Şimdi Ara

Rezillik mi arıyorsun VodafoneNet(Yalannet)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar,

    Öncelikle yazım ve imla hataları varsa özür dilerim. Konu kaynağına sebep olan firma berbat bir bayram sabahı yaşamama sebep olduğu için dikkat edemedim.

    0010374267 numaralı internet hizmetine ilişkin yaşadığım sorunları sorumlu firma umursamadığı için yeni abonelik düşünen arkadaşlarıma faydası olması adına paylaşacağım. Öncelikle mevcut internet paketim. Modeme kadar fiber desteği olan bir paket ve altyapı destekli yerdeydi. Nakil hizmeti için aradım ve mevcut tarifem ve cihazlarımı aynı ve sorunsuz şekilde kullanabileceğimi o kayıt aldıkları telefonda belirttiler. Tekrar tekrar aradım ve teyit aldım. Yanılmıyorsam 100-150 TL gibi bir nakil ücreti olacağını ve faturaya yansıyacağını belirttiler ve kabul ettim. Ekip geldi ve olaylar başladı. Öncelikle mevcut tarifenizi aynı hız ve kalitede kullanamayacağımı, ayrıca GPON cihazınızı (modeme kadar fiber destekleri olmaması sebebiyle) iade etmem gerektiğini söylediler. Önceki kullanıcı adı ve şifrem değişti. ADSL kullanıcı adı ve şifresi verdiler. Defalarca aradım tartıştım. Madem öyle neden yalan/yanlış beyanlar veriyorsunuz. Velhasıl kelam müşteri memnuniyet indirimi tanımlamışlar ilk iki ay 30-40 TL lik faturalar geldi. Sonrasında 15.07.2020 tarihinde bir anda internet bağlantısı kesintiye uğradı. Speedtest üzerinden test yaptığımda 100mbit parası ödediğim ve aslında 60mbit aldığım o hizmetleri 5mbt download 1mbt upload hızını verebiliyordu. 27-28 Temmuz tarihine kadar sürekli aradım. Müşteri hizmetleri olan 5 tuşuna bastığınız anda telefon kapanmasına rağmen defalarca ulaştım. Ancak hiçbir sonuç alamadım. Aksine 27.07.2020 tarihinde saat 15.41 de 0850 542 55 42 numaralı numaradan arandım. İsminin Hatice olduğunu belirten kadın nakil talebiniz varmış, talebinizin gerçekleşmesi adına size ekip yönlendirelim dedi. Ben internetimi 3-4 ay önce zaten nakil ettirdim ve kullanıyorum. 15.07.2020 tarihinde arıza kaydı açtınız 48 saat içerisinde çözülecek dediniz. 48 gün mü bekleyeceğiz biz dedim. Benim nakil ile ilgili bir sorunum yok ekipler geldi kurdular zaten dedim. Telefonu kapattıktan hemen sonra onayınız doğrultusunda ( ki ben ne sözlü, ne yazılı bir beyan/onay verdim.) int hiz. İlişkim cezai ücrt. Faturanıza yansıyacaktır. Modem cihazlarınızı 541 iade kodu ile tarafımıza gönderin vs şeklinde SMS ler geldi. Peşine müşteri hiz. Aradım. Yine isminin Baran olduğunu belirten birisi çıktı abi olmaz öyle şey bugün olmadı en geç yarın ben ekip yönlendiriyorum. Kaç gün olmuş nasıl çözülmez, o iptal talebine yanlış alınmış ve ben düzeltiyorum denildi. Tabi ki hepsi yalan, düzmece. En son görüştüğüm bir kadın kayıtların inceleneceğini vs söyledi yalannet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 8mbitlik yerde hız 1.5 megabit. Müşteri hizmetleri açmıyor.2 hafatadır ulaşamıyoruz.jetfatura adresine girişi engellemişler.sanırım battılar.yıllardır kullanıyordum sıkıntı yoktu.nasıl iptal edeceğiz bakalım.kesinlikle uzak durun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun çözüldü mü. Ne durumda. Hala devam ediyorsa yardımcı olayım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt

    Çok geç gördüm kusuruma bakmayın. Sorunu btk aracılığı ile çözdük. İptali kendi personellerinin yaptıklarını ilettiler. Aradan yaklaşık 4 ay sonra ise başka bir bomba patlattılar. Bu kez modem ve ont cihazını sözde onlara göndermemişim. Ondan dolayı 400tl para istediklerine dair sma gönderdiler. Ben iptal sms i sonrasında belirttikleri kargo ve iade kodu ile ilk iş günü gönderimlerini yapmıştım. Kargo ya gidip 4 ay önce ürünü kimin teslim aldığını rica ederek öğrendim. Yine btk aracılığı ile geri dönüş sağladım. Yine aynı masallar yanlışlıkla olmuşta vs vs. İnanın Vodafone dese ki kardeşim sana bedava gel kullan. Aman benden uzak olsunlar.!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al bendende o kadar. 24 gün oldu hala internetim yok. Hattımı dondurdum otomatik başlaması gereken hat 24 gün oldu bir türlü başlayamadı. Üstelik ne arayan var ne soran yazmadığım yer kalmadı. Arıza var mı yok mu neden arıza var gibisinden bilgilendirme hiç yok. Tam bir komedi filmi!

    Tüketici hakem heyeti savunmasını istemiş bende fesih başvurusu yaptım. Bakalım sonuç ne olur? Kafayı yiyeceğim inan ki. Hayatımda hiç böyle birşey ne yaşadım ne duydum. Böyle bir şirket olmaz olsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.