Şimdi Ara

'RTE akıllı adam'! Fransa 80 yıl sonra tekrar Suriye'ye çöküyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • https://x.com/NaimBaburoglu/status/1918210450493247778

    "RTE akıllı adam"! Fransa 80 yıl sonra tekrar Suriye'ye çöküyor!


    Fransa 1946'da Suriye'den ayrılmıştı.
    79 yıl sonra geri döndü.
    -Suriye Deniz limanları işletmesi Fransız CMA CGM şirketine verildi.
    -Fransa, HTŞ'ye karşıydı.
    - Fransız Lafarge çimento şirketi hem IŞİD'e ve PKK/PYD'ye lojistik destek sağlamıştı.
    -Buna rağmen, Suriye El Şara yönetimi liman işletmesini Fransa'ya verdi.
    -Oysa Türkiye büyük destek sağladı. NEDEN TÜRKİYE'YE VERİLMEDİ?

    =====================

    Putin büyük adammış. 200 milyar dolar, iki adet IL76 uçak kadar altın gümül vs hepsini aldı ve oradan çıktı.

    Fransa ise Kıbrıs işgali için yatırım yapıyor. 4-5 seneye kırbıs olayı patlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Sanırım BOP dedikleri bu olsa gerek...

    _____________________________
    https://forum.donanimhaber.com/islam-dini-matematiksel-mantiga-uygun-mudur-yapay-zeka-botuna-sordum--154562755

    ***************************************************************************
    https://forum.donanimhaber.com/bilisim-yazilim-uzerine-kitaplar--154166108

    ****************************************************************************
  • ne olurdu yani arkas'a ya da yılport'a verselerdi"RTE akıllı adam"! Fransa 80 yıl sonra tekrar Suriye'ye çöküyor!  


    yorumları okumayın sakın"RTE akıllı adam"! Fransa 80 yıl sonra tekrar Suriye'ye çöküyor!  

    _____________________________
  • 47363626252525252636373727721717 yıllık Dewlet aqlı ZamQi sen anlamazsın.

    Ayrıca bu muhalefet niye bu kadar sığ yaa?!
    Ne alakası var şimdi Surrriyalı Arraplar bir kazık daha attıysa bize?! (K)anal İstanbul büyük ihtiyaç mutlaka yapılmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''Şu ve bu biçimde, birtakım kuş beyinli kimselere kendinizi beğendirmek hevesine düşmeyiniz; bunun hiçbir değeri ve önemi yoktur. Eğer şunun, bunun güler yüz göstermesinden kuvvet almaya tenezzül ederseniz, halinizi bilmem, fakat geleceğiniz çürük olur.''
    1908 (Atatürk’ün S.D.V, s. 112)
  • En azından Rusya’ya gitmemiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. 5 saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin. Sen kendini öldürmek istemiyorsun sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun.

    Morgan Freeman
  • U Mad BRO kullanıcısına yanıt

    Biz istemezüqçüler her şeye karşı. İha,Siha artık orta doguyu biz yönediyoz. İsraili dükürümüğüzle boğarız. Suruyeye biz girmezseq israil girer.

    F35 ler mutlaka alınmalı. -Vermiyoruz. Zaden o gadar iyi değil. - Verebiliriz. Hava üsdünlüğü için alınmalı, İsrail bizden üsdün. -Vermiyoruz. Zaden bizim Kaanımız var. "RTE akıllı adam"! Fransa 80 yıl sonra tekrar Suriye'ye çöküyor!  

    _____________________________
    Sayısız felaketin ve savaşın olduğu, milyonlarca masumun köpek gibi öldüğü bu dünyada; ancak dünyanın merkezinde olduğunu düşünen bir aptal, tanrının kendisine değer verdiğini ve onu her an gözettiğini sanabilir.
  • Din kardeşleri dururken
    ensar muhacir ilşkisi buraya kadarmış demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buradan bir taytlı geçti -- 2 Mayıs 2025; 23:23:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    8 yıl sonra dünya böyle olacak
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Fransa fazla umutlanmasın çünkü İsrail o toprakları başkasına yedirmeyecek gibi duruyor. Ben alamazsam kimse alamaz diyip taş devrine kadar bombalıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • UzmanAga kullanıcısına yanıt

    fransızları kim yöentiyor sanıyorsun? Fransa halkı mı? :D



    arnavut kökenli fransız vardır bir ara top 10 zenginlerden zirvedeydi. adam yahudiymiş. bu dior vs sahibiymiş.

    _____________________________
  • Suriye tarihsel olarak fransa'ya bağlıdır, onun sömürgesidir.

    _____________________________
  • Siz Reisi fazla hafife aliyorsunuz. Suriyeye bir Saray yapar ve itibarini kurtarir…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bir chomar: Devlet aklı yiğenim. Oyun böyük yiğen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt
    Beyazıt meydanında bir filistin mitingi yaparız yer yerinden oynar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Üyelik tarihi: 8 Haziran 1988

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm
  • Kurtlar vadisi Suriye çeker milletin gazını alırız olur biter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.