Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
542
Cevap
25
Favori
213.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Normal lastiğe geçtim, ertesi gün hemen RFT lastik taktırdım. Aracın direksiyon ve süspansiyonu çok değişti. Aldığım normal lastikler de 1 gün içinde satıldı.



    Araca ne takılması gerekiyorsa o takılmalı. Biz nedense kafamızın doğrusuna gidip hatayı tecrübe etmeden inanmıyoruz. Sonuç, 2 günde 8 tane lastik parası ödedim. Neyse ki normal lastikler 2/3 fiyatına zararla da olsa satıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Normal lastiğe geçtim, ertesi gün hemen RFT lastik taktırdım. Aracın direksiyon ve süspansiyonu çok değişti. Aldığım normal lastikler de 1 gün içinde satıldı.



    Araca ne takılması gerekiyorsa o takılmalı. Biz nedense kafamızın doğrusuna gidip hatayı tecrübe etmeden inanmıyoruz. Sonuç, 2 günde 8 tane lastik parası ödedim. Neyse ki normal lastikler 2/3 fiyatına zararla da olsa satıldı.
    tam olarak ne oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    Hissiz bir direksiyon, bunu düz yolda dahi hissederken virajlarda daha fazla hissediyorsun. Yön değişimlerinde yanal salınım arttı, süspansiyon yumuşak gibi bir hal aldı ama araç kasisten tümsekten geçerken yaylanmaya başladı. Yolda durup dururken titremede oldu ama ben yol üzerindeki pürüzlerden sanmıştım, meğer servise bu şikayetlerle gelindiğinden bilinen bir durummuş. Kısacası bk gibi oldu. Zararına da olsa 1 gün tahammül ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Hissiz bir direksiyon, bunu düz yolda dahi hissederken virajlarda daha fazla hissediyorsun. Yön değişimlerinde yanal salınım arttı, süspansiyon yumuşak gibi bir hal aldı ama araç kasisten tümsekten geçerken yaylanmaya başladı. Yolda durup dururken titremede oldu ama ben yol üzerindeki pürüzlerden sanmıştım, meğer servise bu şikayetlerle gelindiğinden bilinen bir durummuş. Kısacası bk gibi oldu. Zararına da olsa 1 gün tahammül ettim.
    RFT ye dönünce sorunlar düzeldiyse lastilten kaynaklı ama sizin sorunuz sanki klasik direksiyon kutusu sorununa benziyor.



    Aldıpınız lastik marka modeli neydi,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    Sorun kalmadı, araç eskiye döndü.



    Aldığım normal lastik 225/45/17 Michelin Pilot Sport 4



    Taktırdığım RFT Bridgestone DriveGuard

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Sorun kalmadı, araç eskiye döndü.



    Aldığım normal lastik 225/45/17 Michelin Pilot Sport 4



    Taktırdığım RFT Bridgestone DriveGuard
    f30 a mı 225 45 17 taktınız, f30 ölçüsü bu değilki



    orjinal ölçü 225 50 17.



    eğer araç f30 ise 45 yanaklı sıkıntı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    116 i F20



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 10 Eylül 2018; 20:7:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende aynı sorundan şikayetçiyim, eski aracım leon fr'dı direksiyonu gayet yumuşaktı, onu satıp 3.20ied aldım resmen işkence gibi geldi bana, geçen hafta bakım için otomol'e bıraktım, sorunumdan bahsettim inceleyip size dönüş yaparız dediler, sonuç; herşey normal..
    bende rft lastiklerden dolayı sert oldugunu düşünüyordum, acaba sorun değilde aracın karakteri mi böyle, 40.yıl olduğu için üzerinde 18'' jantlarda var, imkanım olursa başka bir aracı da denemek istiyorum bendekimi sadece böyle acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunlab

