Şimdi Ara

Renault Oyak Kampanyası Ana Konu ® (692. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.885
Cevap
315
Favori
1.708.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 690691692693694
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • suhagunduz S kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunuzu yeni gordum kusura bakmayin ben sehir disindan geldigim icin teslimata kadar bidaha gelmemek adina cok sorgulamadim ama ama yasadiginiz sehirde mais varsa sizde takip edebilirsiniz tescil islerini yoksa gelmek gitme vekalet parasindan fazlaya mal olacagi icin acikcasi cok sorgulamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de pazartesi günü megane sedan için başvuruda bulunacağım umarım Megane modellerinde de metalik renk ücretsizdir. İyi günlerde kazasız belasız kullanın aracınızı yeniden hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsk ederim malesef maganeda metalik renk ucretli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boran729 -- 17 Şubat 2018; 19:42:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün izmir mais şubesine gittim. Megane HB 1.2 EDC Icon test ettim. Araç beni çok fazla tatmin etmedi, konfor vs güzel ama şanzıman DSG kadar seri gelmedi. Fiyat olarak da konfor paketi+stepne+metalik renk ekletince 112 bin TL oldu. Değer mi değmez mi konusunda kararsız kaldım. Leon FR 1.4 150 hp DSG de yaklaşık 120 bin TL civarına denk geliyor zaten. Bir süre düşüneceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BraveHeart kullanıcısına yanıt
    Hecbek istiyorsan leon al. Meganının şu anda sedanı alınır çünkü sedan rakipleri eskidi. Jetta focus corolla asta... zaten seneye meganın işi zorlaşır... jetta focus yeni kasa cıkarıyor...astra da megana göre ucuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bugün izmir mais şubesine gittim. Megane HB 1.2 EDC Icon test ettim. Araç beni çok fazla tatmin etmedi, konfor vs güzel ama şanzıman DSG kadar seri gelmedi. Fiyat olarak da konfor paketi+stepne+metalik renk ekletince 112 bin TL oldu. Değer mi değmez mi konusunda kararsız kaldım. Leon FR 1.4 150 hp DSG de yaklaşık 120 bin TL civarına denk geliyor zaten. Bir süre düşüneceğim.

    Kullandığınız aracın şanzımanı Alman Getrag 7DCT300 kodlu (yağlı) ıslak kavrama yeni nesil 7 ileri bir çift kavramadır.

    Bu şanzımanların kullanım ömürleri ve sorunsuzlukları DSG ile kıyaslanmayacak kadar iyi seviyededir.

    (Getrag sitesine girin bakın Dünyanın en iyi üreticileri Ferrari, Mercedes AMG ve tüm BMW M serileri çift kavrama şanzımanlarını Getrag'dan alır.)

    DSG nin başına ne geldiyse yüksek hızı ve bu nedenle oluşan ısınma yüzünden gelmiş ve beni bile bezdirerek tövbe ettirmiş bir şanzımandır.

    Leon sürüşü ve tasarımı oldukça güzel bir otomobil ancak yol ve motor ses yalıtımı olsun trim sesi olsun Megane 4 ile

    kıyasladığınızda ileride memnun etmeyecek düzeyde bir araç halini alıyor (alıp satan arkadaşlarımdan iyi biliyorum)

    Eğer Oyak üyesi iseniz size tavsiyem fiyat performans olarak Megane HB 1.5dci EDC Icon paket (gerisi size kalmış)

    Ben 1.5 yıl ve 24bin km dir bu aracı kullanıyorum ve herşeyinden çok memnunum.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Şubat 2018; 23:26:18 >




  • Bu paralara gider alman otomobili alırım prestiji olur arabanın hiç olmazsa. 100-110 bin liraya megane alıpda Başkasına aracın gerçek fiyatını söylemeye utanırım bana gülerler diye.. şahsi görüşüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • an1cas A kullanıcısına yanıt
    110 binliraya 1.0 manuel polo alınır haklısın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar günaydın. Yarın kısmetse megane sedane 1,5 dci edc icon için sözleşme imzalayacağım. Opsiyonlu paketlerden olan ''long screen'' paketinin içinde sadece 8.7 inch büyük ekran mı var yoksa yanında başka şeyler de veriliyor mu bilginiz var mı acaba. Birde ''Bose ses sistemi'' tüm iconlarda standartmı bilgilendirebilirseniz sevinirim. Saygılarımla iyi hafta sonları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musates -- 18 Şubat 2018; 12:33:23 >
  • Merhaba

