Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: osmanguz Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 9 Misafir - 9 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
56.068
Cevap
1.321
Favori
2.233.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, ben de bir ürün alma arayışındayım.
    Xiaomi'nin en son çıkan modeli hangisi oluyor acaba s50'ler mi?
    Ben hangi ürünü alacağımın kararını veremedim.
    Ev 150m2, mob özelliği de olsun istiyorum ve şarj sıkıntısı da yaşamak istemiyorum.
    S50 mi mantıklı yoksa STY mi?
    Bir de ürünü nereden almak mantıklı oluyor. Yurtiçi mi yurtdışından sipariş mi? Vergi olayını düşünürsek tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-TP -- 18 Aralık 2019; 13:11:47 >
  • TP-TP T kullanıcısına yanıt
    Xiaomi'nin en son çıkan ürünü S6, bir kaç aya S7 çıkacak, ancak S6 1 sene olmasına rağmen Türkiye'ye gelmedi. Yurtdışı sitelerde Türkiye'de satılan S5 fiyatına bulabilirsiniz.
  • Kendime Xiaomi STYJ02YM modelini aldıktan sonra ailem için bir robot daha arayışındayım acelesi olmadığı için iyi fiyat denk gelirse banggood amazondan falan alırım diye düşünüyorum.

    Yakın zamanda iyi fiyata denk getirirsem alacağım model muhtemelen Ecovacs Deebot Ozmo 950 olacak. ecovacs 950 max 1500 pa çekim gücüyle nasıl 2000-2100 pa çekim gücü olan xiaomi modellerinden daha iyi temizliyor sorusu aklımı kurcalıyordu, @Hepsirobot bunu etkileyen diğer faktörlerde ecovacsın dizaynının çok iyi olduğunu söylemişti eski sayfalarda yanılmıyorsam. Aşağıda ki video ile canlı testini izlemiş oldum. Videoyu ecovacs firmasından biri çekmediyse ecovacs 950 rakiplerine açık ara fark atmış karşılaştırmalı gerçek ortam testlerinde. Arayış içinde olanların izlemesini tavsiye ederim.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 18 Aralık 2019; 23:42:11 >




  • MrWrong kullanıcısına yanıt
    Güzel bir karşılaştırma.
    Ecovacs vakum kollektörü ve hava kanalı tasarımıyla daha az güç ile daha fazla pisliği haznesine taşıyabiliyor.
    Fırça tasarımı da buna göre tabii ki.
    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Vida yok gibi bende ama başka bir şekilde mi çıkarcaz acaba?

    Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Hepsirobot hocam selam. Ecovacs 950 ile ilgili özellikle kapı eşiğinde sorun yaşayıp(Teknik özelliklerine baktığımda hem yeni xiaomi'ler hemde ecovacs 2cm'ye kadar tırmanabilir gözüküyor) kendi kendine pause edip uyku moduna girdiğini 180 metrekare evi 20 denemede haritalayamadığını iddia eden youtube yorumu gördüm. Roborock da sıkıntı yaşamadığını söylemiş. ecovacs 950 ile ilgili tam benzemesede şarj istasyonunu bulamadığını/kaybolduğuna dair ve harita oluşturamadığına dair çok fazla amazon yorumu okudum(linkini ekledim aşağıya). Bu kadar olumsuz yorum olmasına şaşırdım açıkcası.

    Ecovacs 950 ile ilgili böyle bir şikayetler aldınız mı hiç? Ecovacs 950'nin xiaomi'lerden daha stabil olmasını beklerdim kağıt üstünde.


    https://www.amazon.com/ECOVACS-OZMO-950-Systematic-Multi-Floor/product-reviews/B07TL6CTLZ/ref=cm_cr_dp_d_show_all_btm?ie=UTF8&reviewerType=all_reviews



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 19 Aralık 2019; 2:53:19 >




  • MrWrong kullanıcısına yanıt
    hocam attığın linkte yorumların yüzde 70 i 5 ve 4 yıldız, yüzde 20 si ise 1 ve 2 yıldız vermiş, genelde ise 5 üzeriden 4 yıldız almış kullanıcılardan. sen yuzde 70 i yok sayıp yüzde 20 şikayetçi diyorsun. eğer sorun şikayet ararsan Xiaomi de emin ol daha fazla bulursun, ecovacs ta Xiaomi serileride kendilerini kanıtlamış markalar, hele hele ecovacs bildiğim kadarı ile yıllardır sadece bu işi yapan dünyada satışta ilk üç firmadan biri, bence çok takılma bunlara
    kronik sorumlu olursa zaten kimse burda tavsiye etmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • D. Fiery kullanıcısına yanıt
    Şaşırtıcı, bu modelde geçmeli bir başlık kullanmışlar.
    Araştırmam lazım, geçmeli olabilir ama bi zarar vermeden önce tamnasılmış bilelim.
    Saygılarımla
  • volkie kullanıcısına yanıt
    MrWrong kullanıcısına yanıt
    Volkie ile aynı fikirdeyim.

