< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 21 Ocak 2024; 12:12:39 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 21 Ocak 2024; 12:12:39 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
tarih boyu uçak filosu olarak ilk kez yunan bizi geçti. bu başarı ellikinin... ama şu bu diye bahane üretenler beni alıntılamasın lütfen. |
|
Forumda bir rusçu tipler eksikti, onlar da tamamlandı tam oldu. Rusyayla müttefik olmaktansa Abd kapısında yatmayı yeğlerim. Rus ayısından dost olmaz, tarih boyunca yaşadıklarınızdan öğrenemediniz hala. |
|
halkını doyuramayanlar, merkez bankası döviz rezervleri EKSİ 50-60 milyar $ olanlar ne hayaller kuruyor. SU57'yi kemirirsiniz artık açlıktan... |
|
Heriflerin bir uçağını düşürdük başımıza gelmeyen kalmadı...önce Suriye'de bir tabur Türk askerini öldürdüler, ardından kredi açıp S-400'leri kitlediler şimdi de uçak mı satacaklarmış? bir kredi de ona açarlar ne olacak. Resmen kan parası ödüyoruz adamlara |
|
batının yalanları ile 60 yıldır boş yere uğraşıyoruz. bunlara yaranıcaz diye uçak, bomba, silah, tren gibi ağır fabrikalarımızı kapattık. ee ne oldu? ayrıca dediğinin aksini yapan bir ülke var yanı başında. Yunanistan (kıbrıs) s300 aldı. amerika onlara ağzını açmadı. hindistan da keza hem amerikan hem rus filoları kuruyor. o zaman dilen f16 ları da manisadan öteye uçurama. sonuçta amerikan abimiz istedi, yunan ege'de rahatsız oleyya. düşüncelere bak; trajikomik. konya üssünde nato tatbikatları yapılacağında bile adamlar 50 kez ikaz ediyorlar: rus radarlarını kapatmamızı istiyorlar. demek ki bu sistemler aşırı etkili. sene 2013; iskenderun üzerinden nato kontrolünde radarlarımızı kör edip, israil bildiğin suriye'yi vurmuştu. amerika bozulmasın, aman israil gücenmesin diye yarın öbürgün kendi evini barkını da bombalatırsın. batının süper dediği, game changer dediği her silah, ukrayna'da elinde patladı! ingilizin yıkılmaz challanger 2'leri mesela ne oldu? tek kornette hava uçuyorlarmış. patriotlar kuş uçurtmayacaktı, iran'ın şehit 136'ları bile delik deşik etti. patriotlar yolları vurdu, belediye otobüs istasyonlarını vurdu. sonuçta kuracağın rus filosu küçük olsun. 50 uçaklık filo. yine de caydırıcıdır. çünkü amerikan uçak gemileri 100 adet uçak taşıyabiliyordu. s400 daha alırsak, hiç bir sıkıntı kalmaz. ama gördüğün gibi amerika; ırak'da, Afganistan'da hep yanında finolarını da getirdi. bizim için o sıkıntı olur. amerika'nın sana verdiği lisanslı malları toplayarak yerli milli üretmiş olmuyoruz. bu aşamda da ciddi adımlar atılmalı. |
|
sam amcan satmıyor almanya şurda şurda kullanmayacan diyor ise uzaylılardanmı alıcağız s400 ler alarak tokatı yapıştırdık abdye çöp 35ler ellerinde patladı 35 yada 57 her türlü alınırı kullanılır şimdi onlar düşünsün.. öyle marşa basmak için abdden onay beklemek olmayacak. |
|
Kremlin o uçakları bize vermez boşuna hayal kurmayın. Birde çoğu kişi rusları müttefik ve dost olarak görüyor ama çıkar dışında bizle zerre işi olmayan bir ülkeye güvenilmesini doğru bulmuyorum. |
|
birşey sorucam : Bu fetullaçıyı nereden tanıyorsun ? :) Rus'dan dost olmuyor da sizin fetöyü pensinvanya'da besleyen amerika mı dost oluyor |
|
O zaman 80 yıldır hava savunmanı geliştirseydin de, hava savunma için kapı kapı gezmeseydin. Abd sana verdimi hava savunma sistemini? Vermedi Gittin muadil s400 aldın yaptırım yedin f35 projesinden çıkarıldın. Sende kılışdar gibi başlama "bize kim saldıracak" diye. 69iq yorumlar |
|
