Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (312. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.255.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Aracın 30 dan 100'e çıkma hızıyla, 100'den 150'ye çıkma hızı, yada 150'den 200'e çıkma hızı bir olamaz. Hızlanma hızı giderek düşer. 200'e çıkamaz denmedi zaten de bahsettiğim olaydan konuşuldu. Ben de geçen hafta Ankara O.20 otobanında kullandım. 175'i gördüm. Hava yağmurluydu, yolu da bilmediğimden basmadım. o şekilde devam etsem 200 çok rahat. Zaten yokuş aşağı bi yerde bulmuştum. Ama bu demek değilki araç 2. vitesteki ivmelenmeyle ivmeleniyor. Fizik kurallarına aykırı zaten. Şunu da ekliyim ben hergün 5 kişi gidiyorum. otobanda ise 3 kişi ve bagaylıydık...

    navigasyona gelince TOmtom kullanmadım ama çok başarılı olacağını düşünmüyorum. Kendim IGO kullanıyorum. kullandığım yazılım içinde 4 çeşit rota belirleme aracı var. Ekonomik, hızlı, kısa, kolay... Sizde de benzer ayar vardır heralde ve ara sokaklara soktuğuna göre "kısa" seçilmiştir. Onu ekonomik ya da kolay yaparsanız daha başarılı sonuçlar alırsınız.


    Zaten ben sizin söylediklerinize bir yanıt olarak yazmadım. Birileri araç 150'ye geliyor daha da hızlanmıyor demişti.

    Tabii ki 30dan 100e çıkma hızı ile 150den 200e çıkma hızı aynı olamaz. Navigasyon konusunda verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim kitapçığını karıştırmam gerekiyor galiba ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alayunt

    Zaten ben sizin söylediklerinize bir yanıt olarak yazmadım. Birileri araç 150'ye geliyor daha da hızlanmıyor demişti.

    Tabii ki 30dan 100e çıkma hızı ile 150den 200e çıkma hızı aynı olamaz. Navigasyon konusunda verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim kitapçığını karıştırmam gerekiyor galiba ...


    evet onu hatırlıyorum, ben de 150'den sonra hızlanmasının daha yavaş olduğunu yazmıştım zamanında. Tabi bunu söylerken, eğer 4. ve 5. vitesin hakkını sonuna kadar verirseniz, yani illa kısa zamanda çıkayım diye uğraşırsanız biraz daha fark eder. 150'den sonra gitmiyor yanlış zaten baştan...

    navigasyon'un ayarlar bölümünde rota hesaplama yöntemi tarzında bi ifade vardır. Onu bulmaya çalışın.
  • []Araç 105bg'e göre gayet seri ve hızlanması tatminkar.

    0-100 10.9 saniye tabi ithallerde durum böyle yükseklik farkından yerlilerinki bi kaç milisaniye daha yavaşki 10.9 saniye dizel ve bu tüketimdeki bir motora göre gerçekten başarılı bunuda ben aktarma organlarının kalitesine bağlıyoruma açıkcası olay sadece beygir değil ağırda bir araç megane gerçekten.

    Gayet sessizde bir araç bu sabah bi dışarı çıktım saat 7 gibi pazar günü olmasının etkisiyle yolda bitane dahi araba yoktu gerçekten araba kullanmak zevk haline dönüşüyor yollar böyleyken rüzgar sesi 140-150km hıza kadar rahatsız etmiyor ondan sonra mucize beklememek lazım.Aracı birazda zorladım 160km hıza kadar çıktım hiç tıkanmadan 160'dan sonra tabiki daha yavaş hızlancaktır fakat ben edirne otobanında arabada 4kişi+bagajla düz yolda 195km gibi hız yaptımki 180'e kadar çok çok rahat geliyor araç.Fazlasıyla yeterli bence.Henüz araç 4500km olmasına rağmen.

