Şimdi Ara

RENAULT Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg yeni kasa nasıl bilirsiniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
88.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o aracın herşeyine laf edilir

    laf edenin hakkı da vardır ama bişeye laf edilmemeli bence..

    dizel motorun yakıt tüketimine ve sağlamlığına

    ayrıca renaultta çalma çırpma olayarı sanki carlos ghosn renault başkanı olunca arttı gibi

    ne dersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    arka koltuklardaki kısa baş mesafesi dışında bir eksisi yok dci motor sağlam ve yeterlidir o araç için, sınıfının beklentilerini karşılayan bir araç.

    önceki mesajımda da belittiğim gibi tipi kötü ama arkadasın yorumun katılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 18 Ekim 2010; 3:49:56 >
  • ben bir önceki kasasını kullanıyorum ama motorlar aynı.parasına göre bir araçtır symbol.tutup da üst modellerle kıyaslanırsa tabiki pek çok yönden eksisi olan bir araba olur.mesela aynı segmentteki accent era pek çok yönüyle üstündür bizim arabalardan.ama mekanik aksamın dayanıklılığı ve yakıt ekonomisi yönüyle de clio öne çıkar. 65 bg lik motorun performansından hiç şüphen olmasın.tam bir yokuş ustası.160nm lik tork değerine sahip motor 945kg lık hafif olan bu araca atak bir sürüş sunuyor.uzun yollarda yüksek torkun etkisiyle 65bg lik motoruna rağmen kesinlikle çok iyi bir performansa sahip.yakıt desen karışık(şehiriçi-şehirdışı) kullanımla 100 km ye ortalama 14krş yakar.bu da sınıfının en iyisidir.
  • idarelik biraraba kötü degil güzel bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umtcnkymc -- 7 Eylül 2011; 14:50:28 >
  • Tip rezalet ve çok itici... Her görende bir antipati oluşturuyor o kesin... Motor olarak kasayı iye çeken bir motoru var frenler de idare eder ama kalite çok düşük... O fiyata daha kaliteli işçiliğe sahip araçlar tercih edilebilir...
  • Siz hiç 2011 Eski kasa Klasik Kangoo inceledinizmi ??

    Babamdaki bomboş 2005 Kangoo ya göre 2011 de olmayanlar

    *Arka koltuklarda kafalık
    *Çift torpidodan altta olanın kapağı
    *Güneşlikliklerin üstündeki boydan boya eşya gözü
    *Bagajda çamurlukların plastik kaplaması

    Arabayı yaklaşık 1 dk inceledim gördüklerim bunlar

    Daha vahim olan ne biliyormusunuz
    Bilenler için söylüyorum eski kasa kangoo ların o ön üst kısımdaki eşya gözü baya kullanışlı
    Baya da ıvır zıvır eşya alır öyle küçük falan da değil
    Güneşliklerde tam onun altına oturur
    Adamlar 2011 de bu uzun plastik bölmeyi kaldırmış ya
    Tamam kalıptan bilmem neden tasarruf ettin

    Be insan evladı o 2 adet güneşlik benim .ıçıma mı oturuyo
    O iptal ettiğiniz eşya bölmesine oturmuyo mu ??
    Madem parçayı iptal ettin , güneşlikleri ona göre düzenlesene

    Güneşlikler benim gerizekalı bi devrem vardı
    46 numara botları vardı , botun ucunda da en az 3 numara boşluk vardı
    ondan önce botları gelirdi
    Ömerin ...rak botları gibi klasik kangoo nun güneşlikleri

    Selam olsun Maise


    Konuyla alakalı
    Şu anda 90hp Linea iyi tercih olabilir




  • Geçen gün şirketin 2010 symbol aracını kullandım, özellikle yol tutuşuna hayran kaldım ve symbol olan ilgim arttı,
    ama ekonomik durumdan dolayı böyle bu modelde alamam, en düşük hangi modelini tavsiye edersiniz,
    eski kasalarında yani clio larda yenilere göre yol tutuşu çok zayıf olduğu söyleniyor doğrumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meco

    RENAULT Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg (yeni kasa) kullanıcılarından aracın olumlu ve olumsuz yönlerini ögrenmek istiyorum.. ekonomi icin buna bakıyorum motoru nedir ne degildir bilmiyorum ve her türlü bilgiyi degerlendirecegim.. nasıldır bu araba?

