|
Bildirim

|
Resident evil bu, ne bekliyordunuz, meyve kesmece mi?!!
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bence kategorisinde en iyi oyunlardan biri. Ben oynarken çok zevk almıştım. Bu kadar kötülenecek neyi var, anlamadım? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Resident Evil 7 yetişkinler için muhteşem bir oyun. |
|
_____________________________
|
|
Şu yorumu yazacak kadar oyun içerisinde ne gördünüz, ne yaşadınız veya oyunu bitirdiniz mi merak ettim doğrusu. |
|
_____________________________
Just leave me alone, I know what I'm doing!
(Kimi Räikkönen, Lotus F1 1st WIN, Abu Dhabi, Nov. 4 - 2012) Kimi Räikkönen ''The Ice Man'' 2007 Formula One World Drivers' Champion |
|
Çocukların korku temalı bir oyun oynamasına kim izin verir ki... Oyun muhteşem. Bir sürü yerde, saygın kuruluşlarca övülmüş. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() DEPECHE MODE BİR TUTKUDUR
|