    Tek şikayetim şuan emniyet kemerinden gelen ses yarın servisde onu değiştircekler oda hallolcak umarım birde sağ ön kapıdan ses çok açıkken inna-hot tarzı bi parça yani full baslı bir parça çalarken bi zırıltı geliyorOnu söylicem servise inşallah onuda hallederler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alayunt


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Aracın 30 dan 100'e çıkma hızıyla, 100'den 150'ye çıkma hızı, yada 150'den 200'e çıkma hızı bir olamaz. Hızlanma hızı giderek düşer. 200'e çıkamaz denmedi zaten de bahsettiğim olaydan konuşuldu. Ben de geçen hafta Ankara O.20 otobanında kullandım. 175'i gördüm. Hava yağmurluydu, yolu da bilmediğimden basmadım. o şekilde devam etsem 200 çok rahat. Zaten yokuş aşağı bi yerde bulmuştum. Ama bu demek değilki araç 2. vitesteki ivmelenmeyle ivmeleniyor. Fizik kurallarına aykırı zaten. Şunu da ekliyim ben hergün 5 kişi gidiyorum. otobanda ise 3 kişi ve bagaylıydık...

    navigasyona gelince TOmtom kullanmadım ama çok başarılı olacağını düşünmüyorum. Kendim IGO kullanıyorum. kullandığım yazılım içinde 4 çeşit rota belirleme aracı var. Ekonomik, hızlı, kısa, kolay... Sizde de benzer ayar vardır heralde ve ara sokaklara soktuğuna göre "kısa" seçilmiştir. Onu ekonomik ya da kolay yaparsanız daha başarılı sonuçlar alırsınız.


    Zaten ben sizin söylediklerinize bir yanıt olarak yazmadım. Birileri araç 150'ye geliyor daha da hızlanmıyor demişti.

    Tabii ki 30dan 100e çıkma hızı ile 150den 200e çıkma hızı aynı olamaz. Navigasyon konusunda verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim kitapçığını karıştırmam gerekiyor galiba ...


    o birileri ben oluyorum.birileri falan gibi kelimeler pek hoş değil,sanki birşeyler ima ediliyormuş gibi geliyor.
    söyleyeceği olan açıkça söyler.

    neyse konuya dönecek olursak aracım benzinli önce onu belirteyim.
    daha öncede yazdığım gibi 2000 km ye kadar aracımı zorlamamıştım,ilk defa denediğimde hayal kırıklığına uğratmıştı araç onu yazmıştım.
    15 gün falan olmuştur heralde bu bahsettiğim olay.

    daha sonra aynı yolda tekrar denemem oldu araçla,yine 150 ye kadar çok seri tırmandı,150 den sonra nazlanarak 180 e kadar çıktı.yol yüksek hıza uygun olmadığı için yavaşladım(otoban değil,dandik duble yol)

    benim için son hız o kadarda önemli değil.yılda kaç defa otobana çıkıyoruzki,hoş otobanda da 140 ı geçmemeye çalışırım.90 dan sonrası ölüm demek zaten.

    aracın ara hızlanmaları ve rampa tırmanışı gayet tatmin edici benim için önemli olan bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07
    o birileri ben oluyorum.birileri falan gibi kelimeler pek hoş değil,sanki birşeyler ima ediliyormuş gibi geliyor.
    söyleyeceği olan açıkça söyler.

    neyse konuya dönecek olursak aracım benzinli önce onu belirteyim.
    daha öncede yazdığım gibi 2000 km ye kadar aracımı zorlamamıştım,ilk defa denediğimde hayal kırıklığına uğratmıştı araç onu yazmıştım.
    15 gün falan olmuştur heralde bu bahsettiğim olay.

    daha sonra aynı yolda tekrar denemem oldu araçla,yine 150 ye kadar çok seri tırmandı,150 den sonra nazlanarak 180 e kadar çıktı.yol yüksek hıza uygun olmadığı için yavaşladım(otoban değil,dandik duble yol)

    benim için son hız o kadarda önemli değil.yılda kaç defa otobana çıkıyoruzki,hoş otobanda da 140 ı geçmemeye çalışırım.90 dan sonrası ölüm demek zaten.

    aracın ara hızlanmaları ve rampa tırmanışı gayet tatmin edici benim için önemli olan bu.