    Kredi ödemeleri Peşinat verdikten sonra mı başlıyor ? Yoksa, Araç Teslimatı ile mi başlatıyorlar ? Yerli otomobiller Nisan ayın da teslim edilecek bu nedenle merak ettim.
  • bnymnonl B kullanıcısına yanıt
    Kredi ödemeleriniz sözleşmeyi imzaladığınız tarihten sonra 5 iş günü içerisinde yapacağınız ilk peşinat ödemesini takip eden ayda başlar. Mesela 19 Şubatta başvurdunuz 23 Şubatta peşinat ödemesini yapıyorsunuz. 23 Mart tarihinde birinci taksiti ödüyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musates -- 18 Şubat 2018; 13:50:8 >
  • Yılda 8 bin km yapıyorum clio hb ve captur arasında kaldım varmı yardımcı olabilecek otomatik en üst donanımları tercih edeceğim ckioda icon capturda outdoor extra opsiyonlardan neler ekletilmeli ve 1.2 tce motor kullanan var mı yağ eksiltme çok büyük problem mi yoksa ekleyip kullanmaya devam mı teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musates

    Arkadaşlar günaydın. Yarın kısmetse megane sedane 1,5 dci edc icon için sözleşme imzalayacağım. Opsiyonlu paketlerden olan ''long screen'' paketinin içinde sadece 8.7 inch büyük ekran mı var yoksa yanında başka şeyler de veriliyor mu bilginiz var mı acaba. Birde ''Bose ses sistemi'' tüm iconlarda standartmı bilgilendirebilirseniz sevinirim. Saygılarımla iyi hafta sonları.

    Öncelikle hayırlı olmasını diliyorum. 1.5dci edc Megane 4 için ülkemiz şartlarında en iyi fiyat performans seçimi diyebiliriz.

    Long Screen paketi sadece 8.7'' ekranlı kendinden internet bağlantılı R-Link2 sistemi (Apple CarPlay ve Android Auto) içeriyor.


    Icon paketlerde ses sistemi Focal alt yapılı Arkamys ses sistemi ve gayet memnun edecek bir ses kalitesine sahip.

    İlk gelen 2016 HB versiyonların bazılarında Focal ses sistemi ile gelmişti (birini ben aldım) Bose ve Focal ses sistemi şuan

    sadece Avrupa pazarı için ekstra ücret karşılığında sunuluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: an1cas

    Bu paralara gider alman otomobili alırım prestiji olur arabanın hiç olmazsa. 100-110 bin liraya megane alıpda Başkasına aracın gerçek fiyatını söylemeye utanırım bana gülerler diye.. şahsi görüşüm

    Başkaları ne der diye düşünerek yaşamak zor olmuyor mu, merakımdan soruyorum da?



    Gerçi sen de haklısın, mahalle baskısı bazı insanları kolayca sindirebiliyor ama yaşadığın şeyin kendi hayatın olduğunu düşününce, bundan kurtulmak kolay olmalı...



    Şahsi görüşüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler. Demekki 3200 ₺ sadece büyük ekrana istiyorlar. Çünkü öğrendiğim kadarıyla Rlink bağlantısı ve CarPlay 2018 Megane larda mevcutmuş. 8,7 inch ekran yerine 7,4 inch ekran alıp 3000 ₺ nin cepte kalması mantıklı görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kampanyadaki fiyat performans araçları hangileridir sizce? Bana megane ve kadjar fiyatları biraz yüksek geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bugün izmir mais şubesine gittim. Megane HB 1.2 EDC Icon test ettim. Araç beni çok fazla tatmin etmedi, konfor vs güzel ama şanzıman DSG kadar seri gelmedi. Fiyat olarak da konfor paketi+stepne+metalik renk ekletince 112 bin TL oldu. Değer mi değmez mi konusunda kararsız kaldım. Leon FR 1.4 150 hp DSG de yaklaşık 120 bin TL civarına denk geliyor zaten. Bir süre düşüneceğim.

    Kullandığınız aracın şanzımanı Alman Getrag 7DCT300 kodlu (yağlı) ıslak kavrama yeni nesil 7 ileri bir çift kavramadır.

    Bu şanzımanların kullanım ömürleri ve sorunsuzlukları DSG ile kıyaslanmayacak kadar iyi seviyededir.

