Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (944. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.256.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 942943944945946
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bırak da Megane RS de digital kadran olmasın bir zahmet..Sanki Megane HB Kadranıyla birebirmiş gibi...Son derece Sportif bir kadrana sahip RS..

    http://www.youtube.com/watch?v=TBhhctY3Dwo&NR=1



    Çoğu araca bakıyorum,şahsi fikrim olarak meganın kadranı diğerlerine nazaran çok özensiz..Yeni C4,Opel Astra,Yeni Ford Focus,Golf,Mazda 3 kadranları çok çok daha şık..Gece ambiyansın da olsun,gündüz olsun... Megan'ın göstergeleri daha basit duruyor açıkcası...


    quote:

    Orijinalden alıntı: aa.aslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: nucleus85

    arkadaşlar bugün kız arkadaşım için teslim aldığımız arabanın kapısını açınca şok olduk resmen. şimdi hepinizin aklından geçen şey eminim "renault yine ne çalmış acaba" dır eminim ama durun :)
    bluetooth kalktığı için sürpriz olarak dijital kadran koymuşlar

    hangi model aldınız sport edition ise dijital kadran olması normal biliyoruz onu zaten, ama kadranı çalma olarak düşünmeyin fuluence ile ortak olsun diye yapılan bilinçli bir tercih.
    ona bakarsanız megane rs dende çalmışlar ondada dijital kadran yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 28 Mayıs 2011; 1:30:53 >




  • Debriyaj balatasını yaktığınızı nasıl anlarsınız ;

    Debriyajdan gelen gıcırtı sesleri ( debriyaj teli ile ilgili bir sorun da olabilir ) balatanın yandığı anlamına gelmez..Daha çok Balatanın bittiği anlamına gelir....

    Debriyaj balatasının yanması ise ;
    Aracınızın içerisin de yoğun bir yanık kokusu varsa şayet ( Plastik yanığı,lastik yanığı gibi ) o zaman balatalar yanmış demektir...Hatta ve hatta kaloriferi açtığınız zaman yanık kokusu daha da fazla gelecektir,araç içerisin de gözlerinizin yaşarırcasına yoğunlukta olması halin de....Kalorifer de iç sirkülasyon yaptığınız da daha az yanık kokusu gelir...Normal dışarıdan hava aldığınız da daha fazla yanık kokusu alırsınız...İşte o zaman Debriyaj balatanız yanmış demektir...Ayrıca Debriyaj pedalınız hissedilir şekil de sertleşir....Yani Kalkışlar da o sertliği net şekil de hissedersiniz...

    Normal şartlar da Debriyaj balatası 100.000 km ile 150.000 km arasın da biter...Sert kalkışlar yaparsanız her daim 100.000 km'yi anca görür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 28 Mayıs 2011; 1:24:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet




    Yapmayın hocam bu mu bizim araçlardan iyi kadran:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Hiç alakası yok bence...Sadece digital kadran değişik onun dışın da donanım olarak ne var ki bozabileceği?...Digital kadranın bile bozulsa Bursa'da mevcut çünkü stoklar da gözüküyor bu parça mesela...



    quote:

    Orijinalden alıntı: HOUSTON16

    gercekten komık
    ben bu olaya farklı bır yaklasımda bulunacagım ama bazı arkadaslar kızabılır.
    ithal gelen bu araclardakı arızalara servısler korkarak yaklasıyor galıba.ya yanlıs bırsey yaparsak bozarsak , taaa ıspanyadan parca gelecek kı tamırını yapsınlar.



    cam tavan dakı arıza yı cozssunler,motoru arızalandı veya cam kırıldı yapsınlar da goreyım.dıger parcaların neredeyse %80 ı bursa ve cevre ıllerde uretılıyor bır sekılde cozulur,ama bazı spesıfık ozellıkler zor demek ıstedım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Naptın da yaktın,nasıl yaktın kolay değildir öyle balatayı yakmak? Yokuşta 5 dakika patinaja yüklensen anca yakarsın çünkü?

