Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
542
Cevap
25
Favori
212.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    şu an halen fabrikasyon pirelli leri kullanıyorum ben 35 bin de araba 45-50 bin de değişmeye karar verdim.
  • Merhaba bugün conti sport contact yaz lastiği için fiyat aldım rft versiyonu 560 liraydı. Michelin ps4 ile bunun arasında kaldım rft alacağım lastiği, şuan takılı olan potenza s002 leş bir lastik kullanan arkadaşlar fikir verirse çok sevinirim
  • merhaba,

    2015 420d xdrive aracım var, arkaya 255/40 r 18 runflat, önlere 225/45 r18 runflat taktırmak istiyorum var mıdır tavsiye ? lastikci bringstone veya continental tavsiye etti. var mıdır fikri olan ?
    saolun
  • coner C kullanıcısına yanıt
    Bridgestone konforu biraz kötü ama tutunma da çok başarılı. Continental 2 senede sertleşen ve çabuk aşınan bir lastik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende f30 aracıma yazlık lastik arıyorum runflat yerine normal lastik taksak sıkıntısı olurmu tavsiye edebileceğiniz lastikler varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuLinq

    Merhaba bugün conti sport contact yaz lastiği için fiyat aldım rft versiyonu 560 liraydı. Michelin ps4 ile bunun arasında kaldım rft alacağım lastiği, şuan takılı olan potenza s002 leş bir lastik kullanan arkadaşlar fikir verirse çok sevinirim
    Bu fiyati nereden aldınız? Conti rft icin en ucuz tanesi 1100 fiyat alabildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Hissiz bir direksiyon, bunu düz yolda dahi hissederken virajlarda daha fazla hissediyorsun. Yön değişimlerinde yanal salınım arttı, süspansiyon yumuşak gibi bir hal aldı ama araç kasisten tümsekten geçerken yaylanmaya başladı. Yolda durup dururken titremede oldu ama ben yol üzerindeki pürüzlerden sanmıştım, meğer servise bu şikayetlerle gelindiğinden bilinen bir durummuş. Kısacası bk gibi oldu. Zararına da olsa 1 gün tahammül ettim.
    Bir ayagim surekli ingilterede orada da forumlara uyeyim bu rft lastik olayını çok sordum onlara hepsi rft cikarip normal lastik kullanıyorlar sizin aksinize hem yol tutuş hem konfor açısından cok daha iyi sonuc aldıklarını söylüyorlar, bizde mutlaka rft kullanilmali aracin suspansiyonlari rftye gore ayarlıymis diye soyleniyor dedigimde genelde gülüyorlar, şimdi biz mi hakliyiz onlar mi cozemedim bu işi?


    Bu arada bridgestone driveguard'in 225 45 18 ebati neden yok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bravemurder -- 25 Şubat 2019; 23:29:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravemurder B kullanıcısına yanıt
    Conti 5 hocam istanbul dolapderede durmaz otodan aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuLinq -- 26 Şubat 2019; 17:44:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bravemurder

    Bir ayagim surekli ingilterede orada da forumlara uyeyim bu rft lastik olayını çok sordum onlara hepsi rft cikarip normal lastik kullanıyorlar sizin aksinize hem yol tutuş hem konfor açısından cok daha iyi sonuc aldıklarını söylüyorlar, bizde mutlaka rft kullanilmali aracin suspansiyonlari rftye gore ayarlıymis diye soyleniyor dedigimde genelde gülüyorlar, şimdi biz mi hakliyiz onlar mi cozemedim bu işi?


    Bu arada bridgestone driveguard'in 225 45 18 ebati neden yok?

    Alıntıları Göster
    Otomobili sadece a noktasından b noktasına gitmek için değil de biraz da zevk için kullanıp azıcık kullandığı aracın sürüş dinamiklerinden haberdar olan aklı selim hiç kimse normal lastik takılmış bir BMW'nin daha iyi yol tuttuğunu iddia edemez. Önce kaliteli bir a sınıfı rft lastik taksınlar bakalım. Millet pahalı diye tercih etmeyip aldığıyla avunur, asla da ayranım ekşi demez.
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    Genel olarak izlenimlerini paylasirsam Avrupalılar otomobilden bizden cok daha iyi anlıyorlar ve vergilerden dolayi bizlerin binemedigi yuksek hp sport araclara daha kolay ulaşabiliyorlar mesela ingilterede sizin bindiğiniz 1.18 3.16 gibi araca kimse donup bakmak en kotu altlarinda 3.35 1.35 vs var yani bu adamlar arac kullanmasini bilmiyor, yol tutustan anlamiyor falan demek komik adamlar garajlarinda bujilerini, balatalarini vs bile kendi takabilen adamlar bir cogu bakimi kendi yapar, simdi bir tatafta siz varsiniz, diger tarafta ise yukarida ozelliklerini saydigim insanlar ve Avrupa'da bir cok insan rftleri cikarip normal lastik takiyor; her ne kadar ben rft kullanmayi tercih etsem de bu insanların konuya sizden daha cok hakim olduğunu düşünüyorum biraz yabanci forumları takip ederseniz siz de az cok bilgilenirsiniz, ve uzerine basa basa diyorum rft daha iyi yol tutar lafinizi sadece Tr'de duydum ingilterede rft cikarip normal lastik takanlar tam aksini soyluyor, yine suspansiyonlar, amortisor rftye gore yapilmis geyigini de sadece tr'de duydum.

