Şimdi Ara

RUSE™ (ÇIKTI) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
334
Cevap
0
Favori
20.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce yazılmıs ama sanırım es gecıldı..ruse kartlarının daha etkılı kullanmak ıcık yardım edebılcek olan var mı?
    kartların ozellıklerı ve nerelerde kullanılabıleceklerı mesela..tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lyldz

    Arkadaşlar daha önce yazılmıs ama sanırım es gecıldı..ruse kartlarının daha etkılı kullanmak ıcık yardım edebılcek olan var mı?
    kartların ozellıklerı ve nerelerde kullanılabıleceklerı mesela..tesekkurler


    kartların açıklaması yazıyor zaten altlarında. ben aklıma gelenleri yazayım.

    SPY: bu pul pul gösterilen düşman ünitelerinin ne olduğunu tank-asker-anti tank onları gösteriyor.

    DESCRİPTİON (salladım): Buda düşman askerlerinin hareketlerini nereye saldıracaklarını gösteriyor fakat kesinlikle tipini göstermez.

    KAMUFLAJ: buda binalarını düşmandan saklıyor eğer düşmanın reconu yoksa binaları göremiyor tanklar binanın yanından geçip gidiyorlar.

    REVERTED İNTEL: bu fikir olarak süper ama pek işe yaradığını göremedim. hafif birimleri ağır birimler gibi gösteriyor örneğin light tank king-tiger gibi gözüküyor ya da tersi durumda geçerli.

    FAKE: bunlarda fake binalar ve ordu basıyor bir nevi düşmanı şaşırtmak multiplayerda çok can yakar bu olay bu fake üniteler aynı gerçek gibi haritada oynatabiliyorsun ama ateş edemiyorlar.

    BLİTZ: birimlerin hızını %50 arttırıyor.

    RADİO SİLENCE: eğer düşmanın recon birliği yoksa haritada bu birimler pul şeklinde gözükmüyorlar. askerler gizleniyor bir nevi.

    TERROR: Düşmanın daha kolay geri çekilmesini sağlıyor.

    FANATİCİSM: senin birliklerin asla ünlem yakıp geri çekilmiyorlar. bir nevi gaza getirme.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar.




  • @mertblade
    tesekkurler hocam süpersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertblade


    quote:

    Orijinalden alıntı: lyldz

    Arkadaşlar daha önce yazılmıs ama sanırım es gecıldı..ruse kartlarının daha etkılı kullanmak ıcık yardım edebılcek olan var mı?
    kartların ozellıklerı ve nerelerde kullanılabıleceklerı mesela..tesekkurler


    kartların açıklaması yazıyor zaten altlarında. ben aklıma gelenleri yazayım.

    SPY: bu pul pul gösterilen düşman ünitelerinin ne olduğunu tank-asker-anti tank onları gösteriyor.

    DESCRİPTİON (salladım): Buda düşman askerlerinin hareketlerini nereye saldıracaklarını gösteriyor fakat kesinlikle tipini göstermez.

    KAMUFLAJ: buda binalarını düşmandan saklıyor eğer düşmanın reconu yoksa binaları göremiyor tanklar binanın yanından geçip gidiyorlar.

    REVERTED İNTEL: bu fikir olarak süper ama pek işe yaradığını göremedim. hafif birimleri ağır birimler gibi gösteriyor örneğin light tank king-tiger gibi gözüküyor ya da tersi durumda geçerli.

    FAKE: bunlarda fake binalar ve ordu basıyor bir nevi düşmanı şaşırtmak multiplayerda çok can yakar bu olay bu fake üniteler aynı gerçek gibi haritada oynatabiliyorsun ama ateş edemiyorlar.

    BLİTZ: birimlerin hızını %50 arttırıyor.

    RADİO SİLENCE: eğer düşmanın recon birliği yoksa haritada bu birimler pul şeklinde gözükmüyorlar. askerler gizleniyor bir nevi.

    TERROR: Düşmanın daha kolay geri çekilmesini sağlıyor.

