Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Rolax Oto-İst. Meguiars pasta cila koruma 75 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
23
Cevap
1
Favori
1.591
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Rolax Oto-İst. Meguiars pasta cila koruma 75 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2038 Mesaj
    arkadaşlar pasta cila fırsatı ararken buldum. Şişli trump tower'ın arkasındaymış yeri.

    Açıklama:
    ROLAX OTO KUAFÖR FIRSAT İÇERİĞİ

    • Detaylı İç Dış Yıkama
    • Ozonla Anti Bakteriyel Dezenfektasyon ve Sterilizasyon
    • Jant temizliği ve bakımı (balata tozları ve lekeleri çıkar)
    • Detaylı pasta cila (MEGUİARS)
    • Boya koruma
    • Detaylı Buharlı motor yıkama (motor beyni ve elektrik aksamı sarılarak gizlenir ve arıza yapması engellenir)
    • Motor koruma
    • Cam Su Kaydırıcı ve Su İtici
    • Marşpiyel, tampon temizliği ve parlatılması
    • Aracın kurutulup hijyenik bir şekilde teslim edilmesi

    Link:
    http://www.firsat.me/Mecidiyekoy-Rolax-Oto-Kuafor-de-Tam-Kapsamli-Dis-Oto-Kuafor-Meguiars-ile-Pasta-Cila-Boya-Koruma-Motor-Yikama-Ozonlama-Firsati-5116

    Fiyat kendi sitelerinde 150 lira
    http://www.rolaxoto.com/fiyat_listesi.html


    Avantajix "avantajix-y5" kodu ile %5 indirim. %4,5 para iadesi ile 71 liraya geliyor

    Rolax oto ya ait 1 adet şikayet var ve bu fırsatla ilgili. 1 şikayet olması durumu çok açıklamıyor.
    https://www.sikayetvar.com/rolax-oto-79-liraya-araba-yikiyorlar


    Şimdi bu fırsattan daha önce yararlanan veya firmadan yararlanıp memnun kalan var mı acaba.
    Gerçekten dedikleri işi yapıyorlarsa güzel fırsat dolandırıcı da olabilirler.







  • Teğmen
    153 Mesaj
    Daha önce buraya gittim trump tower kulenin arkasında. Hiç memnun kalmadım.

    Zaten mekanı görünce nasıl bir hizmetin sizi beklediğini tahmin etmek hic te zor değil.
    Almış bulunmuştum fırsat kuponunu. Mecbur kullandım.
    Şikayette yazılanlara katılıyorum. Profesyonellikten tamamen uzak bir yer. Mahalle arasındaki oto yikamacinin aynısı. Zaten sizi hemen ordan gönderiyorlar 5-6 saat sürer diye. Ne yapıp ettiklerini görmüyorsunuz. Çalışanlar ne iş olsa yaparım abi sınıfından. Araba yıkama dan anladıklarından söz etmek çok zor.Döşeme temizlik paketi almıştım lekeler hic çıkmamış olduğu gibi duruyor. Sordum , bu kadar ancak çıktı çok kirlenmiş cevabını aldım.

    Süslü sözlerle güzel fotoğraflarla milleti yanıltıyorlar.
    Birde arada sizi arıyorlar zift var ivir zıvır var temizleyelim mi yada başka birşey buluyorlar daha fazla para koparmak için.
    Kullanilan malzemeyi de görmedim. Aracımı aldım arka bakmadan hızla uzaklaştım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    849 Mesaj
    fırsat güzel ama bu tür yerlerde hizmetin üstünkörü yapıldığı sık sık oluyor malesef.
    alınırsa kaç saat olursa olsun aracın başında bekeleyip vaad edilen tüm işlemlerin yapılıdığından emin olup eldeki kodu öyle vermek lazım adamlara.
    kodu vermeden para alamıyorlar malum...
    |
    |
  • Yarbay
    2038 Mesaj

    Bilgilendirdiğin iyi oldu hocam. Güya 24 yıllık firmayız reklamı altında faaliyet göstermekteler.

    Ben 4 yıl önce falan Ankara Bosch procar dan aynı paketi yine önce 70 sonra 90 liraya falan almıştım ve on numara iş yapmışlardı. o yüzden bu fiyatlara kaliteli işletmeler güzel işler çıkarabiliyor.
    |
    |
    KaraHisar_03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    Sakın haaa!!!

    Altınızdaki araç şirket aracı filansa ya da temizlik detayı çok mühim değilse, lan o kadar pislettik bu yaz az da olsa temiz binelim diyorsanız götürün. Onun dışında üstün kalitesi hikaye

    Koltuklar ıslak teslim ettiler
    Motora buhar filan değil direk su sıkıyorlar mesela
    pasta cilası hikaye bildiğiniz cilalı şampuanla yıkamışlar. Ama Allah var boya koruması birkaç kuş pisliğini atmıştı üstünden.

