Şimdi Ara

RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • haberelectro (4 mesaj) Guest-007649809 (1 mesaj) wehrmacht (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • GRUP RENAULT “RENAULUTION” STRATEJİK PLANI


    Boulogne-Billancourt, 14 Ocak 2021 - Yönetim Kurulu'nun onayının ardından Grup Renault CEO'su Luca de Meo, bugün Grup Renault'un stratejisini hacimden değere kaydırmayı amaçlayan yeni bir stratejik plan olan “Renaulution” u sunuyor .


    Bu stratejik plan, paralel olarak başlatılan 3 aşamada yapılandı :


    • 2023'e kadar devam edecek olan "Diriliş", marj ve nakit yaratma geri kazanımına odaklanacak,
    • 2025 yılına kadar uzanan “Yenileme”, markanın karlılığını besleyen yenilenmiş ve zenginleştirilmiş kadroları görecek,
    • 2025'ten itibaren “Devrim” iş modelini teknoloji, enerji ve mobiliteye çevirecek; Grup Renault'u yeni mobilitenin değer zincirinde öncü yapıyor.


    Renaulution planı, Grup Renault'un rekabet gücünü şu şekilde geri kazandıracak :


    • 2022 planını bir adım öteye taşıyarak , mühendislik ve üretim yoluyla verimliliği artırmak, sabit maliyetleri düşürmek ve dünya çapında değişken maliyetleri iyileştirmek,
    • Grubun mevcut endüstriyel varlıklarından ve Avrupa'daki elektrik liderliğinden yararlanarak,
    • Ürünler, iş ve teknoloji kapsamındaki erişimimizi artırmak için İttifak üzerine inşa etmek,
    • mobilite, enerji odaklı ve veriyle ilgili hizmetlerde hızlanma,
    • güçlendirilmiş markalara, müşterilere ve pazar odaklı 4 farklı iş birimi aracılığıyla karlılığı artırmak.



    Grup, yeni mali hedefler belirledi :


    • 2023 yılına kadar Grup,% 3'ün üzerinde grup işletme marjına, yaklaşık 3 milyar Euro kümülatif otomotiv operasyonel serbest nakit akışına (2021-23) ulaşmayı ve yatırımları (Ar-Ge ve sermaye) gelirlerin yaklaşık% 8'ine düşürmeyi hedefliyor.
    • 2025'e kadar Grup, 2019'a kıyasla en az % 5 grup işletme marjı, yaklaşık 6 milyar Euro kümülatif otomotiv operasyonel serbest nakit akışı (2021-25) ve ROCE iyileştirme hedefliyor .

    Renaulution planı, 2050 yılına kadar Avrupa'da Sıfır CO2 ayak izi taahhüdünü sürdürürken Grubun sürdürülebilir kârlılığını da sağlayacak.


    Renaulution planı aşağıdaki ana unsurları içeriyor:


    1. Fonksiyonları verimliliği Hızlanan , rekabet, maliyetler, geliştirme süresi ve zaman pazara sorumlu olacaktır.
    • Alliance tarafından desteklenen mühendislik ve üretim verimliliği, hızı ve performansı :
    • Platformların 6'dan 3'e (Grup hacimlerinin% 80'i üç İttifak platformuna dayalı olarak) ve güç aktarma organlarının (8'den 4 aileye) düşürülmesi
    • Mevcut platformlarda lanse edilecek tüm modeller 3 yıldan kısa bir süre içerisinde piyasada olacak.
    • 2019'da 4 milyon birimden 2025'te 3,1 milyon birim üretim alanına doğru boyutlandırma.
    • Tedarikçilerle yeniden keşfedilen verimlilik .    
    • Steer Group'un yüksek marjlı işlere yönelik : özellikle Latin Amerika, Hindistan ve Kore'de, İspanya, Fas, Romanya ve Türkiye'de rekabet gücümüzü artırıp Rusya ile daha fazla sinerji yaratırken.
    • Sıkı bir maliyet disiplini:  
    • Sabit maliyet azaltımı: 2022 planı daha önce gerçekleştirildi ve 2023 yılına kadar 2,5 milyar Euro'ya ulaşacak şekilde daha da zorlandı ve 2025'e kadar 3 milyar Euro'yu hedefledi
    • Değişken maliyetler: 2023'e kadar araç başına 600 € iyileştirme
    • Yatırımın (Ar-Ge ve Capex) 2025 yılına kadar gelirlerin yaklaşık% 10'undan% 8'in altına düşürülmesi.



    1. Güçlü kimlik ve konumlandırmaya sahip dört iş birimi. Bu yeni model, yarısı C / D segmentlerinde olmak üzere 2025'e kadar 24 lansman ve en az 10 tam EV ile yeniden dengelenmiş ve daha karlı bir ürün portföyü oluşturacak.

    Bu yeni değer odaklı organizasyon ve ürün saldırısı, daha iyi bir fiyatlandırma ve ürün karması sağlayacak. 



