Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
21
Favori
77.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    İlla yol tutuş isteyen yay + 225 taban lastik +17/18 jant taktırsın. TDI ve 1.2TSI'a binsin.

    Olmadı Leon FR alsın.

    O araba o lastik ve jantla yürürse güzel yol tutar İlk yokuşta debriyaj baskısı pert
  • quote:

    Golf6-focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf6:73, Focus:78

    Slalom:
    Golf6:50, Focus:59

    Direksiyon:
    Golf6:82, Focus: 82

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-honda-civic-2012-vw-golf-ford-focus-citroen-c4-test/gesamtbewertung


    Golf7 -Focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf7:60, Focus:52

    Slalom:
    Golf7:81, Focus:68

    Direksiyon:
    Golf7:84, Focus: 81

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-golf-vii-ford-focus-kia-ceed-kompaktklasse-vergleich-2012/gesamtbewertung


    Aynı Focus'a yol tutuşta birinci testte 78, ikinci testte 52 puan veren bunları mı referans alacaz ? Arada 26 puan gibi bir uçurum var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    İlla yol tutuş isteyen yay + 225 taban lastik +17/18 jant taktırsın. TDI ve 1.2TSI'a binsin.

    Olmadı Leon FR alsın.

    O araba o lastik ve jantla yürürse güzel yol tutar İlk yokuşta debriyaj baskısı pert

    Alakası yok.

    Piyasa 1.6 102PS motorlu 17 Jantlı 225 lastikli A3'ler var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    İlla yol tutuş isteyen yay + 225 taban lastik +17/18 jant taktırsın. TDI ve 1.2TSI'a binsin.

    Olmadı Leon FR alsın.

    O araba o lastik ve jantla yürürse güzel yol tutar İlk yokuşta debriyaj baskısı pert

    Bildigi tek sey

    17-18 jant yay

    Birde ilginc fiyat vermek arabalar icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Golf6-focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf6:73, Focus:78

    Slalom:
    Golf6:50, Focus:59

    Direksiyon:
    Golf6:82, Focus: 82

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-honda-civic-2012-vw-golf-ford-focus-citroen-c4-test/gesamtbewertung


    Golf7 -Focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf7:60, Focus:52

    Slalom:
    Golf7:81, Focus:68

    Direksiyon:
    Golf7:84, Focus: 81

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-golf-vii-ford-focus-kia-ceed-kompaktklasse-vergleich-2012/gesamtbewertung


    Aynı Focus'a yol tutuşta birinci testte 78, ikinci testte 52 puan veren bunları mı referans alacaz ? Arada 26 puan gibi bir uçurum var.




    Amiyane tabirle neticeye değil de haticeye bakarsan referans almaman doğal.

    Aynı derginin birbirinden bağımsız iki test sonuçları bunlar. İlkinde focus golf6'ya 5 puan fark atmış ikincisinde ise yeni golf focusa 8 puan fark atmış yani dediğin gibi arada 26 puanlık bir fark yok.

    Kısaca golf6 ile mukayese edildiğinde focus daha iyi yol tutuyor, golf 7 ile mukayesede ise yeni golf daha iyi. İşin özeti, mantığı, ana fikri bu, çaktın kofteyi

    ISO şerit değiştirme, slalom, VDA test sonuçlarını da paylaştığım takdirde buna inanmayacaksan bari peşinen söyle de boşuna uğraştırmamış olursun beni.




  • Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    ayrıca hızlanmasında da 1.0 saniyeye yakın gerileme vardı herhalde DSG olduğu halde





  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    imza ve nokta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    imza ve nokta

    Buna bir siir gider ama silinip gider. Birde ceza puanı eklerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    AMS'nin ocak ayı sayısında 1,6 dizel -bağımlı süspansiyonlu- yeni golfün bizim yerli editörlerce (kendi çöplüğümüzde) yapılan testinde de fren mesafesi 39 metre çıkmıştı. Şubat ayı sayısında da bu kez v40'ın aynı editörlerce yapılmış fren mesafesi testi var. Peki o öve öve bitiremediğimiz zibil gibi güvenlik donanımına sahip -bağımsız süspansiyonlu- preminyum v4o'mızın fren mesafesi ne kadar çıktı bilin bakalım.

