Bildirim
Rolanti düşmesi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
büyük ihtimal elektrik tesisatındadır problem.aynı durum bendede olmuştu götürdüm elektrikçiye şase alamıyor dedi.kablolardan bir kaçı gevşemişti onları yerine sıkıca monte ettii 10 lira verdim ve helalleştik
(geçen sene)
amaaa.. konjektörde veya şarj sisteminin diğer parçalarında da problem olabilir...
burda önemli olan sağlam,dürüst bir ustaya göstermen arabanı..Üçkağıtçı bir adama gidersen hiç yoktan bütün elektrik tesisatı yeniletir sana.. ve sonuç= alın teri teşekkürle ödenmez
_____________________________ -
Dediğin gibi Ankarada ustanın iyisini bulmak zor
_____________________________ Kia sephia -
Elektrikden yapması cok cok az bi olasılık.Senin rölanti valfin bozulmuş %90 _____________________________ -
Aklımdan geçmedi değil ama sadece far ve fan devreye girince yapıyor.Misal farlar açık değilken fan çalıştıgında çok az bı düşme oluyor ama far açık iken oldukça fazla düşüyor. _____________________________ Kia sephia -
Aynı problem benim Hyundai excel de var. Farları açınca hopp rolanti düşüyor araba titriyor. _____________________________ İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid -
Kelebek boğazının buna etkisi var mıdır acaba? _____________________________ Kia sephia -
yok dostum kelebek bogazından yapmaz onu ben rolanti valfi dedim ama fan acılınca kısmını gozden kacırmışım okumayı senin arabanda mutlaka bi elektrik kacagı var.Fanın devreye girmesi icin sıralama: akü sigorta fan müşürü ve fandır bunlarıda bir kontrol etmende fayda var elektrik kacagı yapıyor olabilir _____________________________ -
kia sephia 1.6 gtx aracımda rölanti sorunu vardı uzun zamandır. kimi zaman yüksek kimi zaman stop edecek kadar düşüktü. düzen tutmuyordu. bugün mersin de büyük sanayi de kia ustasına götürdüm motor ısısını ölçen ısı müşürünü değiştirdi ve sorun çözüldü 40 tl müşür fiyatı :) _____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