    Renault


    Marka, örneğin enerji, teknoloji ve mobilite hizmetlerinde otomotiv endüstrisinin içinde ve ötesinde modernite ve yeniliği somutlaştıracak.


    Stratejisinin bir parçası olarak marka, bir C segmenti atağıyla segment karışımını yükseltecek ve Latin Amerika ve Rusya gibi önemli pazarlarda karlı segmentlere ve kanallara odaklanarak Avrupa'daki konumunu güçlendirecek.


    • 2025 yılına kadar elektrifikasyonda lider:
    • Grubun dünya çapındaki en büyük EV üretim kapasitesi olan Kuzey Fransa'da potansiyel olarak "Elektro kutup"
    • Yakıt hücresi yığınından araca hidrojen ortak girişimi
    • Avrupa'nın "En Yeşil" markası
    • Avrupa'daki lansmanların yarısı, ICE'den daha yüksek marj katkısıyla tam elektrikli araçlardan oluşuyor.
    • % 35 hibrit payı ile hibrit pazarında rekabetçi olacak
    • İleri teknoloji Ekosistem: "Software République" ile büyük veriden siber güvenliğe kadar temel teknolojilerde oyuncu olmak
    • Dairesel ekonomide Lider ile Flins'de Yeniden Fabrikası aracılığıyla EV & enerji adanmış servis (Fransa)

     

    Dacia-Lada


    Dacia, soğukkanlı bir dokunuşla Dacia olarak kalacak ve Lada, C segmenti akıllı alıcıları hedefleyen kanıtlanmış teknolojilere dayalı uygun fiyatlı ürünler sunmaya devam edecek.


    • Süper verimli iş modelleri
    • Maliyete göre tasarım
    • Geliştirilmiş verimlilik: 4 platformdan 1'e, 18 gövde tipinden 11'e inecek.
    • Yenilenen rekabetçi ürün yelpazesi ve C segmentinde ataklık
    • 2025 yılına kadar piyasaya sürülecek 7 model, 2'si C segmentinde olacak.
    • İkonik modellerin yeniden canlanması
    • CO2 verimliliği: Grup teknoloji varlıklarından yararlanın (her iki marka için LPG, Dacia için E-Tech)

     

    Alpine


    Alpine, Alpine otomobiller, Renault Sport Cars ve Renault Sport Racing'i özel ve yenilikçi spor otomobiller geliştirmeye adanmış, tam teşekküllü, yeni, yalın ve akıllı bir varlıkta birleştirecek.


    • Marka genişlemesini desteklemek için% 100 elektrikli ürün planı
    • Grup Renault ve Alliance'ın CMF-B & CMF-EV platformları, küresel bir üretim ayak izi, güçlü bir satın alma kolu, küresel bir dağıtım ağı ve RCI Bank and Services finansal hizmetleri ile ölçek ve yeteneklerinden yararlanarak, bunların tümü optimum maliyet sağlayacak.
    • Projenin kalbinde F1, şampiyonluk taahhüdünü yeniledi.
    • Lotus ile yeni nesil bir EV spor otomobil geliştirmek.
    • Motor sporlarına yatırım dahil 2025'te karlı olmayı hedefliyor .



    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU


    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 14 Ocak 2021; 12:20:58 >



    |
    |




    • LADA, Rusya'daki lider konumunu “son teknoloji” araçlarla pekiştirecek, bu nedenle sadece% 20'den fazla pazar payını savunmakla kalmayacak, aynı zamanda cüzdan payına da odaklanacaktır.
    • AVTOVAZ, Groupe Renault bünyesinde dünya standartlarında etkin ve rekabetçi bir otomotiv üreticisi olma dönüşümüne devam ediyor
    • Yeni iş biriminin oluşturulması, en yüksek yerel entegrasyon oranıyla birlikte çok uygun maliyetli ve esnek CMF-B platformu ile DACIA ve LADA arasındaki endüstriyel sinerjiyi artıracaktır.
    • LADA, 2024 yılında tamamen yeni nesil bir Niva ve C-SUV segmentine yeni bir araç dahil olmak üzere 2025 yılına kadar 4 yeni modelle ürün planını güçlendiriyor.



    AVTOVAZ, grupla olan güçlü sinerjiden yararlanacaktır. Hem LADA hem de Dacia ürün yelpazesi, maliyet açısından çok rekabetçi ve esnek bir CMF-B platformuna dayalı olacak. Markalar birlikte yılda 1 milyondan fazla CMF-B tabanlı otomobil üretecek, 4 platformdan 1'e, 18 gövde tipinden 11'e çıkacak. Küresel hedef, LADA ve DACIA'nın potansiyelini ortaya çıkararak onları Tam Teşekküllü Uluslararası markalar haline getirmektir. pazarlar ve segmentler açısından mevcut sınırlarının ötesine geçmelerini sağlıyor.


    Ürün olarak, AVTOVAZ, her iki pazarı da desteklemek için, 2024'te efsanevi Niva'nın tamamen yeni nesli ve 2025'te C-SUV segmentine yeni bir araç dahil olmak üzere 2025 yılına kadar pazarlanacak 4 yepyeni modelle LADA ürün planını güçlendiriyor.


