Şimdi Ara

Riotun 50.000 Kutusuyla İlgili Satış Politikası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XaoYeng (9 mesaj) Tonyukuk (5 mesaj) filojistoN (2 mesaj) Post Kasma Uzmanı (2 mesaj) Wisrty (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (11 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Riotun 50.000 Kutusuyla İlgili Satış Politikası
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    4213 LOL Mesajı 6405 Mesaj
    Virgülü Noktalama işaretlerinden çıkardılar mı ? Bunu baştan sona kimse okumaz Okuyanada helal olsun.

    dizi programlama dizini
    |
    |
  • Yarbay
    3693 LOL Mesajı 4243 Mesaj
    Okudum benden de bi tavsiye. Su hayatta eglence islerine kimsenin burnunu sokmamasi gerek. Herkesin aktivite anlayisi farkli ve saygi duymak sart. Film izlemeyi sahsen sevmem ve ihtiyac olarak gormem. Filmin bana saglayacagi faydadan cok iyi vakit gecirmeme bakarim. Oyun bunu sagliyorsa fazla kurcalamaua gerek yok. Egleniyorsan olay bitmistir.
    |
    |
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Riot gerçekten çok zeki çalışanlara sahip bir şirket. Bunu gerek 5-6 yılda yaptığı büyük oyuncu kitlesi gerekse insanları saatlerce ekran başına kitlemelerinden anlayabiliriz.Ve şu son olarak yapılan 50.000 kutu "hediyesi" ile ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle bu bir "oyun". Oyuncuların zevki ve zaman geçirmesi için yapılan bir dizi programlama dizini (Programcılık hakkında pek bilgim yok bilgi yanlışlığı olabilir). yani sizin oynadığınız aslında Darius, Master Yi vesaire değil. Oynadığınız mantıksal bir işlem yapan bir programda 4 kişiyle birlikte 5 kişiye karşı yaptığınız işlemler. Yani siz haritanın bir yerine tıkladığınızda gerçekte o karakter vb. olmadığı için değişen sadece kodlar oluyor.Yani bilmeden bir sistemi değiştiriyorsunuz.Bunları neden mi söylüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla bu "Oyun" a bağımlılık " ki artık bağımlılık değilde hastalık denmesi daha mantıklı" yüksek miktarda artmış durumda.Yani görüyoruz işte kimi günde 12 13 oyun atıyor öteki 24 saat aralıksız oynuyor durmadan rp yatırıyor belki maaşını aldığı gibi yaptığı ilk şey gidip paypal ile rp çekmek oluyor burada değinilmesi gerekilen nokta sadece kodlara bu kadar para harcadığınız arkadaşlar. Paradanda öte riot şöyle bir uygulama yaptı.Yani Ne kadar fazla oynarsan puan kazanıyorsun bu puanla ilk 50.000 içine girersen sana bir adet kutu (ve ya sıralamaya göre 5'e kadar yükselebilir) gönderiyor.Ve sizde buna seviniyorsunuz . Aslında bu ağlanacak halinize gülmek demek. Toplamda oyuncu sayısı (aktif olmayanlarla birlikte) yaklaşık olarak 500.000 hesap olan bir sunucuda ilk 50.000'e girdiniz.Her ay toplam 200.000 kişi en az bir kere oynasa bile rakamın büyüklüğü dikkatiniz çekicektir.Yani siz sırf 1 kutu için gidip saatleriniz/günlerinizi verdiniz burada kaybolan zamanınız asla geri gelmeyecek.Şimdi sanane kardeşim bizden diyenler olacaktır tabiki herkes kendi hayatını yaşıyor ama bu oyun yüzünden yılları gitmiş biri olarak dinleyen 2 3 kişide olsa kârdır.Ben bu oyuna 3 yılımı verdim.2 yıl aktif olarak yani neredeyse her gün durmadan oynadım ve eğlendimde ancak şu 1 senede anladım ki bu oyun bana hiçbir şey katmadı.hatta beni asosyal biri yaptı.Kitap okuyacağım zamanı bu oyuna verdim.Ya da Yabancı bir dizi izleyip ingilizcemi geliştirebileceğim zamanı yani derim ki kardeşlerim siz sadece 1 kutu için saatleriniz vermeyin şu kodlama parçasına açın bir kitap okuyun açın en olmadı bir film izleyin en azından size bir şey katar.Ama gerçekte olmayan bir şey için saatlerinizi harcamak sizede mantıklı gelmiyorsa bunu bir eğlenceden öteye taşımayın.Kendinizi sınırlandırmayı bilin.UNUTMAYIN BUNLAR KOD PARÇALARI YANİ SİZİN GİBİ ZAMANINI OYUNA VB. BOŞ İŞLERE HARCAMAYIP BU KODLARI DOĞRU KOMBİNASYONLARLA YAZMAK İÇİN YILLARINI VEREN İNSANLARIN OYUNUNU OYNUYORSUNUZ. ONLAR ŞUAN YATTIKLARI YERDEN SİZİN NASILDA 1 KUTU İÇİN ÇIRPINMANIZI SAATLERİNİZİ HARCADIĞINIZI İZLİYORLAR.OKUYAN OKUMAYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.