    bende aynı sorundan şikayetçiyim, eski aracım leon fr'dı direksiyonu gayet yumuşaktı, onu satıp 3.20ied aldım resmen işkence gibi geldi bana, geçen hafta bakım için otomol'e bıraktım, sorunumdan bahsettim inceleyip size dönüş yaparız dediler, sonuç; herşey normal..
    bende rft lastiklerden dolayı sert oldugunu düşünüyordum, acaba sorun değilde aracın karakteri mi böyle, 40.yıl olduğu için üzerinde 18'' jantlarda var, imkanım olursa başka bir aracı da denemek istiyorum bendekimi sadece böyle acaba?
    üstad bende f30 sportplus var 2015 model. araç üzerimde fabrika çıkışlı 17 jant varmış normalde ilk alan kişi aracı teslim alırken bayide orjinal 18 jant takası yapmış.



    ben mercedes w204 kasa amg c180 den f30 makyajlı kadaya geçtim.



    f30 gerçekten işkence, acaba 18 jant mı sorun dedim ve gttim orjinal 17 jant aldım sonuç sıfır değişen hiç bir şey olmadı.



    bu aracın ya karakteri böyle ya lastikler rft olduğu için.



    w204 yolda kertenkele gibi giderken f30 kanguru gibi gidiyor.



    araç çok zıplıyor yolda geziyor güven hissi yok hiç 150-160 dedinmi araç havalanıp yoldan çıkacak gibi oluyor. c180 de 230 bastığım yolda f30 ile 160-180 arası zor gidiyorum araba yola oturmuyor



    işin özeti 40.yıl da aynı sportline da aynı m palette aynı.



    lastikleri değiştirmem gerekiyor baya aşındı, normal lastik takacağım ama çok memnun olanda var yukarda bir arkadaşın dediği gibi dahada kötü oldu dyen var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe_yakub -- 4 Ağustos 2018; 18:52:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    Bu konu son sayfalarda F20 sayfasında da epeyce tartışıldı. Göz atmanızı öneririm. Sonuç olarak bu araçların karakteri bu, hisli ve biraz sert direksiyonu var, süspansiyonu da buna göre ayarlanmış. Ben bunu seviyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Bu konu son sayfalarda F20 sayfasında da epeyce tartışıldı. Göz atmanızı öneririm. Sonuç olarak bu araçların karakteri bu, hisli ve biraz sert direksiyonu var, süspansiyonu da buna göre ayarlanmış. Ben bunu seviyorum.
    tercihler kişiden kişiye değişir.



    benim tercihim w204 kasa amg c180 gibi, çok yüksek süratlerde bile hala yola yapıştığını hissettiren sen devam et gerisini bana bırak diyen rayında yere basa basa tren gibi giden araç tercihimdir



    f30 gibi 150-160 km hızlarda bile zıplaya zıplaya giden heran yoldan kopacak hakimiyeti kaybettirecek hissi veren dalgalı denizde zıplaya zıplaya giden sürat teknesi gibi bir araç tercih etmem.



    f30 un bu yönü aracın karakterimi yoksa altyapısının c180 kadar iyi olmaması mı diye sormadan edemiyorum. Birçok bmw kullanıcısı araç yol şartlarını sürücüye hissettirmek üçin bunu yapıyor diyor ama, beni yolun durumu ilgilendirmiyor, arabama binip 300 km durmadan giderken yol analizi yapmıyorumki, ben konforuma rhatıma bakarım.



    ben araçtan konfor ve güvenlik beklerim, bu ikisini ben f30 da bulamadım



    c180 süper araba mı??? kesinlikle hayır, bir çok saçma sapan yönü var yok artık bu kadarda olmaz bu nedir böyle dediğim yönleri var.