    FANATİCİSM: senin birliklerin asla ünlem yakıp geri çekilmiyorlar. bir nevi gaza getirme.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    işte bu paylaşımı ayakta alkışlarım mükemmelsin hocam




  • lyldz ---- Arkham_Asylum rica ederim ne demek iyi oyunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertblade -- 16 Eylül 2010; 3:57:05 >
  • güzel duruyor denemek lazım
  • Orjinal aldık pc yok oynayamıyorum diye içim içimi yiyor :)
  • merlinin kazanı oyuna 75 gamespot 70 vermiş bir strateji oyunundan ne bekliyorlarsa. rommel gibi taktik yapman gerekiyor bu oyunda ki strateji oyununda olması gereken budur bence grafiği,videoyu,sesi falan geç. resmen adamı kitliyolar savaş alanında ağaçların arasına sokuyo bir asker, bir anti-tank, birde anti-hava ondan sonra uğraş dur geçecem diye. türü seviyorsanız mutlaka indirip oynayın. beğenirsenizde gidin orjinal alın multi kapışalım ben biraz fiyatı düşsün diye bekliyorum
  • Arkadaşlar bu oyunun türünü çözemedim ben tam olarak yani age of empires gibi real time strategy tarzı mı yoksa sıralı mı? Mesela haritada ünitelerin sadece sembolleri falan görünüyo sanırım halbuki real timeda tüm üniteler tek tek görünürdü bu biraz farklı gibi civilization 5'e mi benzio nedir? Birde kartlardan falan bahsetmişsiniz onlar nedir?
  • Oyun harika.. Bana göre oyunda Almanlarla,Ruslar cok güclü diğerleri tırt....Almanlarda heavy artilerry yap Gausla roket atar yap 10 numara. Rusların roket atarlarına bayıdım takır takır atıyorlar hic durmadan .. Ama Almanlar Ruslarıda benzetir 10 tane gaus yap dagıtırsın hepsini ... Hele bi ara para hileli oynadım oyunu dumandan goremiyorum :D paso heavy arttilery yaptım bi kere durmadan adamın basesine yolluyor topları :D para hileli daha zevkli oyunda deneyin 1 kereligine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Arkadaşlar bu oyunun türünü çözemedim ben tam olarak yani age of empires gibi real time strategy tarzı mı yoksa sıralı mı? Mesela haritada ünitelerin sadece sembolleri falan görünüyo sanırım halbuki real timeda tüm üniteler tek tek görünürdü bu biraz farklı gibi civilization 5'e mi benzio nedir? Birde kartlardan falan bahsetmişsiniz onlar nedir?


    zoomla alakalı birşey o görüntü oyun real time strateji
  • Bende oyunda bir iki iyi taktik söyleyeyim.

    Aynı binadan kur üretimi arttır ;
    Oyunda ne kadar çok aynı üretim binanızdan varsa o kadar çabuk arge ve üretim gerçekleştiriyorsunuz. Bunun en büyük faydası oyunun başında üssünüzün yanına bir asker üretim yeri kurar ver ağır piyadeyi araştırırken bir tanede düşmanınıza daha yakın bir yere piyade üretim yeri kurabilirsiniz. Böylece etrafınızdan dolaşmaya kalkarsa ilerde yada paraşütçü indirirse hem adam çıkartıp savaşır hemde ona yakın kurduğunuz yerden iki kat hızlı birim çıkartabilirsiniz.

    Aynı şey havalanları, tank üniteleri, anti tank ve hava savunma içinde geçerli kısaca bazen acil bişiler üretmeniz gerekirse iki tane kurmaktan çekinmeyin bu oyunda kalmanızı sağlayacak şansı yaratabilir yada beklenmedik güçleri beklenmedik hızda üretebilirsiniz.

    Ani erken saldırılara dikkat edin ve sizde yapıp rahatsız edin;
    Oyunda erken saldırı birbirine yakın olan haritalarda çokca kullanılıyor, özellikle 2 ve 4 kişilik haritalarda işe yarıyor. Hatta böyle haritalarda oynuyorsanız mutlaka her oyunda karşılaşmanız mümkün. İtalyanların acaip fazla tank çıkarması, ingilizlerin paraşütçü indirmesi, herkesin piyade saldırısı gibi şeylere hazırlık olmanın tek yanı bilgi toplamak.

    Öncelikle sizin karşınıza hangi düşman geliyor ve ne tür birimler üretebilir bir bakın. Sonra kaç tane üretim aracı üretti ve ne tarafa gönderdi o tarafta tedarik binası var mı bakın. Bunları göremiyorsanız jip üretin ve gönderip yakınlardaki ağaçlara sokun. Böylece hem gizlice gelen birlikleri görür belkide neler ürettiğini fark eder hatta dostlarınız yada kendiniz için topçu atışına hedef belirlersiniz.