    Her firmanın bazı ürünlerinde sıkıntılar olabiliyor. Ben iRobot distribütörlüğünü R700 serilerindeki kısa süreli çalışma ve odadan çıkmama sorunu yüzünden bırakmıştım, firma çok uzun zaman sessiz kalmıştı bu duruma ve ben piyasada sattığım tüm robotları geri toplamıştım. Tabii o zaman sosyal medya veya Amazon vs bu kadar etkili değildi ürün seçimlerinde.

    Ecovacs, tek işi bu olan be dünya ikincisi dev bir firma. Tabii ki herkez memnun olacak diye bir şey yok ama kendi adıma konuşayım, bu tip sorunlar yüzünden bana ulaşan bir sorun yok. Olanları da sizinle paylaşıyorum zaten.

    Mesela iki haftadır sürekli tekerlek modülleri kırılan Xiaomi ürünler geliyor. İçindeki dişli mekanizması parçalanıyor. Dün gelen yeni bir haberle toplam 5 adet oldu. Bu da artık kronik arıza sayılır, hemen hepsinin üretim tarihleri aynı üstelik. Daha ilk hafta kullanımda sorun olmaya başlamış. Hem Banggood'a hem de Xiaomi'ye bildirdik ama henüz cevap yok.

    Ben hala Ecovacs iyidir diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkie

    hocam attığın linkte yorumların yüzde 70 i 5 ve 4 yıldız, yüzde 20 si ise 1 ve 2 yıldız vermiş, genelde ise 5 üzeriden 4 yıldız almış kullanıcılardan. sen yuzde 70 i yok sayıp yüzde 20 şikayetçi diyorsun. eğer sorun şikayet ararsan Xiaomi de emin ol daha fazla bulursun, ecovacs ta Xiaomi serileride kendilerini kanıtlamış markalar, hele hele ecovacs bildiğim kadarı ile yıllardır sadece bu işi yapan dünyada satışta ilk üç firmadan biri, bence çok takılma bunlara
    kronik sorumlu olursa zaten kimse burda tavsiye etmez.
    Hocam bende ilk olarak öyle olduğunu düşünüp amazon com da ki s50 yorumlarına baktım. 1633 yoruma rağmen 4.5 puan ortalamasını yakalamış(aşağıdaki link). Ecovacs 42 yorumda 3.8 puan ortalamasında kalmış. Problem yaşayan kullanıcılar ürünü satın alıp yorum yapanlar olarak gözüküyor. 1-2 istisna yaşanması çok doğal sonuçta elektronik/mekanik alet. Ama %20 kullanıcılar aynı sorundan bahsedip 1 yıldız vermiş ve çoğu ürünü iade etmiş, dikkate alınması gereken bir durum bence. Satın almaya niyetlendiğim için detaylı araştırıyorum bu durum şaşırttı beni.

    https://www.amazon.com/Roborock-Robotic-Connectivity-Navigating-Capacity/product-reviews/B0792BWMV4/ref=cm_cr_dp_d_show_all_btm?ie=UTF8&reviewerType=all_reviews



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 19 Aralık 2019; 9:32:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Volkie ile aynı fikirdeyim.

    Her firmanın bazı ürünlerinde sıkıntılar olabiliyor. Ben iRobot distribütörlüğünü R700 serilerindeki kısa süreli çalışma ve odadan çıkmama sorunu yüzünden bırakmıştım, firma çok uzun zaman sessiz kalmıştı bu duruma ve ben piyasada sattığım tüm robotları geri toplamıştım. Tabii o zaman sosyal medya veya Amazon vs bu kadar etkili değildi ürün seçimlerinde.

    Ecovacs, tek işi bu olan be dünya ikincisi dev bir firma. Tabii ki herkez memnun olacak diye bir şey yok ama kendi adıma konuşayım, bu tip sorunlar yüzünden bana ulaşan bir sorun yok. Olanları da sizinle paylaşıyorum zaten.

    Mesela iki haftadır sürekli tekerlek modülleri kırılan Xiaomi ürünler geliyor. İçindeki dişli mekanizması parçalanıyor. Dün gelen yeni bir haberle toplam 5 adet oldu. Bu da artık kronik arıza sayılır, hemen hepsinin üretim tarihleri aynı üstelik. Daha ilk hafta kullanımda sorun olmaya başlamış. Hem Banggood'a hem de Xiaomi'ye bildirdik ama henüz cevap yok.

    Ben hala Ecovacs iyidir diyorum.
    teşekkürler hocam, problem yaşayan kullanıcılar gördüğüm kadarıyla büyük eve sahip olanlar, umarım yazılım sorunu ile fixlenir bu durum. ecovacs 950'yi ailem için satın almayı halen düşünüyorum, benim gibi problem olduğunda detaylı araştırıp çözüm arayamazlar muhtemelen o yüzden stabil bir ürün almak istiyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Volkie ile aynı fikirdeyim.

