Şimdi Ara

Ritzy Teknik Servis kutudan arızalı çıkan telefona sıvı teması bahanesiyle 650 TL istedi.[Ne yapmalıyım?]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı geceler sayın forumdaşlarım.

    Bu konuyu Ritzy teknik servisin nekadar berbat bir servis olduğunu ve ithalatçı garantili telefon aldığıma nekadar pişman oldugumu anlatmak için açıyorum.

    N11 üzerinden cepekspress adlı satıcıdan aldığım Ritzy Teknik Servis garantili LG G5 SE adlı telefonumun alındığı ilk günden itibaren şebeke sorunu vardı 20 günlük telefonu Ritzy Teknik Servis'e kargo ile gönderdim gönderdikten 7 gün sonra telefonum hakkında bilgi almak için Ritzy Teknik Servis'i aradım telefonumun şebeke entegre sinin bozulduğunu parçanın geldiğini salı veya çarşamba günü kargolanacağı söylendi ama hiç öyle olmadı. Ben onları aradıktan 2 gün sonra beni tekrar arayıp telefonunuza sıvı bulaşmış ana kartının değişmesi gerekiyor deyip 650 TL para istediler, bu parayı asla ödemeyeceğimi söyledim ve telefonuma hiçbir şekilde sıvı bulaşmadığına eminim zaten telefonun tek sorunu şebeke yani sıvı teması olsa başka sorunlarda olmazmıydı sizce? Servis telefonu ücretsiz onarmamak için bahane üretti resmen gerekli yerlere şikayet ettim ve telefonum elime geçer geçmez belgelerle Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım.

    Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Ritzy Teknik Servis kutudan arızalı çıkan telefona sıvı teması bahanesiyle 650 TL istedi.[Ne yapmalıyım?]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun Ritzy içinde aynı şeyler söyleniyor Evo ile aynı mantık en ufak şeyde kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakıyorlarmış ve ücret isteniyormuş piyasadaki söylenenler çok kötü bu firma ile ilgili olarakta almamak lazım Ritzy garantili üründe kesinlikle.
  • SUPERMAN kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine basvurdum hocam 4 ay oldu ve hala bekliyorum ben hayatimda bukadar kötü bir servis görmedim almadan önce ithalatçı garantinin kötü olduğunu biliyordum ama bukadarını tahmin bilr etmemiştim kamera lensinde 5 tane leke var arka kapakta çizikler oluşmuş ve 0 anakartımı alıp eski bir bozuk anakart ile değiştirmişler aynı sorun taktıkları anakarttada var ve bunların hiç biri servis formunda belirtilmemiş, imeil adrrsini bile kaydetmemişler telefon kapandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4karaeski4

    Tüketici hakem heyetine basvurdum hocam 4 ay oldu ve hala bekliyorum ben hayatimda bukadar kötü bir servis görmedim almadan önce ithalatçı garantinin kötü olduğunu biliyordum ama bukadarını tahmin bilr etmemiştim kamera lensinde 5 tane leke var arka kapakta çizikler oluşmuş ve 0 anakartımı alıp eski bir bozuk anakart ile değiştirmişler aynı sorun taktıkları anakarttada var ve bunların hiç biri servis formunda belirtilmemiş, imeil adrrsini bile kaydetmemişler telefon kapandı
    Çok şaşırdım açıkçası bu kadar bende kötü beklemiyordum iyi olmuş hakem heyetine vermen inşallah kısa zamanda sonuçlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ritzy kadar berbat bir servis yok gelen telefon ritzy ise hiç açmayın delta bile daha iyi. adamlar korumalı yolladığım paketi korumasız yolladılar kutu kırık geldi allah bunların belasını versin kazandıkları para helal mi şimdi bunların. ritzy milyon kez pişmanlık. telefonun adamlar sorununu bile anlamamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.