Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1937. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.256.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19351936193719381939
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O sesin değişimlerle ilgisi olduğunu düşünmüyorum, soğuk havalarda sertlesen mazot hortumu rezonans yapiyor. Kronik bir ses, yazın duyulmuyor, ya da çok az duyuluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 2009 model 1.6 dynamic 146binde.sag sol arka camurluk yarim boyali.700 ve 240 hasar kaydi cikiyor.bu arac 42 bin tl ye alinir mi.sizlere danismak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a.

    Arkadaşlar 2014 lpg li aracimi 40 bin bakimina goturecegim. Garanti bitti. Ozel servis dusunuyorum.



    1. Yag icin 10 40 mı yoksa 5 40 mi

    2. Elf mobil veya castrol en kral yag onerisi

    3. Buji icin oneri bosch mu equyim mi ... iridyum buji taktiran var mi...

    4. Bakim icin baska oneriler...

    tecrubeli arkadaşlardan oneri bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cado33 C kullanıcısına yanıt
    Hayır... Net...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaynakci_1979 K kullanıcısına yanıt
    Aracım 2012 megane hb privillage düz vites, motor yağını ilk üç yıl serviste shellin partiküllü olanı ile değiştirdiler. Garanti bitince servisten ayrılan ustanın açmış olduğu özel servise gittim yaklaşık iki yıldır petrol ofisinin partiküllü olanını kullandı. 5 tl 140 tl. Sizde muhtemelen partiküllü olan yağdan kullanmalısınız normal motor yağı uygun değil bir araştırın. Markası size kalmış. Yağ çubuğu motora yağ konan kapağa monte etmişler. Ayrıca kartı araca taktığınızda sağınızda bulunan silecek kolunda iki adet düğmeye bastığınızda yağ göstergesini ekranda göreceksiniz. Toplam altı adet kutucuk göreceksiniz. Benim bakım zamanı geldiğinde baktığımda üçü dolu vaziyette görünüyordu. 20000 km de değiştiriyorum. Aracı çalıştırmadan yapacaksınız bu işlemi. Silecek suyunu ise normal suya camsil ekleyerek kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar bu arabayı kullanıyorum. Özellikle tümsek ve çukurlarda takır tukur ses geliyor. Ön taraftan geliyor herhalde arka tarafın amortisörlerine baktım sektirdim baskı yapıp normal geldi bana. Bir de 120 km hızı geçince ön sağ tarafta ciddi bir titreme oluyor 140 km hızı geçince azalıyor. Sizce sorun nedir. Ön takımın değişmesi mi lazım. Ön amortisörler bağımsız diye biliyorum ama sadece patlak olanı değiştirsek olur mu? Araba 43 bin km de gerçekten bu kadar kısa sürede ön takım bozulur mu? Cevap için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YucukluSucurtam- -- 20 Kasım 2017; 17:39:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerestekeser K kullanıcısına yanıt
    Sa.

    Servis faturamda ilk iki bakimda yetkili servis

    5 40 rn710 kodlu yağ kullanılmış gözüküyor.

    Marka yok. Elf mobil ve castrolun bi kodlu yaglari varmis.

    2015 ve 2016 sonunda iki bakımda da yaga 50 tl yazmislar. Varil yagi mi acaba. Yoksa 5lt yag en az ili kati.



    Yeni bakimda da garanti bitmesine ragmen yetkili servise gidicem. Tabsiye ederim. Ama kendi yagimi goturecegim. Castrol 5 40...



    Yetkili servis tavsiyesi hakkinda basimdan gecen olayi bilahare paylasacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracim dacia logani once servise goturdum. Sonra il merkezine usendigim icin gitmedim. Öğrenci velim olan saglam bir ustaya goturdum. Cicek gibi baktı. 5. yilinda bakim sonrası 20 km sonra seyir halinde aracın ön arka gri duman sardi. Kenara cekip kactim. Arac dumanin icinde kayboldu. Aradım ustalar geldi. Allahtan alev almadi.

    Duman yatisinca yag filtresi icinde catlak olduğu goruldu. Motor ve kaput zift gibi. Yag egzostan yürüyüp arkaya doğru duman atmis.

    Adamlar mahcup oldu. Fakat filtreyi yagi vs. parcacidan kendim almistim. Renonun kullandigi motrium filtre. Sifir kutu. Neticede ucuz atlattik. Kasko yoktu. Araca bir sey olsa dımdızlak kalirdik. Cana gelmesin mala da gelmesin. Yetkili serviste hukuki haklar daha saglam. Iki yil parca garantisi. Ustam iyi de demeyin. Zaten reno servisleri standart bakimlarda fiyat makul sayılır. Sadik musteriye bi sekilde indirim ve ücretsiz hizmetler hep oluyor...



    Kazasız belasız günler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YucukluSucurtam-

    Arkadaşlar merhabalar bu arabayı kullanıyorum. Özellikle tümsek ve çukurlarda takır tukur ses geliyor. Ön taraftan geliyor herhalde arka tarafın amortisörlerine baktım sektirdim baskı yapıp normal geldi bana. Bir de 120 km hızı geçince ön sağ tarafta ciddi bir titreme oluyor 140 km hızı geçince azalıyor. Sizce sorun nedir. Ön takımın değişmesi mi lazım. Ön amortisörler bağımsız diye biliyorum ama sadece patlak olanı değiştirsek olur mu? Araba 43 bin km de gerçekten bu kadar kısa sürede ön takım bozulur mu? Cevap için şimdiden teşekkürler.