    Yok yav o kadar sağlam değil arka tekeri kaldırıma dayanmıştı. Bende farketmedim geri viteste gaza abandım pis bir koku geldi. Anlayan birkaç kişiye sordum balatayı kavlatmışsın dediler. O günden beri geri viteste kavrama esnasında ötme sesi yapıyor. Yani balatanın yüzünde pütürlü yanık bir tabaka oluşuyormuş. Araç yeni olduğu için o yanık tabakasının sürtünmeyle kaybolma ihtimalide varmış. 1. viteste ses yapmıyor şimdilik ses gelmeye başlarsa balatayı değiştirmem gerekiyormuş. Araç 8000 km oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akustik1979 -- 28 Mayıs 2011; 11:10:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam


    quote:

    Orijinalden alıntı: akustik1979


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Debriyaj balatası demişken 850 tl...150.000 km civarı gidiyormuş debriyaj balatası..



    quote:

    Orijinalden alıntı: akustik1979

    Servis, debriyaj balatası, fren, ve triger değişimi için gidilecek bir yer. Garanti bittikten sonra Yağ ve filtre değişimi vs ufak tefek işler gidilecek bir yer değil. Sonuçta piyasadan %40 ile %50 arasında pahalı yapıyorlar. Gerçi Bosh Car servislerde servis kalitesinde iş yapıyorlar onlarıda düşünebilirim.



    Ben balatayı yaktım malesef benimki okadar gitmez. Şimdiden ötmeye başladı. Dikkatli kullanmaya çalışıyorum. Ne kadar giderse artık. Balata değişimine Sanayide 300 ile 450 tl arasında fiyat veriyorlar.

    Bende pek dikkat etmiyorum bu konuda. Sert kalkışlar falan yapıyorum arada. Kaç km'de aracın ?

    Araç 8000 km de benim kullanım tarzımda seninki gibi, sert kullanıyorum üstelik ben birde balatayı yaktım. 50000 km yi görsem şükür diyecem artık.




  • Merhaba arkadaşlar,
    Geçen hafta izmir`den istanbulda dönerken cama mıcır gelmesi sonucu camım çatladı kaskodan kasko indirimi bozulmadan hemen değiştirdiler. Yol boyunca farlar açık gelmiştim ama far açılınca elektronik göstergeler kayboluyordu. bende arıza var şüphesiyle servise gidince bunu da bildirdim meğerse sol tarafta ışığın şiddetini ayarlaığımız normal farlı araçlarda yükseklik ayarı yapılan düğmeden ışığın şiddeti arttırılarak çözüm bulunabiliyormuş. birde son zamanlarda far yıkama sistemim çalışmıyordu onu da servise bildirdim meğerse su azalınca far yıkama çalışmıyor sadece on ve arka cama su veriyormuş sağolsunlar servis suyu doldurup bir sov yaptı bana:)
  • @Asilx

    Hocam Kontağı açtığın da o yol bilgisayarı dervreye giriyor biliyorsun zaten,tamamı dolu o yol bilgisayarın bizimkisinden çok daha büyük ekran olarak da,birde öyle gör şıklık konusun da,ayrıca gece ambiyansına bir bak derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 28 Mayıs 2011; 13:01:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    @Asilx

    Hocam Kontağı açtığın da o yol bilgisayarı dervreye giriyor biliyorsun zaten,birde öyle gör şıklık konusun da,ayrıca gece ambiyansına bir bak derim...

    kontak kapalı araç 2 bin devirde , nasıl oluyor acaba
    takılı kalmış sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aa.aslan -- 28 Mayıs 2011; 12:59:28 >
  • O pis koku her daim aracının içine sızarsa 50 liraya polen filtresini değiştirirsin koku falan kalmaz...Diğer konu evet sürtünmeyle yanık tabakasının kaybolma ihtimali var,yalnız ileri de sorun çıkartabilir Allah korusun...Ekipmanlar birbirlerine bağlı olduğu için debriyaj balatasından diğerlerine sıçrıyacak arızalar oluşabilir dikkat etmek gerek...Hani debriyaj balatasını yakacak kadar zorlanma esnasın da sadece debriyaj balatasıyla kalmıyor olay...2000 liraya kadar masraf çıkabiliyor....Nolur 100.000-150.000 km gitmez de 75-80.000 km gider debriyaj balatası..Yine de bir göster servise ne olur ne olmaz diye....Şimdiden sıcağı sıcağına gösterirsen ileri de oluşabilecek arızadan yırtarsın,erken teşhis gibi...