    Ben rftyi yuksek hizlarda daha güvenli oldugu icin ve lastik degistirmeyi ugrasmamak icin tercih ediyorum ama sizin saydiginiz kistaslar tamamen uydurma bilginiz olsun boyle bir bilgi ve kani Tr harici hicbir yerde yok.

    Bu arada pahali durumu bizim icin sorun, onların gelir durumuna gore rft pahali normal lastik takayim diye dusunen yok sert olmasından ve konforsuzlugundan dolayı rftyi cikariyorlar genelde ve her değiştirenden de non rft daha iyi yol tutuyor sozunu duyuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bravemurder -- 28 Şubat 2019; 12:19:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bravemurder

    Genel olarak izlenimlerini paylasirsam Avrupalılar otomobilden bizden cok daha iyi anlıyorlar ve vergilerden dolayi bizlerin binemedigi yuksek hp sport araclara daha kolay ulaşabiliyorlar mesela ingilterede sizin bindiğiniz 1.18 3.16 gibi araca kimse donup bakmak en kotu altlarinda 3.35 1.35 vs var yani bu adamlar arac kullanmasini bilmiyor, yol tutustan anlamiyor falan demek komik adamlar garajlarinda bujilerini, balatalarini vs bile kendi takabilen adamlar bir cogu bakimi kendi yapar, simdi bir tatafta siz varsiniz, diger tarafta ise yukarida ozelliklerini saydigim insanlar ve Avrupa'da bir cok insan rftleri cikarip normal lastik takiyor; her ne kadar ben rft kullanmayi tercih etsem de bu insanların konuya sizden daha cok hakim olduğunu düşünüyorum biraz yabanci forumları takip ederseniz siz de az cok bilgilenirsiniz, ve uzerine basa basa diyorum rft daha iyi yol tutar lafinizi sadece Tr'de duydum ingilterede rft cikarip normal lastik takanlar tam aksini soyluyor, yine suspansiyonlar, amortisor rftye gore yapilmis geyigini de sadece tr'de duydum.

    Ben rftyi yuksek hizlarda daha güvenli oldugu icin ve lastik degistirmeyi ugrasmamak icin tercih ediyorum ama sizin saydiginiz kistaslar tamamen uydurma bilginiz olsun boyle bir bilgi ve kani Tr harici hicbir yerde yok.

    Bu arada pahali durumu bizim icin sorun, onların gelir durumuna gore rft pahali normal lastik takayim diye dusunen yok sert olmasından ve konforsuzlugundan dolayı rftyi cikariyorlar genelde ve her değiştirenden de non rft daha iyi yol tutuyor sozunu duyuyorum.
    Ben ingilizler arabadan yol tutuştan anlamaz diye nerede yazdım acaba? Otomobil merakı olan herkes pekala anlar ne iyi, ne kötü...

    İngilizin irlandalının aklıyla yorum yazmam buralara. Kedim taktırdım diyorum, gidip izmirde michelin pilot sport 4 taktırıp istanbula geldim. Siz hiç denediniz mi? Onun bunun yorumu ile bana uydurma bilmem ne gibi ithamlarda bulunacağınıza kendiniz deneyimleyin. Otomobilden ingilizler mi alman otomotiv firmaları mı iyi anlıyor hadi beni boşver. Sadece stepne koymamak için ya da patlayınca lastikçiye kadar gitsin diye mi koymuşlar bu rft'ı.

    Bir defa direksiyon netliği gidiyor, o net bmw direksiyonundan mahrum olacaksan bmw binmenin ne anlamı kaldı, diğer önemli husus manevralarda aracın salınımı lastik yanakları sert olduğundan son derece minimuma iniyor. Bu sayede araca daha çok güven duyuyorsun, ani şerit değiştirmelerde net bir şekilde hissediliyor.

