Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1972. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.254.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19701971197219731974
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gençler
    1.6 benzinli km4 için yağ önerisi lütfen...
    Hep elf 5 30 4lt mavi bidon kullandım. Hatta mobile geçiyim demiştim. Ustam deştirmeyin dedi. Ama bişeyler eksik gibi... Sanki araba daha yumuşak daha sessiz olabilşrmiş gibi geliyor.

    Bi uzman yorumu hadin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alastair JR A kullanıcısına yanıt
    hacı nasıl memnun musun ? ben de yarın alıyorum 2014 modelini.
  • arkadaşlar 2014 model 1.6 touch plus benzinli modelinin motoru ile eski seri olan megan 2'nin motoru aynı mıdır? birkaç revizyon görmüş diye duydum sadece. doğru mudur?
  • Merhaba arkadaşlar,

    Arkadaş 2011 megane 3 Coupe aldı.
    Bunlarda motor koruma kapağı yokmu acaba. Hani kaputu açtığımızda sert büyük plastik kapak oluyor.
    Arkadaşın arabasında yokmuşta satıcı bunlarda olmuyor demiş. Aslı var mıdır acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_5320

    Merhaba arkadaşlar,

    Arkadaş 2011 megane 3 Coupe aldı.
    Bunlarda motor koruma kapağı yokmu acaba. Hani kaputu açtığımızda sert büyük plastik kapak oluyor.
    Arkadaşın arabasında yokmuşta satıcı bunlarda olmuyor demiş. Aslı var mıdır acaba
    maliyetten kısmışlar, yeri hazır ancak kapak yok
  • Merhaba. Cvt şanzımanlı aracında şanzıman yağı değiştiren var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba bende geen hafta itibari ile 2011 Megane 3 Dynamique ile aranza katıldım, bi konu var forumdaki sayfalara tek tek bakma forsatım olmadı. Şimdi ben aracımın debriyaj baskı balatasını değiştirecem çünkü debriyaj çok sert (alkırken bunu bilerek aldım) lakin geçen haftasonu yaptığım araştırmada 2700-3000 civarı rakam çıkıyor bu araçların debriyaj setleri geçekten bu kadar pahalımı? ustaya nedenini sorduğumda volant ve bilyalrda değişecek mecbur dedi gerçekten böyle bişey varmı. volant ve bilyelerde mecbur değişecekmi? şimdiden verdiğiniz bilgiler için teşekkü ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrefb42 -- 27 Temmuz 2020; 9:14:52 >
  • Herkese merhabalar, 1.5 dci 105'lik için uygun fiyatlı,kesinlikle orijinal parça satan hangi siteler vardır?https://www.renaulttoptancisi.com/ bu siteye güvenilir mi?
  • Selamlar.Megane 3 1.5 touch 90hp manuel kullanan var mı aramızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şazenuş kullanıcısına yanıt
    var hocam buyrun. 2015 touch plus 90'lık manuel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 21 Ağustos 2020; 19:13:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sabah aracı çalıştırdığımda airbag kontrol ettiriniz arıza ışığı yanıyor. Bu konuda tavsiyesi olacak var mı ?
    Megane III 1.5dCI 105bg. Dynamique + PP + ELAT.... Siyah 2010 model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepbluee61 -- 16 Eylül 2020; 12:53:56 >
  • deepbluee61 D kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun araç garanti kapsamındayken olmuştu. Sürücü koltuğunun airbag kabloları aşınma sonucu şasi yaptığı için olduğunu tespit edip takım halinde koltuk kablolarını değiştirdiler. Benzeri bir sorun olabilir. Hasarlı kablo varsa sadece o kablonun tamiri ile sorunun çözülebileceğini düşünüyorum.
  • ARroWCoLT kullanıcısına yanıt
    Bendede yolcu koltuğu altındaki kabloyu a hareket ettirdim söndü arıza ışığı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar malum sıcak hava klima açıyoruz. Şöyle bir sıkıntı oldu başına gelen oldu mu ?
    Araç bakımı 1 ay olmadı yapılalı polen filtre falan değişti.