    Her firmanın bazı ürünlerinde sıkıntılar olabiliyor. Ben iRobot distribütörlüğünü R700 serilerindeki kısa süreli çalışma ve odadan çıkmama sorunu yüzünden bırakmıştım, firma çok uzun zaman sessiz kalmıştı bu duruma ve ben piyasada sattığım tüm robotları geri toplamıştım. Tabii o zaman sosyal medya veya Amazon vs bu kadar etkili değildi ürün seçimlerinde.

    Ecovacs, tek işi bu olan be dünya ikincisi dev bir firma. Tabii ki herkez memnun olacak diye bir şey yok ama kendi adıma konuşayım, bu tip sorunlar yüzünden bana ulaşan bir sorun yok. Olanları da sizinle paylaşıyorum zaten.

    Mesela iki haftadır sürekli tekerlek modülleri kırılan Xiaomi ürünler geliyor. İçindeki dişli mekanizması parçalanıyor. Dün gelen yeni bir haberle toplam 5 adet oldu. Bu da artık kronik arıza sayılır, hemen hepsinin üretim tarihleri aynı üstelik. Daha ilk hafta kullanımda sorun olmaya başlamış. Hem Banggood'a hem de Xiaomi'ye bildirdik ama henüz cevap yok.

    Ben hala Ecovacs iyidir diyorum.
    Üstat merhaba. Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Eline tekerlek modülü sorunu ile gelen Xiaomi'ler hangi seri acaba?




  • sezarim kullanıcısına yanıt
    Mijia STY, S5X
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Mijia STY, S5X
    yeni çıkan STY'yi görmek üzdü açıkcası. Sizce buna sebep olan ne olabilir. Yani kullanıcı neyi yanlış yaptı da bu durum yaşandı? Bu arada STY söktüyseniz, S5'deki eski sorunlu Lidar ünitesi mi var üzerinde yoksa yeni bir Lidar mı?
  • sezarim kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    Bu elimdeki STY'de yeni lidar var, A2. Daha hassas ve kenar doğrulaması çok daha iyi görünüyor.

    Tekerlek arızalarında kullanıcı hatası yok, zaten olması da anlamsız. Bu bir robot ve kendisini korumalı her şekilde. Kullanıcı pencereden atmadığı sürece mekanik bir arıza olmaması lazım.

    Sebebini bilemiyorum ama hepsinin işinde kırık dişliler, çizilmiş encoder diski ve eğilmiş/ezilmiş baskı plakası vardı.

    Bir cevap bekliyoruz bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    merhaba,

    Bu elimdeki STY'de yeni lidar var, A2. Daha hassas ve kenar doğrulaması çok daha iyi görünüyor.

    Tekerlek arızalarında kullanıcı hatası yok, zaten olması da anlamsız. Bu bir robot ve kendisini korumalı her şekilde. Kullanıcı pencereden atmadığı sürece mekanik bir arıza olmaması lazım.

    Sebebini bilemiyorum ama hepsinin işinde kırık dişliler, çizilmiş encoder diski ve eğilmiş/ezilmiş baskı plakası vardı.

    Bir cevap bekliyoruz bakalım.
    Cevap için teşekkür ederim. Sty için ilk çekincem lidar arızası olma ihtimaliydi. s5 lerde bu sorun bir ara kronik demiştiniz. İkinci durum biraz can sıkıcı. Bir üretim hatası ya da kargoda taşınırken oluşan bir durum söz konusu gibi. Eğer amazondaki ozmo 920 stok sorunu devam ederse alacağım modeldi. Çinli'lerden gelecek cevabı bizimlede paylaşırsanız sevinirim. İyi çalışmalar.




  • sezarim kullanıcısına yanıt
    Kargo sorunu olamaz, tekerleklere kesinlikle baskı yok kutuda. Bence üretim.
    Tabii ki bilgilendireceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Mijia STY, S5X
    Hocam merhaba,
    Styj02ym modelinin cihazın dönmesini sağlayan küçük tekerleğini yuvasından çıkartamadım. Tekerlek, takılı olduğu, 360 derece dönen parça ile birlikte çıktı ama tüyler tekerleği bu parçaya bağlayan milin etrafına dolandığı için düzgün temizleyemedim.
    Styj02ym modelinde tekerleği aşağıdaki resimde gösterilen şekilde çıkarma imkanımız yok mu acaba?

    Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ömer81 Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Milin de çıkabilmesi lazım.
    Çizimdeki gibi komple dağılıyor normalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba
    Milin de çıkabilmesi lazım.
    Çizimdeki gibi komple dağılıyor normalde
    Biraz zorladım ama kırmaktan korktuğum için vazgeçip bıyık makası gibi küçük bir aletle temizledim elimden geldiğince.
    Kullanım kılavuzunda bu parçayı günlük temizleyin yazıyor üstelik.
    Cevabınız için teşekkür ederim, cihazı detaylı inceleme şansınız olursa bu konudaki yönlendirmenizi bekliyor olacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.