orda bakarım ama eminim ki, tüm opsiyonları eklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    airbrq_23, evet artık hiçbir sorun kalmadı. Aracın opsiyon listesinden haberim yok Mazda bayisine gidince orda bakarım ama eminim ki, tüm opsiyonları eklerim.

    Ben olsam kesinlikle evo alirdim neyse rx8 in motor sesini begenmesem de iyi aractir hayirli olsun
  • Ah kesle bi evo surydin arkadaş ....
  • Aracınız hayırlı olsun sizide Rx-8 sahiplerinin buluştuğu organizasyonlarımızın olduğu grubumuza beklerim.

    Facebookta Grup Linkimiz ;Rx-8 Türkiyehttp://www.facebook.com/group.php?gid=136932396339447&ref=ts
  • RX 8 benim kanaatimce daha zevki bir araç sebebi ise arka itişli olması ufak bir gaza dokunmanız aracın arkasının yağ üzerinde kayar gibi kaymasını sağlıyor ki bu tadı bir 4 çeker araçta alamazsınız.
  • Evet arkadaşlar şuanda sayenizde kafam karıştı ve yine karasız kaldım
  • siz gidip evo ya bi daha bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Evet arkadaşlar şuanda sayenizde kafam karıştı ve yine karasız kaldım

    Hocam daha once boyle araclara alisik degilsen rx8 i kullanmakta zorluk cekersin.Nasil kullanacaksin bilmiyorum ama yuksek hizlarda rx8 virajlarda gaza yuklendiginizde arka tarafini kaydirmak isteyecektir.Evo ise 4 ceker oldugundan yolda daha guvenli bir surus saglar.Hocam evoyu deneyin bence.Evo daha iyi bir spor araba motoru rx8 den daha canli ve guclu.Ama yine de siz bilirsiniz.Dunyaya bir kere geliyorsunuz evo alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Evet arkadaşlar şuanda sayenizde kafam karıştı ve yine karasız kaldım

    Hocam daha once boyle araclara alisik degilsen rx8 i kullanmakta zorluk cekersin.Nasil kullanacaksin bilmiyorum ama yuksek hizlarda rx8 virajlarda gaza yuklendiginizde arka tarafini kaydirmak isteyecektir.Evo ise 4 ceker oldugundan yolda daha guvenli bir surus saglar.Hocam evoyu deneyin bence.Evo daha iyi bir spor araba motoru rx8 den daha canli ve guclu.Ama yine de siz bilirsiniz.Dunyaya bir kere geliyorsunuz evo alin


    Arkadan kayma vs sorun değil daha önce 400 Hp üzeri(M3 E92, RangeRover 5.0 500 hp, Audi S5 vs.) araçlar kullandım ancak Rx8 farklı Evo ise hızlı kararsız kaldığım nokta burası..




  • Arkadaşlar yalnış yorumlara mahal vermeyelim Makyajlı Rx-8 kullanıcısıyım,Dsc Tcs özellikleri mevcut yüksek hızlarda arkasını kaydırdığı felan yok aksine 2009 Motortrend Dergisinin yaptığı kıyaslamada 100.000 $ altında satılan 3.En iyi yol tutuşa sahip bir otomobildir.1.Audi R8 2.E92 M3 3.Rx-8 dir Evoda aynı klasmanda denenmiş 6.gelmiştir.Bu demek değil ki Evo kötü veya Rx-8 çok iyi araçların güç ağırlık dengesiyle alakalı Rx-8 %50 %50 ağırlık dağılımıyla bir spor otomobilden beklenen herşeyi sunabilmektedir.

    Motortrend ile ilgili bilgi ve videoları linklerden ulaşabilirsiniz ;http://www.youtube.com/watch?v=O4LIXUHgidw

    http://motortrend.automotive.com/87042/112-0810-americas-best-handling-car-track-testing/mazda-rx-8-bmw-m3.html




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.