Şimdi Ara

Resident Evil 7 biohazard, iPhone 15 Pro için çıkış yaptı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Resident Evil 4 ve Resident Evil Village’den sonra Resident Evil 7 Biohazard, iPhone 15 Pro, ‌iPhone 15 Pro‌ Max ve M serisi Apple Silicon işlemciye sahip tüm iPad ve Mac bilgisayarlar için çıkış yaptı. Oyun, çapraz ilerleme ve evrensel satın alma desteğiyle Apple silicon işlemcili cihazlarda yerel olarak çalışıyor ve tek bir cihazdan satın alma işlemiyle tüm cihazlarınızda (iPhone, iPad ve Mac) oynayabiliyorsunuz. İlerlemeniz cihazlarınız arasında senkronize ediliyor.



    Ayrıca Bkz.Assassin's Creed Mirage, iPhone 15 Pro için çıktı



    iPhone 15 Pro modeller ile M serisi işlemcili Mac ve iPad'ler'de oynanabiliyor



    Capcom, Resident Evil 7 Biohazard’ın mobilde oynanışını kolaylaştırmak için yeni otomatik ateş seçeneği sunan gelişmiş kontroller sunuyor. Daha konsol benzeri bir deneyim isteyenler için de kontrolcü desteği var.



    iPhone, iPad ve Mac’ler için yayınlanan Resident Evil 7, ana oyuna ek olarak kahraman DLC eklentisini içeriyor ve ek DLC içeriğiyle Gold Edition yükseltmesi mevcut. Oyunun bir kısmını ücretsiz olarak oynamanıza izin veriliyor; devam etmek için satın almanız gerekiyor. Oyunun fiyatı; 490 TL. DLC paketinin fiyatı da 490 TL.






    Kaynak:https://www.macrumors.com/2024/07/02/resident-evil-7-iphone-15-pro-ipad-mac/







  • Bu da gta v gibi kol saatine kadar yolu var herhal :)

  • joven kullanıcısına yanıt
    Resident evil bu, ne bekliyordunuz, meyve kesmece mi?!!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • joven kullanıcısına yanıt

    Bence kategorisinde en iyi oyunlardan biri. Ben oynarken çok zevk almıştım. Bu kadar kötülenecek neyi var, anlamadım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Resident Evil 7 yetişkinler için muhteşem bir oyun.

    _____________________________
  • joven kullanıcısına yanıt

    Şu yorumu yazacak kadar oyun içerisinde ne gördünüz, ne yaşadınız veya oyunu bitirdiniz mi merak ettim doğrusu.  

    _____________________________
    Just leave me alone, I know what I'm doing!
    (Kimi Räikkönen, Lotus F1 1st WIN, Abu Dhabi, Nov. 4 - 2012)

    Kimi Räikkönen ''The Ice Man''
    2007 Formula One World Drivers' Champion
  • Çocukların korku temalı bir oyun oynamasına kim izin verir ki...


    Oyun muhteşem. Bir sürü yerde, saygın kuruluşlarca övülmüş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • joven kullanıcısına yanıt
    Zaten yaş sınırlaması olan ve türü seven kişilere yönelik bir oyun. Türü sevmiyor olmanız ödül almış yılların serisi bir markayı berbat etmez. Zevkler renkler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • inşallah devamı gelir daha çok oyun görürüz bunları deneyimlemek güzel bişi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________


    DEPECHE MODE BİR TUTKUDUR
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.