Şimdi Ara

RX-8 mi Scirocco mu? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
0
Favori
16.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT





    Teşekkürler. Keyifle izledim.
  • Roccoyu rx8 le kıyaslayamazsınız arkadaşlar. Rx8 hem performanst hem yol tutuşta hemde kullanım keyfinde ezer geçer ona hiç şüphe yok. Maalesef ki bir çoğumuzun hayali olsa da parayı cebine koyup araba bakmaya başlayınca tercih edemiyor insan bir türlü.
  • rx8 konusunda teknik verileri dışında bi bilgim yok fakat scirocco hakkında gayet bilgiliyim,160 ps yle sakin gidilmio bi kere sakin kullanmak güçlü irade istiyo,araba gitmek istiyo derler ya,aynen,ama bu motota kasa hafif kalmış ve araç yayık görüntüsüne rağmen yol tutuşunda başarılı değil,sert kullanıosan aracı scirocco yolda çıldırıo,patinaj,kıç atma,gazı köklediğinde koltuğa yapıştırma yani aşk şehvet herşey var,yakıt konusuna girmiorm hiç zaten bu araçlara bakıosan yakıtı önemsediğini zannetmiyorm,tabi scirocco bunu yapıosa rx8 neler yapar düşünmek bile istemiorm,yol tutuşu daha başarılıysa git al rx8i hiç düşünme,2elide ölü fln değil sfr alamayıp 2.elini kovalayp öle alan çok biliorm
  • Araba keyf isidir , fakat gunumuzde yakıt ekonomisi on plana cıktı.

    Sehir icinde fazla km yapılacaksa scirocco yu tavsiye derim.

    Zaten arkadasın adkladıgı uzere , abisinin tercihi de ekonomik nedenlerden dolayı bu yonde olacakmıs.
  • böyle soru mu olur lan. tabiki rx8
  • S2000 mi rx8 mi desem ?
  • bak bu daha ii oldu,s2000 derim ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyouz

    S2000 mi rx8 mi desem ?

    S2000'nin 0 ı yok.Ben Rx-7 derim
  • 1.2 de çeker .1.1 de yeterki tork olsun
  • Rx-8'i dili rotary'i bilmekten araştırmaktan anlamaktan geçer bilmiyorsanız araştırın kötülemeyin s2000 veya scirocco örnekleri vermeye devam edin her malın alıcısı vardır hiç bir ürün kötü değildir,sadece isteklere cevap verebilecek seçenekler size sunarlar..



     RX-8 mi Scirocco mu?



     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?

     RX-8 mi Scirocco mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderberk -- 29 Ocak 2011; 18:08:57 >




  • Bu arabanın var olduğunu fark ettiğimden beri hayranım. Başkasını tanımam.
  • Bir arkadaşımda vardı 1.4 160hp sattım kurtuldum diyor arkadaşım yaktığı kadar gitmiyor diyordu bi numarası yok scirocconun artık gözümden düştü (test sürüşüne çıktım gerçekten ses var görüntü yok motor sesi geliyor ama adam gibi gitmiyor arac) (rx8 motor sesi daha güzel tabiki)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    Roccoyu rx8 le kıyaslayamazsınız arkadaşlar. Rx8 hem performanst hem yol tutuşta hemde kullanım keyfinde ezer geçer ona hiç şüphe yok. Maalesef ki bir çoğumuzun hayali olsa da parayı cebine koyup araba bakmaya başlayınca tercih edemiyor insan bir türlü.