    quote:

    Orijinalden alıntı: akustik1979

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Naptın da yaktın,nasıl yaktın kolay değildir öyle balatayı yakmak? Yokuşta 5 dakika patinaja yüklensen anca yakarsın çünkü?

    Yok yav o kadar sağlam değil arka tekeri kaldırıma dayanmıştı. Bende farketmedim geri viteste gaza abandım pis bir koku geldi. Anlayan birkaç kişiye sordum balatayı kavlatmışsın dediler. O günden beri geri viteste kavrama esnasında ötme sesi yapıyor. Yani balatanın yüzünde pütürlü yanık bir tabaka oluşuyormuş. Araç yeni olduğu için o yanık tabakasının sürtünmeyle kaybolma ihtimalide varmış. 1. viteste ses yapmıyor şimdilik ses gelmeye başlarsa balatayı değiştirmem gerekiyormuş. Araç 8000 km oldu




  • Ben yerinde olsam kaskodan yaptırmazdım cam değişimini...Neden dersen

    1-Kasko sizi bir cam firmasına yönlendiriyor ve orjinal olmayan bir cam takılıyor...Hani kalitesi malitesi ne olduğu belirsiz bir cam olabilir.
    2-İşçilik konusun da iyi olmaları gerekir çünkü yağmur sensörüne etki edebilecek hatalar yapabiliyorlar....
    3-Bakın bakalım camı taktıktan sonra içeride ki dikiz aynasının önünde iz kalmış mı..Bir jel olucak dikiz aynasının önün de asla ve asla dikiz aynasının önünde toplanmaması gerekiyor..
    4-Yerin de olsam kaskodan şu şekilde cam değişimi yaptırırdım,Servise gidiyorsunuz orjinal cam taktırmak istediğini söylüyorsun,kaskonu arıyorsun..
    Cam fiyatı 600 lira mı mesela...400 lirasını kasko ödüyor 200 lirasını sen ödüyorsun orjinal camın takılıyor..

    Geçmiş olsun bu arada...




    quote:

    Orijinalden alıntı: izmirsalih

    Merhaba arkadaşlar,
    Geçen hafta izmir`den istanbulda dönerken cama mıcır gelmesi sonucu camım çatladı kaskodan kasko indirimi bozulmadan hemen değiştirdiler. Yol boyunca farlar açık gelmiştim ama far açılınca elektronik göstergeler kayboluyordu. bende arıza var şüphesiyle servise gidince bunu da bildirdim meğerse sol tarafta ışığın şiddetini ayarlaığımız normal farlı araçlarda yükseklik ayarı yapılan düğmeden ışığın şiddeti arttırılarak çözüm bulunabiliyormuş. birde son zamanlarda far yıkama sistemim çalışmıyordu onu da servise bildirdim meğerse su azalınca far yıkama çalışmıyor sadece on ve arka cama su veriyormuş sağolsunlar servis suyu doldurup bir sov yaptı bana:)




  • ben zaten cam değişimimi serviste yaptırdım Maltepe renault mais`te. kaskoda hiç bir sorun çıkmadı. axa sigorta camda sorun çıkarmıyormuş servisteki arkadaşların dediğine göre. Ama başka sigortalarda dediğin gibi olabiliyormuş forumlardan okumuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ben yerinde olsam kaskodan yaptırmazdım cam değişimini...Neden dersen

