Şimdi Ara

Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...) (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
636
Cevap
20
Favori
28.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzegen

    ustam günaydin
    2008 honda jazz 98binde aldim 102 küsür simdi 100bin bakimi yaptirdim, aku gitmisti varta aku aldim 4 ay once
    arabam bu aralar ilk marsi gec almaya başladı, sonrasi 1kac sn sonra kontak kapar sonra acarsam hemen aliyor. Sebep ne olabilir, gun icinde sabah 8 de 4 de is cikisi hep ayni ilk mars zor aliyor. Videoyu atiyorum bir bakarmısınız.https://www.youtube.com/watch?v=JG5vNCLyPVo&feature=youtu.be

    lpgyi depodan kapar benzinli gezersem direk mars aliyor ama lpg li kullaniyim dersem sabah ilk mars ve aradan 3-4 saat gecinceki ilk mars hep bu sekil yapiyor. lpg enjektor yada lpg regulator sorunu deniliyor forumda acaba ne yapmaliyim.
    cihaz olarak prins technomax var ama ilginc bir durumda motor üstü enjektorlerde atiker yaziyor.
    2016 mayısda takılmış 56 binde araç simdi 103bin oldu

    bugun aracı goturdum bir yere 2 saat durdu motor soguyunca regulator boru su testi yapıldı gaz kacağı yoktu sonra trink diye çalıştı normalde 2-3 saat durunca sorun ederker ustanın dukkanda yapmadı şok olduk bilmiyorum ne yapacağım.

    1. lpg regulatorden olabilirmi
    2. lpg enjektorden olabilirmi
    3. depoda benzin çok kalırsa sorun full doldurun depoyu diyen var
    4. gaz kesiciden olurmu
    Merhabalar. Akü amperi aynı olmalı, kontrol edin lütfen. Honda araçlarında benzin pompası yeterli elektrik akımını alamadığı zaman özellikle akü dinlendiğinde, (yeni akü'de başımıza bir kaç kez geldi jazz ve crv'lerde...) yani birkaç saat beklediğinde yapabiliyor. Enjektörler Prins Tecnomax'ta OMVL enjektör olmalı ve Atiker enjektörler için ohm değerleri aynı değil, açılımları aynı değil (debi) Enjektör gaz sızdırıyordur Akü'de sorun yok ise. Redüktör düşük ihtimal fakat yapabilir tabikide... Lpg programı açık bakılabilir mesela çalışmadığı durumlarda. Redüktör basıncı nedir, enjektör sinyalleri, redüktör ısı ve gaz ısı'ları okunarak yorumlanabilir...
    Kolay gelsin, keyifli sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RCRICOS

    Merhaba,
    https://forum.donanimhaber.com/lpg-donusumunde-yapilmasi-gerekenler--65587981
    İLGİLİ KONUNUZ TIKLAYINIZ

    Bu konuda bahsettiğiniz hususları, 2004 LADA Vega 1.5 16V araçta da yapmak mümkün müdür?

    Hangi KİT'i tavsiye ediyorsunuz?

    Adresiniz nerededir? Ben İstanbul'dayım.
    Lada Vega araçlarına lpg sistemi çok önermiyorum malesef malesef. Montaj yaptırmak istediğiniz taktirde yapılabilir fakat ben şahsen yapmıyorum, çok üzgünüm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Merhabalar. Akü amperi aynı olmalı, kontrol edin lütfen. Honda araçlarında benzin pompası yeterli elektrik akımını alamadığı zaman özellikle akü dinlendiğinde, (yeni akü'de başımıza bir kaç kez geldi jazz ve crv'lerde...) yani birkaç saat beklediğinde yapabiliyor. Enjektörler Prins Tecnomax'ta OMVL enjektör olmalı ve Atiker enjektörler için ohm değerleri aynı değil, açılımları aynı değil (debi) Enjektör gaz sızdırıyordur Akü'de sorun yok ise. Redüktör düşük ihtimal fakat yapabilir tabikide... Lpg programı açık bakılabilir mesela çalışmadığı durumlarda. Redüktör basıncı nedir, enjektör sinyalleri, redüktör ısı ve gaz ısı'ları okunarak yorumlanabilir...
    Kolay gelsin, keyifli sürüşler...