    Mesajınızı bulamadığım için 'birileri' dedim. Ne gibi bir şeyler ima edilebilir? Altı üstü bir forum ve yazıların hepsi ortada sanki gizliden konuşuyoruz. Bu kadar abartmayın. :) Aracım dizel ve daha rodaj süresi diye belirtilen 1500 km'yi yeni geçti. En ufak bir sorun yaşamıyorum.

    Esas sizin bu araç hakkında 150'yi geçemiyor, tıkanıyor gibi sözleriniz hiç hoş değil. Sonuçta burası insanların fikir edinebilmek açısından bakıp, okudukları alanlar ...

    *

    Bu arada Ömer f, aracınızın fotoğrafını paylaşmışsınız. Orası Ataköy mü ben mi benzettim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alayunt -- 21 Mart 2010; 18:12:52 >




  • 150 yi geçemiyor diye nerede söylemişim?gösterirsen memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    bugün benim arabayı ilk defa zorlayayım dedim.araç 150 km hıza kadar gayet seri bir şekilde çıktı.ama 150 den sonra benden bu kadar deyip nazlanmaya başladı ve 155 gibi durdu,kısa bir süre sonrada yol bitti zaten.
    yol düzdü eğim falan yoktu.araç 2000 km de


    evet bunları söyledim.

    bir daha okumanızı tavsiye ederim.buradan bu arabanın maksimum hızı 155 km dir gibi bir anlam çıkarıyorsanız sizin sorununuz.fikir paylaşımı için yazmıştım,o zaman kimse bir şey söylememişti.bunca zaman sonra gündeme gelmesi ilginç.

    ilk defa aracı zorlayayım dediğimde böyle birşey olması düşündürmüştü beni.çok şükür aracın son hız gibi bir sorunu yok.
    zaten yolun bittiğinide belirtmişim,o anda tekrar bir deneme yapma şansımda yok malum.




  • megane coupe dci ile düzde 200-205 görür sonra gitmez...üstü için yokuş aşağı eğim gerekir...ben en fazla 214 gördüm.
  • ya 10 megane dan 9u beyaz degildir yahu?? ama cidden degil arkadaslar. daha cok gri tonlardaki araclar mevcut, en azindan istanbul icin boyle. backstreet bej renginden bahsetmis. bizim universitede de birinde var. her gordugumde hayranlikla bakiyorum.. ama genc isi degil bana kalirsa..

    ama kendi aracim diye demiyorum beyaz renk gece de gunduz de arabayi belli ettiriyor ve her yikattigimda iyiki bu rengi secmisim diyorum ..


     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]

    @MR.Ş@HIS

    mesajini yeni gordum simdi mail atiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc2772

    herkese selam. arkadaşlar forumdaki yorumlarınızı uzun bir zamandır takip ediyorum ve sonunda yorumlarınızdan da büyük ölçüde etkilenerek megane hb3 privilage premium paketli araca karar verip siparişi verdim.yani artık aranızda bende olacağım. fiyat 43.500 tl çok zorladım daha aşağı inmediler. sizce fiyat nasıl. birde stepne aracın altında bu özellik canımı sıkıyor ses veya tıkırtı yapar diye, kullanan arkadaşlar lütfen bu konuyla ilgili yorumlarınızı alabilirmiyim

    arkadaşlar yorum bekliyorum ama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07


    quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    arkadaşlar forumda abuk subuk tartışma konuları hortlatmayalım. konuyla ilgili bilgisi olmayanlara cevap vermesek daha iyi olacak. daha neler ya? exp ile prv arasında plastik kalitesi farkı??? biraz daha elle tutulur şeyler yazalım lütfen..
    tamam koltuklar farklı aynalar katlanıyor bluetooth var, eller serbest var. bunları zaten herkes katalogtan görebiliyor.

