Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1806. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
56.066
Cevap
1.321
Favori
2.233.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18041805180618071808
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mkul61 M kullanıcısına yanıt
    Ecovacs bir takım teknik sorunlar yüzünden filtresine Hepa diyemiyor ama aynı kapasitede onun da filtresi ancak O950 artık eskiyor... tıpkı S5 serisi gibi.
    360 L10 da bakabilirsiniz, ilk testleri oldukça göz doldurucu.
    A10S iLife firmasının yeniden yükselmeye başlamasının bir göstergesi, hatırı sayılır derecede iyi bir ürün.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    O zaman s5, lydso ve ecovacs ürünlerini eliyorum. Yalnızca dediğiniz iki ürün arasında tercihte bulunacağım. İlginiz ve yardımlarınız için tekrar teşekkür ediyorum. Hayırlı günler dilerim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mkul61 M kullanıcısına yanıt
    Yanlış yönlendirmek istemem,O950 ve S5Max çok iyi makinelerdir sadece yaşlanıyorlar model olarak, onu kastettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oqi kullanıcısına yanıt
    Sayenizde haberdar oldum, ön siparişi geçtim. Neredeyse indiegogo fiyatına geldi. Üstelik 2 yıl sherman garantisiyle. Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bunun için paylaşmıştım işe yaramasına ve farkedilmesine çok sevindim, gerçekten güzel fiyat. Güzel günlerde kullanırsınız inşallah.

  • cerci46 C kullanıcısına yanıt
    Valla bilmiyorum dediginiz gibi kucaklayıp sensörlerini silmiştim. Ama dockun heme yanindaydi. Sonrasinda tekrar docka koydum belki o yüzden kafa gitti. Tekrar hafif nemli bez ile sensörleri tekrar sildim. Docka koydum, haritayı restore ettim. Sonra çalıştı. Sensör temizliğini robotu güç tuşundan kapatipdami yapmak gerekiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Uyarınız için teşekkürler. S5max özellik bakımından tekrar incelerim ama ecovacs dediğiniz gibi servis sıkıntısı yaşıyorsa tercih etmeyebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocerc K kullanıcısına yanıt

    Kapatılıp temizlenebilir ama ben hiç kapatmadım. Elimle alıp temizliyorum, yere ters çevirip fırça vs temizledikten sonra elimle docka yerleştiriyorum. Doğru yerleştirildiğinde şarj oluyor diyor zaten, bu şekilde yaptım şimdiye kadar sorun olmadı.

  • kocerc K kullanıcısına yanıt

    Hayır, kapatmanıza gerek yok. Sensörler aktif parça değildir.

  • Merhaba, iyi günler. Buradaki tavsiyelere uyarak daha önce s5max aldım ve gayet memnunum. Şimdi abimin evine de alma düşüncemiz var. ev 140 m2. Mop yapmasını da tercih ediyoruz. Aklımızda s5max, 360 s9 ve roidmi eve modelleri var. Hangi modeli önerirsiniz? @hepsirobot

  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurkymn

    Sayın BravoUno,

    Dediğiniz gibi robot süpürge teknolojisine alışmak zaman alıyor. Robotun davranış mantığını anlamaya çalışıyoruz. Ama biraz zorlanıyoruz. Çünkü her seferinde başka problem çıkıyor. Buda ister istemez insanın canını sıkıyor.

    Sizin dediğiniz fırçaları sokme ve sessiz modda çalıştırma işlemlerinin tamamını yaptım.

    Cihazın bulunduğu yer modeme çok yakın.3-4 metre kadar. Şarj ünitesi yerinden kıpırdamıyor çünkü duvara dayalı bir şekilde ve sabit.

    Dün de tekrar temizleme yapmak istediğimde haritada şarj ünitesi normalde bulunması gereken yerde değilde duvarın içinde gibi gözüktü.

    Bölgesel temizlik yaptırmak istediğim zaman şöyle bir ibare ile karşılaştım.


    Bende canlı haritayı sildim. Stoktaki haritayı yükledim.


    Yükleme bitince şarj istasyonunu olduğu yerde gösterdi.



    Sonra düzeldi ve istediğim bölgeyi temizletebildim.

    Yani anlatmak istediğim sürekli yeni birşeyler çıkıyor. Umarım bu durumda geçicidir. Tekrarlar ise zaten servis kaydı açtırıp sizin görmeniz ve test etmeniz için kargolayacam.

    İyi forumlar herkese.

    Bu yazdıklarınızın hepsiyle biz de karşılaşıyoruz ama bunların sorun olduğunu bilmiyordum. Daha doğrusu sorun olduğunu düşünmüyorum. Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] 





  • kadobjk kullanıcısına yanıt
    Robotu bana söylendiği üzere kontrol edilmesi için servise gönderdim.
    Ellerine ulaşır ulaşmaz servis numarası olusturup kayit işlemini başlattıklarını mesajla bildirdiler.

    Daha sonra da arayıp şikayet ettiğim konuları tekrar sordular. İlgi ve alakaları gerçekten çok iyi.

