Şimdi Ara

RX 470 sistemde FurMark testinden çıkarken bilgisayar yeniden başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
89
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese selam pek forumdan anlamıyorum, eger bir yanlış bir şey yapmıssam beni uyarın.


    - Sorunumun şu: Bilgisayarımı FurMark testine soktugumda 10-15-20 dakıka veya saatlerce calıstırdıgımda herhangı bır sorun olmuyor fakat ESC basıp cıkmaya calıstıgımda bilgisayar kendını resetliyor. Bana birisi yardım etsin.


    -Sistem özellikleri.

    İşlemci Ryzen 5600G.

    Ekran kartı AMD RX 470.

    8*2 GB Forza RAM.

    256 GB SSD.

    Thermaltake 600W PSU 80 Plus.

    ASUS B450 M.2





    _____________________________
  • Uygulama ayarlarını kontrol edin reset ile ilgili bir ayar olabilir...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 Pro 4650G
    Gigabyte B550M S2H
    AMD Radeon RX 7600 (8 GB)
    Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18
    2x16GB DDR4-3600mhz DDR4
    Samsung SSD 990 PRO with Heatsink 1TB
  • Hasa9910 H kullanıcısına yanıt
    Ekran kartın olmadan , R5 5600G ile benzer sorun var mı ?

    İşletim sistemi , driver , uygulama kaynaklı da olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.