Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1253. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
55.885
Cevap
1.318
Favori
2.218.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12511252125312541255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Yazılım olarak tabii ki düzeltilebilir ve bazı bölgelerde zaten yazılım farklılıkları var, bunu yazdım.

    Tüm familya için geçerli midir, inanın bilmiyorum. Araştırırım ama.

  • sevilmisemre S kullanıcısına yanıt

    Hayır, firmanın ayıbı giderme hakkı var. Değişim şartı yok efendim.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ayrıntı bir soru abi ama merak işte :)

  • 2k ile 4k arasinda robot onerebilir misiniz acaba?
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Bu Ecovacs'ın N3 modelini alalım mı yoksa bir süre daha yeni gelecek modelleri mi bekleyelim?


    N3 modelinden daha iyi performanslı modeller gelecek herhalde.


    Teşekkürler.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Evet Ali bey firma ayıbı onarım yaparak giderebilir ancak ben istersem giderebilir. Ayıplı olduğu anlaşıldığı an firmanın bana seçimimi sorması gerekir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ercoktay E kullanıcısına yanıt

    N3 orta seviye bir ürün ama hemen tüm özelliler var üzerinde, bir Ecovacs için f/p çok iyi.

  • SerZeySer S kullanıcısına yanıt
    Ali abi kendi dedi ecovacs fani oldugunu... Önceden de youtubedeki robot supurge videolarinin hicbirisi samimi gelmiyor bakmam etmem demisti onun üzerine dedim..Kendi soylemiyle ters dustugu icin...E bunu soylemesek nerede kaldi adaletimiz?Ali abi kralsin sen çok yaşa hatan yok diye yalakalik yapsak olurmu hic?hatasiz insan olurmu hic?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilmisemre

    Hepsiburada satıcılı aldığım Viomi v2 pro süpürgeyi tekerlekte yağ sızıntısı ve pilinin çabuk bitmesi nedeniyle hepsiburada üzerinden evofone garantiye gönderdim. Ürünün pili değişmiş ve teker bakımı yapılmış. Ürünün faturalaması üzerinden 6 ay geçmediği için firmanın
    para iadesi , ürün değişimi gibi seçimlilik haklarımı sunması gerekmez miydi. 6 Ay dolmadan üründe onarım yapılamaz diye biliyorum.

    Merhaba, servise gönderdiğiniz zaman seçimlik hakkınızı belirtmeniz gerekirdi. Eğer değişim veya iade talebinizi iletmiş olsaydınız Tüketici Kanunu kapsamında talebinize yerine getirmek zorundalar. Mevcut durumunuzda onarım yapıldığı için pek yapılacak bir şey yok gibi.

  • sevilmisemre S kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarı ile ürünü firmaya gönderdiğinizde bu niyetinizi belirtmeniz gerekiyor. Sanırım bir ön talep olmadığı için firma da tamir yolunu seçmiş.

    Bu arada, yasanın sadece tüketiciyi koruduğunu ve sizin dediğiniz gibi uygulanırsa kimsenin ürün ithal edip satmayacağını da belirtmeliyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 18 Ocak 2021; 16:26:6 >
  • Xiaomi sunuculari yine cortladi sanirim kac kez aç kapa da geliyor hariya network is slow blablabla .
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Bir sorun görünmüyor hala.

    Normal çalışıyor bendekiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerZeySer

    Ben size katilmiyorum, Ali Bey herzaman alicilara "evinizin ozelliklerine ihtiyaclariniza gore marka ve modeller bakin" yonunde fikirler veriyor.Ekovacs icin alemi krali, diyor fakat herkese git onu al, sizin icin en iyisi odur demiyor. Zaten kendisidi de ifade ermiş; objektif olan bir kullanicin videosu bu, reklam amacli promosyon urununu sattirmak icin cekilen bir video degil cunku izlerken dezavantajlardan da bahsetmiş.Boyle soylemlerde bulunursak bilen bildigini soylemekten imtina edecek, burda biz zararli cikariz.
    Saygilar...
    @shadowOfSpirit

    Ultimatom: bir devletin başka bir devlete herhangi bir konuda verdiği ve hiçbir tartışmaya ya da karşı çıkmaya yer bırakmaksızın, tanıdığı süre içinde isteklerinin yerine getirilmesini bildirdiği, içinde savaş tehdidi bulunan nota.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhabalar...
    Yaklaşık 4 aydır mop pro kullanıyoruz.
    Memnunuz..

    Lakin haftada 1 çalıştırıyoruz. Şarjda kalmalı mı sürekli ?
    Bir de batarya değiştirmek istediğimizde bunun maliyeti ne olacak acaba

    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dreame d9 modeli için düşünceniz nedir acaba hocam
  • Yanlis bir kelime kullanmişim, pardon :)Fakat cumle tam okununca ne demek istedim anlaşılıyor .
    Tabiki hatasiz kul olmaz, lakin kendiside izah etmiş bunu yanli bir video olarak gormedigim için paylastim, demis.
    Bende burda birbirinizi şahsen tanımıyorum, sizlerinde beni tanımadığınız gibi. Istiyorum ki marka açıklamalarından anlayamadığımız detayları burda ogrenebilmek, o yuzden bilen insanlari gucendirmemek...
    Saygilar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metalmilita kullanıcısına yanıt
    Güzel...ctrl+c -ctrl+v
  • wndrby W kullanıcısına yanıt

    merhaba,


    Güzel günlerde kullanınız.

    Haftada bir seyrek bir süreç, eğer sürekli böyle olacaksa kullanmadan önce şarj etmenizi öneririm. Cihazı tam dolu bırakın ama kullanmadan önce yine en az bir saat şarjda tutunuz.


    Bataryanız yaklaşık 2 sene içinde değişim isteyebilir, şu an 600TL civarında.


    Saygılarımla

  • soccermann S kullanıcısına yanıt

    MopPro veya V2 ayarında bir cihaz efendim, yeni bir fan kullanıyor. F/P henüz belli değil, çok yeni bir ürün sayılır.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yanıt için..
  • 
Sayfa: önceki 12511252125312541255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.