    Alıntıları Göster
    Usta aku yeni 3 4 ay olmadi, araci aldim bir sure sonra aku gidince ayni amper yeni aku aldim

    bu lpg regülatör testi icin ince hortumu dun 17de cektim sabah oldu takmadan ilk mars yine soru yaratti lpg regülatör saglam demem icin yeterli olurmu bu

    Tek ihtimal sanki enjektor gaz kaciriyor bunu nasil test ederiz bilmiyorum birde arac prons technomax ama atiker enjektor var bunlarda sorun varsa tekrar technomaxmi takmali enjeltoru yoksa atiker vs mi

    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzegen

    Usta aku yeni 3 4 ay olmadi, araci aldim bir sure sonra aku gidince ayni amper yeni aku aldim

    bu lpg regülatör testi icin ince hortumu dun 17de cektim sabah oldu takmadan ilk mars yine soru yaratti lpg regülatör saglam demem icin yeterli olurmu bu

    Tek ihtimal sanki enjektor gaz kaciriyor bunu nasil test ederiz bilmiyorum birde arac prons technomax ama atiker enjektor var bunlarda sorun varsa tekrar technomaxmi takmali enjeltoru yoksa atiker vs mi

    Saygilar

    Alıntıları Göster
    Yeni Akü arızalı olamazmı?
    Omvl enjektör olmalı...
    işlemleri sizmi yapıyorsunuz?




  • Renault Nissan ve Mercedes in ortak kullanmayı planladığı 1.3 Tce 130hp, 1.3 Tce 140hp Otogaz sistemimiz tamam. Hayırlı uğurlu olsun...
    Sıra 1.33 Tce 160 hp'de...
    Takipte kalın.
    Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Yeni Akü arızalı olamazmı?
    Omvl enjektör olmalı...
    işlemleri sizmi yapıyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    Yeni aku arizalimi bilememki nasil test edilir acaba elektrikçi ye mi götüreyim yoksa aldigim yeremi birde aylardir yapmiyordu birden bire yapmasi ni nasil akuye bağlantılı olabilirki
    Lpg ayari tekrar denetecegim bugun ondan olurmu acaba diye merak ediyorum
    En son enjektor isine gireceğim zira en pahali is o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzegen

    Yeni aku arizalimi bilememki nasil test edilir acaba elektrikçi ye mi götüreyim yoksa aldigim yeremi birde aylardir yapmiyordu birden bire yapmasi ni nasil akuye bağlantılı olabilirki
    Lpg ayari tekrar denetecegim bugun ondan olurmu acaba diye merak ediyorum
    En son enjektor isine gireceğim zira en pahali is o

    Alıntıları Göster
    Akü ölçer cihaz var akü'ye takılarak marş'a basılıyor ve direncini gücünü ölçüyoruz. Lpg ayarlarından sanmam. Enjektörleri ise hortumları çakartarak basınç uygulasınlar sızdırma varmı anlaşılmakta... Kolay gelsin şimdiden.




  • Tesekkurler akuden olacagini düşünmüyorum aslinda niye derseniz benzinde kullaninca hic mars sorunu olmuyor olsa oradada olmasi gerekir gibi yarin ustaya bi gidecegim bakalim ne kadar masraf cikacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam s.a seat ibiza 2014 model 1.4 atmosferik araç sahibiyim. Lpg taktırmayı düşünüyorum. Sizce brc coöfort lovato smart yada atiker gold/grand dan hangisini seçmeliyim. Doğuda kış şartlarının ağır geçtiği bi ilde görev yapıyorum. Hangisinin artısı fazla olur acaba benim için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bozok1 -- 20 Şubat 2020; 23:24:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozok1

    Ustam s.a seat ibiza 2014 model 1.4 atmosferik araç sahibiyim. Lpg taktırmayı düşünüyorum. Sizce brc coöfort lovato smart yada atiker gold/grand dan hangisini seçmeliyim. Doğuda kış şartlarının ağır geçtiği bi ilde görev yapıyorum. Hangisinin artısı fazla olur acaba benim için
    öncelikle bulunduğunuz ilde hangisinin servisi ve ustası daha iyiyse orada taktırın .markaların fazla önemi yok.aşağı yukarı hepsi aynı mantıkta çalışıyor.önce usta sonra kit derim ben özellikle doğu illerinde.bu saydığınız 3 kit de işinizi fazlasıyla görür .tavsiyem obd destekli bir kit taktırmanız yönünde .atiker grand veya lovato obd 2 tavsiye ederim.
  • Alpikom teşekkürler. Bitane tavsiye edilen iyi bi usta var brc atiker lovatonun da yetkili servisi. Araca uzun süre binicem atikerden sıkıntı yaşamayacağımı bilsem direk taktırıcam ekınomik olarak ta işimi çok rahatlatıcak. Ama bu kitler arasında illa fark vardır diye düşünüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozok1