    0-100, 0-son hız ve tüm ara hızlanmalarda scirocco 2.0 TSI daha iyi rx-8'den

    pistte ise arkadan itiş rx-8 önde ancak çipli bir scirocco TSI pistte rx-8'i geçebilir (bkz. scirocco R önden çeker olmasına rağmen 6 farklı pistte rx-8'den çok daha iyi zaman çıkarmış)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Hiç alakaları olmayan 2 araç bence.
    Beklentileri iyi değerlendirmek gerekir.
    Scirocco büyük ihtimal DSG olacak, RX-8'in otomatiği pek rağbet görmüyor ve değerleri de hayli kötü.
    Birisi ön çeker, ötekisi arkadan itişli drift yapmak için üretilmiş bir şey.
    Kimisi 9000rpm çevirmeyi sever, kimisi turbonun torkunu sever.
    Ne istiyorsanız ona göre düşünün.
    Ben performans olarak şunu diyebilirim, sonuçta bu araçlar keyif için var. Biri ötekinden 1sn geç kalkıyorsa 100'e bu çok büyük bir handikap oluşturmaz kullanıcıya(rolling falan yapmıyorsa) alacağı keyif önemli.
    2'si ile de test sürüşü yapın hangisi daha çok keyif verirse(ki bu büyük ihtimalle rx8 olur) onu alın.
    Yakıt her türlü Scirocco'dan yana olacak.



    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    Roccoyu rx8 le kıyaslayamazsınız arkadaşlar. Rx8 hem performanst hem yol tutuşta hemde kullanım keyfinde ezer geçer ona hiç şüphe yok. Maalesef ki bir çoğumuzun hayali olsa da parayı cebine koyup araba bakmaya başlayınca tercih edemiyor insan bir türlü.


    0-100, 0-son hız ve tüm ara hızlanmalarda scirocco 2.0 TSI daha iyi rx-8'den

    pistte ise arkadan itiş rx-8 önde ancak çipli bir scirocco TSI pistte rx-8'i geçebilir (bkz. scirocco R önden çeker olmasına rağmen 6 farklı pistte rx-8'den çok daha iyi zaman çıkarmış)

    önden çekiş olması hız açısından avantajdır zaten güç kaybını minimuma indirger




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpello


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    Roccoyu rx8 le kıyaslayamazsınız arkadaşlar. Rx8 hem performanst hem yol tutuşta hemde kullanım keyfinde ezer geçer ona hiç şüphe yok. Maalesef ki bir çoğumuzun hayali olsa da parayı cebine koyup araba bakmaya başlayınca tercih edemiyor insan bir türlü.


    0-100, 0-son hız ve tüm ara hızlanmalarda scirocco 2.0 TSI daha iyi rx-8'den

    pistte ise arkadan itiş rx-8 önde ancak çipli bir scirocco TSI pistte rx-8'i geçebilir (bkz. scirocco R önden çeker olmasına rağmen 6 farklı pistte rx-8'den çok daha iyi zaman çıkarmış)

    önden çekiş olması hız açısından avantajdır zaten güç kaybını minimuma indirger


    akselerasyon arkadan itiş araçlarda daha iyidir bunun nedeni özellikle kalkışta yükün arka tekerlere iletilmesi arkada ekstra ağırlık oluşturup lastiklerin yere daha iyi basmasını sağlayıp yere tutunmalarını böylece daha iyi kalkış yapmalarını sağlar

    önden çeker araçlarda arkaya aktarılan ağırlık ön tekerlerin üzerindeki yükü kaldırdığı için ön tekerler daha çabuk spin yapar ve yere tutunamaz bundan dolayı arkadan itiş araç ıslak zemin haricinde kalkışta herzaman daha avantajlıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpello


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    Roccoyu rx8 le kıyaslayamazsınız arkadaşlar. Rx8 hem performanst hem yol tutuşta hemde kullanım keyfinde ezer geçer ona hiç şüphe yok. Maalesef ki bir çoğumuzun hayali olsa da parayı cebine koyup araba bakmaya başlayınca tercih edemiyor insan bir türlü.


    0-100, 0-son hız ve tüm ara hızlanmalarda scirocco 2.0 TSI daha iyi rx-8'den

    pistte ise arkadan itiş rx-8 önde ancak çipli bir scirocco TSI pistte rx-8'i geçebilir (bkz. scirocco R önden çeker olmasına rağmen 6 farklı pistte rx-8'den çok daha iyi zaman çıkarmış)

    önden çekiş olması hız açısından avantajdır zaten güç kaybını minimuma indirger


    akselerasyon arkadan itiş araçlarda daha iyidir bunun nedeni özellikle kalkışta yükün arka tekerlere iletilmesi arkada ekstra ağırlık oluşturup lastiklerin yere daha iyi basmasını sağlayıp yere tutunmalarını böylece daha iyi kalkış yapmalarını sağlar

