Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept

35
Cevap
0
Favori
1.614
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1434 Mesaj
    Geçtiğimiz Eylül ayında Paris'te Zoe elektrikli aracını 400 km menzil sağlayan 41 kWh batarya ile buluşturan Renault, Cenevre'de ise aracın sportif bir versiyonunu kamuoyuna sergiliyor. Karbon fiberden gövdeye sahip olan E-Sport Concept, 20 inç jantları ve dört tekerden çekişi ile tamamen elektrikli ufak spor araç fikrini ortaya atıyor.
     
    Ağırlıktan kazanmak adına Zoe'nin arka koltuklarını söken mühendisler, aracın yapımında karbon fiber ve Kevlar malzemeden bolca yararlanmış. Sonuç olarak 450 kg ağırlığında bataryaya sahip, toplamda 1400 kilogramlık bir araç ortaya çıkmış. Ön ve arkada yer alan iki adet elektrik motorundan güç alan araç toplamda 460 beygir güce ve 640 Nm anlık tork değerine sahip.
     
    Ağırlığına oranla yüksek bir motor gücüne sahip olan elektrikli araç, elektrik motorlarının tork karakteristiğinin de yardımıyla 0'dan 100 km/h hıza yalnızca 3,2 saniyede çıkıyor. Elektronik son hız limiti olan 210 km/h hıza ise 10 saniyenin altında bir sürede ulaşıyor.
     
    Çift salıncaklı bağımsız süspansiyonu, geniş lastikleri, büyük frenleri ve Öhlins dört yollu ayarlanabilir amortisörleri ile yeni E-Sport Concept'te bir spor arabada aranan her özellik yer alıyor. Araçtaki sportif dokunuşlar iç tarafta da devam ederken Recaro spor koltukların yer aldığı iç kısımdaki düğmeler Formula E aracından esinlenilmiş.
     
    Şu an için yalnızca konsept olarak kalacak olan araç Renault tarafından, "Bir üretim modeli ile yarış arabası arasında bir şey." sözleriyle tanımlanıyor.
     



    |
    |




  • Yarbay
    6494 Mesaj
    Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık
  • Binbaşı
    1294 Mesaj
    Arkadan 208, önden Auris mi o?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6835 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık

    Dur tahmin edeyim; beğendiğin direksiyon aşağıdaki resimdeki mi?
    _____________________________
  • Yarbay
    3509 Mesaj
    şu elektirikli araçlarda ya direksiyon, ya gösterge ya camurluk yada ön gövde illa ki absürd bir şeyler bulup koyuyorlar ya, insanı soğutmakta üstlerine yok. illumunati midir, okyanus ötesimidir, yoksa ingiliz oyunu mudur bu... yandaş forumdaşlar cevaplarsa aydınlanacağız.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1924 Mesaj
    2020'den önce şöyle sağlam sıfır araç alıp 15-20 sene kullanmak şart. Yoksa bu pavyon tipli arabalara binmek zorunda kalacağız.
    _____________________________
  • Yarbay
    5161 Mesaj
    Bunu üretin ya :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Mercedes-Benz
  • Yarbay
    2802 Mesaj
    Günlük kullanım için yapılan elektrikli arabalar 0-100 de neredeyse tüm süper spor arabaları tokatlıyor.
  • Binbaşı
    1744 Mesaj
    Elektrikli araç satıp pillerini kiralayıp her ay para toplayan Renault mu üretmiş
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4540 Mesaj
    Pil kiralarını kaldırmadığı sürece başarılı olamayacaklar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    || Lenovo Legion Y520 || Huawei P10 Lite || LG 43UF7787 || Dell 3567 || Asus RT-N12 Plus ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca, Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız. Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye..''
  • Yarbay
    2292 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık

    Dur tahmin edeyim; beğendiğin direksiyon aşağıdaki resimdeki mi?


    harika kapak :D
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    Anca konsept yapın zaten maksat görüntü sonrada yollara çıkan Fuluance oluyor.
    |
    |
  • Yarbay
    5203 Mesaj
    Hot Hatch değil bu Shock Hatch...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2367 Mesaj
    Vayy bu araba şehrimize girsin topumuzu tokatlar. O çok bağıran içten yanmalı araçlarla büyük ihtimal bizi rezil eder. 3.2 saniye 0-100 460 beygir güce ve 640 Nm anlık tork .

    KAÇ KAÇ CANINI KURTAR

    Bu arada firmanın concept olarak bırakması çok mantıklı. Bunlar piyasaya girse kim bakar benzinli dizellere. Sanayi felç.400 km menzil.ki ben ayda 600km yapıyorum.Ayda 2 şarjla iş tamam. Yok yok hemen gelmez. Çok can yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.o.T.u.S -- 9 Mart 2017; 15:36:37 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5365 Mesaj
    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Renault ve fiat iticilikte zirve.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    59387 Mesaj
    BU ELEKTRİKLİ ARABALARIN SORUNU NE ACABA TÜKETİCİ DOSTU DAHA DÜŞÜK BEYGİRLİ FALAN YAPSALAR HEM MENZİLİ BELKİ ARTAR HEMDE SATIŞ REKORLARI KIRARLAR
    |
    |
  • Yarbay
    3996 Mesaj
    "Elektrikli araba üretelim ama tipsiz yapalım kimse almasın. Fosil yakıtla az yatırım çok kazanç iyi gidiyoruz, 5-10 sene daha ekmeğini yiyelim... "
    |
    |
    _____________________________
    Redmi 4X | PS4 (ID: hurteffect) | HP 8440p
    DH 2006 Üyesi
  • Binbaşı
    1160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Bende anlayamadım. Çok hız isteniyorsa Koenigsegg'in Regera ve Aston Martin'nin Valkyrie modellerinin hibrit alt yapısındaki motor ve batarya için anlaşma yaptığı Rimac firmasının elektrikli Concept one ve Nio ep9 modeli düşünülebilir.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Devir arttıkça enerji ihtiyacı katlanarak artıyor, çok yüksek amperde güç çekilince batarya su gibi bitiyor, aynı zamanda bataryanın kaldırabileceği bir sınır var Wh onun üzerine çıkılırsa pil zarar görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DSG1 -- 9 Mart 2017; 17:25:50 >
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
son dakika
Blogio
Lastik Fiyatları
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,562
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.