Yaklaşık 10 gün önce DSmart internet aboneliğimi e-devlet üzerinden feshettim ve iptal süreci içerisinde superonline'a abone oldum ve kullanmaya başladım. İptal sürecinin bitiminde DSmart teknik ekiplerinin interneti kestiği anda telefonuma ''aboneliğiniz sona erdi görüşmek dileğiyle'' vs diye sms geldi. Tam bu esnada benim hali hazırda kullanmakta olduğum superonline internet de gitti. İnternet bağlantımız hala yok. Turkcell superonline'ı aradım ve ekip gönderip baktılar kablolar zarar görmüş. İşin özeti nasıl olduysa artık DSmartın teknik ekibi bina iç tesisatına zarar verip öyle iptal etmişler interneti. Bu tesadüf olamaz. Arayıp konuştuğumda da müşteri temsilcisi bana ''gözünüzle gördünüz mü biz ne yapabiliriz artık abonemiz değilsiniz'' şeklinde savunma yapıyor. Burayı okuyan bir tane yetkiliniz varsa Allah sizin belanızı versin diyorum ne diyeyim ki... Helal lokma kazanmamaya yemin etmişsiniz siz. |
Rezillik ! Aboneliği bitirince DSmart ekiplerinin bina tesisatına zarar vermesi
-
-
İptal abonelik bağlantısı sonlandırılırken (fiziksel olarak) diğer kablonuza da değilmiştir hocam istenmeden. Kasti olduğunu düşünmüyorum ama oladabilir, olmayadabilir.
-
Dsmart'ı azıcık tanıyorsam bilerek ve isteyerek yapılmış bir harekettir.
-
Bilerek yapıldığına ben de inanmak istemiyorum ancak böyle bir tesadüf olamaz bugün elektrikçi çağırdım komple kablo çekildi (30 metre 300 TL)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl bir kabloymuş hocam o maşallah.
-
Valla hiç piyasayı bilmiyorum çağırdım geldiler 10 lira ve 12 liraya varmış kablo 30 metre lazım oldu dışardan kablo çektik, başka çare bulamadık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaç metre kablo kullanıldı hocam?
-
Kabloyu çıkarmaya Telekom ekibi gelmiyor mu hocam ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ankastre kutusundan mı? Evet ama bazı firmaların kendi ekibi de var. Etiketleme var ise söküp takılabilir yani kolayca.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İptal için kimse fiziksel olarak o adrese gitmez çünkü böyle bir şeye gerek yok. Sistem iptal olan aboneliğin portunu otomatik kapatır
Peki işin gerçek yüzü nedir ?
Superonline kurulum yaparken sizin eski dsmart hattınızdan bağlantı vermiş yani türk telekom ekiplerinin superonline için size tahsis edilen yeni etiket kablo ve port yerine dmart portundan bir kaç gün port iptal olana kadar interneti atlak id olarak kullanmışsınız. Superonline ın hatalı kurulumunu daha doğrusu evinize kurulum için gelen ekibin işin kolayına kaçıp sadece modem kurulumu yapıp sizin evinizden kaçmasının suçunu dsmarta yüklemeyin.
Bu arada dsmartı hiç sevmem gözümde dolandırıcı bir firmadır ama yanlış anlaşılan bir noktayı düzeltmek istedim.
Garip garip şeyler düşünmek yerine Superonline ı arayıp gelen ekibin niye yanlış kurulum yaptığının hesabını sorun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 26 Ağustos 2021; 2:13:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SYLASKabloyu çıkarmaya Telekom ekibi gelmiyor mu hocam ?
Hayır çünkü Türk Telekom TEDAŞ değil. Her abonelik sistematik olarak basit bir şekilde iptal edilir. Kabloların takılı olması önemli değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sizin dediğiniz de doğru ancak ankastre üzerinde fiziksel olarak bağlı olan ancak bir aboneliğe ait olmayan kablolar bazen ihtiyaç halinde, bazen de kalabalık yapmaması için sökülür. Mesela kanal atlatılırken bos yuvaya ihtiyac olur, iptal abonelik söz konusu ise o kablonun takılı veya çıkarılmış olmasının bir anlamı yoktur.
Saha dolabında da fiziksel olarak port bağlantısı iptal edilebilir bir abonenin ancak bu ihtiyaç halinde olan bir durum. Dediğiniz gibi sistemden kapatılıyor zaten.
Aslında hepimiz farklı şekillerde aynı seyi ifade etmişiz. Mesela benim bağlı olduğum ankastre diğer binalar ile ortak. O ankastre de yer lazım olunca iptal bir abonelik var ise o kabloyu çıkarıp onun yerine takıyorlar diğer kanalda bir sorun var ise.
Bu işlemleri de Telekom veya yetkilendirilmiş kuruluşlar yapıyor, yani saha operasyonlarından söz ediyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Elektrik firmaları da iptal edilen aboneliklerde saate giden kabloyu söküyor sadece. Saat de aynı yerinde duruyor kablo da, ta ki bir sonraki aboneliğe kadar.
Telekom da ise fiziksel olarak kabloları sökmesine gerek yok ama eğer o bölgede bir ihtiyaç var ise mesela port gibi, sizin port bağlantınızı da iptal ederler, başkasına takarlar. Sonra siz abonelik almaya çalışınca port yok hatası alabiliyorsunuz. Yani boşta tutmuyor portu, ankastrede de öyle, lazım olursa çıkarırlar kabloyu çok mesele değil esasen.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Elektrik firmaları da iptal edilen aboneliklerde saate giden kabloyu söküyor sadece. Saat de aynı yerinde duruyor kablo da, ta ki bir sonraki aboneliğe kadar.
Telekom da ise fiziksel olarak kabloları sökmesine gerek yok ama eğer o bölgede bir ihtiyaç var ise mesela port gibi, sizin port bağlantınızı da iptal ederler, başkasına takarlar. Sonra siz abonelik almaya çalışınca port yok hatası alabiliyorsunuz. Yani boşta tutmuyor portu, ankastrede de öyle, lazım olursa çıkarırlar kabloyu çok mesele değil esasen.İhtiyaç farklı bir şey bunu buraya yazınca farklı anlaşılır, önemli olan iptal olan bir hat için kimsenin kabloyu sökmediğinin bilinmesi. O kablo telekom sistemine 5 yıl da bağlı kalabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: brnefe2015Bilerek yapıldığına ben de inanmak istemiyorum ancak böyle bir tesadüf olamaz bugün elektrikçi çağırdım komple kablo çekildi (30 metre 300 TL)
20 metre telefon kablosu 20 lira hocam, cat5 kabloda 15-20 lira, cat6 35-40 lira.
Elektrikçi baya insafsızmış.
-
Düzeltmiş olduk hocam. :)
-
İşçiliğe ne aldı acaba?
-
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34İşçiliğe ne aldı acaba?
Hocam anladığım kadarıyla bir kablo kanalı kullanılmamış, bina içerisinde makyajlı bir çalışmada yok. Eğer katlar arası veya bina dışı iki delikle hallettilerse 275 lirası işçilik denebilir.
-
Çok ciddi bir para hocam.
Benzer içerikler
- poyraz net nasıl
- en iyi ev interneti yorumlar
- eve ilk defa internet bağlatma
- xdsl numarası öğrenme
- dsl ışığı yanıyor ama internet yok
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- şok net
- internet yavaşladı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X