    Durun ben söyleyeyim;

    Tamı tamına 44 metrecik.

    Güvenlik donanımlarının yarısı boşa gitti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    AMS'nin ocak ayı sayısında 1,6 dizel -bağımlı süspansiyonlu- yeni golfün bizim yerli editörlerce (kendi çöplüğümüzde) yapılan testinde de fren mesafesi 39 metre çıkmıştı. Şubat ayı sayısında da bu kez v40'ın aynı editörlerce yapılmış fren mesafesi testi var. Peki o öve öve bitiremediğimiz zibil gibi güvenlik donanımına sahip -bağımsız süspansiyonlu- preminyum v4o'mızın fren mesafesi ne kadar çıktı bilin bakalım.

    Durun ben söyleyeyim;

    Tamı tamına 44 metrecik.

    Güvenlik donanımlarının yarısı boşa gitti...





    Sıcak havada kıs lastigi ile yaptın mı çıkar 44 metre. Şimdi mobildeyim yoksa cls 350 nin kıs lastigi ike fren mesafesi var o da 43-44 metre.
    Ben v40 in beyini övmüştüm hatirliyormusun ?
    Kalitesini ve güvenlik donanımını. Benim kullandığım aracın frenleri gayet başarılı idi. 44 metrede falan duracak araç degil o. 41 e kadar eyvallah derim. Sonrasını yanlı bulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha önce defalarca yazdım.

    Klavyem aşınmaz, bir kez daha yazayım:

    Dergilerin testlerde vermiş olduğu puanlara bakarak yola çıkmakla büyük bir yanılgıya düşersiniz arkadaşlar.

    Bu dergiler allem eder, kallem eder istedikleri aracı batırır ya da çıkarırlar.


    Alman menşeili dergiler-yayınlar VW başta olmak üzere Alman araçlarını kayırıyorlar.

    Lamı cimi yok.

    Bu dergileri tam 23 yıldır aralıksız, satır satır takip ediyorum.

    Yurtdışında olduğum 2 yıla yakın bir süre haricinde neredeyse tamamını aldım, okudum.

    Yurdışında da oradaki dergileri alıp okudum, merak etmeyin.


    Gözbebeği bir aracı, sadece ve sadece yeni kasası çıkmak üzereyken testlerde ikinci olarak görebilirsiniz.

    O da rakip araç piyasaya yeni çıkmıştır ve de bizim esas oğlanın yenisi gelmek üzereyken yine de kendini ezdirmeden, birkaç puan farkla, mağrur bir şekilde şerefli bir ikincilik alır.

    Ki ikinciliğe layık görülen araç da genelde bellidir.

    Başka bir milletin aracına o sırayı yedirdikleri çooook nadirdir.


    Alman menşeili olmayan basın yayın grupları da dünyada reklama en büyük bütçeyi ayıran (en yakın rakibinin 2 katından fazla) VW gruptan payına düşen reklamı alır, hiç meraklanmayın.


    Ben bu masallara yıllarca inandım zira tek bir yerde değil, birkaç ayrı kaynakta böyle yazıyordu.

    Meğer o kaynakla da ahbap-çavuş olayı varmış.


    Ben yandım siz yanmayın.

    Bu dergilerin testleri çok güzel oluyor, haklarını yemeyeyim.

    Ama siz puanlamaya bakmadan test verilerine bakın.

    Bu da kesmezse kullanıcı memnuniyet istatistiklerine bakın.

    Ve gidip kendiniz inceleyin araçları.

    Bu kadar basit.


    Bu dediklerim Golf'ü kalitesiz bir araç yapmaz.

    Tam tersi defalarca gidip incelediğim, çok da başarılı bulduğum bir araçtır.