    Alpikom teşekkürler. Bitane tavsiye edilen iyi bi usta var brc atiker lovatonun da yetkili servisi. Araca uzun süre binicem atikerden sıkıntı yaşamayacağımı bilsem direk taktırıcam ekınomik olarak ta işimi çok rahatlatıcak. Ama bu kitler arasında illa fark vardır diye düşünüyorum
    hocam ben clio 3 1200 motor aracımda atiker gold kullanıyorum 2 seneyi geçti.hem montaj hem yakıtından hem çekişinden son derece mamnunum tavsiye ederim.atiker eski atiker değil.doğru montaj ve doğru ayarlama ile güzel sonuçlar alırsın.illa atlker takmam dersen brc comfort taktır 2800 tl civarı fiyatı var.ayar kabiliyeti çok iyi ustaya ayarlar ve kalibrasyonda büyük kolaylık sağlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpikom

    hocam ben clio 3 1200 motor aracımda atiker gold kullanıyorum 2 seneyi geçti.hem montaj hem yakıtından hem çekişinden son derece mamnunum tavsiye ederim.atiker eski atiker değil.doğru montaj ve doğru ayarlama ile güzel sonuçlar alırsın.illa atlker takmam dersen brc comfort taktır 2800 tl civarı fiyatı var.ayar kabiliyeti çok iyi ustaya ayarlar ve kalibrasyonda büyük kolaylık sağlıyor.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Grand yada comforttan birini tercih edeceğim muhtemelen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar üstadım, 2016 model 1.4 mpi otomatik i20 aracıma Kasım ayında Prins Tecnomax lpg kiti takıldı.
    Aracı şehiriçi kullanıyorum. Araca lpg ve benzin olarak yakıtı hep shell den alıyorum.
    Bugün 600-800 devirde rölantiden beklerken aniden stop etti. Aracı tekrar çalıştırıp 500-600 m gittikten sonra bir yerde durakladık. O esnada aracın kendiliğinden benzine geçip tekrar gaza geçtiğini gördüm. Lpg taktırdığım firmaya kontrol için gittiğimde kalibrasyon ayarında herhangi bir sorunun olmadığı söyledi. Araç 36 binde. Bu araçların bujilerinin 30 binde değiştiğini, Bana 30 bin bakımı yapılırken bujilerin değiştirilip değiştirilmediğini sordu. Ben de servis bakımında değiştirilmediğini söyledikten sonra aracın bujilerinin değişmesi gerektiğini söyledi usta. Araca lpg kitini ben taktırdım bu arada. Arabanın kalibrasyon ayarı kontrol edildikten sonra ivedik ten oran tarafına geçtim. Aygaz dan yakıt alıp nata vega yokuşunu çıkarken bir ara benzine geçip tekrar gaza döndü. Son 1 ay içinde 1 kez stop etme 2 kez de benzine geçip gaza geri dönme hareketini yaptı. Araba yürürken hiçbir sorun olmuyor. Boşta vites N konumunda beklerken oluyor bu sorun. Sorunun çözümü için başka bir arkadaş arabayı bilgisayara bağlayıp yola çıkarsak görebiliriz dedi ama. Hiç bilmiyorum. Sorunun çözümü için yardımcı olabilir misiniz. Eğer araçta buji değişimi gerekirse sizin tavsiyeniz nedir. Servis orjinal bujilerinin ngk olduğunu söyledi. Ngk markasının hangi modelini almalıyım. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar;

    2012 model Landirenzo kit takılı Dacia Logan aracım var. Motor arıza ışığı yanması nedeniyle başladığım araştırma sonucu enjektörlerin bozuk olduğu söylendi. Değişimin 1400 tl gibi bir tutar olacağını. Sistemi tamamen değişmesi daha iyi sonuç vereceği bilgisini paylaştılar. Yedek parça fiyatları nedeniyle döviz ile satılan ürünler harici tavsiyelerinizi rica ederim.

