Şimdi Ara

Rx8 mi Evolution mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bildiğiniz üzere tüm araçları eleyip Rx8 almaya karar vermiştim ancak Evolution beni düşündürüyor. Sizce hangisi?


    Not: Lütfen başka araç tavsiyesi vermeyiniz



  • wankel motorun artı ve eksilerini takip etmişinizdir zaten vergiden de rx-8 in ciddi bir avantajı var. tek elden kullanılacaksa rx-8 iyidir.
  • Tüm karşılaştırmayı bir kenara bırakırsak
    RX-8 çok yakıcak.
    Lakin 1.6 vergisi ödeyeceksiniz ve kazanıcaksınız.
    Evo evo evo evo evo. Zor tercih
  • İmkanınıza sahip olsaydım Rx-8'i düşünmezdim bile..
  • Oynadığım birkaç araba yarışında Evo, Rx-8 den daha sonra alınabiliyor :)

    Nasıl bir fikir verirse artık :)


    Işin şakasi ikisi de çok özel araçlar ve eminim buraya cevap yazanların hemen hemen hepsinden daha iyi araştırmışsınızdır.

    Ben olsam Görkem'e ayıp olmasın diye evo tercih ederdim herhalde. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evo X MR TC-SST 170.000 TL. Haberiniz vardır umarım
  • Evo ikinci el bir VII veya IX olacak sanırım ,



    20.saniye fikir edinmenizde yararlı olur umarım
  • komprasör gibi kocaman turbo var bu aletlerde seviyorum ya :D bizim 1.8t turboları yanında balon şişirmeye yarıor
  • Tabiki de evo
  • Sınıfları,fiyatları,güçleri benzer olmayan araçlar...

    Maliyet sorunu yoksa ortada (çünkü 0km leri baz alındığında Evo Rx-8'in tam iki katı fiyata sahip) ve safkan güç isteniyorsa elbette Evo.Fabrika çıkışı turbolu bir araç,basit işlemlerle dahi ciddi güçlere çıkabilir.

    Fakat güç dışında Rx-8 Evo'ya nazaran daha özel bir araç.Sıradan bir Lancer 2-3 bin liralık masrafla dış görünüm anlamında Evo'dan ayırt edilemeyecek biçimde yapılabilir.Fakat Rx-8 tek karoser,tek şase ile üretilen bir araç.Bir benzeri yapılamaz.Rotary motoru,arkaya doğru açılan kamikaze kapıları,sürüş pozisyonu,görünümü,arkadan itişli olması ile daha özel bir seri.Tercih sizin...

    Tabi şunuda belirteyim eğer Evo'yu 2. el almayı düşünüyorsanız,bu sınıftaki spor araçları 2. el almak büyük risk.




  • Evo + Nos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canycegoz

    Evo + Nos


    Ne nosu birader , adam tez elden eline mi alsın motoru
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo'


    quote:

    Orijinalden alıntı: canycegoz

    Evo + Nos


    Ne nosu birader , adam tez elden eline mi alsın motoru


    Hocam Artistin teki gelir meydan okur felan ne olur ne olmaz dursun kenarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Oynadığım birkaç araba yarışında Evo, Rx-8 den daha sonra alınabiliyor :)

    Nasıl bir fikir verirse artık :)


    Işin şakasi ikisi de çok özel araçlar ve eminim buraya cevap yazanların hemen hemen hepsinden daha iyi araştırmışsınızdır.

    Ben olsam Görkem'e ayıp olmasın diye evo tercih ederdim herhalde. :)





    Darılırım...Vallahi darılırım. İmkanın olursa 1 gün de olsa bir Evo'ya binmen lazım abi hatrım için...

    Bu arada Evo derim hatta Evo IX parlak siyah bulursanız + bir hava filtresi, egzos ile kafadan +20 hp kazanıp tokatlayacak araba ararsınız...




  • Tabiki Evo o arabadaki 4G63 motor bi daha uretilmez 1050 hp veriyor :)) extreme mod la
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Tabiki Evo o arabadaki 4G63 motor bi daha uretilmez 1050 hp veriyor :)) extreme mod la


    Üzerinde fabrika çıkışı herhangi bir parçayla 1050hp üreten 2.0 bir motor olamaz.Krank,volan,piston,eksantrik,üst kapak,contalar,turbo vs aklınıza gelebilecek her şey değiştikten sonra ancak o güçler çıkabilir.Dolayısı ile o gücü üreten motor artık bahsettiğiniz 4G63 kodlu motor olmaz.Herhangi bir 2.0 motora da aynı işlemler yapılırsa aynı sonuçlar alınabilir,çünkü standarta dahil bir şey kalmıyor ortada.

    İşin özü o gücü üreten 4G63 motor değil onlarca modifiye firmasının ayrı ayrı ürettiği yüksek nitelikli parçalar oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Sınıfları,fiyatları,güçleri benzer olmayan araçlar...

    Maliyet sorunu yoksa ortada (çünkü 0km leri baz alındığında Evo Rx-8'in tam iki katı fiyata sahip) ve safkan güç isteniyorsa elbette Evo.Fabrika çıkışı turbolu bir araç,basit işlemlerle dahi ciddi güçlere çıkabilir.

    Fakat güç dışında Rx-8 Evo'ya nazaran daha özel bir araç.Sıradan bir Lancer 2-3 bin liralık masrafla dış görünüm anlamında Evo'dan ayırt edilemeyecek biçimde yapılabilir.Fakat Rx-8 tek karoser,tek şase ile üretilen bir araç.Bir benzeri yapılamaz.Rotary motoru,arkaya doğru açılan kamikaze kapıları,sürüş pozisyonu,görünümü,arkadan itişli olması ile daha özel bir seri.Tercih sizin...

    Tabi şunuda belirteyim eğer Evo'yu 2. el almayı düşünüyorsanız,bu sınıftaki spor araçları 2. el almak büyük risk.


    En iyi fikir veren cevap bu olmuş sanırım




  • Hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Karar verilmiştir;

     Rx8 mi Evolution mu?







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safa_oyuncu -- 31 Temmuz 2011; 22:14:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Karar verilmiştir;

     Rx8 mi Evolution mu?







    Çok iyi bir tercih....
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.