    önceki sayfada bi arkadaş sormuştu bende kendi açımdan cevap vermiştim bu özellikler bana göre fazladan 3000 tl vermeye değmez diye. verene de saygı duyulur.tercih meselesi.. bn konfor paketle aldığım opsiyonlardan gayet memnunum. digitak klima, cc, far sensörü yağmur sensörü..herneyse işte..



    bana diyorsan eğer ben plastik kalitesi farklı demedim.döşeme farklı dedim,yazdıklarım aynen duruyor,tekrar okuyabilirsin.

    privelege veye dynamic sana göre gereksiz olabilir,bana göre önemli detaylara sahip.

    ayrıca kp expression ile privelege arasında 3000 tl değil 1900 tl fiyat farkı var yanlış bilgilendirmeyelim lütfen.

    1900 tl vererek gelen extralar;
    yarı deri döşeme,
    bluetooth
    Krom kaplı kapı Kolları
    eller serbest sistemi
    Katlanan Yan Aynalar
    140W, 4HP + 4 tweeters, Radyo-Mono CD MP3 - 3D Sound by Arkamys
    deri direksiyon.

    bence 1900 tl yi fazlası ile hakeden özellikler.

    herkesin tercihi,bütçesi farklı,saygı duymak lazım.




    arkadaşım ben alırken aracı 3000 tl civarı idi fark, en azından bana bayi o şekilde fiyat vermişti. ayrıca ben kimseye neden prv veya dyn alıyosunuz demedim. tercihlerin farklı olduğunu söyledim. ben foruma 4-5 aydır yazıyorum önceki forumlarımda görebilirsin, aracı alırken 2 alternatifim vardı.ya kırmızı dyn ithal yada şu anki aracım yerli exp+kp iyolit mavi idi. ki aldığım araç başkası tarafından opsiyonlanmıştı son anda bana döndü yani kırmızı dynamic için kendimi hazırlamıştım. mecburen verecektim fiyat farkını, ben zaten yukarıda yazıdğın özelliklere bişey demiyorum okursan yazdıklarımı.. müziksistemi benim için tercih nedeni olamaz, işyerime 20 dk mesafede yaşıyorum bluetooth bi işime yaramaz. kapalı otoparkım var aynaları katlama ihtiyacım yok, krom kapı kolu cama film çektirmekten farklı bişey değildir yani sadece görüntü vs vs.. deri direksiyon isterdim bak mesela. artı bi fark daha söyleyeyim sana, benim aracımda direksiyon derinlik ayarı yok, buda olsun isterdim mesela..anlatabildim mi ne demek istediğimi?
    bana uymaz sadece, alana bi lafım yok zaten gayet güzel özellikler kullanan için. polemik yaratmak gibi bir niyetim yok..




  • Arkadaşlar birşey sorucam.

    Navigasyon alındığında , orjinalliği bozmadan ve belli olmadan park kamerası yerleştirilebilir mi bu araca ? Geri görüş sistemi yani ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray_

    arkadaşlar merhaba
    uzun süredir bu aracı araştırıyorum ama karar verememiştim
    aurisin makyajlı kasası çıkmasıyla kafam biraz daha karışmıştı ama sanırım fiyat farkı açısından megane 3 hb 1.5 dci privilege alıcam gibi duruyo
    bugün bu araç için 40.900 liralık bi fiyat aldım bunuda söyliyim merak edenler için..

    sormak istediğim bikaç konu var
    bazı resimlerde vitesin arkasında joystick benzeri bişey var o benim almayı düşündüğüm seçenekte mevcutmu
    ayrıca radyo-cd çalar enteresan bi şkeilde klimanın alt kısmına yapılmış çok aşağıda duruyo
    bu durum kullanımda zorluk yaratırmı ? cd çaların o kadar aşağıda olduğu bi model uzun zamandır görmemiştim :)
    bi sorum daha var bu biraz göreceli bi durum ama yorum yaparsanız sevinirim
    bej döşeme bana biraz kalitesiz gibi görüntü kullanan arkadaşlar ne düşünüyo onu merak ettim
    şimdilik başka sorum yok
    cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    hocam 40900 fıyatı hangı bayıden aldın 3 tane bayı gezdım o fıyata verılme ıhtmalı yok dıyorlar bayı ısmı verırmısınız?