    Bilgi topladıktan sonra ani saldırınızı blitz (hız) ve radio silence (görünmez üniteler) ile birlikte gerçekleştirin. Böylece düşman siz yaklaşıncaya kadar ne olduğunu bilmeyecek ve önlem alamıyacaktır. Saldırırken mümkünse barrack alın ve deli gibi asker basın. Barrackı siz ölümüne savunurken dostlarınız yada siz zırhlı üretin ve gönderin. Tabii mümkünse ne varsa ele geçirin. Düşman toprağına girdiğinizde Fanatizim ve blitz vererek bütün binaları ele bile geçirebilirsiniz. Sizin için tehlikeli olanlar armor ve ana merkez bina gerisi çok önemli değil.

    Bilgi herşeyden önemli ;
    Siz düşmanı teşhis edince çoğu birimin daha uzaktan ateş edebildiğiini biliyormuydunuz ? Yani eğer etrafta bir jip, zırlı öncü yada tesbit uçağı varsa düşmanlarınız size ateş edemeden siz onlara edebilirsiniz. Eğer bunlardan birisi yoksa ve acil ise durum spy (casus) ile düşmanları teşhis etmeyi unutmayın. Ama en önemli bilgilenme aracı uçak çünkü inanılmaz bir alanı teşhis ediyor ve ormanların içindeki hava savunma silahlarını bile ateş almadan tesbit edebiliyor. Bunuda ormanın kenarına yakın bir toprak parçasını uçağın mavi teşhis alanına değecek şekilde ayarlayın. Böylece topçular yada tanklar bile düşmana güzelce ateş edebilir.

    Tanklar bile dedim çünkü 2 tane anti tankı ağır 3 tane tank bile görebiliyorsa alabilir. Yeterki gerektiğinde fanatizim verin. Ayrıca düşmanın öncü zırhlılarınada ateş etmeyi unutmayın. Benim yaptığım şeylerden biriside düşman birim çıkartır çıkartmaz ne çıkardığına spy ile bakmak. Ona göre önlem alın.

    Savunmadan çok saldırı düşünün;
    Savunma kuleleri, yerleri oldukça işe yarıyor fakat onları saldırı için yanınızda götüremiyorsunuz. Onun için eğer düşman dibinize girmediyse yada beklemediğiniz bir saldırı almadıkça savunma birimleri kurmayın. Onun yerine birim üretirseniz saldırıyı durdurduktan sonra geri saldırı düzenleyebilir ve topraklarınızı geri alabilirsiniz. Hatta arkadaşlarınız gelirse işini bile bitirirsiniz. Bir ağır zırhlı tank hem piyade hemde zırhlılara karşı acaip güçlü savunma yapacaktır, ona para yoksa hafif zırhlıları bile düşünebilirsiniz.

    Hava savunmayı ve saldırıyı ihmal etmeyin ;
    Düşmanınızın herhangi bir şekilde hava birimi ürettiğini görürseniz bir kaç tane hava savunma üretin ve ormana sokun bu onu korkutmaya yeter. Aslında ne kadar ateş edildiği değil genelde ateş edilmesi korkutuyor. Bu savunmalar için tek tehlike ağır bombardıman uçaklarının ateşe dayanararak bombolaması ve savunma filan bırakmaması olabilir. Siz üretinceye kadar sizin üssünüzüde yerle bir edebilirler.

    Bu aynı şekilde sizin saldırınız içinde geçerli. Eğer ki düşmana yaklaştıysanız yada sizinkilerden birisi hava savunmaları zayıflattıysa siz ağır bombardıman uçağı ile önce hava savunma yerlerini ve hava alanını bombalama şartı ile bombalama yapabilirsiniz ama iki üç tane üretmeden yapmayın mümkünse gizli olarak üretin. Uçaklara blitz vermek onları daha az hava savunma ile muhattap edeceğinden geçecekleri bölgelere blitz verin ve mümkünse fanatizim verin. Unutmayın ormandaki size ateş eden göremediğiniz bir birimi bile bombalayabilirsiniz yada benim en çok sevdiğim kamuflaj edilmiş binaları göremiyebilirsiniz ama yeni çıkan üniteleri görebilirsiniz. Onlara nişan alırsanız etraftaki binalarıda indirirsiniz çünkü bombalama noktasal değil biraz uzunlamasına oluyor ve bir kaç bina aynı anda gidebiliyor.