    1-Kasko sizi bir cam firmasına yönlendiriyor ve orjinal olmayan bir cam takılıyor...Hani kalitesi malitesi ne olduğu belirsiz bir cam olabilir.
    2-İşçilik konusun da iyi olmaları gerekir çünkü yağmur sensörüne etki edebilecek hatalar yapabiliyorlar....
    3-Bakın bakalım camı taktıktan sonra içeride ki dikiz aynasının önünde iz kalmış mı..Bir jel olucak dikiz aynasının önün de asla ve asla dikiz aynasının önünde toplanmaması gerekiyor..
    4-Yerin de olsam kaskodan şu şekilde cam değişimi yaptırırdım,Servise gidiyorsunuz orjinal cam taktırmak istediğini söylüyorsun,kaskonu arıyorsun..
    Cam fiyatı 600 lira mı mesela...400 lirasını kasko ödüyor 200 lirasını sen ödüyorsun orjinal camın takılıyor..

    Geçmiş olsun bu arada...




    quote:

    Orijinalden alıntı: izmirsalih

    Merhaba arkadaşlar,
    Geçen hafta izmir`den istanbulda dönerken cama mıcır gelmesi sonucu camım çatladı kaskodan kasko indirimi bozulmadan hemen değiştirdiler. Yol boyunca farlar açık gelmiştim ama far açılınca elektronik göstergeler kayboluyordu. bende arıza var şüphesiyle servise gidince bunu da bildirdim meğerse sol tarafta ışığın şiddetini ayarlaığımız normal farlı araçlarda yükseklik ayarı yapılan düğmeden ışığın şiddeti arttırılarak çözüm bulunabiliyormuş. birde son zamanlarda far yıkama sistemim çalışmıyordu onu da servise bildirdim meğerse su azalınca far yıkama çalışmıyor sadece on ve arka cama su veriyormuş sağolsunlar servis suyu doldurup bir sov yaptı bana:)



    ben zaten cam değişimimi serviste yaptırdım Maltepe renault mais`te. kaskoda hiç bir sorun çıkmadı. axa sigorta camda sorun çıkarmıyormuş servisteki arkadaşların dediğine göre. Ama başka sigortalarda dediğin gibi olabiliyormuş forumlardan okumuştum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    O pis koku her daim aracının içine sızarsa 50 liraya polen filtresini değiştirirsin koku falan kalmaz...Diğer konu evet sürtünmeyle yanık tabakasının kaybolma ihtimali var,yalnız ileri de sorun çıkartabilir Allah korusun...Ekipmanlar birbirlerine bağlı olduğu için debriyaj balatasından diğerlerine sıçrıyacak arızalar oluşabilir dikkat etmek gerek...Hani debriyaj balatasını yakacak kadar zorlanma esnasın da sadece debriyaj balatasıyla kalmıyor olay...2000 liraya kadar masraf çıkabiliyor....Nolur 100.000-150.000 km gitmez de 75-80.000 km gider debriyaj balatası..Yine de bir göster servise ne olur ne olmaz diye....Şimdiden sıcağı sıcağına gösterirsen ileri de oluşabilecek arızadan yırtarsın,erken teşhis gibi...



    quote:

    Orijinalden alıntı: akustik1979

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Naptın da yaktın,nasıl yaktın kolay değildir öyle balatayı yakmak? Yokuşta 5 dakika patinaja yüklensen anca yakarsın çünkü?

    Yok yav o kadar sağlam değil arka tekeri kaldırıma dayanmıştı. Bende farketmedim geri viteste gaza abandım pis bir koku geldi. Anlayan birkaç kişiye sordum balatayı kavlatmışsın dediler. O günden beri geri viteste kavrama esnasında ötme sesi yapıyor. Yani balatanın yüzünde pütürlü yanık bir tabaka oluşuyormuş. Araç yeni olduğu için o yanık tabakasının sürtünmeyle kaybolma ihtimalide varmış. 1. viteste ses yapmıyor şimdilik ses gelmeye başlarsa balatayı değiştirmem gerekiyormuş. Araç 8000 km oldu



    Servise gösterdim ötme sesinin normal olduğunu ses artarsa tekrar gelmemi söylediler. İlk bakımda kontrol edilmesini isteyeceğim.