  • @eray_
    hocam bayi adını banada pm atarsan sevinirim. malum kesemize daha uygun fiyat için bastırabiliriz.:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Arkadaşlar birşey sorucam.

    Navigasyon alındığında , orjinalliği bozmadan ve belli olmadan park kamerası yerleştirilebilir mi bu araca ? Geri görüş sistemi yani ?



    Ben cenmax'a sordum yapamayacaklarını söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpertuna

    Arabaya gerçekten sahip olan arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
    Şehir içi ve şehir dışı yakıt verilerini hem bilgi ekranında hemde depo fulleme yöntemiyle rica ediyorum.
    Çok citti olarak lazım cunki pazarlık halindeyim iki aracla.
    1.6 Daynemique + Premium Pk --33.000 TL-- (5000km)
    1.5 Expression + Konfor Pk --36000 TL-- (15000km) D


    140 milyona sehir ici 800 km., sehir disi duzenli 110 km/h ile 1200 km. (1.5 105bg dizel.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harpoon80


    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter


    quote:

    Orijinalden alıntı: oyalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    Arkadaşlar nacizane tavsiyem;aracın orjinalliğini bozmayın.yok folyoymuş yok kaşmış yok boyatmakmış vs vs vs.Bu aracın orjinali gerçekten çok güzel...


    +1

    Bu arada barracuda05 arkadaşım söylediklerim kötü karşılama gibi anlaşılmasın fakat bir konuyla ilgili birşey soruyorsan önce araştırma yapmakta fayda var. Forumu incelersen msaltık'ın turbo hortum sorunununa kadar detaylı (şimdi "sorun demiyelim de ..." diyecek kendisi) bilgiyi bulman olası. Mesajımda seni yönlendirmek istemiştim keza göz kırpmaları forma uyarlı olarak koymak gerekliymiş :) Fiyat perfomrans olarak başarılı bir araba olduğuna buradaki kitle büyük oranla hemfikir. Ayrıca birde şunu belirteyim artık ithal 1.5 dci bulmanız çok zor ya da imkansıza yakın. Dijital ekran istiyorsanız impressor modellerini tercih etmeniz gerekecektir.



    +1

    @barracuda05 . Yanlış anlamayın ama arkadaşlar haklı. Bu konu 100.sayfasına ulaştı ve inanın bu arabayı almak isteyenler için böyle bir kaynak daha olduğunu sanmıyorum. İthal-yerli farkından bodykitlere, arabadan çıkan seslerin spreyle köpükle yalıtım yapılmasından bu maddelerin marka-türlerine kadar bilgiler bu 100 sayfa içerisinde mevcut. Yazanlar hem aynı şeyleri yazmaktan sıkılacaktır hem de tekrarlar gereksiz sayfa kirliliğine, bilgiyi arayanın da hep aynı şeylerle karşılaşmasına neden olacaktır. Misafirperver biri olarak önceki sayfalardan en iyi şekilde yararlanmanızı öneririm. Dijital-analog gösterge farkından bile yeni haberdar olmuşsunuz. 0' dan başlamanıza gerek yok aralıktan itibaren gönderilen mesajlar yeterli olacaktır size. Şu an size verilenden daha doyurucu bilgiye ulaşabilirsiniz böylece.

    Kısaca ben de yardımcı olmaya çalışayım. Dijital kadran için sport tourer , coupe, impressor modellerini tercih etmeniz gerekir. Araba genel olarak sessiz, yakıt tüketimi iyi, donanım olarak muadillerine göre fiyat avantajlı. Kullanılan malzeme oldukça kaliteli. Dış dizayn güzel ve ilgi çekici, arka görüş biraz kısıtlı. Bagaj hacmi geniş. Hızlanması yeterli. Ayrıca ilginç bir detay yerli araçlarla gelen lastikler her yerde aynı değil. Bridgestone da çıkan var Michelin de. Önem verir misiniz bilmem ama aklınızda bulunsun.


