Şimdi Ara

Rx 570 nitro plus saphire 8gb ekran kartı fps düşük veriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1030 ti Asus ekran kartı kullanırken 90 la 100 fps arası alıyordum zulada ekran kartımı rx570nitro+8 gb yapıncada aynı fps aldım fumak testinde fps çok güzel ama oyunda öyle deyil bide 8+6 güç pini bağlantılarının sadece 8 taktım 6 yok

    sistem özelikleri

    amd A8 6600k işlemci

    Asus F2a55-m anakart

    ram hıyper 1600 MHz 8 gb

    450 wat psu

    kule tipi fan

    lütfen yardımcı olun lütfen





    _____________________________
  • Online oyunlar sentetik testler gibi değildir. İşlemci yetenekleri de önem kazanır. Daha güncel işlemciye (doğal olarak anakart ve ram de değişecek) geçmeniz lazım. Ayrıca 8 gb ram de günümüzde yeterli değil, 2x8 gb olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • a-f-h A kullanıcısına yanıt

    8.16 gb daha ram ekledim fps çok küçük oynadı internetten darboğaz testi yaptım darboğaz sıfır çıktı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://www.techpowerup.com/cpu-specs/a8-6600k.c1500

    Elinizde 2013 çıkışlı 4 çekirdek bir işlemci var, en kötü ryzen ile bile kıyas kabul etmez. AMD bile unutmuştur bu işlemcileri. Neye göre hesaplama yaptığı belli olmayan darboğaz sitelerine güvenmeyin.

    Zula hala güncelleme alan bir oyun sanırım, 2015te bile çıkmış olsa bu kadar güncelleme ile sistem gereksinimleri de artabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • a-f-h A kullanıcısına yanıt

    Anlamdım yani rx570 8 gb dan dolayı mı darboğaz yapıyor ve bugün tes ettim 1030 ti daha güzel fps alıyormuşum takılmalr yaşıyorum ekran kartının 8+6 güç pin girişine sadece 8 takabildim fps o yüzden düşük olabilir mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Nvidia'dan AMD'ye geçiyorsanız temiz sürücü kurulumu yapınız. Nvidia sürücüden kalan kalıntılar sıkıntı olabiliyor. Zaten AMD sürücü konusunda nazlı bir kart. Fps sıkıntısı bundan da olabilir.


    Ekran kartı benchmark testlerinde hata vermediyse tek 8 pin de yeterli olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • a-f-h A kullanıcısına yanıt

    video Da anlatıldı gibi yaptım ama sorunum hala çözülmedi bechmark testinde sıkıntı yok ama oyunlarda fps düşük


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O işlemci am3+ FX serisindeki modül tasarımına sahip.


    x87(FPU) kayar nokta hesaplama ve bazı işlemci içi kaynaklar modül içerisinde 2 çekirdek arasında paylaşılıyor.Donanım tabanlı hyperthreading gibi ucube birşey.Gerçek anlamda 4 çekirdek bir işlemci değil.



    Üstüne birde bir önceki nesil phenom II işlemcilere göre tek çekirdek performası frekans bazında %10 kötü.


    Kısaca o ekran kartı için işlemcin aşırı güçsüz.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.