    Ama bu aracın bu gibi ayak oyunlarıyla çeşitli payelerle ödüllendirilmesi, olaya bu pencereden bakabilenler için yazıyorum, bilakis üzerine gölge düşürmekten öte bir işe yaramaz.

    Benim bir araçtan öncelikli beklentilerim başka birisinin beklentileriyle her durumda örtüşemeyebileceğine göre herkese, her önceliği için her durumda tek bir aracın hitap etmesi söz konusu değildir.

    Golf çoğu kişinin bazı önceliklerini yüksek oranda karşılar.

    Bu herkes için değildir.

    Tüm öncelikler için değildir.

    Her durum için değildir.

    %100 hiç değildir.


    Bu yazdıklarıma yanıt olarak gelecek ilk konu da Vw araçların son dönemdeki satış rakamları olacaktır.

    Ona da kısaca değineyim:


    Vw severlerin son dönemde kullandığı sloganlardan birisi de bu markanın ülkemizde artan, hatta zirveye yerleşen satışları oldu.


    Katılacağınız üzere "Bir aracın çok satıyor olması onun iyi olduğunu anlatır" diye bir durum söz konusu değildir.


    Daha birkaç yıl önceye kadar başka marka modeller çok satarken tırnak içinde yazdığım ifadeyi telaffuz eden VW sever forumdaşlar vardı.


    Konudaki araç olduğu için yazıyorum; geçen yıl bir sürü Golf satıldı bu ülkede.

    Son dönemlerde hiç olmadığı kadar uygun fiyata verdiler.

    Bunların hatırı sayılır bir kısmı baz donanımlı, ESP olmayan (Hitler motorlu) versiyondu.

    Bu araçlar güvenli mi olmuş oldu?

    Son iki yılda Pololar 5 yıldız güvenlikli ve Avrupanın en iyi aracı diye satıldı bu ülkede.

    Abs + 2 havayastığıyla çarpışma testlerinde 3 yıldızda kalacak modelden bahsediyorum.


    Kendi test sürüşlerimde gerek Polo'yu, gerek Golf'ü, gerekse de Passat'ı beğendiğimi belirtmiştim.

    Ama bizlere sunulan, yollarda gördüğümüz araçlar ile çeşitli kurum-kuruluş-dergi-otoriteler tarafından sınıfında en iyi - en başarılı - en iyi yol tutan - en az yakan vb. türden sloganlarla zirveye oturtulan araçlar arasındaki farkı neden hesaba katmıyorsunuz?

    Ülkemizde kaç tane golf adaptif şasi ve/veya 15"" yerine 17-18" ebatta lastikler ile satılmıştır ki?


    Sonuç: İkinci el kaygısıyla araç alanları bir nebzeye kadar anlarım.

    Parasını bastırıp bir araç alanları ve bunda da tercihini bu markadan yana kullananlara da saygı duymaktan öte birşey diyemem; zira para, beğeni onların.

    Ama başka ülkelerde daha farklı şartlarda (daha uzun ve ücretsiz garanti süresi gibi), daha üst teknik ve konfor donanımıyla satılan araçların bir de yanlı puanlamalar sonucunda zirveye oturtulması gerçeği başımızda Demokles'in kılıcı gibi dururken ülkemizde bizim şartlarımızda satılan araçları bu araçlarla bir tutup "Kral-Zirvenin sahibi-İlk ve Tek Seçenek" tadındaki ifadelerle teorik olarak baştacı yapılmasını anlamam - anlayamam.

    Hele bunu bu marka - model - özellikteki bir araca sahip olmayan, ya da en azından bahsi geçen özelliklerde bir araçla test sürüşü bile yapmayan birileri yapıyorsa bu yazılanların benim nezdimde inandırıcılığı "Sıfır"dır.

    Yazdıklarıma bazı kısımlarına ya da tümüne katılmayan arkadaşlarım olabilir.