    Yabancı forumlara gelince, normal lastik almamdaki kararı ben de maalesef onların yorumlarına bakarak vermiştim. Madem siz de 4500 tl gibi ''lastik için'' yüksek fiyat aldınız, normal lastik takın gelin burada konuşalım. Tecrübe asla hariçten gazel okumaya benzemez onu bilir onu söylerim. ''Az çok bilinçlenmek'' de bizzat deneyim ile olur. Ayrıca bizimki gibi vergi sistemi saçmalığı olmadığından rahatlıkla 3/4 bin cc motorlu araçlara binebiliyorlar evet ama artık TR'de de pek yüzüne bakılmasa da 1.5 1.6 motorlu F20'yi küçümsemek hafiften sizin kibirinizmiş gibi hissettim, çünkü İngilterede'de yüksek mevki bürokratlar bile 1995/2005 model araçlara binebiliyor, gecen günlerde forumda paylaşılmıştı (Eski Jaguar Volvolar) Dahası alttaki linkte ingiltere'de geçen yıl en çok satan araçların listesi var. Türkiye'den de pek bir farkı yok, çoğunluk için görünüşe bakılırsa onlar bizden daha iktisatlı davranış sergilemiş.
    http://vizetv.co.uk/guncel/ingilterede-en-cok-satan-otomobiller/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 1 Mart 2019; 15:56:14 >
  • Iste bak ne diyorsun deneyimler diyorsun degil mi? Bu deneyimleri okuyan insanlar kararini buna gore verir: yazdigin deneyimleri baska kimseden görmedim genelde yazdıklarının hep aksini soylemisler, yani bir tarafta sen diger tarafta yazdıklarının aksini soyleyen onlarca insan ve yol tutusu esneme gibi konularda soylediklerinin tam aksini soyluyorlar, hele ki direksiyonun hissizlesmesi konusu hem komik hem de mantık disi biraz daha yumusak lastik takinca direksiyon neden hissizlessin ne alaka bunu soyleyen tek kişisin, ozetle deneyimlerden yola cikarak karar verirsek tabiki senin yazdıklarının aksini soyleyen yuzlerce insanı kistas alirim ben lakin soyledigim gibi guvenlik icin tercihim rft'den yanadir ama senin söylediklerinin hepsi sehir efsanesi ve hiçbir dayanağı yok aksini deneyimleyen yuzlerce insan zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bravemurder

    Iste bak ne diyorsun deneyimler diyorsun degil mi? Bu deneyimleri okuyan insanlar kararini buna gore verir: yazdigin deneyimleri baska kimseden görmedim genelde yazdıklarının hep aksini soylemisler, yani bir tarafta sen diger tarafta yazdıklarının aksini soyleyen onlarca insan ve yol tutusu esneme gibi konularda soylediklerinin tam aksini soyluyorlar, hele ki direksiyonun hissizlesmesi konusu hem komik hem de mantık disi biraz daha yumusak lastik takinca direksiyon neden hissizlessin ne alaka bunu soyleyen tek kişisin, ozetle deneyimlerden yola cikarak karar verirsek tabiki senin yazdıklarının aksini soyleyen yuzlerce insanı kistas alirim ben lakin soyledigim gibi guvenlik icin tercihim rft'den yanadir ama senin söylediklerinin hepsi sehir efsanesi ve hiçbir dayanağı yok aksini deneyimleyen yuzlerce insan zaten.
    Bu kadar laf sokacaktın da ne diye fikrimi sordun ? Açıksözlülükte dilin pabuç gibi maşallah, ama satınalmaya gelince güvenlikten ötürü tercih edicem blal bla bla...

    Benim LAR LER MIŞŞŞŞ MİŞŞŞ lerle işim yok. Ona bakarsan bu forumda Golf/Passat ve DSG hatta VW çöp, ama gerçek piyasada satış rakamları hiç öyle demiyor.

    İnşallah bir hata yapar da normal lastik alırsın. Sağlıcakla..
  • Normal lastik almam cunku dedigim gibi guvenligi ön planda tutan biriyim sirf bu yüzden rftnin konforsuzluguna katlanıyorum ama normal lastik takan biri de hata yapmiyordur emin ol, piyasadaki araclarin en fazla %10unu rft kullaniyor ki m serisinde bile normal lastik kullaniliyor. Estağfurullah laf sokmak değil amacim bu arada sadece görüşün konusunda deneyimleri paylastim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bravemurder -- 28 Şubat 2019; 16:55:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bravemurder