    Klimayı oto modda 22,5 derecede açtım. 30-35 dakka çalıştı. Güzelde soğuttu. Sonra farkettim hava kanallarındaki üfleme debisi çok düştü. Soğutma düştü. Çok az üflüyordu tüm kanallar. Bir yerde durdum. Polen filtresi olan yere baktım ıslaklık var hafif. Açtım kapağını polen filtresini çıkardım baktım temiz ama buzlanma olmuş az birşey. Elimi içeri soktum yaprak vs. birşeymi girmiş. Meğer ordaki klima peteği buz tutmuş. Bundan dolayı hava geçmiyor ve üflemiyor. Klima kapalı yola devam ettim 40_45 dakka sonra açtım tekrar. Buz çözüldü sanırım. Üfleme normale dönmüş. Ancak bu durum beni tedirgin etti klima neden buz tutar.
    Not: 11 yıl oldu araç bende sıfır almıştım hiç klima gazı doldurmadım. Çok klima açan biri değilim. Durum neden böyle oldu başına gelen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepbluee61 -- 20 Eylül 2020; 11:35:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gaz eksilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deepbluee61 D kullanıcısına yanıt
    Benim başıma geldi aynı olay. Gaz dolumundan önce ve sonrada yaşadım. Şöyle bir durum söz konusu benim gördüğüm manuel mod da dereceyi ayarlayınca sanırım sürekli çalıştığı için bu buzlanma oluyor daha öncelerden otomatik modda çalıştıyordum o zaman buzlanma olmuyordu. Buzlanma yaptığında kaputu açıp klima borusuna baktığımda oda petek gibi buz kapılıydı. Yani gazı eksik olsa bekletildiğinde soğutma yapmazdı sanırım. Yada içerideki sıcaklığı ölçen klima sondası ile ilgili sorun olabilir diye yazanlarda var ama hatırlamadım şimdi nerde yazmışlar.
  • Merhabalar. 2015 model 1.6 touch plus cvt benzin & lpg li aracım var. Prins Lpg 2016'da 20 binde takıldı. Araç şu an 81 binde. Harekete geçtiğimde araç soğukken 30-40 km hızla giderken ayağımı gazdan hafif çekince silkeleme yapıyor. Kırmızı ışıkta durunca frene basarken pedalda vuruntu hissi var. Bu sorun motor sıcakken de yapıyor. Motor vuruntulu çalışıyor. Serviste bilgisayara bağladıklarında 1. silindir yanma bozukluğu hatası verdi. Bu sorunlardan dolayı LPG yi tamamen devre dışı bıraktık. 81binde normal bakımı yapıldı. Bujiler orijinaliyle değiştirildi. Bilgisayarda artık hiç bir arıza vermedi. Ama sorun gene de değişmedi. Hala durunca vuruntu devam ediyor. Hareket halindeyken, vites geçişlerinde hiçbir sorun yok. Servisteki ustalar lpgden dolayı subap yuvaları çökmüş, sıkı olabilir dediler. Bu motorda subap ayarı yapılamıyormuş.
    Bu konuda fikri olup bana yol gösterebilecek arkadaş var mı?
  • amd75 A kullanıcısına yanıt
    Subaplarda kaçırma yapıyorsa kompresyon testinde çıkması gerek. Bu şekilde inspection yapabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bujileri değiştirirken kompresyon testi yaptı usta. 4 silindirde de değer hep 8 çıktı dedi. Lpgden dolayı subap yuvaları çökmüş, sıkı olabilir dedi. Frene basarken pedalda vuruntu hissi, titreme hissi hala devam ediyor. Neler yapmam gerektiği ile ilgili öneriniz var mı?
  • amd75 A kullanıcısına yanıt
    Silindir içlerine yap damlatıp tekrar test yaptığında basınç değerinde bir artış olmamışsa subap yuvaları tam kapatmıyor demektir. Yani lpg'nin ortaya çıkardığı fazla sıcaklıkla malzemenin mekanik özelliklerinin düşmesiyle subap yuvalarının formu bozulmuş yada subaplar uzamış olabilir. Yanma olması gerektiği gibi olmayınca da böyle birşey yaşanabiliyor. Ben ford fokus mk1 de yaşamıştım. Üst silindir kapağınsa subapların yerleştiği yüzeylerin taşlanarak formlarının düzeltilip yeni subapların takılmasıyla sorunun çözülür. Ama ilerde aynı malzeme ve çalışma koşulları altında yine aynı durumla karşılaşırsın. Aynı koşullar altında farklı şey beklemeye gerek yok. Motor mühendisleri tasarladıkları yakıt koşullarına göre tasarım ve malzeme seçimi yapıyor. Ben bu nedenden dolayı lpg ye bulaşmamak için bir dahakine dci tercih ettim. Şimdiden geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19701971197219731974
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.