|
İlanda 2ci el içi açılmış en iyilerden kalite macunla ve termal pedleri değişmiş bir Msi Rtx 2070 Super Gaming X Trio buldum. Kart totalde 1,5 -2 yil kullanilmiş. Satan adam tertemiz bakımını yapmiş ve kartın madencilik mining gibi işlere bulaşmamiş olduğunu ilk sahibinin evde kasada kullanmış olduğunu öyle bi kart olduğunu detaylıca anlatti. Fiziki duruşu iyi soğutma metalleri parlak durumda ; 15-16 dakkalık 1920x 1080 8x msaa Furmark max 66° C de %99 yüke binme fanlar %33. Isı değeri alttaki çizgi grafikte stabil öyle aşiri inme çikma yoktur. Tüm aksesuarlari tam. Fiyat olarak da 5500-6000 civari diyor. Fakat yine de içi açildiği için emin olamadim. Sizce alınır mı?? Cevaplar önemli. Saygılar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a manly man -- 9 Haziran 2023; 9:32:31 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