Hava savunma sistemi satın almakla bir uçak filosu almak aynı değildir.Türkiye'nin tüm savunma düzeni 1950'den itibaren NATO standartlarına göre düzenlendi.Tüm pistlerimiz vs bu standartlara göre yapıldı.Pilotlarımız NATO standartı uçakları uçuracak şekilde eğitildi ve bu uçaklarda tecrübe kazanıldı.Dolayısıyla Rusya'dan savaş uçağı filosu almak öyle sanıldığı gibi kolay değil.Ha S-400'lerde olduğu gibi alırsın almasına ama hangardan çıkaramazsın. Ayrıca Rusya'da NATO müttefiği olan ve ABD'nin bu kadar sözünün geçtiği bir ülkeye Su-57 gibi tamamen F-35'e karşı geliştirilmiş bir uçağı vermez diye düşünüyorum.Bu kuzuyu kurda teslim etmek gibi birşey olur.Belki Su serisinin daha alt seviyesindeki uçaklardan satarsa satar ama onlarda bizim işimize ne kadar yarar meçhul... |
| _____________________________ |
|
tarih boyu uçak filosu olarak ilk kez yunan bizi geçti. bu başarı ellikinin... ama şu bu diye bahane üretenler beni alıntılamasın lütfen. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeybetliGerçekler -- 22 Kasım 2023; 13:42:38 > |
|
_____________________________
|
|
Heriflerin bir uçağını düşürdük başımıza gelmeyen kalmadı...önce Suriye'de bir tabur Türk askerini öldürdüler, ardından kredi açıp S-400'leri kitlediler şimdi de uçak mı satacaklarmış? bir kredi de ona açarlar ne olacak. Resmen kan parası ödüyoruz adamlara |
|
_____________________________
Shall I tell you about my life, they say I'm a man of the world. I've flown across every tide, and I've seen lots of pretty girls. I guess I've got everything I need, i would't ask for more. And there's no one I'd rather be, but I just wish that I'd never been born.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
|
|
Kremlin o uçakları bize vermez boşuna hayal kurmayın. Birde çoğu kişi rusları müttefik ve dost olarak görüyor ama çıkar dışında bizle zerre işi olmayan bir ülkeye güvenilmesini doğru bulmuyorum. |
_____________________________
|
|
adamlra modifiye için bile izin verdiler. bizimkilerden cevap gelmedi. hala amerikanın keyfine peşinden koşturuyoruz. |
|
_____________________________
|
|
2021 de belirli şartlarda vermeyi kabul ettiler.o şart da bizim lehimize olam modifiye şartıydı. yani istersen bizim nato radarlarını koyarız, istersek rusların aesa veya çin aesa radarlarını. amerika bize uçağı geçtim belirli seviye üstü radar vermiyor. ege de adamlar havada üstünlük kurdular. kıbrıs tarafında da üstünlük kuracaklar. f16lar çöpleşiyor. euro fighter deniyor ama eurofighter'lar mesela delta kanat. neden ? çünkü saldırı veya avcu değil, tamamı ile önleme uçağı. acil kalkışlar için etkili. o yüzden delta kanat. avrupa uçakları o yüzden bizim için çözüm değil. rusya'ya güvenemiyorsan çin'den al derler ama işte çin'in de motor ve avioniklerinin bir çoğu rusya patentli. biz de çin gibi yapabiliriz. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
rus uçağı, nato radar sistemine dost uçak diye nasıl tanımlanacak. uçak almakla olmuyor bu işler. radar sistemine, mühimmatlara nasıl enterge olunacak. rusların bu uçağı kendi elektronik kartlarımızı takarak kullanmamıza izin vereceğini de sanmıyorum. türkiye natodanda çıkamaycağına göre rus jetleri hayali bile kurulmamalı. |
|
_____________________________
lg 55sj800v, mutand hd51, x96 max+ 4/64, vu+ solo, yamaha rx-v361, sony xb6 hoparlörleri, jbl e25, klipsch rsx-4, pioneer sw 110s, dark cinemania, sony mhc rx110av.
|
|
sam amcan satmıyor almanya şurda şurda kullanmayacan diyor ise uzaylılardanmı alıcağız s400 ler alarak tokatı yapıştırdık abdye çöp 35ler ellerinde patladı 35 yada 57 her türlü alınırı kullanılır şimdi onlar düşünsün.. öyle marşa basmak için abdden onay beklemek olmayacak. |
|
_____________________________
lüften askerliği yapmayanlar uzak eylesin beni.