  • Herkese iyi hafta sonları,
    Bugün twetter ları taktırdım. Takma işlemi çok basit, soketi tutan plastik parça kesilip çıkartılıyor. Soket takılıp, tweeter yerine oturtuluyor. İşlemin süresi toplam 2-3dk... İlk başta işçilik ücreti alırız dediler ama ben forumdan arkadaşlar başka servislerde ücretsiz taktırmışlar diyince ücret almadılar:)

    Bu arada digital kadran muhabbeti açılmış?Renault Türkiye kafasına göre takılmaya devam ediyor anlaşılan:) Birde bugün servise giren bir fluence'de digital kadran vardı?Şaşırdım doğrusu?Fluence'lerde hiç digital kadran yok biliyordum:)

    * Excellium euro dizel kullanımında 2.depo bitti. ortalama tüketimimde 0.3lt bir düşüş var:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 28 Mayıs 2011; 16:36:02 >
  • Forumdan uzaklaşıyorum arada yine geliyorum bakıyorum halen aynı konular konuşuluyor demekki birşey kaybetmemişim diyorum..

    Megane kullanıcısı olup da başka araçlara imrenen ve sürekli başka markaları pohpohlayan arkadaşları hayretle izliyorum.
    Artık eminim kesinlikle bu arkadaşlar silah zoruyla biniyorlar megana. Sürekli C4 şöyle yok Golf böyle...
    Allahtan hepsine bindim de için rahat rahat biniyorum meganıma. Bilmesem nefret edicem araçtan.

    Ancak başka C sınıfı araçlara binmemiş olan varsa onları arabalarından soğutmayı başarıyorsunuzdur tebrikler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 28 Mayıs 2011; 17:13:02 >
  • selamlar arkadaşlar,benim teyp gösterge panelinden gıcık bi cızırtı sesi geliyor fakat baya rahatsız edici!elimi bastırınca susuyor, bu parcanın nasıl söküldüğünü bılen varmı?söküp etrafına sünger bant cekmek ıstıyorumda,tesekkurler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit19077

    selamlar arkadaşlar,benim teyp gösterge panelinden gıcık bi cızırtı sesi geliyor fakat baya rahatsız edici!elimi bastırınca susuyor, bu parcanın nasıl söküldüğünü bılen varmı?söküp etrafına sünger bant cekmek ıstıyorumda,tesekkurler...

    Hocam bence servise götürün onlar söksün gerekiyorsa. Fazla kurcalamak iyi olmaz kanımca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit19077
    selamlar arkadaşlar,benim teyp gösterge panelinden gıcık bi cızırtı sesi geliyor fakat baya rahatsız edici!elimi bastırınca susuyor, bu parcanın nasıl söküldüğünü bılen varmı?söküp etrafına sünger bant cekmek ıstıyorumda,tesekkurler...

    O ses bendede var islem sonrasi nasil yaptigini anlatir birde resim koyar misin hocam bende vi cozum bulamiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rendolf


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit19077
    selamlar arkadaşlar,benim teyp gösterge panelinden gıcık bi cızırtı sesi geliyor fakat baya rahatsız edici!elimi bastırınca susuyor, bu parcanın nasıl söküldüğünü bılen varmı?söküp etrafına sünger bant cekmek ıstıyorumda,tesekkurler...

    O ses bendede var islem sonrasi nasil yaptigini anlatir birde resim koyar misin hocam bende vi cozum bulamiyorum
    o ses ilk basta bendede vardi artik pek duymuyorum. Su twiterlari bende p.tesi taktirdim ciddi bir fark oldu. Ama ben 50tl olanlardan degil 80tllik baska bi twitter taktirdim. Neden diye sorarsaniz servisdeki yedek parcaci bizim araba ile uyumlu olan twitterin sistemden bu modeli olrak cikiyormus, istersen oburunude takariz ama motor sasi numarasina gore uyumlu gozuken 80tl olanlar dedi. Ve sonuc mukemmel




  • 
Sayfa: önceki 942943944945946
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.