    Ona göre karar verin artık
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    714 Mesaj
    bende hanım sağolsun camı açık bırakınca kedi girmişti arabaya o yüzden vermiştim arkadaşın dediği gibi trump towers a takılın şu saatte gelin falan dediler.döndüğümde başka araca halat bağlayıp benim aracı yukarı çekmeye çalışıyolardı napıyosunuz demeye kalmadan halat koptu Allah tan kimseye çarpmadı yoksa kafa göz dağıtırdı o gerginlikte.nasıl becerdilerse aküyü bitimişler başka aracın yanına çekip aktarma yapacaklardı.başlamadan önce arabanı tanıyamacaksın dediler yapıldıktan sonra çok fark olmamış deyince zaten bu kadar olur en fazla deyip sallamıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    Iphone 7, Pentax K30, Dell
  • Yarbay
    7211 Mesaj

    şu fotoy koyan adamdan ne beklenirki zaten


    hayatları yalan bu esnafların
    |
    |
    KaraHisar_03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    52 Mesaj
    https://www.grupanya.com/istanbul/firsat/towerscarrental-arac-bakim-paketleri

    bence bu daha iyi en azından avm nin oto yıkaması
    _____________________________
  • Binbaşı
    1879 Mesaj
    Meguiars kurtarmaz, baska marka kullaniyorlardir tahminim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7997 Mesaj

    Trump towersin yıkamacısımı hocam bura



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tiger86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Çavuş
    52 Mesaj

    hocam tam onun yanında oldugu için ben öyle düşündüm ama emin değilim gidenler yorum ben de gidicem
    |
    |
    Bahsedilenler: Omer_Faruk.
    _____________________________
  • Yarbay
    7997 Mesaj

    Hocam trump otoparkda pasta cila 550₺ yazıyorda ondan sordumGidersen yorumlarını bekliyorum hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tiger86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    İphone 7 32GB Mat Siyah
    Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
    Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
  • Teğmen
    153 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: tiger86

    https://www.grupanya.com/istanbul/firsat/towerscarrental-arac-bakim-paketleri

    bence bu daha iyi en azından avm nin oto yıkaması

    Benim gittiğim aslında bu firmaydı hocam. Sadece towers in ismini kullanıyor . Arka sokaklarda towers e yakin. . Towers in içindeki ne gittim kapalı aradım yolu tarif etti öyle buldum yerini . Sahibi Armağan diye birisi .

    Kurumsal firmadan şaşmayın. 3-5 fazla verin kaliteli hizmet alın. SONAX AUTOWAX BOSCH CAR vb....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: sioux
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    16569 Mesaj
    • Detaylı pasta cila (MEGUİARS)

    Detaydan kasıt nedir acaba. :)
    |
    |
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Çavuş
    52 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KaraHisar_03


    quote:

    Orijinalden alıntı: tiger86

    https://www.grupanya.com/istanbul/firsat/towerscarrental-arac-bakim-paketleri

    bence bu daha iyi en azından avm nin oto yıkaması

    Benim gittiğim aslında bu firmaydı hocam. Sadece towers in ismini kullanıyor . Arka sokaklarda towers e yakin. . Towers in içindeki ne gittim kapalı aradım yolu tarif etti öyle buldum yerini . Sahibi Armağan diye birisi .

    Kurumsal firmadan şaşmayın. 3-5 fazla verin kaliteli hizmet alın. SONAX AUTOWAX BOSCH CAR vb....

    o zaman bence bu iyidir bunu kullanan var mı

    https://www.grupanya.com/oto-bakim/firsat/mkplus-arac-bakim-paketleri?irc=d3-d3brec
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    119 Mesaj
    arkadaşlar selam. bende bu tarz bir oto kuaför fırsatı peşindeyim. istanbulda önerebileceğiniz yerelr varsa memnun olurum. normalde towers'a gidecektim ama şu yorumlardan sonra vazgeçtim haliyle bayramdan önce yaptırsak süper olur
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Aman arkadaşlar aman diyeyim gitmeyin ve gidecek arkadaşlara da buranın maalesef yazdığı gibi olmadığını belirtin. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 3-5 fazla verin şimdi olmuyorsa sonra verin ama böyle yerlere aracınızı vermeyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    202 Mesaj
    Ben 20 liralik yıkama yaptırdım. Yok hızlı cila motor cila su itici parlatma falan. Bildiğin ic dış ek olarak motora parlatıcı sıktılar. Ön camada cila sıktılar. 20 liraya yapılmayacak iş ama ilanda yazanlar yalan. Ayrıca yeri çok izbe bir yer.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    202 Mesaj
    Yalnız 5 kişi en az 15 dakka uğraştı onu ekleyelim. 2 saat dedilee 15-20 dakikada bitti. 20 lira değilde hakkı 40 lira diyelim. Koltukları silmislerdi guE
    elce.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1890 Mesaj
    Detaylı iç temizlik ve ozonla temizlik arıyorum. 2.el araç aldım. Bebek ile kullanıyorum içime sinsin. Bagajdan tutun klima kanallarına kadar tavan taban. Bildiğiniz sağlam bir yer var mı Avrupa yakası tercihim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Daima Gülümse
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
SEO
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.