|
|
batının yalanları ile 60 yıldır boş yere uğraşıyoruz. bunlara yaranıcaz diye uçak, bomba, silah, tren gibi ağır fabrikalarımızı kapattık. ee ne oldu? ayrıca dediğinin aksini yapan bir ülke var yanı başında. Yunanistan (kıbrıs) s300 aldı. amerika onlara ağzını açmadı. hindistan da keza hem amerikan hem rus filoları kuruyor. o zaman dilen f16 ları da manisadan öteye uçurama. sonuçta amerikan abimiz istedi, yunan ege'de rahatsız oleyya. düşüncelere bak; trajikomik. konya üssünde nato tatbikatları yapılacağında bile adamlar 50 kez ikaz ediyorlar: rus radarlarını kapatmamızı istiyorlar. demek ki bu sistemler aşırı etkili. sene 2013; iskenderun üzerinden nato kontrolünde radarlarımızı kör edip, israil bildiğin suriye'yi vurmuştu. amerika bozulmasın, aman israil gücenmesin diye yarın öbürgün kendi evini barkını da bombalatırsın. batının süper dediği, game changer dediği her silah, ukrayna'da elinde patladı! ingilizin yıkılmaz challanger 2'leri mesela ne oldu? tek kornette hava uçuyorlarmış. patriotlar kuş uçurtmayacaktı, iran'ın şehit 136'ları bile delik deşik etti. patriotlar yolları vurdu, belediye otobüs istasyonlarını vurdu. sonuçta kuracağın rus filosu küçük olsun. 50 uçaklık filo. yine de caydırıcıdır. çünkü amerikan uçak gemileri 100 adet uçak taşıyabiliyordu. s400 daha alırsak, hiç bir sıkıntı kalmaz. ama gördüğün gibi amerika; ırak'da, Afganistan'da hep yanında finolarını da getirdi. bizim için o sıkıntı olur. amerika'nın sana verdiği lisanslı malları toplayarak yerli milli üretmiş olmuyoruz. bu aşamda da ciddi adımlar atılmalı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
halkını doyuramayanlar, merkez bankası döviz rezervleri EKSİ 50-60 milyar $ olanlar ne hayaller kuruyor. SU57'yi kemirirsiniz artık açlıktan... |
|
_____________________________
“Ey millet! İyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en gerçek tarikat medeniyet (uygarlık) tarikatıdır. Uygarlığın emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir...”
(Atatürk, 30 Ağustos 1925) |
|
Forumda bir rusçu tipler eksikti, onlar da tamamlandı tam oldu. Rusyayla müttefik olmaktansa Abd kapısında yatmayı yeğlerim. Rus ayısından dost olmaz, tarih boyunca yaşadıklarınızdan öğrenemediniz hala. |
_____________________________
"There's Only Room For One Snake.. And One Boss!" |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Chi of love
|
|
Rusya'nın Su-57 uçağını vermesi için Türkiye'nin tamamen NATO'dan ve Batı bloğundan çıkması gerekiyor.Mesela bugün bu uçağı verdi ama yarın öbür gün Türkiye bu uçağı NATO'nun incelemesi için verirse ne olacak?Burada sadece uçak alımı değil teknoloji transferide söz konusu.Bugünkü malumların bile ABD'den bağımsız hareket edebildikleri yok.Böyle bir algı yaratıyorlar ama bunun gerçekliği yok.Rahip Brunson'u iadet ettiğimizi ve 2019'da bizim Suriye'de yaptığımız harekatı nasıl durdurduklarını hatırlayın.Yani yarın öbür gün Su-57 savaş uçağının Türkiye üzerinden NATO'ya incelemek amacıyla verilmesi ihtimali çok büyük.Durum buyken Rusya böyle stratejik bir hata yapmaz.En fazla Su-57'nin bir alt versiyonunu o da kritik tüm teknolojilerden arındırılmış bir halde verir ki o da bizim işimize yaramaz. |
| _____________________________ |
|
Rus uçakları birşeye benzese ukraynada düşmezdi. F-16 dengi mig29'lar ne halde? Eski kullanıcılar bu uçakları elden çıkardı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız Kural Dışıdır ! YAW HE HE
|