    Aracım için aşağıda yer alan Atiker modellerinden hangisi uygun olacaktır ?
    Atiker Gold ODB2
    Atiker Grand SR11
    Atiker ECO Atikfast OBDII SR09
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozok1

    Ustam s.a seat ibiza 2014 model 1.4 atmosferik araç sahibiyim. Lpg taktırmayı düşünüyorum. Sizce brc coöfort lovato smart yada atiker gold/grand dan hangisini seçmeliyim. Doğuda kış şartlarının ağır geçtiği bi ilde görev yapıyorum. Hangisinin artısı fazla olur acaba benim için
    Selamlar. Montaj kaliteli olduğu sürece aracınız için tüm bahsettiğiniz ürünleri kullanabilirsiniz. Uzun ömürlü bir ürün isterseniz;
    Lovato c-obd2
    Brc Platinium kullanmanızı tavsiye ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurhisir

    Selamlar üstadım, 2016 model 1.4 mpi otomatik i20 aracıma Kasım ayında Prins Tecnomax lpg kiti takıldı.
    Aracı şehiriçi kullanıyorum. Araca lpg ve benzin olarak yakıtı hep shell den alıyorum.
    Bugün 600-800 devirde rölantiden beklerken aniden stop etti. Aracı tekrar çalıştırıp 500-600 m gittikten sonra bir yerde durakladık. O esnada aracın kendiliğinden benzine geçip tekrar gaza geçtiğini gördüm. Lpg taktırdığım firmaya kontrol için gittiğimde kalibrasyon ayarında herhangi bir sorunun olmadığı söyledi. Araç 36 binde. Bu araçların bujilerinin 30 binde değiştiğini, Bana 30 bin bakımı yapılırken bujilerin değiştirilip değiştirilmediğini sordu. Ben de servis bakımında değiştirilmediğini söyledikten sonra aracın bujilerinin değişmesi gerektiğini söyledi usta. Araca lpg kitini ben taktırdım bu arada. Arabanın kalibrasyon ayarı kontrol edildikten sonra ivedik ten oran tarafına geçtim. Aygaz dan yakıt alıp nata vega yokuşunu çıkarken bir ara benzine geçip tekrar gaza döndü. Son 1 ay içinde 1 kez stop etme 2 kez de benzine geçip gaza geri dönme hareketini yaptı. Araba yürürken hiçbir sorun olmuyor. Boşta vites N konumunda beklerken oluyor bu sorun. Sorunun çözümü için başka bir arkadaş arabayı bilgisayara bağlayıp yola çıkarsak görebiliriz dedi ama. Hiç bilmiyorum. Sorunun çözümü için yardımcı olabilir misiniz. Eğer araçta buji değişimi gerekirse sizin tavsiyeniz nedir. Servis orjinal bujilerinin ngk olduğunu söyledi. Ngk markasının hangi modelini almalıyım. Şimdiden teşekkürler
    Selamlar. Aracınızın lpg sisteminin akü kutup başlarını, kontak elektrik bağlantısını ve devir ucu bağlantısını kontrol ettirin. Muhtemelen bu üç bağlantı yerinden çıkacaktır yüksek ihtimal. Lpg sisteminin elektrik bağlantılarından kaynaklı şikayetiniz... Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apothe_26---

    Merhabalar;

    2012 model Landirenzo kit takılı Dacia Logan aracım var. Motor arıza ışığı yanması nedeniyle başladığım araştırma sonucu enjektörlerin bozuk olduğu söylendi. Değişimin 1400 tl gibi bir tutar olacağını. Sistemi tamamen değişmesi daha iyi sonuç vereceği bilgisini paylaştılar. Yedek parça fiyatları nedeniyle döviz ile satılan ürünler harici tavsiyelerinizi rica ederim.

    Aracım için aşağıda yer alan Atiker modellerinden hangisi uygun olacaktır ?
    Atiker Gold ODB2
    Atiker Grand SR11
    Atiker ECO Atikfast OBDII SR09
    Merhabalar. Grand ve Gold tavsiyemdir. Obd bağlanmalı, devir ucu bağlanmamalı. Gaza geçiş ısı değeri 40 derece, geçiş devri gaz keserek 1400 rpm olmalıdır. Enjektör uçlarını 1.8 mm kullanmalarını tavsiye ediyorum...
  • Hepimizin kandili mübarek olsun. Rabbim nice kandilleri ailelerimizle sağlıklı ve mutlu bir şekilde görmeyi nasip etsin...
    Tasarruflu ve keyifli yolculuklar dilerim...
  • 1.0 eco tsi lpg dönüşümü sonrası ukt testi (5000 km) ile karşınızdayım. Beni merak edenlere duyurulur :)https://www.youtube.com/watch?v=Y91v_UdcGaE&lc=z224idiomnihjvbsdacdp4302zhrcmrdvmen2ttj4bhw03c010c
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.