    LADA, en zorlu iklim ve yol koşullarına meydan okumak için inşa edilmiş, her zaman sert ve sert, her zaman hazır bir Rusya parçasıdır. Her Rus ailesinin, şimdiye kadarki en sağlam ve en popüler araçların özü olan, otomotiv tarihindeki ilk monokok SUV olan ikonik VAZ-2101 ve Niva ile başlayan LADA ile ilgili bir hikayesi vardır. 

    AVTOVAZ halihazırda yeni iddialı Ürün Planını aktif olarak uygulamaktadır. 2021 yılında, 45 yıllık seri üretimi kutlayan LADA 4x4, orijinal adını geri aldı ve şimdi LADA Niva Legend olarak anılıyor. 2021'in başlarında LADA, yeni sunulan Niva Travel'ın satışlarına başlayacak.     


    İkonik Niva'nın gelecek nesli üzerinde çalışmalar başladı. Aynı CMF-B platformunu temel alan iki boyutta Niva, kompakt ve orta. Niva bir Kült ürünüdür ve sadece Rusya'da değil, İsviçre bıçağının Rus Otomotiv Vekili'dir. Ekstrem koşullarda kullanım için teknik bir ürün: 4x4, Yüksek Duruş, kısa vitesler ve sağlam yapı. Dahası, bu ürünler her zaman olduğu gibi Rusya pazarının ötesinde bir alana sahip olacak. Dolayısıyla, ana ürün yelpazesinin tamamen yenilenmesinin yanı sıra, Niva'nın yeniden piyasaya sürülmesi, LADA'nın bir marka olarak tamamen yeniden konumlandırılmasını sağlayacaktır.



    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 14 Ocak 2021; 13:0:1 >




    • Renault markası yeni bir çağa giriyor ve bir teknoloji, hizmet ve temiz enerji markasına dönüşerek Avrupa otomotivine modernlik getiren kendi "Nouvelle Vague" markasını başlatıyor.
    • Renault, 2025'e kadar 14 temel araç piyasaya sürecek. 7'si tam elektrikli, 7'si C / D segmentinde olacak. Yeni modellerimizin tamamı elektrikli veya hibrit versiyona sahip olacak.
    • Renault, ürün söz konusu olduğunda Renaulution'ın ne anlama geldiğini gösteren Renault 5 Prototipini tanıttı.


    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU




  • Grup Renault'un Renaulution stratejisinin bir parçası olarak Dacia, 5 yıllık planını açıkladı. Dacia-Lada iş biriminin oluşturulmasıyla Dacia, ürün açısından sınırlarının ötesine geçerken verimliliğini ve rekabet gücünü artıracak. Bigster Concept'in sunumu, Dacia için C Segmentinde yeni ufukların yolunu açıyor.


    Dacia, neslinin nabzını sıkı sıkıya tutarken, her zaman haklı. Dacia, konumunu güçlendirmek ve hem müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayan hem de değişen sektörle birlikte gelişen araçları piyasaya sürmek için şunlara güvenebilir:

    • Ürün geliştirmede maliyet yaklaşımı için tutumlu ve disiplinli bir tasarım;
    • sinerji ve geçiş potansiyelini artırmak için hedeflenen teknolojik destekle küresel bir otomotiv grubu tarafından desteklenen Dacia-Lada'ya özel bir iş birimi;
    • Dacia ve Lada'nın 4 platformdan 1'e ve 18 vücut tipinden 11'e geçmesini sağlayacak yepyeni ve yakın zamanda yatırım yapılan uygun maliyetli ve oldukça esnek Alliance'ın CMF-B platformu;
    • hem alternatif enerji hem de hibrit motorlarla gelebilen bu platforma dayalı araçlar, değişen yönetmelik ve araç kullanımına uyumluluk sağlar.
    • 2021 ile Sandero, Logan ve ayrıca Avrupa'nın en uygun fiyatlı tamamen elektrikli şehir otomobili Dacia Spring ile daha modern eklemeler gören rekabetçi bir ürün yelpazesi ve 2025 için yakın ufukta bulunan 3 yeni model;
    • Bigster Concept'in gösterdiği gibi C segmenti araçlara temiz bir giriş


    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU
    RENAULT YENİ YOL HARİTASINI AÇIKLADI : ALPINE BEV MARKASI OLDU




  • ‘ 2023'e kadar devam edecek olan "Diriliş" ‘
    Bu cümle bana çok tanıdık geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 14 Ocak 2021; 13:3:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye gibi bir pazarda ciddi bir rekabet gücü var ama 40 yıllık modellerin hala değerli alınıp satılması ile ilgilenmiyorlar insanlara dacia dayatması çok yanlıştı Türkiye sadık bir piyasa halbu ki...


    Lada gibi markalardan da ucuz retro bekliyorum hatlarına sadık kalınarak modern tasarım elektirikli ciguli gibi

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.