Şimdi Ara

Rezillik ! Aboneliği bitirince DSmart ekiplerinin bina tesisatına zarar vermesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 10 gün önce DSmart internet aboneliğimi e-devlet üzerinden feshettim ve iptal süreci içerisinde superonline'a abone oldum ve kullanmaya başladım.

    İptal sürecinin bitiminde DSmart teknik ekiplerinin interneti kestiği anda telefonuma ''aboneliğiniz sona erdi görüşmek dileğiyle'' vs diye sms geldi. Tam bu esnada benim hali hazırda kullanmakta olduğum superonline internet de gitti.


    İnternet bağlantımız hala yok.

    Turkcell superonline'ı aradım ve ekip gönderip baktılar kablolar zarar görmüş.


    İşin özeti nasıl olduysa artık DSmartın teknik ekibi bina iç tesisatına zarar verip öyle iptal etmişler interneti. Bu tesadüf olamaz.


    Arayıp konuştuğumda da müşteri temsilcisi bana ''gözünüzle gördünüz mü biz ne yapabiliriz artık abonemiz değilsiniz'' şeklinde savunma yapıyor.


    Burayı okuyan bir tane yetkiliniz varsa Allah sizin belanızı versin diyorum ne diyeyim ki... Helal lokma kazanmamaya yemin etmişsiniz siz.








  • İptal abonelik bağlantısı sonlandırılırken (fiziksel olarak) diğer kablonuza da değilmiştir hocam istenmeden. Kasti olduğunu düşünmüyorum ama oladabilir, olmayadabilir.

  • Dsmart'ı azıcık tanıyorsam bilerek ve isteyerek yapılmış bir harekettir.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bilerek yapıldığına ben de inanmak istemiyorum ancak böyle bir tesadüf olamaz bugün elektrikçi çağırdım komple kablo çekildi (30 metre 300 TL)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brnefe2015 kullanıcısına yanıt

    Nasıl bir kabloymuş hocam o maşallah.  

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Valla hiç piyasayı bilmiyorum çağırdım geldiler 10 lira ve 12 liraya varmış kablo 30 metre lazım oldu dışardan kablo çektik, başka çare bulamadık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brnefe2015 kullanıcısına yanıt

    Kaç metre kablo kullanıldı hocam?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Kabloyu çıkarmaya Telekom ekibi gelmiyor mu hocam ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusundan mı? Evet ama bazı firmaların kendi ekibi de var. Etiketleme var ise söküp takılabilir yani kolayca.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    İptal için kimse fiziksel olarak o adrese gitmez çünkü böyle bir şeye gerek yok. Sistem iptal olan aboneliğin portunu otomatik kapatır


    Peki işin gerçek yüzü nedir ?

    Superonline kurulum yaparken sizin eski dsmart hattınızdan bağlantı vermiş yani türk telekom ekiplerinin superonline için size tahsis edilen yeni etiket kablo ve port yerine dmart portundan bir kaç gün port iptal olana kadar interneti atlak id olarak kullanmışsınız. Superonline ın hatalı kurulumunu daha doğrusu evinize kurulum için gelen ekibin işin kolayına kaçıp sadece modem kurulumu yapıp sizin evinizden kaçmasının suçunu dsmarta yüklemeyin.


    Bu arada dsmartı hiç sevmem gözümde dolandırıcı bir firmadır ama yanlış anlaşılan bir noktayı düzeltmek istedim.


    Garip garip şeyler düşünmek yerine Superonline ı arayıp gelen ekibin niye yanlış kurulum yaptığının hesabını sorun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 26 Ağustos 2021; 2:13:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    Kabloyu çıkarmaya Telekom ekibi gelmiyor mu hocam ?

    Hayır çünkü Türk Telekom TEDAŞ değil. Her abonelik sistematik olarak basit bir şekilde iptal edilir. Kabloların takılı olması önemli değildir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin dediğiniz de doğru ancak ankastre üzerinde fiziksel olarak bağlı olan ancak bir aboneliğe ait olmayan kablolar bazen ihtiyaç halinde, bazen de kalabalık yapmaması için sökülür. Mesela kanal atlatılırken bos yuvaya ihtiyac olur, iptal abonelik söz konusu ise o kablonun takılı veya çıkarılmış olmasının bir anlamı yoktur.

    Saha dolabında da fiziksel olarak port bağlantısı iptal edilebilir bir abonenin ancak bu ihtiyaç halinde olan bir durum. Dediğiniz gibi sistemden kapatılıyor zaten.

    Aslında hepimiz farklı şekillerde aynı seyi ifade etmişiz. Mesela benim bağlı olduğum ankastre diğer binalar ile ortak. O ankastre de yer lazım olunca iptal bir abonelik var ise o kabloyu çıkarıp onun yerine takıyorlar diğer kanalda bir sorun var ise.

    Bu işlemleri de Telekom veya yetkilendirilmiş kuruluşlar yapıyor, yani saha operasyonlarından söz ediyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Drahmizm kullanıcısına yanıt
    Elektrik firmaları da iptal edilen aboneliklerde saate giden kabloyu söküyor sadece. Saat de aynı yerinde duruyor kablo da, ta ki bir sonraki aboneliğe kadar.

    Telekom da ise fiziksel olarak kabloları sökmesine gerek yok ama eğer o bölgede bir ihtiyaç var ise mesela port gibi, sizin port bağlantınızı da iptal ederler, başkasına takarlar. Sonra siz abonelik almaya çalışınca port yok hatası alabiliyorsunuz. Yani boşta tutmuyor portu, ankastrede de öyle, lazım olursa çıkarırlar kabloyu çok mesele değil esasen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Elektrik firmaları da iptal edilen aboneliklerde saate giden kabloyu söküyor sadece. Saat de aynı yerinde duruyor kablo da, ta ki bir sonraki aboneliğe kadar.

    Telekom da ise fiziksel olarak kabloları sökmesine gerek yok ama eğer o bölgede bir ihtiyaç var ise mesela port gibi, sizin port bağlantınızı da iptal ederler, başkasına takarlar. Sonra siz abonelik almaya çalışınca port yok hatası alabiliyorsunuz. Yani boşta tutmuyor portu, ankastrede de öyle, lazım olursa çıkarırlar kabloyu çok mesele değil esasen.

    İhtiyaç farklı bir şey bunu buraya yazınca farklı anlaşılır, önemli olan iptal olan bir hat için kimsenin kabloyu sökmediğinin bilinmesi. O kablo telekom sistemine 5 yıl da bağlı kalabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brnefe2015

    Bilerek yapıldığına ben de inanmak istemiyorum ancak böyle bir tesadüf olamaz bugün elektrikçi çağırdım komple kablo çekildi (30 metre 300 TL)

    20 metre telefon kablosu 20 lira hocam, cat5 kabloda 15-20 lira, cat6 35-40 lira.


    Elektrikçi baya insafsızmış.

  • Drahmizm kullanıcısına yanıt

    Düzeltmiş olduk hocam. :)

  • ressi1 kullanıcısına yanıt

    İşçiliğe ne aldı acaba?  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    İşçiliğe ne aldı acaba?  

    Hocam anladığım kadarıyla bir kablo kanalı kullanılmamış, bina içerisinde makyajlı bir çalışmada yok. Eğer katlar arası veya bina dışı iki delikle hallettilerse 275 lirası işçilik denebilir.

  • ressi1 kullanıcısına yanıt

    Çok ciddi bir para hocam.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.