    Ayrıca ek olarak arka koltuk diz mesafesininde kısıtlı olduğunu ekleyelim :)


    genişlik olayı birazda göreceli bir kavram.

    mesela superb ile passatı karşılaştıran birisi passata dar der.bu durumda passat dar bir araç mı oluyor sınıfına göre?hayır.
    superb fazla büyükçe

    megane 3 sınıfının en büyüğü değil belki,ama en dar aracıda değil.


    Ama öne benim gibi 1.85'lik iki tane insan oturduğu takdirde arka taraftakilerin işi epey bir zorlaşıyor, buna kimse itiraz etmesin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc2772


    quote:

    Orijinalden alıntı: tunc2772

    herkese selam. arkadaşlar forumdaki yorumlarınızı uzun bir zamandır takip ediyorum ve sonunda yorumlarınızdan da büyük ölçüde etkilenerek megane hb3 privilage premium paketli araca karar verip siparişi verdim.yani artık aranızda bende olacağım. fiyat 43.500 tl çok zorladım daha aşağı inmediler. sizce fiyat nasıl. birde stepne aracın altında bu özellik canımı sıkıyor ses veya tıkırtı yapar diye, kullanan arkadaşlar lütfen bu konuyla ilgili yorumlarınızı alabilirmiyim

    arkadaşlar yorum bekliyorum ama...

    oncelıkle ozioz çok teşekkür ederım mail için
    @tunc2772 dedgın bayi hangi şehırde ve 43500 tl fiyat prilivage ve pp için pahalı 44000 e prilivege+pp+navigasyon+sunroof alabılırım antepten sıfır isdedigin renge göre 1 ay içinde teslım
    ben 43750 ye almısdım dedıgım donanımlarla çokkk zorlamısdım 3 parça müşteri seneti verdim 2 de benım çekim 4.aya kadar vadeli ocak başındada aracı almışdım aldıgın bayi cayır cayır çalışan bir bayi ise fiyat düşürmen zor


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Arkadaşlar birşey sorucam.

    Navigasyon alındığında , orjinalliği bozmadan ve belli olmadan park kamerası yerleştirilebilir mi bu araca ? Geri görüş sistemi yani ?


    onu bende düşünüyorum güzel olurda tek gereken lcd nin ayrı bır cıkısının olup olmadınıgnı ogrenmek ve goruntuler arası geçişi nasıl yapacagımızı ögrenmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harpoon80

    Ama öne benim gibi 1.85'lik iki tane insan oturduğu takdirde arka taraftakilerin işi epey bir zorlaşıyor, buna kimse itiraz etmesin..


    benim de baştan niyetim Megane III'tü. galeride arkasına oturduğumda Clio3'ten farkı olmadığını görünce üzülmüştüm. Sedanını bekleyelim dedik, o sırada Fluence çıktı zaten ona kaydım. Hani iyi de olmuş, sedan istemiyodum ama şimdi çok memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harpoon80

    Ama öne benim gibi 1.85'lik iki tane insan oturduğu takdirde arka taraftakilerin işi epey bir zorlaşıyor, buna kimse itiraz etmesin..


    benim de baştan niyetim Megane III'tü. galeride arkasına oturduğumda Clio3'ten farkı olmadığını görünce üzülmüştüm. Sedanını bekleyelim dedik, o sırada Fluence çıktı zaten ona kaydım. Hani iyi de olmuş, sedan istemiyodum ama şimdi çok memnunum


    Şu da bir gerçek ki arabamdan çok ama çok memnunum, evli ve çoluk çocuk sahibi olmadığım için şu an için önemli olan arabanın ön tarafı tabikide




  • 
Sayfa: önceki 310311312313314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.