    Normal lastik almam cunku dedigim gibi guvenligi ön planda tutan biriyim sirf bu yüzden rftnin konforsuzluguna katlanıyorum ama normal lastik takan biri de hata yapmiyordur emin ol, piyasadaki araclarin en fazla %10unu rft kullaniyor ki m serisinde bile normal lastik kullaniliyor. Estağfurullah laf sokmak değil amacim bu arada sadece görüşün konusunda deneyimleri paylastim
    Tartışmanızı gülerek okudum. Gayet de seviyeliydi bence. Lafa karışmamın sebebi benim de geçen sene 4 tane Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 XL normal lastik almış olmam. Bir yaz kullandım ve açıkçası daha gürültüsüz olması dışında olumlu-olumsuz pek bir fark yaşamadım. Ebatlar 225/45/18. Şu an rft olan Pirelli Sotto Zero kışlıklar takılı. Normal lastik alırken ben de özellikle tyrereviews.co.uk sitesindeki yorumlardan faydalandım. Hem lastik seçimi konusunda hem de kullanım tecrübeleri ile ilgili yorumlara baktım. Güvenlik kaygılarına katılıyorum ama 30 yıldır 1 kez lastiğim patladı o da geçen yıl evin önünde diğer arabanın lastiğine vida girmiş, gece lastik havası indiğinden otoparktan çıkamamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf bu RFT ve normal lastik olayına benim gibi düşünüp okuyup arada kalıp ne yapacağını bilmeyenler için yorum yapmak adına üye oldum,

    F30 kasa aracıma yaklaşık 1 ay önce RFT pirellileri çıkartıp kumho ecsta ps71 normal 4 lastik aldım, ne bir yol tutmama problemi , ne bir lastik basınç uyarı problemi ne de yolda gezme problemi yaşamadım, bunların yanında daha yumuşak ve daha sessiz bir sürüş deneyimim oldu.

    yılın 350 günü şehir içindeyim patlarsa patlasın, diğer 15 gün içinde alırım bir simit stepne koyarım bagaja. 6-7 bin TL RFT yerine 2600 TL ye hem konforlu hemde sessiz bir sürüş olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uğur CLK

    Sırf bu RFT ve normal lastik olayına benim gibi düşünüp okuyup arada kalıp ne yapacağını bilmeyenler için yorum yapmak adına üye oldum,

    F30 kasa aracıma yaklaşık 1 ay önce RFT pirellileri çıkartıp kumho ecsta ps71 normal 4 lastik aldım, ne bir yol tutmama problemi , ne bir lastik basınç uyarı problemi ne de yolda gezme problemi yaşamadım, bunların yanında daha yumuşak ve daha sessiz bir sürüş deneyimim oldu.

    yılın 350 günü şehir içindeyim patlarsa patlasın, diğer 15 gün içinde alırım bir simit stepne koyarım bagaja. 6-7 bin TL RFT yerine 2600 TL ye hem konforlu hemde sessiz bir sürüş olur.
    Hocam tercihinize saygi duyuyorum. Hic kaza yasadinizmi bilmiyorum. Ama yuksek hizda ani lastik patlamasinda otobanda 3 kere donen eski model arabam sans eseri hic bir arabanin o sirada gecmemesi sayesinde bariyerlere carparak durdu. Bir kerede sollama esnasinda solladigim arac donmeye kalkinca yan yana surterek gidip sonrasinda ayrilip benzinlik pompalarina 2 metre kala durdum.
    Arabanin markasi ne olursa olsun isterse ultra lux otomobil bile olsa 4 teker uzerinde gidiyor. Kaza yasayan biri olarak asla ve asla rft disinda lastik takmam.
    Kazasiz keyifli surusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    İlk anlattığınız olayda Rft olsaydı tamam belki kontrolü kaybetmezdiniz tamam ama 2. olayda Rft ile ne alakası var anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    İlk anlattığınız olayda Rft olsaydı tamam belki kontrolü kaybetmezdiniz tamam ama 2. olayda Rft ile ne alakası var anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle aracım f30 3.20i ed. Kışlık lastik olarak runflat yerine normal xl dahi olmayan lastik kullanıyorum. Yukarıda da belirtildiği üzere aracın direksiyon netliği azaldı ve virajlarda salınım belli oranda arttı. Ancak aracın çukur geçişlerindeki pat küt sesleri ve yoldaki sekmesi azaldı. Acaba bu aracın aslında çok övülen esnememesi ve direksiyon netliği tamamen run flat lastiklerden mi kaynaklanıyor? Yani başka alt sınıf bir araca run flat takıldığında o araç da esnemeyecek, daha iyi yol tutacak ve daha iyi direksiyon netliği oluşacak hem de bunu daha konforlu bir süspansiyonla yapacak.

    Bu nedenle michelin pilot sport 4 xl lastiklerini takacam bu hafta sonu aracıma. Aracın kendisinde direksiyon netliği yoksa, bunu run flatle sağlıyorsa ben bundan sonra asla run flat takmam aracıma ve konforu seçerim.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.