    (Getrag sitesine girin bakın Dünyanın en iyi üreticileri Ferrari, Mercedes AMG ve tüm BMW M serileri çift kavrama şanzımanlarını Getrag'dan alır.)

    DSG nin başına ne geldiyse yüksek hızı ve bu nedenle oluşan ısınma yüzünden gelmiş ve beni bile bezdirerek tövbe ettirmiş bir şanzımandır.

    Leon sürüşü ve tasarımı oldukça güzel bir otomobil ancak yol ve motor ses yalıtımı olsun trim sesi olsun Megane 4 ile

    kıyasladığınızda ileride memnun etmeyecek düzeyde bir araç halini alıyor (alıp satan arkadaşlarımdan iyi biliyorum)

    Eğer Oyak üyesi iseniz size tavsiyem fiyat performans olarak Megane HB 1.5dci EDC Icon paket (gerisi size kalmış)

    Ben 1.5 yıl ve 24bin km dir bu aracı kullanıyorum ve herşeyinden çok memnunum.

    .

    Hocam bende Captur Icon 1.5 EDC düşünüyorum. Ama şanzıman noktasında yine şüphelerim var. Siz EDC den memnun musunuz herhangi bir sıkıntısını gördünüz mü?



    Ayrıca Capturlarda yağ eksiltme durumu söz konusu olduğundan bahsediliyor. Hatta kitapçığında da belli bir km de belli bir yağ eksiltebilir ibaresi var ama forumlarda okuduğum kadarıyla bu miktar azımsanacak değerlerde değil. Bu durum araca sıkıntı verebilir mi fikriniz varmı?



    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suhagunduz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bugün izmir mais şubesine gittim. Megane HB 1.2 EDC Icon test ettim. Araç beni çok fazla tatmin etmedi, konfor vs güzel ama şanzıman DSG kadar seri gelmedi. Fiyat olarak da konfor paketi+stepne+metalik renk ekletince 112 bin TL oldu. Değer mi değmez mi konusunda kararsız kaldım. Leon FR 1.4 150 hp DSG de yaklaşık 120 bin TL civarına denk geliyor zaten. Bir süre düşüneceğim.

    Kullandığınız aracın şanzımanı Alman Getrag 7DCT300 kodlu (yağlı) ıslak kavrama yeni nesil 7 ileri bir çift kavramadır.

    Bu şanzımanların kullanım ömürleri ve sorunsuzlukları DSG ile kıyaslanmayacak kadar iyi seviyededir.

    (Getrag sitesine girin bakın Dünyanın en iyi üreticileri Ferrari, Mercedes AMG ve tüm BMW M serileri çift kavrama şanzımanlarını Getrag'dan alır.)

    DSG nin başına ne geldiyse yüksek hızı ve bu nedenle oluşan ısınma yüzünden gelmiş ve beni bile bezdirerek tövbe ettirmiş bir şanzımandır.

    Leon sürüşü ve tasarımı oldukça güzel bir otomobil ancak yol ve motor ses yalıtımı olsun trim sesi olsun Megane 4 ile

    kıyasladığınızda ileride memnun etmeyecek düzeyde bir araç halini alıyor (alıp satan arkadaşlarımdan iyi biliyorum)

    Eğer Oyak üyesi iseniz size tavsiyem fiyat performans olarak Megane HB 1.5dci EDC Icon paket (gerisi size kalmış)

    Ben 1.5 yıl ve 24bin km dir bu aracı kullanıyorum ve herşeyinden çok memnunum.

    .

    Hocam bende Captur Icon 1.5 EDC düşünüyorum. Ama şanzıman noktasında yine şüphelerim var. Siz EDC den memnun musunuz herhangi bir sıkıntısını gördünüz mü?



    Ayrıca Capturlarda yağ eksiltme durumu söz konusu olduğundan bahsediliyor. Hatta kitapçığında da belli bir km de belli bir yağ eksiltebilir ibaresi var ama forumlarda okuduğum kadarıyla bu miktar azımsanacak değerlerde değil. Bu durum araca sıkıntı verebilir mi fikriniz varmı?