    Yazdıklarımı bir kez daha okumalarını ve katılmadıkları noktaları gerekçeleriyle düzgün bir şekilde belirtmelerini rica ediyorum.




  • Torsiyonun görüntü bile iğrenç.
  • Sayın haluk23 Burak'ın hepsine katılmayı az ve yumuşak bile yazmışsınız. Yine bir atasözü ile percinlemek istiyorum.
    Anlayana sivrisinek saz
    Anlamayana davul zurna az.
    Kamer Gence selamlar bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    AMS'nin ocak ayı sayısında 1,6 dizel -bağımlı süspansiyonlu- yeni golfün bizim yerli editörlerce (kendi çöplüğümüzde) yapılan testinde de fren mesafesi 39 metre çıkmıştı. Şubat ayı sayısında da bu kez v40'ın aynı editörlerce yapılmış fren mesafesi testi var. Peki o öve öve bitiremediğimiz zibil gibi güvenlik donanımına sahip -bağımsız süspansiyonlu- preminyum v4o'mızın fren mesafesi ne kadar çıktı bilin bakalım.

    Durun ben söyleyeyim;

    Tamı tamına 44 metrecik.

    Güvenlik donanımlarının yarısı boşa gitti...





    Demek ki Golf daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    komiksin ya sana soruyorum kardeşim sen hem torsiyonlu hem bağımsız süspansiyonlu aracı aynı yolda aynı manevralarla aynı hava koşullarında test ettinmi etmedinmi sadece bunun cevabını ver bu 1 ikinci olarak ta yol tutuşun bağımsız kadar iyi olduğuna bağımsız süspansiyonlu golfü test etmeden neye göre hangi kritere göre karar verdin.ben resimlere göre konuşmusum sende başkalarının yaptığı testlere göre konuşmussun.üstelik testi yapanlar kim?mühendismi oto uzmanımı kim hangi sıfatla yapıp yazıyorlar video nerede veriler nerede viraja girerken yapılan çekimler nerede .konuyu çarpıttığım yok sizin tabularınız var.

    Kusura bakmazsan biraz daha basit anlatıp, noktalayacağım;

    1. C segmentinde en iyi yol tutuşa 10 puan verelim.

    2. Ben, kullanıcısı olarak ve benim dışımda da bir çok amatör kullanıcının düşüncesi ve ayrıca sayısız yerli-yabancı otomobil dergilerindeki test sürüşlerindeki yorum, yol tutuşun çok iyi olduğudur..Bu nedenle "torsiyon çubuklu" Golf benim nazarımda rahatlıkla 10 üzerinden 9 alır..

    3. Resimler eğer sizi çok etkilediyse o zaman 1.4 Golf'e 12 puan verelim..Oldu mu?

    4. Son bir test ve değerlendirme; Golf 1.6 TDİ DSG hakkında;
    http://e-otodergi.com/ ; "..kullanım sırasında herhangi bir konfor ve yol tutuş konularında bir olumsuzluk yaşamadım..virajlarda güven veren Golf ayrıca otoyolda da stabil.."

    Sağlıklı bilgi alışverişi ve polemik için önce karşındakine saygı duymalısın, sonra da anlamaya çalışmalısın..Ancak o zaman bir şeyler öğrenebilirsin.. Yoksa duyduğun, okuduğun her şey sana "komik" gelebilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almanya'da 33 metrede duran golf turkiyeye gelince 39 metrede anca Durmuş.
    Atalar ne demişti : her horoz kendi çöplüğünde ötermis.

    Almanya referansli testler pek ciddiye alınacak testler degil. Birde veriler genelde 2.0 tdı üzerinden oluyor bizimkilerde 1.2 ve 1.6 larda boyle sanıyor.

    AMS'nin ocak ayı sayısında 1,6 dizel -bağımlı süspansiyonlu- yeni golfün bizim yerli editörlerce (kendi çöplüğümüzde) yapılan testinde de fren mesafesi 39 metre çıkmıştı. Şubat ayı sayısında da bu kez v40'ın aynı editörlerce yapılmış fren mesafesi testi var. Peki o öve öve bitiremediğimiz zibil gibi güvenlik donanımına sahip -bağımsız süspansiyonlu- preminyum v4o'mızın fren mesafesi ne kadar çıktı bilin bakalım.

