Şimdi Ara

RTX 3070 Ti Suprim X modeline bakım nasıl yapılmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3070 Ti Suprim X ekran kartıma bakım yapmak istiyorum ama şöyle bir sorun var. Bütün termal pedlerin kalınlıkları farklı olduğu için her kalınlıkta termal ped almam lazım ve bu biraz fazla maliyetli oluyor. Biraz değil bayağı bayağı hatta. Bunu nasıl çözebilirim? Elimden geldiği için kendim bakım yapmak istiyorum. Veya dışarıda bilgisayarcılarda bakım kaç paradır? İstanbul Anadolu yakasında bildiğiniz güvendiğiniz bakım yaptırabileceğim bir yer var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.





    _____________________________




  • termal pad bozulmadıysa değiştirmeye gerek yok bozulduğunu nasıl anlarsın sökerken parçalanırsa elastiklik gittiyse söktükten sonra termal ped yanlarına parmağını sürdüğünde termal pad yağlanma varsa ömrü bitmiş diyebiliriz ama ben çatlak parçalanma kuruma görmedikçe yapışması iyiyse karışmıyorum.

    termal macun olarak ise çok kaliteli bi termal macun kullanmanı öneririm 1gr alsan yeter zaten yükse mk değerli kendini kanıtlamis bir marka olsun pahalı 1gr ucuz 4grmdan daha çoktur.

    bilgisayarcı güvenilir tanıdık fln yoksa hiç verme emin ol senin kadar özenmezler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Servisi yapar garanti bitti ise ücretli yapacaktır bakımı...

    Şayet ben yapamam der iseniz servise gidin ama onlarda ücretlendirme konusunda insanı zorlayabiliyorlar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 Pro 4650G
    Gigabyte B550M S2H
    AMD Radeon RX 7600 (8 GB)
    Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18
    2x16GB DDR4-3600mhz DDR4
    Samsung SSD 990 PRO with Heatsink 1TB
  • Padleri değiştirmene gerek olmayabilir. Türkiye'de var mı bilmiyorum ama yurtdışında kart modellerine özel pad kitleri oluyor. Gümrüğe takılmadan getirebilirsen işini görür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ASUS P5Q3 DELUXE/WI-FI P45 CORE 2 QUAD Q9650 ASUS V60 CPU COOLER CORSAIR DOMINATOR (4x2) 8GB DDR3 1600 MHZ ASUS 9800 GTX+ TOP
    CORSAIR OBSIDIAN 750D ASUS VX239H AH-IPS LED WD CAVIAR BLACK 1TB CORSAIR RM650 80+ GOLD ASUS DRW-24B5ST
    LOGITECH G510 KEYBOARD LOGITECH G402 HYPERION FURY LOGITECH G230 HEADSET LOGITECH Z623 2.1 THX
  • Kanka bakım yapmasan daha iyi. Mining falan yapılmadıysa 10 yıllık da olsa günlük kullanımla gerekmiyor.

    _____________________________
    Bir Umut SARIKAYA karikatüründen;
    -abi yılların aşı karşıtısın, şimdi bu hastalığın aşısı çıksa yaptırmaz mısın?
    +g*tüme bile sokarım
  • Yapılmamalı. Günlük kullanıcı için gpu bakımı diye bir şey yoktur.

    _____________________________
    bish bash bosh
  • https://forum.donanimhaber.com/rtx-3080-suprim-x-lhr-pad-macun-ve-fan-degisimi--159991355

    Sorun olursa cevaplarım. Bakıma gerek yok diyenlere aldırış etme. Ben bide 2. El aldım lhr olmasına rağmen bios değiştirilip mining yapılma ihtimaline karşılık. Hesaplamalarıma göre 6 ay ile 12 ay arasında mininge kalma ihtimali vardı kartımın

    Belki hiç mining yapılmadı bilmiyorum ama sırf oyun için kullanılmış olsa bile kartın önceki ve sonraki hali ortada

    bakım yok diyen arkadaş böyle güçlü ekran kartı kullanıp undervolta rağmen bi 6 ay sonra söksün termal macununa baksın kurumuş mu kurumamış mı anlar bakıma ihtiyaç olup olmadığını Adam 3070 ti kullanıyor farkında mısınız? şaka gibi resmen… 1050ti cı 1650 ci ekonomik kart kullanıcıları günlük kullanımda bakıma gerek yok diyor. Acayip üyeler var bazen burda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 20 Ekim 2025; 0:29:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arctic tp-3 termal padler üst üste konarak kullanılabiliyor ben 3090 da bu şekilde gayet iyi sonuçlar aldım. 0.5mm ve 1mm al. 1.25 kısımlara 1.5 koyabilirsin tp-3 zaten çok yumuşak ve esnek sorun olacağını zannetmiyorum.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.