Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Rusya üzerinden ucuza WoW [Plati.ru üzerinden eski fiyatlar]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
1.381
Cevap
14
Favori
59.156
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili online RPG Oyunları >> World of Warcraft >> Rusya üzerinden ucuza WoW [Plati.ru üzerinden eski fiyatlar]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1999 Mesaj

    Ben aldım hocam yakın zamanda 2 arkadaşa. battlenet'inizde ekliyim oradan konusabiliriz
    |
    |
    WiddLe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WiddLe

    battlechesti %50 indirimle kredi kartıyla aldım rusya üzerinden 13tl falan. 3-4 saat queueda kaldı sonra ödeme decline oldu. ama o süre içinde oyun standart edition gözüküyodu ticket atıp sordum türkiyede gözüktüğüm için sorun çıktığını söyledi hesabı startera geri dönüştürdü 24 saat sonra farklı bi ödeme şekliyle tekrar alabilirsin oyunu dedi. decline olduğu için o tarafa para da ulaşmamış zaten.

    sonra 2. bi hesap açıp tekrar aldım şu an yine 4 saattir sırada ödeme hala completed değil büyük ihtimal yine decline verecek gibime geliyor. oyun yine standart edition gözüküyor ama trial özellikleri gitmiş değil. sabahtan beri uğraşıyorum bi türlü rahatça girip oynayamadım.

    yakın zamanlarda hesap alanlar nasıl halletiniz bu durumu ?

    işlem tamamlanana kadar vpn açık kalsın. Belki adresle ilgili bir sorun olmuştur eğer öyleyse rus adresi kullan kayıt olurken. ben enpara ile 2 gün önce aldım ve hiçbir sorun çıkmadı. anında kabul ettiler ve oyuna girebildim.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    47 Mesaj
    G2a üzerinden ru keyi alıp battle.nete girsek olur diye düşünüyorum 75'e satılıyor g2ade şu an battlenetten ucuz fiyatta bu nasıl mümkün olabiliyor? Ayrıca dediğim gibi g2adan ru keyi alıp aktive etsek sorun olmaz diye düşünüyorum, daha önce deneyen oldu mu? Bi' kaç saat içinde alacağım herhangi bir sorunla karşılaşırsam da buraya yazacağım.
    _____________________________
    non fui, fui, non sum, non curo.
  • Binbaşı
    1999 Mesaj

    legion'dan bahsediyorsanız bildiğim kadarıyla g2adan alırsanız ön sipariş bonuslarından yararlanamayacaksınız yinede bi araştırın
    |
    |
    Dagr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orhunerkan

    legion'dan bahsediyorsanız bildiğim kadarıyla g2adan alırsanız ön sipariş bonuslarından yararlanamayacaksınız yinede bi araştırın

    preorder diyor key için.
    _____________________________
    non fui, fui, non sum, non curo.
  • Binbaşı
    1999 Mesaj

    evet ama 30unda keyi yolluyolardı sanırım
    |
    |
    Dagr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3493 Mesaj
    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor
    _____________________________
  • Yarbay
    4565 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor

    Hesabınız eu'ya taşınmış olabilir bi kontrol edin



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    FOR THE BANSHEE QUEEN
  • Teğmen
    116 Mesaj
    Sistem kalkmış gg wp
    _____________________________
  • Yarbay
    4565 Mesaj
    Benim hesabım hala Ru'da acaba hesapları Eu'yamı geçirmeye başladılar ? Daha ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz arkadaşlar ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    FOR THE BANSHEE QUEEN
  • Çavuş
    47 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cimi hendriks

    Sistem kalkmış gg wp

    Öyle random sizden habersiz hesabı euya taşıyamazlar, taşımazlar. En iyi ihtimal hesabı kilitleyip sizin onlarla iletişime geçmenizi bekliyorlar diye biliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    non fui, fui, non sum, non curo.
  • Yarbay
    3493 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor

    Hesabınız eu'ya taşınmış olabilir bi kontrol edin

    hocam nasıl anlıycam eu olup olmadığımı , taklaya geldik ya
    _____________________________
  • Yarbay
    3493 Mesaj
    eu ya geçmese iyiydi , en azından plati.ru dan alırdık çok pahalı oldu böyle
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3493 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood

    Benim hesabım hala Ru'da acaba hesapları Eu'yamı geçirmeye başladılar ? Daha ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz arkadaşlar ?

    hocam benim ki de ru da kontrol ettim ama satın alırken euro cinsinden veriyor fiyatları.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: khalef


    quote:

    Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

    kapattılar derken şu güvenlik amacıyla kapanmayı diyorsan onu düzeltmek için şifreni değiştiriyosun açılıyor hesap geri.

    bilmiyorum, ben düşündüm bunu buldum, işe de yaradı sonuçta ama başka arkadaşlar dediğin yapabilir daha zahmetsize benziyor.

    Aynısını yaptım hocam staj için Rusya'dayım vs. deyince hiçbir sorun yok alabilirsiniz dedi, öneri için teşekkürler.
    _____________________________
    non fui, fui, non sum, non curo.
  • Yarbay
    4565 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor

    Hesabınız eu'ya taşınmış olabilir bi kontrol edin

    hocam nasıl anlıycam eu olup olmadığımı , taklaya geldik ya

    Battle.net uygulamasında Account management kısmı var oraya tıklayın sol alt tarafta region yazar Rusya olması gerek oranın .Türkiye yazıyorsa sizin hesabınızı EU'ya taşımışlar demektir ilk defa böyle bir olay olur eğer taşımışsalar hesabı
    _____________________________

    FOR THE BANSHEE QUEEN




  • Yarbay
    3493 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor

    Hesabınız eu'ya taşınmış olabilir bi kontrol edin

    hocam nasıl anlıycam eu olup olmadığımı , taklaya geldik ya

    Battle.net uygulamasında Account management kısmı var oraya tıklayın sol alt tarafta region yazar Rusya olması gerek oranın .Türkiye yazıyorsa sizin hesabınızı EU'ya taşımışlar demektir ilk defa böyle bir olay olur eğer taşımışsalar hesabı

    baktım hocam rusya federasyonu yazıyor ama fiyatlar euro cinsinden , siz kontrol ettiniz mi
    _____________________________




  • Binbaşı
    1999 Mesaj
    nedir son durum ?
    edit: ben vpn açınca client'ta da sitede de hala ruble olarak gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhunerkan -- 12 Ağustos 2016; 19:10:07 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4565 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vinewood


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    beyler sistem değişti mi , vpn olmasına rağmen fiyatlar battle.net üzerinden euro ile veriliyor

    Hesabınız eu'ya taşınmış olabilir bi kontrol edin

    hocam nasıl anlıycam eu olup olmadığımı , taklaya geldik ya

    Battle.net uygulamasında Account management kısmı var oraya tıklayın sol alt tarafta region yazar Rusya olması gerek oranın .Türkiye yazıyorsa sizin hesabınızı EU'ya taşımışlar demektir ilk defa böyle bir olay olur eğer taşımışsalar hesabı

    baktım hocam rusya federasyonu yazıyor ama fiyatlar euro cinsinden , siz kontrol ettiniz mi

    Bende hala ruble hocam sıkıntı vpn'de olabilir rusya seçeneği olan farklı bir vpn deneyebilirmisiniz ?
    _____________________________

    FOR THE BANSHEE QUEEN




  • Binbaşı
    1999 Mesaj
    ben hideman'de rusya kullanmıyorum. moldovya ukrayna vs vs. hala ruble gözüküyor hiç bi sıkıntı yok. YÜREĞİME İNDİRİYODUNUZ
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
üniversite
Bey Azura
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.