    Teşekkürler

    Valla ben biraz daha para biriktirip sene sonu gelecek honda civic dizel 9 ileri zf otamatiğe geçmeye karar verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suhagunduz S kullanıcısına yanıt
    Megane 4 HB lerde kullanılan yeni tip yağlı EDC (Getrag 6DCT450) ile Captur, Clio ve Kadjar'da kullanılan

    bir önceki nesil kuru tip EDC (Getrag 6DCT250) aynı şanzımanlar değil. Bu nedenle Captur'da kullanılan şanzıman

    her ne kadar DSG den iyi olsada uzun dönem kullanmadığım için pek yorum yapamayacağım. Ben çok memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviyildizinoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: suhagunduz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bugün izmir mais şubesine gittim. Megane HB 1.2 EDC Icon test ettim. Araç beni çok fazla tatmin etmedi, konfor vs güzel ama şanzıman DSG kadar seri gelmedi. Fiyat olarak da konfor paketi+stepne+metalik renk ekletince 112 bin TL oldu. Değer mi değmez mi konusunda kararsız kaldım. Leon FR 1.4 150 hp DSG de yaklaşık 120 bin TL civarına denk geliyor zaten. Bir süre düşüneceğim.

    Kullandığınız aracın şanzımanı Alman Getrag 7DCT300 kodlu (yağlı) ıslak kavrama yeni nesil 7 ileri bir çift kavramadır.

    Bu şanzımanların kullanım ömürleri ve sorunsuzlukları DSG ile kıyaslanmayacak kadar iyi seviyededir.

    (Getrag sitesine girin bakın Dünyanın en iyi üreticileri Ferrari, Mercedes AMG ve tüm BMW M serileri çift kavrama şanzımanlarını Getrag'dan alır.)

    DSG nin başına ne geldiyse yüksek hızı ve bu nedenle oluşan ısınma yüzünden gelmiş ve beni bile bezdirerek tövbe ettirmiş bir şanzımandır.

    Leon sürüşü ve tasarımı oldukça güzel bir otomobil ancak yol ve motor ses yalıtımı olsun trim sesi olsun Megane 4 ile

    kıyasladığınızda ileride memnun etmeyecek düzeyde bir araç halini alıyor (alıp satan arkadaşlarımdan iyi biliyorum)

    Eğer Oyak üyesi iseniz size tavsiyem fiyat performans olarak Megane HB 1.5dci EDC Icon paket (gerisi size kalmış)

    Ben 1.5 yıl ve 24bin km dir bu aracı kullanıyorum ve herşeyinden çok memnunum.

    .

    Hocam bende Captur Icon 1.5 EDC düşünüyorum. Ama şanzıman noktasında yine şüphelerim var. Siz EDC den memnun musunuz herhangi bir sıkıntısını gördünüz mü?



    Ayrıca Capturlarda yağ eksiltme durumu söz konusu olduğundan bahsediliyor. Hatta kitapçığında da belli bir km de belli bir yağ eksiltebilir ibaresi var ama forumlarda okuduğum kadarıyla bu miktar azımsanacak değerlerde değil. Bu durum araca sıkıntı verebilir mi fikriniz varmı?



    Teşekkürler

    Valla ben biraz daha para biriktirip sene sonu gelecek honda civic dizel 9 ileri zf otamatiğe geçmeye karar verdim.

    ZF9 konusunda sorunsuz sanmayın, araştırın isterseniz hangi araçta kullanıldıysa toplatıldı. (Henüz tam istenilen randımanda değil)

    ( Land Rover Discovery, Honda CRV / Pilot - Jeep Cherokee , Range Rover Evoque, Fiat 500X, Chrysler, 200 vb.)

    Zaten iyi olsaydı 9 ileri şanzımana Mercedes Benz den önce BMW geçerdi ZF9 ile 3 yıldır beklemezdi ZF8 ile.

    Nispeten ZF8 daha az problem çıkarıyor ZF9 a oranla. ZF 9 ileri mekanik tork konvertörlüde yazılım olarak tam oturmadı.


    http://autoweek.com/article/recalls/zf-recalls-505000-vehicles-9-speed-automatic

    https://www.leftlanenews.com/transmission-wiring-glitch-prompts-land-rover-discovery-sport-recall-92869.html

    https://blog.caranddriver.com/holy-shift-zf-9-speed-automatic-problems-mount-chrysler-releases-third-software-update-for-jeep-cherokee/

    https://blog.caranddriver.com/zf-recalls-nine-speed-automatic-for-random-drops-into-neutral/

    https://www.autofreaks.com/2016/108285/zf-recalls-its-9-speed-automatic-transmission-505k-cars-affected-in-the-us/




  • 
Sayfa: önceki 690691692693694
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.