    Adaletsizlik Meydanlarında Görüşmek Üzere..



    |
    |




  • Çavuş
    79 LOL Mesajı 71 Mesaj
    Bunu kimse okumaz.
  • Yarbay
    3599 LOL Mesajı 3786 Mesaj
    kaptirmayin sizde kendinizi.isteyen verir para istemeyen vermez sunu bi turlu anlayamadiniz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    90 LOL Mesajı 872 Mesaj
    Bir oyunun size ne katmasini bekliyorsunuz anlamiyorum ki adi ustunde bilgisayar oyunu 3 yil zaman gecirip fizik kimya ogretecek hali yok yani. Cok fazla kasmayin zevkine oynayon gitsin.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Csb,İrelia sadece kod olamaz
    |
    |
  • Binbaşı
    15 LOL Mesajı 1492 Mesaj
    En son lucy mi izledin kardeş veya terminatör filanmısın? Bir dizi işlemlermiş peeehhh. La herkes biliyor herşeyin işlem olduğunu o işlemler oyun oynamamızı keyif almamızı sağlıyor bu kafayla hayattan zevk alamassın kardeş. Ozaman sende besin arayan,çoğalma eğilimi gösteren bir organizmasın kardeş.bırak bu işleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neyinkafasi -- 12 Aralık 2015; 19:53:26 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    739 LOL Mesajı 741 Mesaj
    Durumumuz yoktu okuyamadım
    |
    |
  • Binbaşı
    1096 LOL Mesajı 1076 Mesaj
    Bunu okuyan herkese soyluyorum, bu oyunu profesyonel olarak oynamadiginiz surece sallayin gitsin. Eglencenize bakin elo kasicam diye asosyal bir insana donusmeyin. Ozellikle universite liseye gidenler mumkunse haftaici acmasin bile. Cuma cumartesi pazar abartilmadan oynanabilir.
    Bu oyun gercekten bende bagimlilik yapti ilk hamleyi yazin 2 ay oynamayarak yaptim. Sonra geri dondum tabiki :/. Bu lanet oyun yuzunden asiri agresif bir insana donustum, oyun sirasinda anakine bile donusebiliyordum. Siz siz olun bunun bir oyun oldugunu unutmayin, berbat takiminiza soverek, oyunda flame yaparak ve kufur ederek hicbir yere gelemezsiniz. Geriye kalan siz ve siniriniz. O kadar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    578 LOL Mesajı 595 Mesaj
    şampiyon lorelarını oku türkçe ve ingilize okuma sorunun çözülsün , yabancı serverda oyna yabancı dil sorunun çözülsün, oyun oynayarak , internet kullanarak asosyal vs. oluyosan sorun senin bunları nasıl kullandığındadır. Kullandığın yöntem sana zarar veriyorsa bırakman iyi olmuş.
    |
    |
  • Yarbay
    7930 LOL Mesajı 8550 Mesaj
    en çöp skin çıktı zaten şansıma daha da umrumda değil kutu falan. zaten 1 yıldır para da yatırmıyom oh.
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Normalde trollük yapmam ama.


    HLL QNQ XD
    |
    |
    -Reikokuna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ülkemizin büyük sorunlarından biri okumamak değil mi zaten
    |
    |
    Post Kasma Uzmanı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    79 LOL Mesajı 71 Mesaj

    Özet yok mu ?
    |
    |
    XaoYeng kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    20 dakika geçmesine rağmen gang gelmeyen Master Yi'yi reportlayıp ağlamam
    |
    |
    Post Kasma Uzmanı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7930 LOL Mesajı 8550 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XaoYeng

    Normalde trollük yapmam ama.


    HLL QNQ XD

    tabi la işim gücüm yok paramı iki soytarıya mı vericem? para kazanmanın zorluğundan haberi olanda vermez zaten
  • Yarbay
    1665 LOL Mesajı 3652 Mesaj

    Post mu? Bu forumda post kasmak için yorum atmayan tek kişi benim.
    |
    |
    Bahsedilenler: XaoYeng
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aslında bu konuyla ilgili bir anımı anlatırdımda riot çarımı banlar xd xd xd
    |
    |
    -Reikokuna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    136 LOL Mesajı 132 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    O zaman yukarıdaki yorumunun mantıksızlığını sana bağlıyorum.Bundan sonra düşünüpde yorum at trollüğün bile bir adabı var
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,669
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.