    Birde bombardımanda genelde yapılan bir taktik var etraftan dolaştırma yada bir sürü üretip bir kaçının hedefe varmasını sağlama. Bunlardan ilki etraftan dolaştırma haritanın dışına çıkabilen uçaklar sayesinde tüm hava savunmalardan kaçarak arkadan shift tuşu ile sıralı komutlar vererek en sonunda da saldıracağınız yere emir vermek olmakta. Ama düşman kamuflaj yapar yada beraberinde gönderdiğiniz hava tespit uçağını vurursa yandınız. Ama eğer başarırsanız admin binalarını ve uçaklarla dolu hava alanlarını vurmayı unutmayın.

    Diğeride hafif savunmanın olduğu yerden bir çok uçak göndererek aynı anda en azından bir kaç tanesinin geçmesini umut etmek. Bunu sağlamak için önce uçaklarını havalandırın ve aynı bölgeye sahte uçak saldırısı düzenleyin. Blitz ve fanatizim vermeyi unutmayın mümkünse ikinci ve üçüncü sırada olanı savunma birliklerine saldırtın.

    Buna karşı yapılacak en iyi taktikte benim bulduğum kimsenin uygulamadığı admin binalarını çeşitli yerlere dağıtmak. Hatta müttefiklerinizin yanına haritada uzak yerlere yerleştirmek böylece geçse bile bir kaç tanesi gidecek gerisi size kalacaktır.

    Irklar ;

    Oyunda her ırkın gerçek dünyaya uygun birimleri var bu yüzden de çok ciddi farklılıklara sahipler. Almanlar zırhlıları iyi iken İtalyanların ucuz ve hızlı hafif tankları var. İngilizler havada üstünlüğe sahipken, ruslar insan gücünde çok iyiler ve ilerleyen birimleri iyi. Amerikalılar ise herşeyi orta derecede olan bir ırk. Fransızların defans ve piyadeleri oldukça seçkin.

    Almanlar ;

    Oyundaki en pahalı ve en iyi araçlara sahip ülke. Oyunun başında panzerlerle rush yapabilirler yada zırhlı kısımdan çok güçlü olan Tiger veya King Tiger çıkartabilirler ama paraları yeterse tabii. Onun dışında uçaklarını geliştirirlerse Jet Uçakları başınızı ağrıtabilir. Ayrıca prototip kısmından çıkanlar arasında zırhlı hava savunma ve roket atar oldukça etkileyici. Ayrıca zırhlı olmasada iyi bir topçu desteğine sahipler. Eğer kaliteli birimlerden üretmek istiyorsanız almanları tercih edebilirsiniz. Çok ciddi savunma binalarına sahip değiller ama en azından hepsinden mevcut.

    Amerikalılar;

    Genelde oldukça dengeli bir ülke hemen hemen herşeyden orta düzeyde sahipler ve prototipden oldukça güzel birimler çıkabiliyor fakat basit topçu desteğine sahip değiller ve bu bazen statik savunmaları aşarken sorun yaratabiliyor. Asker çıkarma kısımlarıda ucuz geliştirme sayesinde iyi insan gücü temin edebiliyor. Fakat en önemli özellikleri bir araştırma ile çıkan Pershing tipi tankları, hem hızlı hem zırhlı hemde yüksek güçlü topu ile iyi bir tank olan Pershing sayıca üretildiğinde biraz izci ünitelelerle birlikte çoğu savunmayı yıkıp geçebiliyor. Irkın özelliği duruma göre kendinizi uydurabilmeniz.

    Fransızlar ;

    Savunma binaları konusunda oldukça etkili olan bu ırkta kaliteli tanklar yok, ama iyi piyadeler var. Çıkan tanklar iyi zırhlı olsalar bile yeterli ateş gücüne sahip değiller fakat anti tank olmadan yakalarsanız ciddi zarar verirler. Onun dışında çok fazla kullanılmayan bir ırk.