    önden çeker araçlarda arkaya aktarılan ağırlık ön tekerlerin üzerindeki yükü kaldırdığı için ön tekerler daha çabuk spin yapar ve yere tutunamaz bundan dolayı arkadan itiş araç ıslak zemin haricinde kalkışta herzaman daha avantajlıdır


    Alıntıdır;
    aktarmaya bağlı kayıplara ilişkin tam bir değer vermek mümkün değil. firmaların teknolojisine göre değişen bir oran. sadece ortalama verilerle ifade edilebilir.

    motor önde aktarma arkada olan otomobillerde bilindiği gibi bir miktar güç kaybı oluyor. sonuçta motorun gücünü aktardığı volan ekstradan bir parça daha (şaft) çevirmek zorunda kalıyor. ama bu konsepti kullanan firmalar sektörün en önünde yer alanlardan. onlar da ellerinde bulunan teknolojiyi sonuna kadar kullanıyorlar ve bunun etkilerini hafifletiyorlar. zaten örneğin BMW de bu durumun dezavantajını ancak 1.6L 115HP lik makinelerde görebilirsin.

    aktarması ve motoru önde olan otomobiller, (özellikle düşük güçü ve torku olanlar) bu durumda daha avantajlı oluyor. motorun gücünü taşıyan volan gücünü ek bir parçaya bile iletse, (genelde bu ek parça titreşimi düşürmek için son yıllarda sıkça kullanılıyor) bu parça, ağır ve büyük şaft ile karşılaştırılamayacak kadar hafif olduğu için, güç kayıpları minimum düzeylerde seyrediyor. çekiş önde olduğu ve çok etkin olmadığı için, yönlendirme çok sorunsuz yapılabiliyor. ayrıca yönlendirme çekişin olduğu tekerleklerde ve bunu ıslak zemindeki faydaları tartışılmaz seviyede.

    Ferrari modellerinde sanatsal düzeyde bir mühendislik konuştuğu için bişey söylemek zor. otomobilleri genelde ortadan motorlu ve arkadan itişli oluyor. diğer seçenekler ise önden motorlu ve arkadan itişli olan versiyonlar. ortadan motorlularda güç kaybı minimum seviyededir, önden motorlu versiyonlarda ise biraz daha yüksek seviyelerdedir. zaten bu derece güçlü motorlarla kombine edilmiş bir çekiş sisteminin minimum düzeydeki güç kayıplarını hissettirmesi imkansız. daha önce dediğim gibi aktarmaya bağlı güç kaybı hissi ençok düşük güçlü otomobillerde kendisini hissettirir.

    bu linkide inceleyebilirsin;http://forum.donanimhaber.com/m_17875079/tm.htm

    ben aklımda kalanı aktardım ve büyük ihtimalle güç kaybı olayı benim dediğim şekilde yanlışsa bilgimi düzeltirsen sevinirim tabiki ama benim dediğimi çoğu kişi onaylayacaktır çünkü mantık olarak böyle olmalı

    senin dediğin belkide ayrı bir konudur ? ben güç kaybı demiştim sen akselerasyon diyorsun belki senin dediğinde TORK un etkisi daha büyük olduğu için değişik tepki verdin?




  • Alpello arkadasim sen yazdiklarini iyice okusan daha dogrusu o alintiyi zaten sorun kalmayacak. Dusuk guce ve torka sahip araclarda onden ceker avantajli diyor alintinda sonuc itibariyle 2 litre 200 beygir uzeri guce sahip scirocco'da bu aslinda dezavantaj. Zaten supersporlarin hicbirinin onden ceker olmamasi da bunu kanitliyor aksi takdirde guc kaybi az olacak olsa onlarda onden ceker olurdu ancak tekerlekler spinden gidim yerinden oynamazdi.
  • ben 20 scirocco özellikle demiyorum mantığına bak diyorum sadece akselerasyonda senin dediğin doğru hoş arkadan itişin zevki ayrı fakat mantık olarak rx-8in motoru arkada olsaydı güç kaybı daha az olurdu
  • Haklisin da motoru arkada kac tane spor arac var degil mi ? Diger konuda anlastigimiza sevindim bu arada :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.