    Arkadaşım , yeni kasa dediğini herhalde 20111-12 yılları arası kasayı söylüyorsundur. Eğer ki yeni kasa dersek 2013 kasa olur.2011 modelini 2 yıldır şirket aracı olarak kullanıyorum.İlk olarak Yakıt tüketimi bakımından ,gerçekten çok iyi 1 kişi ve bagaj veya 2 kişi bagaj ile karma kullanım ile şehirdışı 100-110 km hızda 45 lt mazot alımı ile 850-900 km arası yol yapmaktadır.Eğer biraz daha yüksek hızlarda, seyir ederseniz bu kez tüketim oranları 700 km civarlarına düşmektedir.Araç kullanımı bakımından, eğer alışkanlık kazanırsanız uzun yolda cok fazla yorucu olduğu söylenemez.Yüksek hızlarda ve yan rüzgarlardan çok fazla etkilenen bir araç olduğunu bilmelisiniz.Virajlarda savrulma eğilimi ile önden kayma meyili var bu nedenle güvenli kullanıma dikkat etmelisiniz.Şuan benim aracım 90.000 km ve asfalt olsun stabilize yol olsun her yol koşulunda kullanımda yürüyen aksamında kesinlikle bir sorun çıkmadı.İç aksam konusunda aynı şeyleri söylemem mümkün değil özellikle 50.000 km sonra iç aksam plastiklerin de sinir bozucu sesler çıkmaya başlıyor. Cd çaların plastik renklerinde soyulmalar başladı.Bagaj hacmi olarak çok geniş rahatlıkla istediğiniz kadar yüklemeyi kaldırıyor.Yakıtı eğer sabit bir yerden kaliteli olarak aldığınızda ki her 20.000 km bir bakımları rutin olarak yapılmakta.Şuana kadar rutin bakımlar dışında 60.000 km fren balata değişimi haricinde birşey yapılmadı.80.000 km bakımı aklınızda bir rakam olması açısından yetkili servis fiyatı 950TL olarak tuttu.Dci motorların ömrü az olur derler genelde ama eğer ki aldığınız yakıt kaliteli ve rutin bakımlar dahilinde aracı çok fazla zorlamazsanız sizi üzmez.Farkli bir şirkettin arkadaşımda Megan 2 sedan aracını kullanıyor ve şuan km si 188.000 km de arabada hiçbir sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysrgraphic

    Geçen gün şirketin 2010 symbol aracını kullandım, özellikle yol tutuşuna hayran kaldım ve symbol olan ilgim arttı,
    ama ekonomik durumdan dolayı böyle bu modelde alamam, en düşük hangi modelini tavsiye edersiniz,
    eski kasalarında yani clio larda yenilere göre yol tutuşu çok zayıf olduğu söyleniyor doğrumu

    Çok ilginç :)
  • Bu aracin vaadettikleri ne surus zevki ne konfor neden donanim.

    Ucuza alabilceginiz ,kolay kolay masraf cikarmayan,yetkili servisde bile parcasi ucuz,ikinci eli iyi olan bir araba.Bu amaclar dogrultusunda uretildigini dusunurseniz gayet iyi bir arac kiralik olarak 1ay 65beygirlik versiyonunu kullandim hic fena degil.Yalitimi,konforuda o paraya gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • symbol 1.5 dci expression modellerinin özelliklerin tam olarak bilen biri varsa yardımcı olabilrmi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsarı

    symbol 1.5 dci expression modellerinin özelliklerin tam olarak bilen biri varsa yardımcı olabilrmi ?