    motor rölantide sanki yerinden çıkacakmış gibi sarsıntılı çalışması, garaja girip çıkarken garaj kapısındaki 30 cm yüksekliğindeki 1,5 metre uzunluğundaki rampayı çıkarken cam tavanın sanki kucağıma düşecekmiş gibi gacur gıcır ötmesi, park sensörlerinin eşimin aracına sanayide taktırdığım işçilikle birlikte 100 tl ödediğim sensörler kadar bile iyi çalışmaması, kapı açıkken uyarı vermeyip açık kapı ile devam etmesi vs vs vs



    her aracın kendi içinde artı ve eksileri var ama benim tercihim yolda verdiği güven hissi nedeniyle f30 karşısında c180 olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe_yakub -- 4 Ağustos 2018; 21:55:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçtaki 2,5 yıllık Pirelli P7 RFT lastikleri geçen hafta Continental Premium Contact 6 225/50 18 99W XL ile değiştirdim. Oh be, dünya varmış dedim. Bu lastik BMW onaylı, * işaretini taşıyor.

    Yol uğultusu kesildi, kütür kütür panelvan kullanıyormuş hissi kayboldu, araç yola daha iyi tutunmaya başladı. Lastikleri değişir değişmez, hafta sonu çok sayılmasa da 250 km.lik bir uzun yol yaptım. Pirelli ile yaşadığım sıkıntıları hiç yaşamadım. Üstelik lastik daha önerilen 300 km.lik aşınmayı daha yeni tamamlıyor. Kısacası gayet memnunum. İlginç olan bir durum da, Pirelli'nin gürültü seviyesi 69 dB, Conti'nin 72 dB ama pratikteki gürültü seviyesinde durum tam tersi.

    Şimdilik bagaja kompresörlü tamir köpüğü kiti attım. Uygun fiyata bulursam ince stepne de atacağım bagaj altı boşluğa. Bunları bile kullanacağımı pek sanmıyorum. Çünkü dubleks lastik hemen inen bir şey değil, hayatınızda kaç kere lastik değiştirdiniz ki?

    RFT kullanmak illa şart değil, sonuçta bu araçlar yurt dışında normal lastik seçeneği ile de satılıyor, Yabancı forumlarda RFT-> normal lastik değişikliğine giden çok insan var. Normal lastiğe geçince daha kötü olacak diye düşünmek yanlış. BMW tarafından onaylı, * işaretli lastik takarsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Michelin'lerde bu onay yok bildiğim kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 6 Ağustos 2018; 14:21:37 >




  • 1 yil oldu iki yaz driveguard kullaniyorum ultra memnunum, 5.20i zaten sessiz bu lastiklerde super...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gus fring, ince stepne bagaj alt kısmına sığmıyor ben denedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışlık lastik değişimi sırasında siboplardaki lastik basınç ölçüm cihazına zarar verme durumu oluyor mu? Kışlık lastik almak yerine borusandan jantlı ve siboplu lastik almak daha mı mantıklı? Hoş borusandaki 16" jantlara orjinalden (195/55/16) büyük (205/55/16) kış lastiği takmışlar gözüküyor sitelerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E60 aracı runflat olmayan lastik ile kullanıyorum, çok memnunum, araştırdım yabancı özellikle ingiliz forumlarında da tavsiye bu şekilde.
  • Arkadaşlar bugün 225 50 17 98 Y XL RFT Driveguard lastiklerini aldım. Kullandıkça izlenimlerimi yazarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccolt

    Arkadaşlar bugün 225 50 17 98 Y XL RFT Driveguard lastiklerini aldım. Kullandıkça izlenimlerimi yazarim
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    Lastikler sessiz mi yumuşak mı? Michelin ile bunun arasında kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Lastikler sessiz mi yumuşak mı? Michelin ile bunun arasında kaldım
    Lastikler çokta yumuşak değil. Ben daha önce potenza 001 kullanıyordum. Onlara göre epey iyileşme var. Yağmurlu yolda ve fren mesafesinde oldukça iyi. Biraz daha yumuşak ve sessiz olabilirdi bence. Yakıt sınıfı C Islak zemin A 70 DB

    değerlere sahip. Galiba Good year effcgrip daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.