    HİÇ BİLEN YOK MU???

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]



    Servisten aldığım periyodik balim programı. Faydali olur umarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerestekeser



     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]



    Servisten aldığım periyodik balim programı. Faydali olur umarim

    Vay be amörtisör sistemi için 120 bin km de değiştirin diye yazıyor. Bizim megane ın 43 bin km de ön amortisörleri pert oldu resmen .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yollardandir o buyuk ihtimalle. Bizim ilce il arasi yol yapimi iki yil sürünce ne lüks arabalar patates oldu. Kapi bagaj amortisor göğüs hep gacir gucur. Eski arabam haşat.



    Fakat meganim 38 binde ve uc yil bitti. Sorunsuz. Bi sanayiye ugrayin. Ucretsiz bi muayene yaparlar nasil olsa. Sonra servise danisin. Amortisor ve on takim arızaları cok onemli degil. Iki üç yilda bir on takim isteyen araclar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerestekeser

    Yollardandir o buyuk ihtimalle. Bizim ilce il arasi yol yapimi iki yil sürünce ne lüks arabalar patates oldu. Kapi bagaj amortisor göğüs hep gacir gucur. Eski arabam haşat.



    Fakat meganim 38 binde ve uc yil bitti. Sorunsuz. Bi sanayiye ugrayin. Ucretsiz bi muayene yaparlar nasil olsa. Sonra servise danisin. Amortisor ve on takim arızaları cok onemli degil. Iki üç yilda bir on takim isteyen araclar var.



    Aynen hocam motor arızası olsa yanmıştık valla. Lakır lukur takıdı tukudu sesler geliyor artık ninni gibi alıştık . Hocam peki çok tutar mı öyle binlerce TL falan. Sadece ön amortisörler değişse olur mu arka ile ön tarafın sertlik yumuşaklık oranı sıkıntı olmasın sonra.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sıkıntı olmaz tek ön olursa. Millet yama yaptırıyor amortisore öyle biniyor. Ustaniz saglamsa asgari bakimla cikarsiniz. On takim isteyecegini zannetmem. Biraz bakim biraz yaglama sıkıştırma vs. hallolur insallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -YucukluSucurtam- kullanıcısına yanıt
    120 km/s süratteki titreme çok yüksek ihtimalle lastik balans ayarının bozukluğundan. Amortisör bozulduğunda ses yapmaz, çukura girince araç zıplar, hatta çok bozuksa yaylanmaya devam eder. Çukura girince çıkan takur tukur sesler viraj çubuğu takozlarından, motor, şanzıman kulaklarından, salıncak takozlarından yada amörtisör kule burçlarından gelebilir. Saydıklarımın hepsi değişse bile sonuçta lastik takozlar, pek bir şey tutacağını sanmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARroWCoLT -- 22 Kasım 2017; 11:16:46 >
  • kerestekeser K kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.Gerçekten ucuz atlatmışsınız. Bende imkanım elverdiği ölçüde yetkili servise gitmeye çalışacağım. Eğer araba yansaydı daha da kötüsü bu yüzden kaza yapılsaydı kimseye hesap soramazdınız. Zaten ustanın da bunu tazmin edecek gücü de olmaz genelde. Yetkili servis de en azından resmi bir hesap sorulabilirliği var.
  • flashdiske attığım bazı mp3leri radyo yürütemiyor ve bir sonraki parçaya geçiyor nedendir? Aynı sorunla karşılaşan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    120 km/s süratteki titreme çok yüksek ihtimalle lastik balans ayarının bozukluğundan. Amortisör bozulduğunda ses yapmaz, çukura girince araç zıplar, hatta çok bozuksa yaylanmaya devam eder. Çukura girince çıkan takur tukur sesler viraj çubuğu takozlarından, motor, şanzıman kulaklarından, salıncak takozlarından yada amörtisör kule burçlarından gelebilir. Saydıklarımın hepsi değişse bile sonuçta lastik takozlar, pek bir şey tutacağını sanmam.

    Anladım hocam çok teşekkür ederim. Yolda hiç bir sıkıntısı yok gayet de güzel ilerliyor geçende viraja 140 km hız ile girdik aniden fren yapıp hızımız 80 km ye düştü araba az kalsın yana yatıyordu zor kurtardık . Amörtisörlerde sıkıntı olsa araba o gün çoktan yan yatıp Allah korusun kaza yapmıştık diye düşünüyorum ama bir yandan da çukur tümseklere girince ara caddelerde acayip takır tukur ses yapıyor çözemedim ben de. Evet rot balanslarına bakılması lazım dedem de onu söylemişti şu ön takımda sorun var mı amortisörler ile ilgili çok merak ediyorum yılbaşından sonra bakıma götüreceğiz bakalım ne kadar masraf arıza çıkaracak cevabınız için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • -YucukluSucurtam- kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Aman diyim, virajın ortasında fren yapmak çok tehlikelidir. Virajdan önce hız düşürülür, viraja orta gazlı girilir ve gaz kesmeden viraj geçilir.
  • 
Sayfa: önceki 19351936193719381939
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.