    Umarım üründe sorun yoktur ya da çok basit bir şeydir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    Öncelikle neden ve ne şartlarda bu ürünü satın aldığımdan kısaca bahsedeyim. Belli bir süre robot süpürge araştırması yaptıktan sonra 2000 - 2250 TL fiyat bandının F/P cihazı tabir edilen ve bir çok kullanıcının memnuniyetini dile getirdiği Viomi SE cihazı almaya karar verdim. Fakat ürünün pazarda farklı farklı onlarca ithalatçı tarafından satıldığını görünce o noktada garanti ve teknik servis zaafiyeti olacağını düşünerek cihaz için ayırdığım bütçeyi de artırıp TR distribütörü aracılığıyla satılan 360, Dreame vb. markaların ürünlerinden birini almayı planlıyordum. O süreçte Amazon'da Viomi SE modelinin hem indirimde hemde Amazon'un kendi stoklarından sattığı ürün olduğunu görünce garanti ve teknik destek detayları için firma ile görüşme yaptım. Firma müşteri hizmetleri ürünün 1 ay koşulsuz iade süresi, 2 yıl ise garantisi olduğunu, garanti süresi içerisinde herhangi bir sorun olduğunda cihazın teknik servis işlerinin kendileri üstünden yürütüleceğini ve bu konuda muhatabın direk kendileri (Amazon) olduğunu belirtti. Bende Amazon'a güvendiğim için cihazı satın aldım. Ürünü alalı yaklaşık 1.5 ay oldu.


    1.5 aylık süre içerisinde robotu 2 veya 3 günde bir çalıştırdım. Ev brüt 150 m2 fakat temizlenebilir alanı 70 m2. Bu alanın tamamı için belki cihaz 2 defa çalışmıştır. Genellikle 1-2 veya max. 3 oda temizliği yaptırıyorum. 30-40 m2'yi geçmiyor. Süpürme esnasında standart veya orta seçeneğini kullanıyorum. Max. güçte ise çok kısa süre denemek için çalıştırmışımdır. Robottan sonra halıların bir çoğunu kaldırdım. Birkaç yerde ise robotlara daha uygun olan ince altı kaymaz halı kullandım. Robotun çalışma esnasında önüne alakasız engeller çıkmıyor. Yeni halılarda dahil robot tamamen sert zeminde çalışıyor. Hemen hemen her süpürmenin ardından toz tankını boşalttım ve temizlendim. Tank hiçbir zaman yarı seviyeye kadar dolmadı bile. Yine her defasında hepa filtreyi toz ile temas ettiği taraftan fırça ile temizledim. Elektrik süpürgesinin küçük kıllı yuvarlık başlığı ile yine aynı noktadan aralara sıkışan ince tozları çektirdim. Filtreyi asla suya temas ettirmedim. Yerlerde fırçaya dolanacak pek kıl vs. olmuyor fakat her süpürme ardından fırçalar ve tekerlekleri kontrol ettim, temizledim. Robotun toz tankı boşluğu ve çevresini elektrik süpürgesi ile çektirdim. Kısacası robotun sağlıklı çalışması için çok uygun bir senaryom var.


    Tüm yaptıklarıma ve cihazın yeni olmasına rağmen son iki seferdir süpürme yaptırırken, cihaz çalışmaya başladıktan 3-5 dk sonrası sanki çamaşır makinasının sıkma programında çıkardığı sesin diğer odadan duyulan haline benzer bir ses çıkarmaya başladı. Yani sesi, uzaktan duyulan çamaşır sıkma sesine benzetiyorum. Hatta bunu ilk duyduğumda çamaşır makinasının çalıştığını düşünüp acaba ondan mı geliyor diye makinaya bakmıştım. Cihaz hangi emiş gücü modunda olursa olsun bu ses geliyor. Hatta temizlik sonrası en düşük devirde istasyona giderken dahi geliyor. Sanırım ısınmanın ardından fan motorundan gelen bir ses. Cihaz şimdilik bir hata vermiyor temizleme şeklinde bir değişiklik yok gibi.


    Sizin fikriniz nedir? Ne önerirsiniz? @Hepsirobot





  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurkymn

    Robotu bana söylendiği üzere kontrol edilmesi için servise gönderdim.
    Ellerine ulaşır ulaşmaz servis numarası olusturup kayit işlemini başlattıklarını mesajla bildirdiler.

    Daha sonra da arayıp şikayet ettiğim konuları tekrar sordular. İlgi ve alakaları gerçekten çok iyi.

    Umarım üründe sorun yoktur ya da çok basit bir şeydir.

    Takipteyim. Umarım bir sorun yoktur.

  • Dizdar kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Detaylı anlatımınız için çok teşekkürler. Son paragrafı okuyunca aklıma fırça problemi geliyor ama yine de bi dinlemek lazım.

    Video çekebilir misiniz?


    Saygılarımla

  • Merhaba,

    Diğer konuda sordum ama cevap alamadım.

    S5 Max sahibiyim. 3 gün öncesine kadar herhangi bir sorun yoktu. Bugün cihazı çalıştırmak istediğimde dock ve cihazı farklı bir yerde gösteriyor. Çözüm önerisini aradım ama bulamadım. Yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mrmuhendis kullanıcısına yanıt

    Cihazı resetleyip yeniden tanıtmayı denediniz mi?

  • Khenzur K kullanıcısına yanıt
    Cihazı sildim, tekrar ekledim. WiFi resetledim. Yine aynı hata şekilde hatalı görünüyor. Dockı farklı bir yere götürdüm, yine sonuç değişmedi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mrmuhendis kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Robotu kapatın ve dockun bir metre kadar yakınına koyun. Orada açın ve docka git komutu verin.

    Haritayı güncellemesi lazım.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Dockı hatalı olan yere yakın bir yere koydum. Cihazı da yakına getirdim. Yeni koyduğum yere göre dock güncellemesi yaptı. Sonra eski yerine götürdüm, cihazı yine yakın koydum ve docka git dedim. Dockı sonunda gördü ve sorun çözüldü. Ama bu denemeler esnasında hep kendini yanlış yerde konumladığı için haritanın bir bölümünü tamamen yanlış güncelledi.

    Erinmiyor olsam yeniden haritalama yapacağım ama bana zulüm geliyor. Başka da yolu yok sanırım hocam?

    Yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.

    Saygılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18041805180618071808
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.