Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Renk körü müsünüz..test edin....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
469
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Renk körü müsünüz..test edin....
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not



    eğer x'ten başlayıp turuncu yolu takip edin..........................x'te sonlanıyorsanız renk körü değilsiniz....aksi halde diğer mesajlarımı bekleyiniz....



    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yarbay
    2427 Mesaj
    bi zorluğu yok gibi
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not





    yukarıda ayrıcaklı renklerle kaç yazıldığını sırayla yazın...bakalım yanlışı olan varmı?
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yarbay
    2427 Mesaj
    3 15 42
    |
    |
  • Yarbay
    2537 Mesaj


    nakka YINE NERDEN BULDUN BUNNARI...

    |
    |
    _____________________________
    LG 47LM660S
  • Binbaşı
    1708 Mesaj
    gözüm bozuk ama renk körü değilmişim

    Nakka sana bir soru soracam Tavuk karasını nasıl test edecez
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Abi korkuttun ya dedim renk körüde olduk bakıyom turuncu yola girişle son kısmı pembe gözüküyo neyse sayıları okudukta düzeldi
    |
    |
    _____________________________
    " Ö l ü m _ O l m a s ı n _ R e z i l l i k _ Ç e k i l i r ! "
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: lexus

    3 15 42
    renk olanlar normalde bilmiyorlar ancak tesadüfen farkediliyorlar... o açıdan bu topic çok anlamlı... bu topicle bile nadir de olsa ortaya çıkabilecek bir ren körü olmak mümkündür....selamlar....
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Bu Rakamları Askerlik için Muayene Olurken Göstermişlerdi. Tabi Çırıl Çıplak Rakam Düşündüğümmü Var Önümdeki Ne Dediyse Bende Aynısını Tekrarladım. Doğruymuş
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: lexus

    bi zorluğu yok gibi



    kardeşim renk körlüğü diyo.......
    zorlukla filan alakası yok, olmayan bilemez, ben renk körü olduğum için nasıl bişey olduğunu biliyorum. zorlukla alakası yok yani...
    hep oluyo bu, aynı bu daireleri getiryolar herkes bakyıo, diyom ben görmüyom, ya da başka görüyom, aa nası görmüyon işte bilmem ne yazıyo diyo. sanki ben kendim görmek istemiyom alla alla ya ne adamlar var şu dünyada???
    hani hep denir ya anlatılmaz yaşanır, işte öyle bişey bu, istediğim kadar anlatıyım, olayı yaşamadıktan sonra neye yarar???????
    burdaki sonucum: 42 dediğiniz resimde sadece 2 yi ayırt edebiliyodum, diğerlerinde de dediğiniz sayıların yarım yamalak görüyorum hep. mesela 5'in alt yarısı...
    şimdi sakın burdan da çıkıp gelip bu ne renk, bunu kaç görüyosun gibi sorular sormayın soranın kafasını uçururum yeterrrrr...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Böle Sorunlar Yapmayalım:)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2740 Mesaj
    ehliyet için muayene oldugum zaman amcanın biri gösteriyodu bunları senmisin lan o
    |
    |
  • Yarbay
    2427 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: johnny


    quote:

    Orjinalden alıntı: lexus

    bi zorluğu yok gibi



    kardeşim renk körlüğü diyo.......
    zorlukla filan alakası yok, olmayan bilemez, ben renk körü olduğum için nasıl bişey olduğunu biliyorum. zorlukla alakası yok yani...
    hep oluyo bu, aynı bu daireleri getiryolar herkes bakyıo, diyom ben görmüyom, ya da başka görüyom, aa nası görmüyon işte bilmem ne yazıyo diyo. sanki ben kendim görmek istemiyom alla alla ya ne adamlar var şu dünyada???
    hani hep denir ya anlatılmaz yaşanır, işte öyle bişey bu, istediğim kadar anlatıyım, olayı yaşamadıktan sonra neye yarar???????
    burdaki sonucum: 42 dediğiniz resimde sadece 2 yi ayırt edebiliyodum, diğerlerinde de dediğiniz sayıların yarım yamalak görüyorum hep. mesela 5'in alt yarısı...
    şimdi sakın burdan da çıkıp gelip bu ne renk, bunu kaç görüyosun gibi sorular sormayın soranın kafasını uçururum yeterrrrr...



    acil şifalar

    görene
    |
    |




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    yok kardeş o kadar da değil. kırmızı yeşil renk körlüğü var bende. yani kırmızının bazı tonları ile yeşilin bazı tonları birbirine karışıyo ayırt edemiyosun. yani siyah-beyaz renk körü değilim merak etme. bunları hazırlayan adamlar da o kadar şerefsiz hazırlıyolar ki bunu bilerek, aha okuyamıyon işte

    bu arada o "sarı" ile yazdığın yazıyı gördüm

    atlamayın arkadaşlar hemen
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Muhahaha Güzel Espiriydi Sarı He
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    nakka ıyıde bırıncıdekı turuncu ıle bıtmıyo.yoksa benım gozler bozuldumu yaa.turuncuyu takıp edıyom.yol pembe oluyo
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: CaVaLLioN

    nakka ıyıde bırıncıdekı turuncu ıle bıtmıyo.yoksa benım gozler bozuldumu yaa.turuncuyu takıp edıyom.yol pembe oluyo
    kırmızı ağırlıklı renkleri takip edeceksin ama turuncular atlayarak ta olsa var....
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    yanı ben renk koru dıılım sımdı dımı..ohh bea rahatladım..bende ne sandım yaww
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    iyi yaw 24 saatte forumda tek renk körü yok...sadece bir arkadaş varmış o da daha önceden biliyormuş zaten...

    TOPLUMDAKİ YÜZDESİ %4-5 ARASINDADIR....
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yarbay
    6762 Mesaj
    Benim gördüğüm şeyler küçük sarı renk baloncuklar başka bi şey yok siz nasıl gördünüz üstüne filan mı gittiniz moseu ile
    |
    |
    _____________________________
    Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
google reklamları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,326
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.