    Durun ben söyleyeyim;

    Tamı tamına 44 metrecik.

    Güvenlik donanımlarının yarısı boşa gitti...





    Sıcak havada kıs lastigi ile yaptın mı çıkar 44 metre. Şimdi mobildeyim yoksa cls 350 nin kıs lastigi ike fren mesafesi var o da 43-44 metre.
    Ben v40 in beyini övmüştüm hatirliyormusun ?
    Kalitesini ve güvenlik donanımını. Benim kullandığım aracın frenleri gayet başarılı idi. 44 metrede falan duracak araç degil o. 41 e kadar eyvallah derim. Sonrasını yanlı bulurum.

    Ams dergi almıştım aksam üstü şimdi inceleme fırsatım oldu.
    @nilve demişti 100-0 44 metre diye bende kıs lastigi ile sıcak havada yapmışlardır demiştim.
    10 derece sıcaklıkta kıs lastigi ile test yapılmış.
    Soğuk yüksüz 42 m
    Soğuk yüklü 43 m
    Sıcak yüklü 44 m

    Otomobil dergi testlerini takip edenlerin bazı degerlerin nasıl çıktığını ve nasıl yorumlanacagini bilir diye dusunuyorum.
    Ayrıca test ile ilgili birkac bilgi daha verelim
    0-100 12,4 sn (yavaş demiştim )
    Test tüketimi 6,1 Lt
    Ruzgar direnci 0,29 cW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu iyi başlamış ancak model tartışmaları ile boğulmuş yine. :)
    Tabandan devam edersek.


    Bu kayda klasik ile bağımsız sistemin oluşturabileceği farklar yönüyle bakılabilir (video'nun farklı bir ilgiyle hazırlandığını biliyorum görseller konuyu ifade etmeye yeterli).


    Viraj ve bozuk zemin geçişlerin de bağımsız sistem davranışı ekseriyetle bu şekildedir. Ancak Porsche geçişi gibi bağımsız süspansiyonla da torsiyonlu sistem davranışı alınabilir askı tüm bağlı elemanları ile konfigürasyon işi malum.
    Fakat bu demek değildir ki bağımsız sistem her durum da tek alternatif ve en iyisi. En iyisi midir evet ancak torsiyon ile de yarı bağımsız ideal sistem kurmak mümkün ki bu şekilde birçok üretici zaten uyguluyor.

    Bağımsız sistemin davranışlarına kabaca fikir vermesi için...


    Bağımsız sistemin farklı kulvar da davranışlarına kabaca fikir vermesi için....


