Şimdi Ara

Resimde perspektifin dayatma olması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
2.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Düzeltem Aynaya girdi hşkaye değil Esrarlı resimler bölümüymüş. Biraz geç hatırladım bölümü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcılarınsavcısı

    Bilmelisin.
    Anlıyorum keşke ibni arabinin ayna metaforu demiş olsaydın xD



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 20 Ağustos 2018; 12:3:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcılarınsavcısı

    Düzeltem Aynaya girdi hşkaye değil Esrarlı resimler bölümüymüş. Biraz geç hatırladım bölümü.
    Ne var ki fenomenoloji hegelin diyalektik anlayışını dönüşüme uğratmıştır
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Bişey olmaz zatem hepsi ibni arabici.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Yok yav. ;) Boşver diyalektiği ve fenomonliji falan. Senin olayın tam olarak bu kitapta;http://www.hup.harvard.edu/catalog.php?isbn=9780674012356

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodion

    Anlıyorum keşke ibni arabinin ayna metaforu demiş olsaydın xD

    Alıntıları Göster
    ibni arabinin ayna metaforu xD
  • Okudun mu bu kitabı reyis?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zodion hesabının kapatılması lazım . Bu hesap bir sürü herif tarafından saçmasapan üsluplarla kullanılmaya devam edilmektedir ..



    avcılarınavcısı da tersine, bir kişinin tom.waits gibi diğer aynı kişinin hesaplarıyla saçmalamasıdır .



    Adminlerle konuşulacaktır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ç-Nazmi

    Okudun mu bu kitabı reyis?
    Okuyacağım reyis
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Okuma özet geçiyorum 17. Yy'da insanlık tarihinde istisnai bir şekilde güçlenen ve kesinlik ifade eden ratio yoktur ama daha şüpheci bir gerçekliği ifade eden reason vardır. Montaigne ve öncesi kraldır. Descartes hayindir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ç-Nazmi

    Okuma özet geçiyorum 17. Yy'da insanlık tarihinde istisnai bir şekilde güçlenen ve kesinlik ifade eden ratio yoktur ama daha şüpheci bir gerçekliği ifade eden reason vardır. Montaigne ve öncesi kraldır. Descartes hayindir.
    Onu bunu bilmem de her raesonın içinde bir cause vardır ve raesonsızda cause icra edilemez

    Gerçek kartezyen budur
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Causeler değil Denemelerrr... Montaigne=Modernin doktriner aklına karşı postmodernin pragmatik aklı=diyalektik yoktur sadece retorik vardır oda illaki eşittir Robert Pasnau'nun After Certainty'deki yeni Aristoculuğu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ç-Nazmi -- 15 Eylül 2018; 23:49:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ç-Nazmi

    Causeler değil Denemelerrr... Montaigne=Modernin doktriner aklına karşı postmodernin pragmatik aklı=diyalektik yoktur sadece retorik vardır oda illaki eşittir Robert Pasnau'nun After Certainty'deki yeni Aristoculuğu...
    Özetle rölativist olamayacak kadar dahi postmodernist

    Bu katlamalar yok mu katlamalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ç-Nazmi

    Causeler değil Denemelerrr... Montaigne=Modernin doktriner aklına karşı postmodernin pragmatik aklı=diyalektik yoktur sadece retorik vardır oda illaki eşittir Robert Pasnau'nun After Certainty'deki yeni Aristoculuğu...
    Bu iş öyle sahte postmodernist teorisyenlerin yaptığı gibi tarım öncesi toplum çok ponçikti demeye benzemez bu geleneğe geri dönülemeyeceğinin farkındalığıdır

    Dönersende meta olarak dönersin

    Nostaljinin oluşturduğu sujenin kölesi olanlar retoriği kavrayamaz
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Toulmin zaten esasında rölativist postmodern sayılabilir, tabii makul düzeyde. Sadece pragmatik bir felsefeyle geleneği başka açıdan kullanıyor, bu yüzden önerdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ç-Nazmi -- 16 Eylül 2018; 1:40:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zodion Z kullanıcısına yanıt
    Nostalji aptalların işidir. Geri dönmek imkansız ama geriye bakarak geleceği kurmak en mantıklı yol.



    Bu arada B. Latour'u sever misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ç-Nazmi

    Nostalji aptalların işidir. Geri dönmek imkansız ama geriye bakarak geleceği kurmak en mantıklı yol.



    Bu arada B. Latour'u sever misin?
    Şu an için karar veremedim zaten ilk defa da senden duydum

    Düşüncelerini pek hazzetmediğim spinoza benzeri filozafların dahi bir noktada sağduyuya yakın görüyorsam gene karar vermemin zorluğundandır
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.