    İngilizler ;

    Genelde uçakların çoğu araştırmadan veya paraşütçüler araştırmadan geldiğinden hava semalarını hemen elegeçirebilen bir ırk. Özellikle ilerleyen saffalarda bile ucuza uçak üretebilmeleri havada mücadele etmesi zor bir ırk haline getiriyor. Tanklarının acaip dandik olması yani ne zırh nede ateş gücünün olmaması zor duruma sokabiliyor. Ama zırhlı gözetleme birimi zor çarede kullanılacak bir cihaz. Bunun dışında asker üretmeden çıkan zırhsız tank piyadeleri ciddi olarak zorluyor vede hızlı. Basit topçusu düşmanın sahasına taşıyabilirseniz binalarını yok edebiliyor.

    İtalyanlar ;

    En büyük özellikleri çok hafif zırhlı ve çok hızlı hatta nerdeyse bedava olan tankları. Buda onu tanklarla ani saldırılar için müthiş bir ülke haline getiriyor. Genelde bir italyan varsa bunu bekleyebilirsiniz. Eğer durdurmaya başarırsanız ağır topçuları size çokca zarar verecektir. Onun dışında pek bir artısı olmayan bir ırk olarak biliniyor.

    Ruslar ;

    Oyunda en çok tercih edilen ülkelerden birisi olan Ruslar inanılmaz hızlı piyade çıkarmaları ile ünlüler. Ama bu yüzden olsa gerek ağır piyadeye geçişler pahalı. Ayrıca yerleştireceğiniz bir iki topçu yuvası piyade saldırılarını hatta binaları indirecektir. Bunun dışında fena olmayan tanklara sahipler eğer güncellersenizde çok ciddi güçte tankları çıkıyor ve oldukça işe yarıyor. Havadan zayıf kalan bu ırk genelde çok başarılı ve oynaması kolay.

    Ayrıntılı olarak tekrar değineceğim.

    Şimdilik bu kadar daha bunun gibi iki üç kat yazabilirim.

    Merak edenler beni Gun (Tur) olarak steamden ekleyebilir. Genelde her gün oynuyorum bu aralar.


    Versiyon 1.0
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    Camping bitti oyun gerçekten başarılı, piyasada bulunan bir çok strateji oyunundan daha iyi... 23. bölüm insana kafayı yedirtir oyunu bitirenlere geçmiş olsun diyorum, bitirmeyenlere ise Allah kolaylık versin.


    Siz biliyorsunuzdur belki ben geçemeyenler için söylüyorum ;


    Evet o bölüm çok zor ama bu bölümde ağır bombardıman uçakları ile etrafta ele geçirdikleri bölgeri engellerseniz yada paraşütçü indirirseniz ele geçirir ve solunuzdan ve arkanızdan üretmelerini engelleyebilirsiniz.Birde size saldırı üreten kuzeydeki zırhlı ve uçak üretim yerlerini bombalayın onlar tekrar kuruncaya kadar nefes alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gun


    quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    Camping bitti oyun gerçekten başarılı, piyasada bulunan bir çok strateji oyunundan daha iyi... 23. bölüm insana kafayı yedirtir oyunu bitirenlere geçmiş olsun diyorum, bitirmeyenlere ise Allah kolaylık versin.


    Siz biliyorsunuzdur belki ben geçemeyenler için söylüyorum ;


    Evet o bölüm çok zor ama bu bölümde ağır bombardıman uçakları ile etrafta ele geçirdikleri bölgeri engellerseniz yada paraşütçü indirirseniz ele geçirir ve solunuzdan ve arkanızdan üretmelerini engelleyebilirsiniz.Birde size saldırı üreten kuzeydeki zırhlı ve uçak üretim yerlerini bombalayın onlar tekrar kuruncaya kadar nefes alırsınız.




    Ben oraları vurmak yerine ele geçirmeyi tercih ettim. Üstteki bölgede 2 tane supply olması kaynak sıkıntısını azaltıyor, arkada ki base ise hazır kurulu olan havaalanı sayesinde masraftan kurtarıyor.