    dacia logan'a renault amblemi takmışlar onu biliyorum bitek
  • isiciter150 İ kullanıcısına yanıt
    özellik derken teknik özellik
  • meco M kullanıcısına yanıt
    araç bizdede var tam aile aracı ekonomik konforlu ve seri ama 85 bg ler biraz daha seri 65 bg göre en önemliside az yakıyor olması
  • Symbolde aracımız oldu accentte ama aralarında dağlar kadar fark var bütçen Accent eraya yetiyorsa kesinlikle Accent almalısın.
  • 65 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsenelupin

    quote:

    Orijinalden alıntı: meco

    RENAULT Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg (yeni kasa) kullanıcılarından aracın olumlu ve olumsuz yönlerini ögrenmek istiyorum.. ekonomi icin buna bakıyorum motoru nedir ne degildir bilmiyorum ve her türlü bilgiyi degerlendirecegim.. nasıldır bu araba?

    Arkadaşım , yeni kasa dediğini herhalde 20111-12 yılları arası kasayı söylüyorsundur. Eğer ki yeni kasa dersek 2013 kasa olur.2011 modelini 2 yıldır şirket aracı olarak kullanıyorum.İlk olarak Yakıt tüketimi bakımından ,gerçekten çok iyi 1 kişi ve bagaj veya 2 kişi bagaj ile karma kullanım ile şehirdışı 100-110 km hızda 45 lt mazot alımı ile 850-900 km arası yol yapmaktadır.Eğer biraz daha yüksek hızlarda, seyir ederseniz bu kez tüketim oranları 700 km civarlarına düşmektedir.Araç kullanımı bakımından, eğer alışkanlık kazanırsanız uzun yolda cok fazla yorucu olduğu söylenemez.Yüksek hızlarda ve yan rüzgarlardan çok fazla etkilenen bir araç olduğunu bilmelisiniz.Virajlarda savrulma eğilimi ile önden kayma meyili var bu nedenle güvenli kullanıma dikkat etmelisiniz.Şuan benim aracım 90.000 km ve asfalt olsun stabilize yol olsun her yol koşulunda kullanımda yürüyen aksamında kesinlikle bir sorun çıkmadı.İç aksam konusunda aynı şeyleri söylemem mümkün değil özellikle 50.000 km sonra iç aksam plastiklerin de sinir bozucu sesler çıkmaya başlıyor. Cd çaların plastik renklerinde soyulmalar başladı.Bagaj hacmi olarak çok geniş rahatlıkla istediğiniz kadar yüklemeyi kaldırıyor.Yakıtı eğer sabit bir yerden kaliteli olarak aldığınızda ki her 20.000 km bir bakımları rutin olarak yapılmakta.Şuana kadar rutin bakımlar dışında 60.000 km fren balata değişimi haricinde birşey yapılmadı.80.000 km bakımı aklınızda bir rakam olması açısından yetkili servis fiyatı 950TL olarak tuttu.Dci motorların ömrü az olur derler genelde ama eğer ki aldığınız yakıt kaliteli ve rutin bakımlar dahilinde aracı çok fazla zorlamazsanız sizi üzmez.Farkli bir şirkettin arkadaşımda Megan 2 sedan aracını kullanıyor ve şuan km si 188.000 km de arabada hiçbir sorun yok.

    Hani 2010 yılında 2013 model yoktu ya. O yüzden 2011 modeli kastediyor arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkes symbolün tipine laf etmiş 2009-2012 symbollerin tipi hiç fena dğil bence birde sis farı varsa araç baya yakışılı duruyor
  • Bundan 1,5 ay önce symbol düşünüyordum hatta baktım fln ancak temiz bir araç bulunmuyor hepsi şirket ve filo araçları symbol iyi arabadır ancak 85bg bulursan daha iyi daha ekonomik ve torku fazla şuan accent era var gayet güzel hem az yakıyor hemde iyi gidiyor .
  • symboller accentlere göre biraz daha iyi 65 bg var bende gayet memnunum en azından accentlere göre daha sağlam ama herkesin zevki farklıdır tabi rahat ve sağlam bir araba istiyorsanız 2000 model veya bi kaç model üstü bora veya passatlara bakabilrisinz
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.