    Otomobil üreticileri araçları elektronikler ile dolduracaklarına ve gereksiz konfor opsiyonlarına öncelik vereceklerine bunları bir sonraya atıp yürüyene ağırlık vermeliler ancak maliyet bahanesi ve talep olmamasıyla bunu yapmıyorlar. Ticari, yük taşıma vs gibi birkaç alanın dışında bağımsız süspansiyonun kazandırdıkları yadsınamaz. Pahalı konfor ve performans makinelerin de istisnasız kullanılıyor malum işte bunu tabana da yaymalılar artık. Torsiyonlu bağımlı sistemin dışında H tipi, w, V tipi torsiyonlu yarı bağımsız süspansiyon setleri ise berbattır demek değil bazen daha mantıklı bile olabilir. Aslın da bugün olması gereken yapı ise ilk video da ki gibi elektrohidrolik müdahaleli bağımsız yürüyenler olmalıydı bunlar ESP vs ile beraber gelişim ve yaygınlık göstermesi gerekiyordu. İşte bu otokontrol olmadığın da basit yapıda bir bağımsız ile torsiyonlu yarı bağımsızın gerisin de kalınabilir. Uzmanların binekler için aslında çok fark yok demeleri de bu bağlamda. Üreticilerin ürettiği çözümler çok önemli. Sport sınıfın dışında bile sistemi etkin uygulamazsanız amiyane tabirle viraj demirlerine, denge çubuklarına ihtiyaç duyarsınız. Bir de şu var arkadan itişliler de tam bağımsız bir mecburiyet ancak tersin de mecburi değil. Bir de tam bağımsız olsa bile tam dikey açılı konumlandırılmış yaylar ile sportif rahatlık vermeyebilir sistem. Sonuç olarak torsiyonlu sistemler olacak, bunları olabildiğince yarı bağımsıza geçirilmesi lazım ve müşteri olarak da bağımsız süspansiyonları talep etmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    komiksin ya sana soruyorum kardeşim sen hem torsiyonlu hem bağımsız süspansiyonlu aracı aynı yolda aynı manevralarla aynı hava koşullarında test ettinmi etmedinmi sadece bunun cevabını ver bu 1 ikinci olarak ta yol tutuşun bağımsız kadar iyi olduğuna bağımsız süspansiyonlu golfü test etmeden neye göre hangi kritere göre karar verdin.ben resimlere göre konuşmusum sende başkalarının yaptığı testlere göre konuşmussun.üstelik testi yapanlar kim?mühendismi oto uzmanımı kim hangi sıfatla yapıp yazıyorlar video nerede veriler nerede viraja girerken yapılan çekimler nerede .konuyu çarpıttığım yok sizin tabularınız var.

    Kusura bakmazsan biraz daha basit anlatıp, noktalayacağım;

    1. C segmentinde en iyi yol tutuşa 10 puan verelim.

    2. Ben, kullanıcısı olarak ve benim dışımda da bir çok amatör kullanıcının düşüncesi ve ayrıca sayısız yerli-yabancı otomobil dergilerindeki test sürüşlerindeki yorum, yol tutuşun çok iyi olduğudur..Bu nedenle "torsiyon çubuklu" Golf benim nazarımda rahatlıkla 10 üzerinden 9 alır..

    3. Resimler eğer sizi çok etkilediyse o zaman 1.4 Golf'e 12 puan verelim..Oldu mu?

    4. Son bir test ve değerlendirme; Golf 1.6 TDİ DSG hakkında;
    http://e-otodergi.com/ ; "..kullanım sırasında herhangi bir konfor ve yol tutuş konularında bir olumsuzluk yaşamadım..virajlarda güven veren Golf ayrıca otoyolda da stabil.."

    Sağlıklı bilgi alışverişi ve polemik için önce karşındakine saygı duymalısın, sonra da anlamaya çalışmalısın..Ancak o zaman bir şeyler öğrenebilirsin.. Yoksa duyduğun, okuduğun her şey sana "komik" gelebilir..


    bişeyler yazmışsın yine ama ben hala sorumun cevabını alamadım.ayrıca sen önce benim sorumu anlamaya ve kavramaya çalış belliki anlayamamışsın cevap ta yazamamışsın şunu diyebilirdin ''evet arkadaşım ben test etmedim benim aracım torsiyonlu iyi yol tutuyor ancak bağımsız nasıl bilmiyorum test edip denemek lazım''
    bunu yazsaydın konu buralara gelmezdi ancak kendi aracın diye yere göğe sığdıramıyosan o ayrı tabi işte işin o tırnak içerisinde yazdığın komik kısmıda burada başlıyor zaten.verdiğin linkte de hızlanma zamanları var yol tutuşla ilgili herhangi birşey söylenmemiş.eğer link paylaşaksan lütfen torsiyonlu ve bağımsız iki golfün yapılmış testlerini paylaş herkes aydınlansınve beni burda golf düşmanı olarakta lanse etmeye çalışma kesinlikle bu forumda hiçbir aracı kötülemedim senin gibide göklere çıkarmadım buna kendi aracımda dahil.OLDU MU?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.