  • arkadaşlar belki biliyorsunuzdur ama ben yine de yazmak istedim.

    oyunda seçtiğiniz birimler, bir yere yönlendirdikten sonra seçimden çıkıyordu. options bölümünden "sticky selection"u seçerseniz, normal strateji oyunlarındaki gibi seçili biriminiz siz bırakmadıkça seçiminizden çıkmıyor.
  • Hayatımda Age OF Empires'dan sonra gaza gelip oynadığım 2. strateji oyunu. Bir de bu aralar Starcraft 2 oynuyorum. Herkes olm sana ağır gelir, zor gelir bu oyun dediler. Beceremezsin kısaca dediler. Bugün oyunu kurdum ve şu anda 9. bölümdeyim. Nasıl bir deli cesareti ise en zorda başladım. Bilmiyorum puanları cok yüksek değil ama inanılmaz sardı ve hoşuma gitti. Ayrıca bir insanın illa ki kolay strateji oyunlarından başlaması gerekmediğini öğrenmiş oldum. Age Of Empires'da ki gibi birim yap saldır mantığı yoktu. Gercekten Ruse kartlar inanılmaz önemli. Bütün kaderinizi değiştirebiliyor. Ayrıca birimler arası etkileşim inanılmaz güzel olmuş. 7. bölüm olması lazım pusurak 9-10 askeri birim ile 40-50 tank indirdim bölüm boyunca. Aslında orjinalini alıp, multi atmak istiyorum ama beni online'daki ustalar cıtır cıtır yer diye de korkuyorum. İşin doğrusu 8. bölümde son verinel görev olan headquarters'ı indirme yerinde epey zorlandım. Hele havan topu atan amcalar benim tanklara kan kusturdu. Hemen aklıma Radio Silence geldi de öyle kurtardık görevi. Kısacası cok cok güzel bir oyun. İlerleyen bölümlerde iyice zorlayacak gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT


    quote:

    Orijinalden alıntı: gun


    quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    Camping bitti oyun gerçekten başarılı, piyasada bulunan bir çok strateji oyunundan daha iyi... 23. bölüm insana kafayı yedirtir oyunu bitirenlere geçmiş olsun diyorum, bitirmeyenlere ise Allah kolaylık versin.


    Siz biliyorsunuzdur belki ben geçemeyenler için söylüyorum ;


    Evet o bölüm çok zor ama bu bölümde ağır bombardıman uçakları ile etrafta ele geçirdikleri bölgeri engellerseniz yada paraşütçü indirirseniz ele geçirir ve solunuzdan ve arkanızdan üretmelerini engelleyebilirsiniz.Birde size saldırı üreten kuzeydeki zırhlı ve uçak üretim yerlerini bombalayın onlar tekrar kuruncaya kadar nefes alırsınız.




    Ben oraları vurmak yerine ele geçirmeyi tercih ettim. Üstteki bölgede 2 tane supply olması kaynak sıkıntısını azaltıyor, arkada ki base ise hazır kurulu olan havaalanı sayesinde masraftan kurtarıyor.



    Yok bende ele geçirdim hatta savunmamaları ilgimi çekti. Vurun demek istediğim daha kolay olduğundan dolayı. Yalnız şu bölüm sonuna doğru topçuları korumam gerekiyormuş. Bir baktım ölmüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanyurt

    arkadaşlar belki biliyorsunuzdur ama ben yine de yazmak istedim.

    oyunda seçtiğiniz birimler, bir yere yönlendirdikten sonra seçimden çıkıyordu. options bölümünden "sticky selection"u seçerseniz, normal strateji oyunlarındaki gibi seçili biriminiz siz bırakmadıkça seçiminizden çıkmıyor.



    hocam cidden çok önemli bir bilgi paylaştın şu an deli olmak üzereydim bunu çözmek için... bi sorum war, skirmish falan yaptığımızda para nasıl kazanıoruz, resource falan harvest edecek birşey görmedim ben...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acorpse


    quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanyurt

    arkadaşlar belki biliyorsunuzdur ama ben yine de yazmak istedim.

    oyunda seçtiğiniz birimler, bir yere yönlendirdikten sonra seçimden çıkıyordu. options bölümünden "sticky selection"u seçerseniz, normal strateji oyunlarındaki gibi seçili biriminiz siz bırakmadıkça seçiminizden çıkmıyor.



    hocam cidden çok önemli bir bilgi paylaştın şu an deli olmak üzereydim bunu çözmek için... bi sorum war, skirmish falan yaptığımızda para nasıl kazanıoruz, resource falan harvest edecek birşey görmedim ben...


    haritada supply depot denen yerler var oralara bina yapıyorsun.
    bir de headquarters ve administrative building bunlardan da para geliyor.
    kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.