Şimdi Ara

Renault ve Mercedes'den yeni 1.3 litre turbo beslemeli benzinli motor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
4.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glukhovsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Float left Onur

    Adama sorarlar;

    Benzinli motor mu kaldı?

    Gelişmiş ülkelerde dizel kalmadı

    Alıntıları Göster
    Amerika için geçerli değil.

    https://seekingalpha.com/article/4151761-u-s-light-diesel-market-grow-168-percent-2018-another-86-percent-2019

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saçma vergi sistemimiz yüzünden alamayacağımız motorlar yine.

    Vatandaşına biraz olsun değer veren bir ülke olsak çok daha adil bir vergi sistemi olurdu. Daha önce de paylaşmıştım yine paylaşıyorum:

    Tüm fosil yakıtlı otomobillerden %50 ÖTV
    Tüm hibrit otomobillerden %40 ÖTV
    Tüm elektrikli otomobillerden %20 ÖTV alınması uygun olacaktır. %110 ve %160 vergi değil soygundur.

    ÖTV keşke kalksa ama üretim ekonomisine geçmeden mümkün değil.

    MTV sistemi ise şu şekilde adil olacaktır:

    MTV = (Araç kasko değerinin %1'i) * (Emisyon katsayısı)

    Emisyon katsayısı:

    0 gr/km için = 0.5
    1-50 gr/km için = 0.75
    51-100 gr/km için = 1
    101-150 gr/km için = 1.25
    151-200 gr/km için = 1.5
    201-250 gr/km için = 1.75
    251-300 gr/km için = 2
    301 gr/km üstü için = 2.5




  • araçlara karbon salınımına göre vergi gelirse ondan sonra sıra insanlara gelecektir. sonuçta biz de karbon salınımı yapıyoruz. artık millete sayaç takarlar aldığı nefesi ölçmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Amerika için geçerli değil.

    https://seekingalpha.com/article/4151761-u-s-light-diesel-market-grow-168-percent-2018-another-86-percent-2019

    Alıntıları Göster
    Bu sene çok artmış ama normalde çok az kullanılıyor. Ben çok nadir denk geldim dizel araçlara. Sayıları az olduğu için artış oranı çok fazla gözükmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakiiin

    Yeni a serisine geldi bu motor.(bilerek hort)
    ilk A serisinde kullanıldı zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glukhovsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Float left Onur

    Adama sorarlar;

    Benzinli motor mu kaldı?

    Gelişmiş ülkelerde dizel kalmadı

    Alıntıları Göster
    Bilmeden yazmayalım. Dizel avrupada halen %40 lık pazar payına sahip. Her yeni modelin dizel motorlu versiyonları da çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilmeden yazmayalım. Dizel avrupada halen %40 lık pazar payına sahip. Her yeni modelin dizel motorlu versiyonları da çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    Gelişmiş diyorum Avrupa demiyorum. Avrupada Hollanda, Almanya, Norveç, Finlandiya gibi ülkelerdeki oranlara bakın. %30lara kadar düştü. Yakında komple kalkcak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcnd

    tabiki corollanın 1.33 atmosferiği gibi değil.
    fakat aynı vergi diliminde vag'ın 1.5 tsi'ı ve hondanın 1.5 turbosu gibi rakipleri var.
    verdiği güç değerleri hacmine göre çok rekabetçi buradan sıkıştırma oranının yüksek olduğunu çıkarıyorum.
    sıkıştırma oranı ne kadar yüksek olursa üretim kalitesi yani maliyeti de o kadar yükselecektir.
    fiyat olarak da rekabetçi olması zor görünüyor.
    umarım yanıltır ve renonun baz donanımındaki 1.6 atmosferiklerin yerine geçer
    Selamlar, galiba dediğiniz duyuldu. 1.3 TCe şu anda 1.6 atmosferik yerine satılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.